quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:56 schreef _Led_ het volgende:
Maareh, als er hier dan van die fanatieke aanhangers zijn is er vast toch wel eentje bij die de weddenschap aandurft ?
500 euro, 11 augustus 2012 werkt dat apparaat nog steeds niet
Hebben we nou een deal of niet?quote:Onder 1 voorwaarde: jij persoonlijk ontkracht dat ding.
Zo bannen we uit dat dat ding niet door de (energie)lobby uit de media is verdwenen.
Mensen met academische opleidingen wordt enorm naar opgekeken, een volstrekt onnodig en overbodig soort minderwaardigheidscomplex is dat en heest enorm onder de onwetende en dom gehouden massa's.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, dus als jij je huis op gratis energie gaat draaien kan ik dat simpelweg ongedaan maken door een snerende opmerking op een forum te maken !
http://www.lutec.com.au/invest.htmquote:JOINT VENTURE OPPORTUNITY
PRINCIPALS ONLY, NO AGENTS PLEASE.
Expressions of interest are welcomed from established New Zealand and Australian businesses or individuals with proven business ability and the financial resources to make an investment of between 1 and 2 million AUD to participate in display and demonstration of the LEA (Lutec Energy Amplifier) technology in one or more states of Australia, or New Zealand or Papua New Guinea.
Het hele onderwerp van discussie is hier verzonnen onzin, dus ja... we kunnen inderdaad net zo goed over bananen beginnenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:03 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ja, dan wel. Maar dat zei ik niet.
Op die manier (zelf zaken verzinnen) kun je ook over bananen beginnen.
Dat weet jij helemaal niet, daar ga je vanuit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:12 schreef Flurry het volgende:
[..]
Het hele onderwerp van discussie is hier verzonnen onzin, dus ja... we kunnen inderdaad net zo goed over bananen beginnen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:12 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://www.lutec.com.au/invest.htm
Sommige mensen hier moeten echt een nieuwe bullshit-detector aanschaffen.
De essentie is dat een wetenschappers normaliter zelf eerst met voldoende bewijs moet komen en werkend prototype zodat ander wetenschappers dit kunnen verifieren. Aangezien we niet aan de eerste stap toe komen is het niet mogelijk om te bewijzen wat er fout is in deze machine.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:05 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
De essentie is dat jij 500 euro wilde verdienen en ik die deal met je maakte en jij dit opeens ontwijkt.
quote:TO EARN A NUMBERED HERO CERTIFICATE PERSONALLY SIGNED AND DATED BY THE LEA INVENTORS SIMPLY TELL OTHERS ABOUT THIS SITE.
Dat is ook zo'n klassieker. Inderdaad, dat weten we niet. Net zoals we niet weten dat een vliegtuig waarin we stappen in de lucht zal blijven, of dat morgen de zon zal opgaan, of dat er morgen zwaartekracht is. Dat weten we niet zeker omdat we dat inductief beredeneren. Maar goed, inductief redeneren is kennelijk prima tenzij het over "Free Energy" gaat, dan moeten we alle opties open houden hoor!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:15 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet, daar ga je vanuit.
Fijn dat je me alwetend noemt, maar dat ben ik ook weer niet. Arrogantie modus aan Op natuurkundig gebied weet ik blijkbaar wel iets meer dan sommige personen die hier rondslingeren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:08 schreef Wijze_appel het volgende:
Sorry waardige alwetende vriend, jij maakt de stelling dat er 12 uur 5 watt in gaat en 1 uur 50 watt uit komt. Misschien is het wel andersom. Waarom doe je dat niet? Omdat je dan jezelf tegenspreekt?
Zo zinloos dit. Heeft ook niets met wetenschap te maken.
Welnee joh, er bestaat echt wel een maffia die de markt voor zichzelf wil hebben en de mensheid wil onderdrukken.. google John Perkins en economic hitman o.a.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:17 schreef waht het volgende:
[..]Dat is het hele probleem. Hun bullshit-detector werkt primair op samenzweringen.
En wat heeft magnetische levitiatie nu weer te maken met de door jou genoemde anti zwaartekracht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:27 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Welnee joh, er bestaat echt wel een maffia die de markt voor zichzelf wil hebben en de mensheid wil onderdrukken.. google John Perkins en economic hitman o.a.
Maar ter afwisseling dan misschien een leuke anti zwaartekracht demonstratie?
