abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:54:55 #76
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_85092675
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:53 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

De wetenschap zit wel vaker verkeerd. Don't worry, zo heilig is dat ook weer niet.
Weer zo'n domme opmerking - wetenwschap stelt zich per definitie voortdurend bij.
Dat wil niet zeggen dat je dat als argument kun gebruiken om duizenden jaren kennis even het raam uit te kieperen omdat je een bepaald idee wel leuk vindt klinken :')
zzz
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:55:14 #77
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_85092689
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:32 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]
versterkt het met een klein beetje electriciteit.
Dan kost het ding je toch alleen maar energie?
pi_85092732
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:51 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En mensen die zomaar wat roepen over wetenschap op een forum, zijn wel wetenschap waardig?
Misschien ook niet. Dus uiteindelijk zit je dan met houdingen van personen waar die die zichzelf als wetenschappelijk zien, menen de rest eventje wat klapjes uit te moeten delen.
Die zelf ingenomen figuren lach je toch gewoon uit? Ze zijn geen haar beter dan die kerkelijke grootheren die hun gepeupel wel even vertellen wat goed voor ze is.
pi_85092735
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat TS bekend/beroemd/berucht is in W&T is leuk voor hem.
Maar dat wil niet zeggen dat ik 'm ken of iemand anders.
Dus wanneer een aio begint te mekkeren dat mensen met maar HBO zoiets niet mogen posten beginnen mijn haren overend te staan.
Is dat zo vreemd?
Er is niemand die zegt of iemand anders iets wel of niet mag posten.

Spatzmann vraagt zich hardop af wat voor een opleiding mensen hebben die dergelijke verhalen posten.
Leaf
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:56:25 #80
31101 _Led_
pi_85092751
Maareh, als er hier dan van die fanatieke aanhangers zijn is er vast toch wel eentje bij die de weddenschap aandurft ?
500 euro, 11 augustus 2012 werkt dat apparaat nog steeds niet :)
zzz
pi_85092790
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:55 schreef GateWayX het volgende:

[..]

Dan kost het ding je toch alleen maar energie?
Nou, als je een 5 watt erin moet stoppen om hem op gang te houden en je onttrekt er 50 watt aan... dan nog?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:57:14 #82
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_85092796
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:56 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Spatzmann vraagt zich hardop af wat voor een opleiding mensen hebben die dergelijke verhalen posten.
Iemand die daar interesse in heeft en het gewoon wil melden?
Dit had ik namelijk ook net zo goed kunnen posten.
Had ik ook meteen dit verwijt naar m'n kop gekregen....
Lekker hoor.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:57:18 #83
31101 _Led_
pi_85092801
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:56 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

en terecht.
En dit geldt al helemaal voor mensen die opmerkingen posten als "misschien is de 2e wet van de thermodynamica hier wel niet van toepassing !" :)
zzz
pi_85092832
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat TS bekend/beroemd/berucht is in W&T is leuk voor hem.
Maar dat wil niet zeggen dat ik 'm ken of iemand anders.
Dus wanneer een aio begint te mekkeren dat mensen met maar HBO zoiets niet mogen posten beginnen mijn haren overend te staan.
Is dat zo vreemd?
Ja dat is heel vreemd, want dat is dan blijkbaar de kenniseconmie die we hebben, waarbij iedereen zonder onderbouwing maar wat mag roepen maar niet eens er over hoeft na te denke, vooral niet als het over basale natuurkunde wetten gaat. :P

Met basis havo natuurkunde van 25 jaar geleden zou je het geweten moeten hebben.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:58:12 #85
31101 _Led_
pi_85092853
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:57 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Nou, als je een 5 watt erin moet stoppen om hem op gang te houden en je onttrekt er 50 watt aan... dan nog?
"Ja of als je er niks in stopt en je haalt er 3 kilowatt uit !!!"

Het punt is dus juist dat dit niet gebeurt, dodo :D
"Ja maar stel nou dat je die tol alleen maar een draai hoeft te geven en na 5 dagen heeft ie een raceauto gebouwd, zeg je dan nog dat tollen geen raceauto's kunnen maken ?"...

:')
zzz
pi_85092951
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:56 schreef _Led_ het volgende:
Maareh, als er hier dan van die fanatieke aanhangers zijn is er vast toch wel eentje bij die de weddenschap aandurft ?
500 euro, 11 augustus 2012 werkt dat apparaat nog steeds niet :)
Onder 1 voorwaarde: jij persoonlijk ontkracht dat ding.

Zo bannen we uit dat dat ding niet door de (energie)lobby uit de media is verdwenen.
pi_85093014
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:58 schreef _Led_ het volgende:

[..]

"Ja of als je er niks in stopt en je haalt er 3 kilowatt uit !!!"

Het punt is dus juist dat dit niet gebeurt, dodo :D
"Ja maar stel nou dat je die tol alleen maar een draai hoeft te geven en na 5 dagen heeft ie een raceauto gebouwd, zeg je dan nog dat tollen geen raceauto's kunnen maken ?"...

:')
Lul toch eens niet zo dom.
pi_85093016
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:57 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ja stop er maar 12 uur 5 watt in en haal er in 1 uur 50 watt uit. Dan hebben we nog 10 watt verlies.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:01:29 #89
31101 _Led_
pi_85093017
Het vervelende is dat het zo moeilijk is om mensen uit te leggen waar ze het mis hebben als ze simpelweg de materie niet begrijpen :')

Als iemand zegt dat zijn auto het niet doet omdat de kabouter in zijn motor dood is kun je 'm wel uitleggen dat dat onzin is en dat het komt doordat zijn accu leeg is, maar dat zegt zo iemand helemaal niks.
Die roept vervolgens "Accu shmaccu !" en begint weer over zijn kabouter :D
zzz
pi_85093078
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:51 schreef _Led_ het volgende:
Zeg Netsplitter, speel 'm anders even door naar W&T en kijk eens hoe de reacties daar zijn.
Gewoon, zodat we even kunnen zien of TS een sterk punt heeft en wat men over zijn/haar ideeen en/of opleiding denkt.
:N
pi_85093090
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja stop er maar 12 uur 5 watt in en haal er in 1 uur 50 watt uit. Dan hebben we nog 10 watt verlies.
Ja, dan wel. Maar dat zei ik niet.
Op die manier (zelf zaken verzinnen) kun je ook over bananen beginnen.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:04:14 #92
31101 _Led_
pi_85093140
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:01 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Lul toch eens niet zo dom.
Dat is wel waar het op neer komt.

"Ja maar als je er nou 5 watt instopt en je haalt er 50 uit ?"

De essentie van de discussie is nou juist dat dat simpelweg niet gebeurt, dat kun je natuurkundig beredeneren.
Als jij denkt van wel, vertel dan gewoon eens waarom je er meer uit zou halen dan je erin stopt.
zzz
pi_85093147
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:59 schreef Wijze_appel het volgende:

Zo bannen we uit dat dat ding niet door de (energie)lobby uit de media is verdwenen.
Nou kom dan maar eens met bewijzen dat de energie lobby druk bezig is om alle vrije energie projecten te saboteren. Dat hoeven ze niet eens te doen, als we hier al een grote groep gelovers zien die niet wetenschappelijk te overtruigen zijn lachen de maatschappijen alleen maar hard in hun handje omdat de tijd die hier aan besteed wordt beter aan andere wel realistische energie winnings techologien besteed zou kunnen worden.
pi_85093172
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:57 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Iemand die daar interesse in heeft en het gewoon wil melden?
Dit had ik namelijk ook net zo goed kunnen posten.
Had ik ook meteen dit verwijt naar m'n kop gekregen....
Lekker hoor.
Ja misschien zouden mensen eens wat meer onderzoek moeten doen voordat ze hier wat op het forum gooien en gaan doen alsof het een feit is.
Zie de titel die gekozen is.
Leaf
pi_85093185
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:04 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat is wel waar het op neer komt.

"Ja maar als je er nou 5 watt instopt en je haalt er 50 uit ?"

De essentie van de discussie is nou juist dat dat simpelweg niet gebeurt.
Als jij denkt van wel, vertel dan gewoon eens waarom je er meer uit zou halen dan je erin stopt.
De essentie is dat jij 500 euro wilde verdienen en ik die deal met je maakte en jij dit opeens ontwijkt. :')
pi_85093228
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:03 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ja, dan wel. Maar dat zei ik niet.
Op die manier (zelf zaken verzinnen) kun je ook over bananen beginnen.
Jij begint over bananen, door te stellen dat er 5 watt in gaat en er wel 50 watt uit zou kunnen komen. Ik geeef alleen aan dat er wel een manier is om jou stelling waar te maken, terwijl er dan nog steeds energie netto verloren gaat. En nog mooier dat gebeurd altijd., ook al geloven hier sommigen het niet. :P
pi_85093255
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nou kom dan maar eens met bewijzen dat de energie lobby druk bezig is om alle vrije energie projecten te saboteren. Dat hoeven ze niet eens te doen, als we hier al een grote groep gelovers zien die niet wetenschappelijk te overtruigen zijn lachen de maatschappijen alleen maar hard in hun handje omdat de tijd die hier aan besteed wordt beter aan andere wel realistische energie winnings techologien besteed zou kunnen worden.
Je verdraaid weer de zaak. Makkelijk discussiėren zo he?

Ik beweer niets. Ik sluit een mogelijkheid uit. En dat mag. Per saldo krijgt led de mogelijkheid zijn weddenschap te winnen.
pi_85093365
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Jij begint over bananen, door te stellen dat er 5 watt in gaat en er wel 50 watt uit zou kunnen komen. Ik geeef alleen aan dat er wel een manier is om jou stelling waar te maken, terwijl er dan nog steeds energie netto verloren gaat. En nog mooier dat gebeurd altijd., ook al geloven hier sommigen het niet. :P
Sorry waardige alwetende vriend, jij maakt de stelling dat er 12 uur 5 watt in gaat en 1 uur 50 watt uit komt. Misschien is het wel andersom. Waarom doe je dat niet? Omdat je dan jezelf tegenspreekt?
Zo zinloos dit. Heeft ook niets met wetenschap te maken.
pi_85093407
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:42 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Dat boeit het patentbureau niet. Je hoeft alleen maar een beschrijving van de (aangenomen) werking in te leveren en voila je krijgt het patent. Het is geen validatiebureau.
Exact. De octrooigemachtigde (die altijd een ingenieur is) zal bij zichzelf denken "wat een nonsens", maar daar verdient hij niks mee. Hij gaat op zoek of het betreffende idee/ontwerp al bekend/beschermd is. Zo niet, dan krijg je gewoon een patent voor je 'free energy'-apparaat.

Maar goed, dergelijke apparaten ondermijnen bepaalde natuurwetten. Dat is geen schande maar wel een reden voor nader onderzoek. Tot op heden is dat onderzoek altijd voordelig uitgevallen voor de natuurwetten. De TS is zo'n persoon die overal een complot in ziet, met dergelijke personen valt geen redelijk gesprek te houden aangezien dat complot-riedeltje op alles kan worden toegepast.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:10:08 #100
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_85093433
quote:
Het vervelende is dat het zo moeilijk is om mensen uit te leggen waar ze het mis hebben als ze simpelweg de materie niet begrijpen
Het vervelende is dat het voor sommige mensne zo moelijk te bevatten is gezien zij menen dat de mensen de exacte herkomst van gravitatie,Magnetime en electricitijd al beschreven hebben en daarme hun gesloten systeem precies bepaald denken te hebben.
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')