abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:30:59 #151
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_85096960
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:27 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Je geeft al aan waarom het altijd vanuit dezelfde hoek komt. Enkel je conclusie is een simpele.
Aangezien de wetenschap er vanuit gaat dat die wetten vast liggen zullen ze nooit de moeite nemen het te onderzoeken. Dus zal er altijd vanuit de pseudo hoek iemand komen die beweerd er iets op gevonden te hebben. En ook dan zal het overgrote deel van de mensen en nagenoeg alle wetenschappers dit afschieten om diezelfde wetten.
Dezelfde hoek? Er zijn miljoenen mensen die hun leven wijden aan natuurkunde-research, zowel theoretisch als praktisch onderzoek. Daar is geen 'samenzwering' tegen alternatieve theorien, sterker nog de meeste natuurkundigen worden heel vrolijk van vreemde theorien of vage verschijnselen.

Maar tegen dwazen met niet-onderbouwde fantasieen, daar is geen wetenschappelijk argument tegen gewassen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_85096983
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

van die wikilink
[..]

Dus omdat er een wikipagina gemaakt is over dit is het wel waar, maar de complete theorie over natuurkunde waar vele m eer wetenschappers ooit mee bbezig zijn geweest die kunnen we zo overboord gooien :+
[..]

Zoals hier ook al weer staat dit topic is geschikt voor BNW, als we het over wetenschap er achter willen hebben en jullie haushofer lekker over de zeik willen krijgen moet je daar zon'topic openen

Maar nieuwswaardig is dit voor mij in ieder geval niet. Net zoals de hartverzakking van truus door een omgeknakte geranium niet nieuwswaardig is.
Het lijkt me ook geen hele moeilijke opgave om al het onderzoek dat gedaan wordt naar vrije energie regelrecht naar de prullenbak te verwijzen zonder enige plausibele verklaring daarvoor af te hoeven geven.

Wel dom
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:32:50 #153
38496 Perrin
pi_85097029
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:30 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Voorlopig doen die wetten dat inderdaad. En jammer genoeg krijg ik van niemand antwoord, maar:
Hoe weet je zo zeker dat die wetten absoluut zijn? Zijn ze om te buigen?
Newton's wetten bleken niet absoluut, in extreme gevallen gedraagt de natuur zich niet-Newtoniaans. Er is altijd ruimte voor nieuwe, betere theorien.

Dat heeft echter bar weinig te maken met het bouwen van apparaatjes waarvan men vervolgens geheel ongefundeerd en onbewijsbaar claimt dat ze uit het niks energie maken.
pi_85097078
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:30 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dezelfde hoek? Er zijn miljoenen mensen die hun leven wijden aan natuurkunde-research, zowel theoretisch als praktisch onderzoek. Daar is geen 'samenzwering' tegen alternatieve theorien, sterker nog de meeste natuurkundigen worden heel vrolijk van vreemde theorien of vage verschijnselen.

Maar tegen dwazen met niet-onderbouwde fantasieen, daar is geen wetenschappelijk argument tegen gewassen.
Maar een wetenschapper zal nooit uit zichzelf beginnen met de vraag:"Is vrije energie mogelijk? Laten we dat eens onderzoeken."
En wel om die wetten.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:36:26 #155
38496 Perrin
pi_85097172
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:34 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Maar een wetenschapper zal nooit uit zichzelf beginnen met de vraag:"Is vrije energie mogelijk? Laten we dat eens onderzoeken."
En wel om die wetten.
Reken maar dat duizenden wetenschappers hebben geprobeerd en nog steeds proberen om uitzonderingen te vinden voor de 1e wet van de thermodynamica. Tot nu toe zonder succes. In 100% van alle metingen bleek die wet hardnekkig te gelden.

Als natuurkunde-onderzoek je interesseert, zou je er eens wat wetenschappelijks over kunnen lezen. Dan kun je er nog eens wat zinnigs over posten.
pi_85097174
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:32 schreef Perrin het volgende:

[..]

Newton's wetten bleken niet absoluut, in extreme gevallen gedraagt de natuur zich niet-Newtoniaans. Er is altijd ruimte voor nieuwe, betere theorien.

Dat heeft echter bar weinig te maken met het bouwen van apparaatjes waarvan men vervolgens geheel ongefundeerd en onbewijsbaar claimt dat ze uit het niks energie maken.
Juist. En wie zegt dat het uit het niets is?
Men onderzoekt nu ook Dark Matter. Het kan misschien wel zo zijn dat Dark Matter energie in rust is wat die machine aanwakkert. Maar die energie is normaal in rust en zien we niet. Daardoor lijkt het alsof het uit het niets komt.
pi_85097182
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:27 schreef Wijze_appel het volgende:

Je geeft al aan waarom het altijd vanuit dezelfde hoek komt. Enkel je conclusie is een simpele.
Aangezien de wetenschap er vanuit gaat dat die wetten vast liggen zullen ze nooit de moeite nemen het te onderzoeken. Dus zal er altijd vanuit de pseudo hoek iemand komen die beweerd er iets op gevonden te hebben. En ook dan zal het overgrote deel van de mensen en nagenoeg alle wetenschappers dit afschieten om diezelfde wetten.
Hoe kom je er eigenlijk bij de onzin dat de wetenschap denkt dat alle wetten vastliggen?
Zover we nu weten zijn de meeste tot nu toe gebruikte natuurkundige theorieen gewoon in overeenstemming met de praktische waarnemingen. Alleen op quantum niveau hebben we problemen, maar deze apparaten werken gewoon volgens de standaard natuurkundige wetten, ze doen niets met de ander dimenies, halen geen vage energie ergens vandaan.

quote:
Ook nu weer is er een groepje die een claim maakt. Volgens jouw verhaal zouden de wetenschappers er in geïnteresseerd moeten zijn. Toch zijn ze dat niet. Dus het spreekt zichzelf tegen. Want weer wordt het van een afstandje afgeschoten met dezelfde middelen.
Die claim wordt normaliter in een wetenschappelijk blad gepubliceerd. Voor de publicatie wordt dan eerst nog de theorie door andere wetenschapper gevalideerd. Zolang deze brassers alleen een leuke website met mooie marketingpraatjes maken zijn er dus genoeg mensen die erin trappen.

Als ik jou was zou ik de weddenschap niet aangaan en gewoon dat geld bij dat bedrijf investeren als je er zoveel vertrouwen in hebt.

quote:
Even een aanname:
Stel dat deze heren eerlijke mensen zijn en hun machine echt werkt. Hoe denk je dat die zich op zullen stellen in zon klimaat van belachelijkmakerij en verkettering? Of anders: hoe zou jij je opstellen?

Jammer genoeg vragen ze om investeringen van miljoenen waardoor ik ook begin te twijfelen.
Ik zou niet twijfele als ik jou was maar gewoon je spaarpot omkeren en meteen al je geld erin investeren. ):O
pi_85097221
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:36 schreef Perrin het volgende:

[..]

Reken maar dat duizenden wetenschappers hebben geprobeerd en nog steeds proberen om uitzonderingen te vinden voor de 1e wet van de thermodynamica. Tot nu toe zonder succes. In 100% van alle metingen bleek die wet hardnekkig te gelden.

Als natuurkunde-onderzoek je interesseert, zou je er eens wat wetenschappelijks over kunnen lezen. Dan kun je er nog eens wat zinnigs over posten.
Maar niet de vrije energie machines. Als ze bekend maken daar zich mee bezig te houden worden ze al verkettert en kunnen ze fondsen op hun buik schrijven. Laat staan dat hun naam te grabbel wordt gegooid.

Ik snap wel waar je heen wilt maar vrije energie machines is net ff een stap te groot om je gelijk te halen.
pi_85097299
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:36 schreef Wijze_appel het volgende:

Juist. En wie zegt dat het uit het niets is?
Men onderzoekt nu ook Dark Matter. Het kan misschien wel zo zijn dat Dark Matter energie in rust is wat die machine aanwakkert. Maar die energie is normaal in rust en zien we niet. Daardoor lijkt het alsof het uit het niets komt.
Men onderzoekt wel meer dingen.

Dat jij een vage theorie over de donker materie ervan maakt en dan denkt dat het zo zou kunnen werken dat is het grote probleem.

Ben je soms rudeonline met zijn theorie over sneller als het licht kunnen gaan.
pi_85097415
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:36 schreef Basp1 het volgende:
Ik zou niet twijfele als ik jou was maar gewoon je spaarpot omkeren en meteen al je geld erin investeren. ):O
En dan? Want een tweede machine maken van mijn spaargeld is niet het probleem.
Hoe krijg ik vaste grond zodat de wereld weet dat ik geen lulkoek verkoop, als de wetenschap mij bij voorbaat al niet serieus neemt? Daar is geen geld tegen opgewassen.
De media verwerpt mijn idee ook, omdat wetenschappers. Ik zal misschien wel wat zendtijd krijgen in een lokale journaal maar buiten dat dat ding eventjes aanstaat verteld dat journaal niet hoe waar mijn claim is. Dat doen die wetenschappers. Maar die verketteren me al voor ze het onderzocht hebben.

Dus vertel eens. Hoe? Dat geld helpt niet zo.
pi_85097476
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:04 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat is wel waar het op neer komt.

"Ja maar als je er nou 5 watt instopt en je haalt er 50 uit ?"

De essentie van de discussie is nou juist dat dat simpelweg niet gebeurt, dat kun je natuurkundig beredeneren.
Als jij denkt van wel, vertel dan gewoon eens waarom je er meer uit zou halen dan je erin stopt.
De hele schepping is toch ook ooit ergens vandaan gekomen? alsof uit het niets?

Voor een groot deel werkt het ook volgens het " je stop er iets in en 9 maanden later komt er 1 of 2 of meer uit" principe..

De mensen waar wij allen wat meer voor op de hoede zouden moeten zijn is het genre dat iedereen steeds wijs wil maken dat al de wonderen al lang en breed de wereld uit zijn terwijl je de wonderen des levens nog continue om je heen kunt waarnemen

Je moet er echter wel oog voor hebben, maar weet ook dat je die gave de mens ook kunt afnemen door deze generatie op generatie op te zadelen met allerlei leugens en halve waarheden
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:45:29 #162
38496 Perrin
pi_85097495
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:43 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

En dan? Want een tweede machine maken van mijn spaargeld is niet het probleem.
Hoe krijg ik vaste grond zodat de wereld weet dat ik geen lulkoek verkoop, als de wetenschap mij bij voorbaat al niet serieus neemt? Daar is geen geld tegen opgewassen.
De media verwerpt mijn idee ook, omdat wetenschappers. Ik zal misschien wel wat zendtijd krijgen in een lokale journaal maar buiten dat dat ding eventjes aanstaat verteld dat journaal niet hoe waar mijn claim is. Dat doen die wetenschappers. Maar die verketteren me al voor ze het onderzocht hebben.

Dus vertel eens. Hoe? Dat geld helpt niet zo.
Lekker boeiend wat anderen ervan denken, jij hebt lekker gratis energie w/

*eyeroll*
pi_85097522
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:40 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Men onderzoekt wel meer dingen.

Dat jij een vage theorie over de donker materie ervan maakt en dan denkt dat het zo zou kunnen werken dat is het grote probleem.
We weten praktisch nog niets hierover. Maar het wordt wel meer en meer aangenomen dat die Dark Matter bestaat. Dus ik gooi eens een balletje op.
Zowel jij als ik weten niet of dit klopt. Maar aangezien jij dit toch als vaag kunt bestempelen geeft wel aan hoe jij erin zit.

quote:
Ben je soms rudeonline met zijn theorie over sneller als het licht kunnen gaan.
Nee, ben ik niet.
pi_85097543
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:43 schreef Wijze_appel het volgende:

Dus vertel eens. Hoe?
Dan krjg jij de eerst werkende machine en houdt je het lekker rsutig en kun je compleet autarkisch worden. O-)
pi_85097666
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:45 schreef mediacurator het volgende:

De hele schepping is toch ook ooit ergens vandaan gekomen? alsof uit het niets?