SEG Demonstration of Magnetic Levitation via Eddy Current
Het is wat mij betreft geen probleem dat jij graag in overduidelijke lulkoek theorieën wil geloven, sommige mensen zijn nou eenmaal naïef. Presenteer die theorieën hier dan niet als feiten. Dat is waar het om gaat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:27 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Welnee joh, er bestaat echt wel een maffia die de markt voor zichzelf wil hebben en de mensheid wil onderdrukken.. google John Perkins en economic hitman o.a.
Maar ter afwisseling dan misschien een leuke anti zwaartekracht demonstratie?
SEG Demonstration of Magnetic Levitation via Eddy Current
En die wetten van de natuurkunde liggen vast? De hedendaagse wetenschap is daar zeker van? Het is dus niet mogelijk die wetten te buigen of om te omzeilen? Dat weet je 100% zeker?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Fijn dat je me alwetend noemt, maar dat ben ik ook weer niet. Arrogantie modus aan Op natuurkundig gebied weet ik blijkbaar wel iets meer dan sommige personen die hier rondslingeren.![]()
En natuurlijk doe ik dit niet andersom ik hoef namelijk niet te bewijzen dat iets wat niet kan werken toch wel werkt.
Beweer ik dat ergens?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:35 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En die wetten van de natuurkunde liggen vast? De hedendaagse wetenschap is daar zeker van? Het is dus niet mogelijk die wetten te buigen of om te omzeilen? Dat weet je 100% zeker?
M.a.w. we weten dus alles van het heelal, met al zijn eigenschappen, al voor de 100% zeker?
Dat is toch de bedoeling van propaganda? om iedereen in allerlei lulkoek te doen geloven? de reclame industrie en journalistiek maakt daar ook rijkelijk gebruik van b.v.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:33 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft geen probleem dat jij graag in overduidelijke lulkoek theorieën wil geloven
quote:, sommige mensen zijn nou eenmaal naïef. Presenteer die theorieën hier dan niet als feiten. Dat is waar het om gaat.
Nee. Overal staan vraagtekens wat duid op vragen. En vragen is heel wat anders dan beweren. Ben je wel mee eens toch? (<- let op, dit is een vraagteken)quote:
En met die informatie, wat is jouw mening dan over deze onderzoekers?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:41 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dat is toch de bedoeling van propaganda? om iedereen in allerlei lulkoek te doen geloven? de reclame industrie en journalistiek maakt daar ook rijkelijk gebruik van b.v.
Ik breng slechts een nieuwsfeit, uiteindelijk maak je toch zelf uit waar je wel of niet in wil geloven?
[..]
Ik heb het al voor je uitgelegd. Niet doen alsof je niet kan lezen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:35 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En die wetten van de natuurkunde liggen vast? De hedendaagse wetenschap is daar zeker van? Het is dus niet mogelijk die wetten te buigen of om te omzeilen? Dat weet je 100% zeker?
M.a.w. we weten dus alles van het heelal, met al zijn eigenschappen, al voor de 100% zeker?
één gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Dus even terug en je onzin negerend: beantwoord de vragen eens.
Ongetwijfeld, en die maffia heeft zeker alle mogelijke natuurwetten ontkracht voor eigen gewin.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:27 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Klopt niks van.quote:Maar ter afwisseling misschien een leuke anti zwaartekracht demonstratie dan?
En aangezien in dit topic minstens 3 gekken rondslingeren hebben we hier al maar dan 30 wijzen nodig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:45 schreef Flurry het volgende:
[..]
één gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden
En ik vond het niks.quote:
Kan ik wel, ik negeer je. Niet om je wijsheden maar om je misplaatste hoogmoed en toontje.quote:Niet doen alsof je niet kan lezen.
Dan zou ik ze maar niet meer in de mond nemen als ik jou was. Je doet alsof je het begrijpt, meer ook niet.quote:En laat de natuurkunde vanaf nu maar lekker over aan degenen die het begrijpen.
Nou geef dan aan ons eens aan wat jij er niet van begrijpt en waarom je denkt dat de wetenschappers die tot nu toe veel tijd aan deze nog steeds niet weerlegde theorieen hebben besteed het wel bij het foute eind hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:48 schreef Wijze_appel het volgende:
Dan zou ik ze maar niet meer in de mond nemen als ik jou was. Je doet alsof je het begrijpt, meer ook niet.
Wat natuurkunde wetten betreft heb je weinig te vinden, die zijn nou eenmaal zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:48 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En ik vond het niks.
[..]
Kan ik wel, ik negeer je. Niet om je wijsheden maar om je misplaatste hoogmoed en toontje.
[..]
Dan zou ik ze maar niet meer in de mond nemen als ik jou was. Je doet alsof je het begrijpt, meer ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |