Vroeger misschien, maar tegenwoordig natuurlijk niet meer. Als je daar als uitvinder bang voor bent zorg je gewoon dat op de een of andere manier op internet je ontwerp overal gemirrored wordt. Dan kunnen er nog zo veel grote bedrijven op uit zijn om het niet bekend te laten worden, maar dat maakt dan niet meer uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:26 schreef Relko het volgende:
[..]
Waarom zou dat gebeuren? Het lijkt mij logischer dat de technologie verdwijnt omdat onbeperkte energie het einde van een aantal corporaties zal bewerkstelligen.
Als je echt leuk wil verdienen zou je bijvoorbeeld beter de beste alarm systemen kunnen gaan leveren voor al die tientallen paleizen, buitenhuizen, kastelen, schepen en villa's van al de mega rijken des aarde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:24 schreef Maverick_tfd het volgende:
Aan mediacurator en wijze_appel: niemand hoeft aan te tonen dat zoiets niet werkt, de makers (of iemand anders voor mijn part) moeten aantonen dat het wel werkt! Als je echt zoiets hebt uitgevonden en je kunt het bewijzen dan heb je gelijk de nobelprijs te pakken en hoef je de rest van je leven niet meer te werken.
En dan wordt het wereldwijd op internet belachelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:33 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Vroeger misschien, maar tegenwoordig natuurlijk niet meer. Als je daar als uitvinder bang voor bent zorg je gewoon dat op de een of andere manier op internet je ontwerp overal gemirrored wordt. Dan kunnen er nog zo veel grote bedrijven op uit zijn om het niet bekend te laten worden, maar dat maakt dan niet meer uit.
Exact.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En dan wordt het wereldwijd op internet belachelijk gemaakt.
Dat zien we hier uitstekend gedemonstreerd.
Dus je oplossing brengt niks.
Je weet dat er verschillende Nobelprijzen zijn toch? Obama heeft niet de Nobelprijs voor de natuurkunde gekregen hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:33 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je snel die nobel prijs omgehangen krijgt hoor, die worden gereserveerd voor hun eigen mensen zoals Obama en Jassar Arrafat
Als jij iets maakt wat aantoonbaar werkt dan wordt je niet belachelijk gemaakt! Als je allerlei vage claims doet zonder bewijs wel ja! Dat is toch logisch? Moeten we alles wat iedere mongool zegt serieus bekijken? Wat mij betreft niet. Bewijs het (of laat het bewijzen bij je plaatselijke TU) en dan kunnen we verder praten. Tot dan beschouw ik het als onzin en de zoveelste scam poging.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En dan wordt het wereldwijd op internet belachelijk gemaakt.
Dat zien we hier uitstekend gedemonstreerd.
Dus je oplossing brengt niks.
Begin jaren 80 was er een man uit Bilt die een katalysator had uitgevonden die de auto flink zuiniger maakte en meer vermogen gaf. Die is afgekocht en woont in een luxe villa op een tropisch eiland.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:26 schreef Relko het volgende:
[..]
Waarom zou dat gebeuren? Het lijkt mij logischer dat de technologie verdwijnt omdat onbeperkte energie het einde van een aantal corporaties zal bewerkstelligen.
Toch wel. Van veel van die claims staan de bouwtekeningen gewoon op internet. Veel boeroepers beginnen er niet eens aan het na te maken. Diegenen die het wel doen laten dan vervolgens op internet/youtube zien dat ze het nagemaakt hebben en dat het werkt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:38 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Als jij iets maakt wat aantoonbaar werkt dan wordt je niet belachelijk gemaakt! Als je allerlei vage claims doet zonder bewijs wel ja! Dat is toch logisch? Moeten we alles wat iedere mongool zegt serieus bekijken? Wat mij betreft niet. Bewijs het (of laat het bewijzen bij je plaatselijke TU) en dan kunnen we verder praten. Tot dan beschouw ik het als onzin en de zoveelste scam poging.
Waarom wordt het niet gebruikt in landen als venezuela, iran, noordkorea en meer van die landen die lak aan regels en andere landen hebben? Patenteer het ding, fabriceer het en je kunt 20 jaar lang meer verdienen dan Shell en Exonn in 200 jaar zullen verdienen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:33 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Als je echt leuk wil verdienen zou je bijvoorbeeld beter de beste alarm systemen gaan leveren voor al die tientallen paleizen, buitenhuizen, kastelen, schepen en villa's van al de mega rijken des aarde.
Vindt echter iets uit waarmee een van de voornamelijke inkomstenbronnen vd elites op losse schroeven zou komen te staan, dan heb je gewoon oorlog!