Kijk ook even de gehele lezing van die persoon dan leer je misschien wat meer, en ook de eigenwijze appel raad ik aan om dit eens te bekijken.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:49:41 #166
38496 Perrin
pi_85097708
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Kijk ook even de gehele lezing van die persoon dan leer je misschien wat meer, en ook de eigenwijze appel raad ik aan om dit eens te bekijken.
Lawrence Krauss ^O^
pi_85097716
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan krjg jij de eerst werkende machine en houdt je het lekker rsutig en kun je compleet autarkisch worden. O-)
Dus je opmerking er geld in te steken was bij voorbaat al onzin. Immers, ik heb al een prototype die werkt. Waarom moet ik er dan geld in steken?

Of zit je gewoon maar wat te kletsen omdat je er niet verder meer uitkomt een fatsoenlijk antwoord te geven?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:52:23 #168
38496 Perrin
pi_85097831
Of bekijk Carl Sagan's Cosmos. Een beetje gedateerd, maar nog steeds zeer leerzaam.
pi_85097860
quote:

[..]

Lekker makkelijk wanneer Jesus niet in den lijve aanwezig is om zichzelf te verweren. Dat is de wetenschap ge /mis/ bruiken om Jesus weer een oor aan te naaien, no thanks! :N

Dat mag tegenover het Islamitische en Joodse geloof immers ook niet..

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 10-08-2010 21:16:47 ]
pi_85097893
quote:

[..]

Ken het. Verwerp het niet.
Waarom zeg je dat ik eigenwijze appel ben?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:53:49 #171
38496 Perrin
pi_85097908
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:52 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Lekker makkelijk wanneer Jesus niet in den lijve aanwezig is om zichzelf te verweren. Dat is de wetenschap ge /mis/ bruiken om Jesus weer een oor aan te naaien, no thanks! :N
Kijk, hier komt de christen-fundamentalistische aap uit de mouw.
pi_85098025
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:53 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zeg dank voor mij met discriminerende toon onder een christen-fundamentalistische noemer te scharen, nogal opportunistisch en dweperig van je

Proef ik hierin wellicht een ondertoon van misplaatste en anti religieuze stemmingmakerij?

Dat mag tegenover het Islamitische en Joodse geloof immers ook niet dus dan maar tegen het christendom aantrappen?

Trouwens heb ik alleen Christelijke roots maar ben niet uitgesproken praktiserend

[ Bericht 5% gewijzigd door mediacurator op 10-08-2010 21:18:56 ]
pi_85098156
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:49 schreef Wijze_appel het volgende:
Immers, ik heb al een prototype die werkt.
Nou laat eens wat test resultaten zien als je toch een werekdn prototpye hebt waar meer energie uit komt dan dat er in gaat. ^O^
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:00:23 #174
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_85098232
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:42 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Dat boeit het patentbureau niet. Je hoeft alleen maar een beschrijving van de (aangenomen) werking in te leveren en voila je krijgt het patent. Het is geen validatiebureau.
Onzin. Een octrooi dient ook aan voorwaarden te voldoen. Behalve dat het nieuw moet zijn, moet het ook toepasbaar zijn. Iets dat niet werkt, kan ook niet gepatenteerd worden. Misschien vroeger, maar vandaag de dag krijg je geen patent op je perpeteum mobile.

Bel het octrooicentrum maar.
pi_85098236
Wat knap trouwens dat de 2 mensen die hier het meest in de vrije energie geloven wel binnen 1 minuut al kunnen zeggen dat ze het kennen (maar dan niet snappen blijkbaar) of het meteen verwerpen.
pi_85098310
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:53 schreef Perrin het volgende:

[..]

