abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:44:42 #51
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_85092225
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:34 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Een patent vraag je toch aan om je investeringen en uitvinding te beschermen tegen diefstal?

Tegelijkertijd vraag je zoals iedereen weet voor diezelfde reden niet een patent aan op een mooi goud horloge b.v.

Hoe beschrijf je dan een apparaat dat niet werkt? en hoe voorkom je dan concurrentie bescherming van andere vrije energie apparaten die niet werken?

Het zal toch in de technologie zelf moeten zitten hetgeen aangetoond zal moeten worden, een patent wordt niet toegewezen puur omwille van het feit dat er bewegende onderdelen op zitten b.v. zoals tandwielen

toch?

c_/
Pas op het moment dat je een patent daadwerkelijk gaat uitoefenen voor de rechter wordt er gekeken of er daadwerkelijk iets van klopt, vanwege de eerder aangehaalde redenen.
Je kunt dus redelijk makkelijk een patent krijgen op een apparaat dat volgens jou iets bepaalds zou doen.
Pas als iemand anders het in produktie neemt en jij gaat het uitoefenen gaat er opeens gekeken worden naar de zinnigheid ervan.
zzz
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:45:17 #52
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_85092244
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:43 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Tweede jaars aio, dat wil zeggen bijna halverwege mijn PHD onderzoek. Ik heb al een normale academische opleiding afgerond (computer science). Daarom de ir. titel. Gemiddelde cijfer was 7.9. het kan vrij eenvoudig aangetoond worden door een kopie van mijn diploma en arbeidscontract te overleggen @ ut. Ook een verwijzing naar mijn wetenschappelijke journalartikelen kan als bewijs dienen :)
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:08 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Dit dus.

Wat ik me afvraag is, begrijpen de mensen die zulke berichtne posten op fok eigenlijk wel wat ze posten/zeggen. Begrijpen ze de achterliggende concepten wel van 'gratis energie'. Begrijpen ze de implicaties wel van de onderliggende claims.

Volgens mij zijn de mensen die zoiets posten nooit hoger opgeleid dan HBO.
Misplaatste arrogantie?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_85092288
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:43 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Tweede jaars aio, dat wil zeggen bijna halverwege mijn PHD onderzoek. Ik heb al een normale academische opleiding afgerond (computer science). Daarom de ir. titel. Gemiddelde cijfer was 7.9. het kan vrij eenvoudig aangetoond worden door een kopie van mijn diploma en arbeidscontract te overleggen @ ut. Ook een verwijzing naar mijn wetenschappelijke journalartikelen kan als bewijs dienen :)
Ik kat je ook niet af hoor. Ik wil alleen maar aantonen dat jouw referenties ook opzij te schuiven zijn.
Computer science ligt niet 123 in lijn met deze techniek. Dan is de titel ir heel leuk maar wel een dooddoener in deze.

En ja, ik wil al die kopietjes zien. Niet zozeer om overtuigt te worden van jouw documenten, maar gewoon om je onnodig aan het werk te zetten. :)
pi_85092294
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:45 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

[..]

Misplaatste arrogantie?
Nee hoor. Terechte arrogantie.
Leaf
pi_85092302
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:43 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Dus je hebt altijd een klein beetje electriciteit extra nodig.
Welke dan automagisch weer vervalt in warmte. Maar daarvoor moet je minstens gestudeerd hebben op fok lijkt het wel.

Terwijl ik 25 jaar geleden op havo natuurkunde dit al onderwezen kreeg. Is dat de huidige kenniseconomie die we aan het opbouwen zijn. :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:46:55 #56
31101 _Led_
pi_85092313
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:32 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ja leuk. En die is ook waar. Maar het ontgaat je mijn reden.

Als ik een tol heb die al draait, heb ik maar heel weinig energie nodig om hem iets sneller te laten draaien. Een tol in rust in heeft de volledige energie nodig omdat ie nog op gang moet komen.

