Zie je die smilie? Post was grappig bedoeld. Beetje porren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:14 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Godsammen zeg....
Je loopt nu echt te zeuren om het zeuren als je het mij vraagt
Waarom zou je je af laten kopen als je zo'n indrukwekkende uitvinding hebt gedaan dat je er rijker mee kan worden dan menig multinational?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:22 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Alternatieven voor fossiele brandstof zijn al een tijdje een heet hang ijzer en worden om logische redenen van ongewenste concurrentie door de gevestigde orde afgekocht of gesaboteerd of anderzijds tegen gewerkt.
Ik neem mijn woorden van de post hierboven terugquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:23 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als je niet wilt snappen waarom het niet gaat werken maar toch vol blijft houden dat het kan, ben je zeker een dwaas.
Het kan gewoon, daar heeft het mijn goedkeuring niet voor nodig hoor en overwint het de sceptici zoals altijd met gemak tegelijkertijdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:23 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als je niet wilt snappen waarom het niet gaat werken maar toch vol blijft houden dat het kan, ben je zeker een dwaas.
Eerst olie opmaken/uitmelken en daarna ermee komen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:25 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Waarom zou je je af laten kopen als je zo'n indrukwekkende uitvinding hebt gedaan dat je er rijker mee kan worden dan menig multinational?
Prima als je er in geinteresseerd bent. Maar om je als slecht geinformeerde 'believer' telkens voor schut te zetten in het openbaar, dat is zeker dwaas.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:22 schreef mediacurator het volgende:
Het gaat echt veel te ver om alle geïnteresseerden in vrije energie allemaal maar als dwazen te bestempelen
Hier moet ik nog even op reageren. Denk je nou echt serieus dat wetenschap zo werkt? Wetenschap is juist vrij puur, gecontroleerd. Bovendien worden veel (vooral theoretische) wetenschappers niet gefinancierd door het bedrijfsleven hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:22 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Zoals gezegd, als autoritaire, elitaire types (en hun voetvolk de meeste wetenschappers) een ding niet leuk vinden dan is het wel overtroffen worden door andere veel slimmere wetenschappers die vervolgens de eer en de glorie opstrijken en dan heel rijk worden..
Daar heb ik het helemaal niet over, ik heb het over de uitvinder van zoiets. Die heeft er juist baat bij om het zelf te exploiteren, niet om zich af te laten kopen. Ga maar na, veel roem en nog veel meer geld.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:27 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Eerst olie opmaken/uitmelken en daarna ermee komen?
De omslag van energiebron is nogal wat. Als dit vrij zou komen dwingt het volk af dat de auto's erop moeten rijden. Wie mag aan die oorlog om dat enorme geld mee doen?
Het is niet zomaar gerealiseerd.
nog steeds in de ridiculiseren modus? ach gutquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Prima als je er in geinteresseerd bent. Maar om je als slecht geinformeerde 'believer' telkens voor schut te zetten in het openbaar, dat is zeker dwaas.
Nou... wetenschap is ook doortrapt en op geld belust. Maar zowel jij als ik kunnen niet zomaar aanwijzen wie of welke groepen dat zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:29 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Hier moet ik nog even op reageren. Denk je nou echt serieus dat wetenschap zo werkt? Wetenschap is juist vrij puur, gecontroleerd. Bovendien worden veel (vooral theoretische) wetenschappers niet gefinancierd door het bedrijfsleven hoor.
Nog steeds in de wetenschap-is-evil-en-mijn-fantasie-is-werkelijkheid modus? Och gossie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:31 schreef mediacurator het volgende:
[..]
nog steeds in de ridiculiseren modus? ach gut
Ook dat, zoals al besproken, is niet zomaar even gedaan. Je komt als uitvinder veel tegenslagen tegen die lang niet altijd met geld op te lossen zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Daar heb ik het helemaal niet over, ik heb het over de uitvinder van zoiets. Die heeft er juist baat bij om het zelf te exploiteren, niet om zich af te laten kopen. Ga maar na, veel roem en nog veel meer geld.
Kansloos....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:27 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Het kan gewoon, daar heeft het mijn goedkeuring niet voor nodig hoor en overwint het de sceptici zoals altijd met gemak tegelijkertijd
Tuurlijk wel, als jouw idee echt werkt en geen bullshit is kun jij ALTIJD financierders vinden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ook dat, zoals al besproken, is niet zomaar even gedaan. Je komt als uitvinder veel tegenslagen tegen die lang niet altijd met geld op te lossen zijn.
Kom maar eens met een bron dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:31 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Nou... wetenschap is ook doortrapt en op geld belust. Maar zowel jij als ik kunnen niet zomaar aanwijzen wie of welke groepen dat zijn.
Wetenschap menselijke eigenschappen toedichten is gewoon onzin. En algemene uitspraken over karaktertrekken van wetenschappers maken is net zoiets als algemene uitspraken over karaktertrekken van kruideniers, negers of mensen met grote oren maken: ook onzin, en nog discriminerend ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:31 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Nou... wetenschap is ook doortrapt en op geld belust. Maar zowel jij als ik kunnen niet zomaar aanwijzen wie of welke groepen dat zijn.
Ik denk dat het niet al te moeilijk moet zijn om aan te kunnen tonen dat degenen die vrije energie het best snappen er ook in geloven.quote:
Waarom geloven natuurkundigen dan niet in vrije energie, terwijl ze de concepten die aangedragen worden wel snappen? Ik denk toch echt dat je kunt aantonen dat de mensen die vrije energie het best snappen er het minst in geloven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:36 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet al te moeilijk moet zijn om aan te kunnen tonen dat degenen die vrije energie het best snappen er ook in geloven.
Het niet geloven in vrije energie lijkt me het meest voornamelijke kenmerk van iemand die het kunnen begrijpen of kunnen bevatten van het concept vrije energie juist veel minder goed afgaat
Niemand boeit het wat dat zij geloven dat het werkt. Ik wil dat apparaat aanschaffen bij de blokker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:36 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet al te moeilijk moet zijn om aan te kunnen tonen dat degenen die vrije energie het best snappen er ook in geloven.
Het niet geloven in vrije energie lijkt me het meest voornamelijke kenmerk van iemand die het kunnen begrijpen of kunnen bevatten van het concept vrije energie juist veel minder goed afgaat
"the proof is in de pudding", ik geloof wel wat ik kan zien, zien is gelovenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Waarom geloven natuurkundigen dan niet in vrije energie, terwijl ze de concepten die aangedragen worden wel snappen? Ik denk toch echt dat je kunt aantonen dat de mensen die vrije energie het best snappen er het minst in geloven.
Natuurkunde wetten aan de kant schuiven omdat je daar niet in wil geloven is gewoon superdom en getuigd van grote naiviteit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:36 schreef mediacurator het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:44 schreef mediacurator het volgende:
[..]
"the proof is in de pudding", ik geloof wel wat ik kan zien, zien is geloven
Er is echter een verschil tussen prototype en een model geschikt voor grootschalige productie
Voor mijn werk maak ik de godganse dag prototypes, en ja daarbij moet ik rekening houden dat het ook geproduceerd kan worden. Als een goed functionerend prototype te maken is, is het ook op te schalen naar productie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:44 schreef mediacurator het volgende:
Er is echter een verschil tussen prototype en een model geschikt voor grootschalige productie
Zegt niet zoveel he?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Voor mijn werk maak ik de godganse dag prototypes, en ja daarbij moet ik rekening houden dat het ook geproduceerd kan worden. Als een goed functionerend prototype te maken is, is het ook op te schalen naar productie.
zo beter dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Waar is dit een reactie op?
bron: http://pesn.com/2010/04/2(...)at_Delft_University/quote:Magnet motor demonstrated at Delft University
Turkish inventor, Muammer Yildiz, recently demonstrated his magnet motor that he alleged runs on the power of magnets alone at a University in the Netherlands. The motor is shown turning a fan at a high speed, and no wires can be seen going to the device; then the device is disassembled in front of the group.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |