abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85102350
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:14 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Godsammen zeg....

Je loopt nu echt te zeuren om het zeuren als je het mij vraagt
Zie je die smilie? Post was grappig bedoeld. Beetje porren.
(staat nog in schril contrast met de vloekers en hoogdravers hier)

Dus wind je niet zo op. ;)
pi_85102368
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:22 schreef mediacurator het volgende:

[..]
Alternatieven voor fossiele brandstof zijn al een tijdje een heet hang ijzer en worden om logische redenen van ongewenste concurrentie door de gevestigde orde afgekocht of gesaboteerd of anderzijds tegen gewerkt.
Waarom zou je je af laten kopen als je zo'n indrukwekkende uitvinding hebt gedaan dat je er rijker mee kan worden dan menig multinational?
pi_85102378
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:23 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Als je niet wilt snappen waarom het niet gaat werken maar toch vol blijft houden dat het kan, ben je zeker een dwaas.
Ik neem mijn woorden van de post hierboven terug :')
pi_85102418
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:23 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Als je niet wilt snappen waarom het niet gaat werken maar toch vol blijft houden dat het kan, ben je zeker een dwaas.
Het kan gewoon, daar heeft het mijn goedkeuring niet voor nodig hoor en overwint het de sceptici zoals altijd met gemak tegelijkertijd
pi_85102460
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:25 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Waarom zou je je af laten kopen als je zo'n indrukwekkende uitvinding hebt gedaan dat je er rijker mee kan worden dan menig multinational?
Eerst olie opmaken/uitmelken en daarna ermee komen?
De omslag van energiebron is nogal wat. Als dit vrij zou komen dwingt het volk af dat de auto's erop moeten rijden. Wie mag aan die oorlog om dat enorme geld mee doen?

Het is niet zomaar gerealiseerd.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:29:03 #231
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_85102508
quote:
Het gaat echt veel te ver om alle geïnteresseerden in vrije energie allemaal maar als dwazen te bestempelen
Prima als je er in geinteresseerd bent. Maar om je als slecht geinformeerde 'believer' telkens voor schut te zetten in het openbaar, dat is zeker dwaas.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_85102527
quote:

[..]
Zoals gezegd, als autoritaire, elitaire types (en hun voetvolk de meeste wetenschappers) een ding niet leuk vinden dan is het wel overtroffen worden door andere veel slimmere wetenschappers die vervolgens de eer en de glorie opstrijken en dan heel rijk worden..
Hier moet ik nog even op reageren. Denk je nou echt serieus dat wetenschap zo werkt? Wetenschap is juist vrij puur, gecontroleerd. Bovendien worden veel (vooral theoretische) wetenschappers niet gefinancierd door het bedrijfsleven hoor.
pi_85102574
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:27 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Eerst olie opmaken/uitmelken en daarna ermee komen?
De omslag van energiebron is nogal wat. Als dit vrij zou komen dwingt het volk af dat de auto's erop moeten rijden. Wie mag aan die oorlog om dat enorme geld mee doen?

Het is niet zomaar gerealiseerd.
Daar heb ik het helemaal niet over, ik heb het over de uitvinder van zoiets. Die heeft er juist baat bij om het zelf te exploiteren, niet om zich af te laten kopen. Ga maar na, veel roem en nog veel meer geld.
pi_85102602
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:29 schreef Perrin het volgende:

[..]

Prima als je er in geinteresseerd bent. Maar om je als slecht geinformeerde 'believer' telkens voor schut te zetten in het openbaar, dat is zeker dwaas.
nog steeds in de ridiculiseren modus? ach gut :Z
pi_85102620
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:29 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Hier moet ik nog even op reageren. Denk je nou echt serieus dat wetenschap zo werkt? Wetenschap is juist vrij puur, gecontroleerd. Bovendien worden veel (vooral theoretische) wetenschappers niet gefinancierd door het bedrijfsleven hoor.
Nou... wetenschap is ook doortrapt en op geld belust. Maar zowel jij als ik kunnen niet zomaar aanwijzen wie of welke groepen dat zijn.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:32:28 #236
38496 Perrin
pi_85102643
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:31 schreef mediacurator het volgende:

[..]