Zo zou deze machine ook kunnen werken. Namelijk, je zet die al aanwezige energie van de magneten om in electriciteit en versterkt het met een klein beetje electriciteit.
En ga je nu nog vertellen hoe je hier meer energie uit zou halen dan je er in moet stoppen ? :D
zzz
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:47:23 #57
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_85092333
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:46 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Nee hoor. Terechte arrogantie.
Vind je?
Vind het vrij arrogant om te denken dat hij een "hogere" opleiding heeft genoten dan bv TS.
Kent hij TS persoonlijk dan?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_85092345
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:46 schreef Wijze_appel het volgende:

En ja, ik wil al die kopietjes zien. Niet zozeer om overtuigt te worden van jouw documenten, maar gewoon om je onnodig aan het werk te zetten. :)
Wat ben jij een ontiegelijk zuigende troll. :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:48:22 #59
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_85092379
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:45 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

[..]

Misplaatste arrogantie?
Waarom?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:49:06 #60
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_85092411
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:47 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Vind je?
Vind het vrij arrogant om te denken dat hij een "hogere" opleiding heeft genoten dan bv TS.
Dat blijkt duidelijk uit het feit dat TS in vrije energie gelooft.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_85092436
quote:

[..]

Vind je?
Deze TS heeft al al vaker voor elkaar gekregen om met zulke onzin aan te komen. En meermaals is hij door verschillende andere users op grote fouten in de aangehaalde stukken gewezen. Maar dat maakt blijkbaar niet uit.

Waarvan bij jij trouwen MOD dat je blauw bent. Ik had het idee dat mods het geod voorbeeld moesten geven en dus ook normale discussies zouden moetren voeren zonder op de man te spelen. Maar daarvoor zijn we al weer te ver heen met dit topic natuurlijk.
pi_85092439
quote:

[..]

Vind je?
Precies. Daarnaast maakt hij een statement dat zijn uitspraken meer wegen dan anderen.
Als je een dergelijke houding hebt ben je niet wetenschap waardig.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:49:50 #63
31101 _Led_
pi_85092448
quote:
Vind je?
Nee, maar dat kun je in principe redelijk afleiden aan de opmerkingen die er gemaakt worden.
Iemand die opgelet heeft bij natuurkunde op de havo weet al waarom dit niet gaat werken.
zzz
pi_85092468
quote:

[..]

Vind je?
Geen idee of die TS persoonlijk kent. Maar TS heeft in meerdere topics al laten zien niet echt op de hoogte te zijn van verschilllende natuurkunde wetten en wetenschap in het algemeen.
En sowieso als je nu nog denkt dat een dergelijke manier van energie opwekken mogelijk is, ben je niet bepaald geleerd.
Leaf
pi_85092510
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat ben jij een ontiegelijk zuigende troll. :')
Sjonge... maak ik een keer een grapje met een overduidelijke smilie erbij, krijg je direct dit naar je kop gesmeten.
Internetheld.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:51:20 #66
31101 _Led_
pi_85092523
Zeg Netsplitter, speel 'm anders even door naar W&T en kijk eens hoe de reacties daar zijn.
Gewoon, zodat we even kunnen zien of TS een sterk punt heeft en wat men over zijn/haar ideeen en/of opleiding denkt.
zzz
pi_85092527
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:31 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Denk je nu echt dat je makkelijk een apparaat onderdrukt dat gratis energie oplevert ?
Niet makkelijk maar de gevestigde orde heeft nu eenmaal vrijwel al het kapitaal ter wereld in handen, dus als iemand daarvoor de juiste mensen kan betalen die dat klusje kunnen klaren zijn het de elites vd gevestigde orde wel.. Dat al de kranten en tijdschriften bijvoorbeeld in bezit zijn van een stuk of 5 mensen maakt dat ook allemaal een stuk minder moeilijk trouwens als je zou denken.
quote:
In deze tijd van het internet, waarin je zo een schema kan plaatsen dat door honderdduizenden wetenschappers wereldwijd bekeken en getest kan worden ?
Het gross vd wetenschap en wetenschappers zijn opgekocht door de corporaties die in handen zijn vd gevestigde orde, diegene die dat niet zijn worden al snel gemarginaliseerd en als aluhoedjes bestempeld.