Zomaar aannemen (alweer) dat hij een fundamentalist is.
Zit het je zo hoog dat je zon slappe lul moet uithangen? Ik adviseer je dan maar weg te blijven uit dit soort discussies want ooit zal die frustratie je te veel worden en dan zit je nog steeds in je eentje achter je computer.
pi_85098333
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nou laat eens wat test resultaten zien als je toch een werekdn prototpye hebt waar meer energie uit komt dan dat er in gaat. ^O^
*zucht*

Heb je zeker wat tijd voor nodig gehad dit te bedenken he?
pi_85098343
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:19 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ach je zit gewoon in een ontkenningsfase :W

First they ignore you,
then they ridicule you,
then they fight you,
then you win. -Mahatma Gandh

Ah, ook nog grootheidswaanzin.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_85098344
Als de OP klopt, dan verbaast het me dat de 2 heren een patent hebben gekregen in 100 landen. Dat kost namelijk klauwen met geld.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_85098453
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:00 schreef Basp1 het volgende:
Wat knap trouwens dat de 2 mensen die hier het meest in de vrije energie geloven wel binnen 1 minuut al kunnen zeggen dat ze het kennen (maar dan niet snappen blijkbaar) of het meteen verwerpen.
Ik vind het nog knapper dat je er 2 kunt vinden hier. Ik tel er maar 1.
pi_85098473
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef Lyrebird het volgende:
Als de OP klopt, dan verbaast het me dat de 2 heren een patent hebben gekregen in 100 landen. Dat kost namelijk klauwen met geld.
Daarom hopen ze ook dat sommige lieden hier erin trappen om hun nog meer te financieren. :')
pi_85098592
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef Lyrebird het volgende:
Hier in Nederland is dat ongeveer 8.000 euro. En je kunt hier ook een werelddekkend patent aanvragen wat ongeveer 40.000 euro kost.
Maar pin me er niet op vast. Het heeft ook weer te maken met waarvoor het concept dient etc.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:08:07 #183
68638 Zwansen
pi_85098608
Mediacurator! O+

Wederom een pareltje!
pi_85098618
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Daarom hopen ze ook dat sommige lieden hier erin trappen om hun nog meer te financieren. :')
Houd toch eens op met zeuren, zielig figuur.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:09:42 #185
38496 Perrin
pi_85098694
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Zomaar aannemen (alweer) dat hij een fundamentalist is.
Zit het je zo hoog dat je zon slappe lul moet uithangen? Ik adviseer je dan maar weg te blijven uit dit soort discussies want ooit zal die frustratie je te veel worden en dan zit je nog steeds in je eentje achter je computer.
pi_85098705
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:00 schreef Basp1 het volgende:
Ik denk dat het niet al te moeilijk moet zijn om aan te kunnen tonen dat degenen die vrije energie het best snappen er ook in geloven.

Het niet geloven in vrije energie lijkt me namelijk het meest voornamelijke kenmerk van iemand die het kunnen begrijpen of kunnen bevatten van het concept vrije energie juist veel minder goed afgaat
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:13:10 #187
38496 Perrin
pi_85098849
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:08 schreef Zwansen het volgende:
Mediacurator! O+

Wederom een pareltje!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:15:43 #188
68638 Zwansen
pi_85098959
Het is geen kwestie van geloven, meer een kwestie van kunnen. Met mijn natuurkundekennis weet ik al dat het niet mogelijk is. Door mijn vertrouwen in de wetenschappers die hier onderzoek naar gedaan hebben, ben ik nog meer overtuigd dat het onmogelijk is.
pi_85098974
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef waht het volgende:

[..]