nog steeds in de ridiculiseren modus? ach gut ;(
Nog steeds in de wetenschap-is-evil-en-mijn-fantasie-is-werkelijkheid modus? Och gossie.
pi_85102661
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Daar heb ik het helemaal niet over, ik heb het over de uitvinder van zoiets. Die heeft er juist baat bij om het zelf te exploiteren, niet om zich af te laten kopen. Ga maar na, veel roem en nog veel meer geld.
Ook dat, zoals al besproken, is niet zomaar even gedaan. Je komt als uitvinder veel tegenslagen tegen die lang niet altijd met geld op te lossen zijn.
pi_85102682
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:27 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Het kan gewoon, daar heeft het mijn goedkeuring niet voor nodig hoor en overwint het de sceptici zoals altijd met gemak tegelijkertijd
Kansloos....
Leaf
pi_85102711
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Ook dat, zoals al besproken, is niet zomaar even gedaan. Je komt als uitvinder veel tegenslagen tegen die lang niet altijd met geld op te lossen zijn.
Tuurlijk wel, als jouw idee echt werkt en geen bullshit is kun jij ALTIJD financierders vinden.
pi_85102730
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:31 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Nou... wetenschap is ook doortrapt en op geld belust. Maar zowel jij als ik kunnen niet zomaar aanwijzen wie of welke groepen dat zijn.
Kom maar eens met een bron dan.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:35:01 #241
38496 Perrin
pi_85102750
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:31 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Wetenschap menselijke eigenschappen toedichten is gewoon onzin. En algemene uitspraken over karaktertrekken van wetenschappers maken is net zoiets als algemene uitspraken over karaktertrekken van kruideniers, negers of mensen met grote oren maken: ook onzin, en nog discriminerend ook.
pi_85102822
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:33 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Kansloos....
Ik denk dat het niet al te moeilijk moet zijn om aan te kunnen tonen dat degenen die vrije energie het best snappen er ook in geloven.

Het niet geloven in vrije energie lijkt me het meest voornamelijke kenmerk van iemand die het kunnen begrijpen of kunnen bevatten van het concept vrije energie juist veel minder goed afgaat
pi_85102914
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:36 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet al te moeilijk moet zijn om aan te kunnen tonen dat degenen die vrije energie het best snappen er ook in geloven.

Het niet geloven in vrije energie lijkt me het meest voornamelijke kenmerk van iemand die het kunnen begrijpen of kunnen bevatten van het concept vrije energie juist veel minder goed afgaat
Waarom geloven natuurkundigen dan niet in vrije energie, terwijl ze de concepten die aangedragen worden wel snappen? Ik denk toch echt dat je kunt aantonen dat de mensen die vrije energie het best snappen er het minst in geloven.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:40:52 #244
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_85102997
quote:

[..]

Niemand boeit het wat dat zij geloven dat het werkt. Ik wil dat apparaat aanschaffen bij de blokker.
pi_85103127
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Waarom geloven natuurkundigen dan niet in vrije energie, terwijl ze de concepten die aangedragen worden wel snappen? Ik denk toch echt dat je kunt aantonen dat de mensen die vrije energie het best snappen er het minst in geloven.
"the proof is in de pudding", ik geloof wel wat ik kan zien, zien is geloven

Er is echter een verschil tussen prototype en een model geschikt voor grootschalige productie
pi_85103468
quote:

[..]

Natuurkunde wetten aan de kant schuiven omdat je daar niet in wil geloven is gewoon superdom en getuigd van grote naiviteit.
Leaf
pi_85103480
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:44 schreef mediacurator het volgende:

[..]

"the proof is in de pudding", ik geloof wel wat ik kan zien, zien is geloven

Er is echter een verschil tussen prototype en een model geschikt voor grootschalige productie
:? Waar is dit een reactie op?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_85103602
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:44 schreef mediacurator het volgende:

Voor mijn werk maak ik de godganse dag prototypes, en ja daarbij moet ik rekening houden dat het ook geproduceerd kan worden. Als een goed functionerend prototype te maken is, is het ook op te schalen naar productie.
pi_85103891
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Voor mijn werk maak ik de godganse dag prototypes, en ja daarbij moet ik rekening houden dat het ook geproduceerd kan worden. Als een goed functionerend prototype te maken is, is het ook op te schalen naar productie.
Zegt niet zoveel he?
Wat voor prototypes maak je? Hoeveel per dag?
pi_85104165
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

:? Waar is dit een reactie op?
zo beter dan?

Tesla komt na 100 jaar toch weer om de hoek

Free Tesla Energy is possible says Muammer Yildriz at the university of Delft, presenting energy from magnetism

quote:
Magnet motor demonstrated at Delft University

Turkish inventor, Muammer Yildiz, recently demonstrated his magnet motor that he alleged runs on the power of magnets alone at a University in the Netherlands. The motor is shown turning a fan at a high speed, and no wires can be seen going to the device; then the device is disassembled in front of the group.
bron: http://pesn.com/2010/04/2(...)at_Delft_University/

[ Bericht 10% gewijzigd door mediacurator op 10-08-2010 18:11:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')