Alleen die uitvindingen die de markt manipulatie, markt dominantie en markt monopolies van de gevestigde orde dienen worden toegestaan

^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 10-08-2010 14:01:50 ]
pi_85092530
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:49 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Precies. Daarnaast maakt hij een statement dat zijn uitspraken meer wegen dan anderen.
Als je een dergelijke houding hebt ben je niet wetenschap waardig.
En mensen die zomaar wat roepen over wetenschap op een forum, zijn wel wetenschap waardig?
Leaf
pi_85092579
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:32 schreef Wijze_appel het volgende:

Zo zou deze machine ook kunnen werken. Namelijk, je zet die al aanwezige energie van de magneten om in electriciteit en versterkt het met een klein beetje electriciteit.
En hoeveel netto energie zit er in een magneet. :')

Dat krachten spel in een magneet heft elkaar op en daarom komen we op 0 uit. Als je mageneten met asymetrische velden vindt ben je een held en verdien je ook een nobelprijs.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:52:44 #70
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_85092582
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:49 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Deze TS heeft al al vaker voor elkaar gekregen om met zulke onzin aan te komen. En meermaals is hij door verschillende andere users op grote fouten in de aangehaalde stukken gewezen. Maar dat maakt blijkbaar niet uit.

Waarvan bij jij trouwen MOD dat je blauw bent. Ik had het idee dat mods het geod voorbeeld moesten geven en dus ook normale discussies zouden moetren voeren zonder op de man te spelen. Maar daarvoor zijn we al weer te ver heen met dit topic natuurlijk.
Ik geef het goede voorbeeld door met argumenten aan te komen. :)
Hij vind het nodig om te stellen dat mensen met maar HBO zulke dingen niet mogen posten.
Dat vind ik zeer arrogant over komen, ongeacht of TS een historie heeft van dit soort dingen.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:52:47 #71
31101 _Led_
pi_85092584
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:51 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Niet makkelijk maar de gevestigde orde heeft nu eenmaal vrijwel al het kapitaal, dus als iemand daarvoor de juiste mensen kan betalen die zo 'n klusje kunnen klaren zijn het de gevestigde orde wel..
[..]

Het gross vd wetenschap en wetenschappers zijn opgekocht door de corporaties die in handen zijn vd gevestigde orde, diegene die dat niet zijn worden al snel gemarginaliseerd en als aluhoedje bestempeld, als er iemand daarvan het levende bewijs levert met enige regelmaat dan ben jij dat wel

^O^
Tuurlijk, dus als jij je huis op gratis energie gaat draaien kan ik dat simpelweg ongedaan maken door een snerende opmerking op een forum te maken ! :')
zzz
pi_85092598
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:50 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Geen idee of die TS persoonlijk kent. Maar TS heeft in meerdere topics al laten zien niet echt op de hoogte te zijn van verschilllende natuurkunde wetten en wetenschap in het algemeen.
En sowieso als je nu nog denkt dat een dergelijke manier van energie opwekken mogelijk is, ben je niet bepaald geleerd.
De wetenschap zit wel vaker verkeerd. Don't worry, zo heilig is dat ook weer niet.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:53:50 #73
31101 _Led_
pi_85092618
Ik zeg :
gooi 'm door naar W&T, dan kan TS het er even over hebben met gelijkgestemden !!!!

:D
zzz
pi_85092639
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:53 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

De wetenschap zit wel vaker verkeerd. Don't worry, zo heilig is dat ook weer niet.
In het geval van dit soort energie zit de wetenschap niet verkeerd.

Door wrijving, simpele natuurkunde, is het gewoonweg onmogelijk om op deze manier energie op te wekken.
Leaf
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:54:26 #75
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_85092640
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:50 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Dat TS bekend/beroemd/berucht is in W&T is leuk voor hem.
Maar dat wil niet zeggen dat ik 'm ken of iemand anders.
Dus wanneer een aio begint te mekkeren dat mensen met maar HBO zoiets niet mogen posten beginnen mijn haren overend te staan.
Is dat zo vreemd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')