Ah, ook nog grootheidswaanzin.
Dat mag zijn maar Perrin is nu toch heus in de ridiculiseren fase belandt :{
pi_85099045
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:15 schreef Zwansen het volgende:
Het is geen kwestie van geloven, meer een kwestie van kunnen. Met mijn natuurkundekennis weet ik al dat het niet mogelijk is. Door mijn vertrouwen in de wetenschappers die hier onderzoek naar gedaan hebben, ben ik nog meer overtuigd dat het onmogelijk is.
Heb je daar bronnen van? Ben ik wel benieuwd naar.
pi_85099093
quote:
En ik achtte het ooit onmogelijk om met blote handen een pot augurken open te kunnen krijgen, ik was destijds maar 4 jaar oud en weet inmiddels beter.
pi_85099176
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:17 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Heb je daar bronnen van? Ben ik wel benieuwd naar.
Ik dacht dat je bekend was met het filmpje wat ik eerde gepost had, dan zou je weten dat daarin kepler, newton, einstein, de bigbang theorie, de uitdijing van het heelal, snaartheorien, en nog wel veel meer voorbij komen. ^O^
pi_85099202
quote:
Dus daarvoor twijfelde je eigenlijk nog terwijl je alwel wist met je natuurkundekennis dat het onmogelijk was.
In hoever is onmogelijk dan werkelijk onmogelijk voor jouw begrippen?
pi_85099264
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je bekend was met het filmpje wat ik eerde gepost had, dan zou je weten dat daarin kepler, newton, einstein, de bigbang theorie, de uitdijing van het helal, snaartheorien, en nog wel veel meer voorbij komen. ^O^
Dat zijn geen "onderzoeken ernaar".
Wanneer houd je eens op met domme argumenten en slap lullen? Of ben je toch niet zo ontwikkeld dat je dit niet eens zelf kon invullen?
pi_85099368
Aan mediacurator en wijze_appel: niemand hoeft aan te tonen dat zoiets niet werkt, de makers (of iemand anders voor mijn part) moeten aantonen dat het wel werkt! Als je echt zoiets hebt uitgevonden en je kunt het bewijzen dan heb je gelijk de nobelprijs te pakken en hoef je de rest van je leven niet meer te werken.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:25:50 #196
68638 Zwansen
pi_85099431
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:18 schreef mediacurator het volgende:

[..]

En ik achtte het ooit onmogelijk om met blote handen een pot augurken open te kunnen krijgen, ik was destijds maar 4 jaar oud en weet inmiddels beter.
Die pot openen is praktisch gezien niet te openen, theoretisch wel. Vrije energie is zowel praktisch als theoretisch niet mogelijk.
pi_85099437
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:22 schreef Wijze_appel het volgende:

Dat zijn geen "onderzoeken ernaar".

Waarom zijn dat in jou optiek geen onderzoeken naar de fundamentele natuurkunde wetten geweest volgens jou.

Dat zijn de mensen die aan de basis van onze huidige natuurkundige kennis hebben gestaan en hier steeds beter verifieerbare theorieen over hebben opgesteld. Dat hieruit ook de thermodynamica wet volgde daar kan ik niets aan doen. Jij bent degen die deze wetten wilt verwerpen om een perpetuum mobile theoretisch mogelijk te gaan maken. :D
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:26:56 #198
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_85099493
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:24 schreef Maverick_tfd het volgende:
Aan mediacurator en wijze_appel: niemand hoeft aan te tonen dat zoiets niet werkt, de makers (of iemand anders voor mijn part) moeten aantonen dat het wel werkt! Als je echt zoiets hebt uitgevonden en je kunt het bewijzen dan heb je gelijk de nobelprijs te pakken en hoef je de rest van je leven niet meer te werken.
Waarom zou dat gebeuren? Het lijkt mij logischer dat de technologie verdwijnt omdat onbeperkte energie het einde van een aantal corporaties zal bewerkstelligen.
pi_85099634
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:24 schreef Maverick_tfd het volgende:
Uiteraard.
Maar Zwansen had het over wetenschappers die er onderzoek naar gedaan hadden. Mag ik toch wel naar vragen, niet? Of krijg ik dat pas als ik de machine demonstreer (die ik niet eens heb ook nog)?

Pfff, beetje rare uitleg heb je hier.
pi_85099701
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waarom zijn dat in jou optiek geen onderzoeken naar de fundamentele natuurkunde wetten geweest volgens jou.

Dat zijn de mensen die aan de basis van onze huidige natuurkundige kennis hebben gestaan en hier steeds beter verifieerbare theorieen over hebben opgesteld. Dat hieruit ook de thermodynamica wet volgde daar kan ik niets aan doen. Jij bent degen die deze wetten wilt verwerpen om een perpetuum mobile theoretisch mogelijk te gaan maken. :D
Onderzoeken naar die vrije energie machines dat ze niet werken.

Mijn god, dit is poging 23 dat je mijn woorden verdraaid? Of 24?
Ga wat nuttigs doen. Kep het idee dat je hier enkel bent omdat die anderen hier ook zijn. In je eentje had je het allang af laten weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')