Denk maar niet dat je snel die nobel prijs omgehangen krijgt hoor, die worden gereserveerd voor hun eigen mensen zoals Obama en Jassar Arrafat
Maak er dan zelf een - heb je de rest van je leven gratis energie en kan je ons uitlachenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Toch wel. Van veel van die claims staan de bouwtekeningen gewoon op internet. Veel boeroepers beginnen er niet eens aan het na te maken. Diegenen die het wel doen laten dan vervolgens op internet/youtube zien dat ze het nagemaakt hebben en dat het werkt.
En wat zijn de reacties dan weer? "Bullshit!", "Can not work!".
Gebed zonder einde.
Wie weet heb ik dat allang gedaan maar houd ik me stil omdat ik jullie reacties al wel door en door ken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef Flurry het volgende:
[..]
Maak er dan zelf een - heb je de rest van je leven gratis energie en kan je ons uitlachen
Deze wereld is nu eenmaal de ultieme ballenbak voor de complot denkende mensquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:36 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Je weet dat er verschillende Nobelprijzen zijn toch? Obama heeft niet de Nobelprijs voor de natuurkunde gekregen hoor![]()
De rest van je post is een beetje conspiracy achtig, zie daarvoor mijn vorige post. Ik denk dat ongelimiteerde energie juist oorlogen tegen gaat, aangezien een groot deel van de oorlogen tegenwoordig gevoerd wordt om olie.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:43 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Wie weet heb ik dat allang gedaan maar houd ik me stil omdat ik jullie reacties al wel door en door ken.
Weet jij veel.
Nu dit weer. Eerst moet ik hem lekker zelf houden en jullie uitlachen, nu ik misschien zon ding heb moet ik het weer bewijzen van je.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:44 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
![]()
Als jij kunt bewijzen dat je 'gratis' energie kunt maken dan ben ik de eerste om je te feliciteren. Tot dan praat je onzin.
Wij zijn allemaal gek, het is goed met jullie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:43 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Wie weet heb ik dat allang gedaan maar houd ik me stil omdat ik jullie reacties al wel door en door ken.
Weet jij veel.
Gaat nooit lukken die nobel prijs, want natuur wetten. Of twijfel je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:54 schreef Basp1 het volgende:
En als je hem wel gebouwd hebt veel plezier ermee en ik hoop oprecht dan dat je de nobelprijs ermee zult winnen dan.
Zolang ik geen werkende prototypes heb gezien twijfel ik niet. Als we werkende prototypes gezien hebben gaan we eens aan de theorie schaven om te kijken waar de ontbrekende energie vandaan komt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:56 schreef Wijze_appel het volgende:
Gaat nooit lukken die nobel prijs, want natuur wetten. Of twijfel je?
Als je de mogelijk open laat dat er ooit een werkende machine kan komen, zelfs over nobel prijzen begint, twijfel je. Daarmee ondermijn je je eigen uitspraken over die natuurkundige wetten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zolang ik geen werkende prototypes heb gezien twijfel ik niet. Als we werkende prototypes gezien hebben gaan we eens aan de theorie schaven om te kijken waar de ontbrekende energie vandaan komt.
Godsammen zeg....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Als je de mogelijk open laat dat er ooit een werkende machine kan komen, zelfs over nobel prijzen begint, twijfel je. Daarmee ondermijn je je eigen uitspraken over die natuurkundige wetten.
Immers, als je zo zeker bent van die natuurkundige wetten kun je nooit aannemen dat er een mogelijkheid bestaat dat er een werkende prototype kan komen. Uitgesloten.
Of snap je dit niet?
Ik verander niet van mening hoor, ik weet niet waar je die onzin vandaan hebt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:49 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je steeds veranderd om maar wat te zoeken om neerbuigend te kunnen blijven doen. En daar lach ik weer om. Ik noem dat "krampjes".
Ach er zijn wellicht nog wat kinderziektes te overwinnen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die pot openen is praktisch gezien niet te openen, theoretisch wel. Vrije energie is zowel praktisch als theoretisch niet mogelijk.
Klopt. Ik haalde jou en iemand anders door elkaar. Sorry.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:15 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Ik verander niet van mening hoor, ik weet niet waar je die onzin vandaan hebt.
Als je niet wilt snappen waarom het niet gaat werken maar toch vol blijft houden dat het kan, ben je zeker een dwaas.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:22 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ach er zijn wellicht nog wat kinderziektes te overwinnen.
Zoals gezegd, als autoritaire, elitaire types (en hun voetvolk de meeste wetenschappers) een ding niet leuk vinden dan is het wel overtroffen worden door andere veel slimmere wetenschappers die vervolgens de eer en de glorie opstrijken en dan heel rijk worden..
Alternatieven voor fossiele brandstof zijn al een tijdje een heet hang ijzer en worden om logische redenen van ongewenste concurrentie door de gevestigde orde afgekocht of gesaboteerd of anderzijds tegen gewerkt.
Het gaat echt veel te ver om alle geïnteresseerden in vrije energie allemaal maar als dwazen te bestempelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |