Nee. Je komt met een stelling die mijns inziens niet te verdedigen is, ik reageer daar op, jij quote mij en begint opeens over hele andere dingen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:05 schreef mediacurator het volgende:
[..]
zo beter dan?
Tesla komt na 100 jaar toch weer om de hoek
[..]
bron: http://pesn.com/2010/04/2(...)at_Delft_University/
Dat is nogal een groot gebrek aan bewijs.quote:Before concluding that sufficient evidence has been given that this is a bona fide magnet motor, two things need to be yet shown. Apparently most demonstrations Yildiz has given do not show the motor going longer than 10-15 minutes. The size of the core is such that it could house a hidden battery and motor that could possibly provide that much power. That needs to be ruled out.
Het is inmiddels 1,5 jaar later. Hoe staat het ermee?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:23 schreef mediacurator het volgende:
FREE ENERGY # 18-3 True Working Magnet Motor Presentation
Detail Patent Information about the motor :
http://www.wipo.int/pctdb/en/wo.jsp?WO=2009019001
Download Detail diagram and explanation at :
http://www.overunity.de/index.php?action=downloads;sa=downfile&id=42
http://www.free-energy-info.com/Chapter1.pdf
* Pietverdriet wacht geduldig mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:04 schreef wijsneus het volgende:
Ik wacht even op de peer-reviewed paper als je het niet erg vindt.
Het is gewoon zichtbaar tijdens de demonstratie dat het werktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:44 schreef Montov het volgende:
Misschien hebben ze een handige manier om de energie van magnetisme te gebruiken, maar 'free energy' is onmogelijk. Het lijkt op het zoveelste fondsenwervingsprojectje.
Investeerdersbelazerhandeltje vrees ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:44 schreef Montov het volgende:
Misschien hebben ze een handige manier om de energie van magnetisme te gebruiken, maar 'free energy' is onmogelijk. Het lijkt op het zoveelste fondsenwervingsprojectje.
Heb je zelf door wat voor een onzin je daar blaat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:21 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Het is gewoon zichtbaar tijdens de demonstratie, een paar magneetvelden genereert wellicht weinig energie
Maar een veelvoud van magneetvelden in geoptimaliseerde samenstelling in combinatie met het vliegwiel momentum genereert wel degelijk elektriciteit waarmee je ruimschoots voldoende energie kunt opslaan in batterijen om b.v. een compleet huishouden van elektriciteit te kunnen voorzien
Dat t is geen onmogelijke bewering en het kan worden gedemonstreerd zoals o.a. de links laten zien
Een paar kleine magneetvelden genereert wellicht weinig energiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:51 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Waar is dit een reactie op?
Een magneetveld genereert energie? Vertel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:27 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Een paar kleine magneetvelden genereert wellicht weinig energie
Stel je voor dat de wetenschap zo werkte. Wat weten wij nou over de exacte achtergrond van die demonstratie en de reproduceerbaarheid ervan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:21 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Het is gewoon zichtbaar tijdens de demonstratie dat het werkt
Jep, net als de mensen die echt pratende poppen hebben en daar discussies mee voeren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:21 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Nou als dat al 1,5 jaar werkt, waarom zijn die mensen in Cairns dan nog bezig?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:21 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ter info heb ik wel wat leesvoer voor je grapjasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, net als de mensen die echt pratende poppen hebben en daar discussies mee voeren.
Maar vertel, hoe genereert een magneet energie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ter info heb ik wel wat leesvoer voor je grapjas
Alhoewel dit voor een alles wetende zoals u waarschijnlijk overbodig is...
Voor de zekerheid toch maar wat verwijzingen naar zorgvuldig gedocumenteerde vrije energie sites
http://potentialtec.com/
http://wilhoit-az.com/mark/free_energy/MAllen7424.php
Nogmaals dan maar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:45 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nou als dat al 1,5 jaar werkt, waarom zijn die mensen in Cairns dan nog bezig?
Met behulp van yip en janneke natuurkunde jargon gezegd zit het hem in de z.g.n. noord en zuid polen van magneten en dat deze elkaar zowel aan kunnen trekken en afstoten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar vertel, hoe genereert een magneet energie?
Hoe genereert dat energie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Met behulp van yip en janneke natuurkunde jargon gezegd zit het hem in de z.g.n. noord en zuid polen van magneten en dat deze elkaar zowel aan kunnen trekken en afstoten.
Dan genereert de beweging energie, niet de magneet. Of liever, je zet bewegingsenergie om in elektriciteit.quote:Wat doet men vervolgens? men arrangeerde deze op vakkundig en ambachtelijke wijze op meerdere vliegwielen naast elkaar welke op hun beurt weer om een as draaien.
De manier waarop de magneten geplaatst zijn zorgt ervoor dat deze elkaar in beweging brengen, die beweging genereerd stroom. Daarna wordt een gedeelte vd opgewekte elektriciteit teruggekoppeld naar de vastgeklemde elektrische magneet die de wielen in beweging brengt. Daardoor wordt een verhoogd magnetisch veld gegenereerd waardoor het wiel weer sneller gaat draaien hetgeen weer een verhoogde energie levering oplevert etc.
Dus als jij een electromotor aan je fiets hangt en die koppelt aan je dynamo ga je ook steeds snellerquote:Dat is in (hele) grote lijnen de basis ongeveer, verder aan toe te voegen dat wanneer de vliegwielen steeds sneller gaan draaien het zijn eigen momentum vasthoudt en er minder stroom voor nodig is om het systeem draaiende te houden dan dat er aan opgewekte stroom uitkomt.
De theorie is dat er dus meer stroom uit komt op gegeven moment dan de hoeveelheid stroom die ervoor nodig is om de motor draaiende te houden.
Het laatste is dus "winst" energie oftewel vrije energie
Wellicht niet goed uitgelegd maar dat is wat ik er van begrijp en geloof niet dat de demonstraties van de werkende prototypes gefake-te hoaxes zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe genereert dat energie?
[..]
Dan genereert de beweging energie, niet de magneet. Of liever, je zet bewegingsenergie om in elektriciteit.
[..]
Dus als jij een electromotor aan je fiets hangt en die koppelt aan je dynamo ga je ook steeds sneller
![]()
![]()
![]()
Tja, dit zegt veel over je kennis van zaken, je snapt blijkbaar niet waarom het niet kan, het is namelijk gewoon een fiets met een dynamo die een elektromotor aandrijft. Het is een Guust Flater uitvinding. Natuurlijk is het bedrog, maar als jij al je spaargeld er in wilt investeren dan mag je van mij. Niets wat ik erover post zal je mening veranderen, omdat je er in wilt geloven. Maar kennis van natuurkunde heb je niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:05 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Wellicht niet goed uitgelegd maar dat is wat ik er van begrijp en geloof niet dat de demonstraties van de werkende prototypes gefake-te hoaxes zijn
Het laatste acht ik niet aannemelijk maar jij blijkbaar wel, dat mag toch?
Gaat niet werken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:46 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Met behulp van yip en janneke natuurkunde jargon gezegd zit het hem in de z.g.n. noord en zuid polen van magneten en dat deze elkaar zowel aan kunnen trekken en afstoten.
Wat doet men vervolgens? men arrangeerde deze op vakkundig en ambachtelijke wijze op meerdere vliegwielen naast elkaar welke op hun beurt weer om een as draaien.
De manier waarop de magneten geplaatst zijn zorgt ervoor dat deze elkaar in beweging brengen, die beweging genereerd stroom. Daarna wordt een gedeelte vd opgewekte elektriciteit teruggekoppeld naar de vastgeklemde elektrische magneet die de wielen in beweging brengt. Daardoor wordt een verhoogd magnetisch veld gegenereerd waardoor het wiel weer sneller gaat draaien hetgeen weer een verhoogde energie levering oplevert etc.
Dat is in (hele) grote lijnen de basis ongeveer, verder aan toe te voegen dat wanneer de vliegwielen steeds sneller gaan draaien het zijn eigen momentum vasthoudt en er o.a. daarom op gegeven moment minder stroom voor nodig is om het systeem draaiende te houden dan dat er aan opgewekte stroom uitkomt.
De theorie is dat er dus meer stroom uit komt op gegeven moment dan de hoeveelheid stroom die ervoor nodig is om de motor draaiende te houden.
Het laatste is dus "winst" energie oftewel vrije energie. In de praktijk zitten er inmiddels wel miljoenen uren sleutel werk in wereldwijd om zo een apparaat te perfectioneren natuurlijk.
De techniek is inmiddels wel wereldwijd verspreid via internet en zal het voorlopig nog wel een paar jaren duren voordat het in massa productie kan gaan
Guust Flater uitvindingenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, dit zegt veel over je kennis van zaken, je snapt blijkbaar niet waarom het niet kan, het is namelijk gewoon een fiets met een dynamo die een elektromotor aandrijft. Het is een Guust Flater uitvinding. Natuurlijk is het bedrog, maar als jij al je spaargeld er in wilt investeren dan mag je van mij. Niets wat ik erover post zal je mening veranderen, omdat je er in wilt geloven. Maar kennis van natuurkunde heb je niet.
Heb nog wat mailtjes liggen van mensen die met een paar miljoen in Nigeria in hun maag zitten, wil jij die niet helpen ze het land uit krijgen?
Urhhh een beetje live & let live zou inderdaad geen kwaad kunnen in dezequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, dit zegt veel over je kennis van zaken, je snapt blijkbaar niet waarom het niet kan, het is namelijk gewoon een fiets met een dynamo die een elektromotor aandrijft. Het is een Guust Flater uitvinding. Natuurlijk is het bedrog, maar als jij al je spaargeld er in wilt investeren dan mag je van mij. Niets wat ik erover post zal je mening veranderen, omdat je er in wilt geloven. Maar kennis van natuurkunde heb je niet.
Heb nog wat mailtjes liggen van mensen die met een paar miljoen in Nigeria in hun maag zitten, wil jij die niet helpen ze het land uit krijgen?
Zou jij je pensioenspaarcenten er in investeren?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Urhhh een beetje live & let live zou inderdaad geen kwaad kunnen in deze
Uiteindelijk moet je toch ergens een leuk bouw pakket van zo'n ding kunnen kopen om de proef zelf eens op de som te nemen.
Ondertussen blijf ik de ontwikkelingen met veel belangstelling wel volgen
Dat kun je allang kopen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Urhhh een beetje live & let live zou inderdaad geen kwaad kunnen in deze
Uiteindelijk moet je toch ergens een leuk bouw pakket van zo'n ding kunnen kopen om de proef zelf eens op de som te nemen.
Ondertussen blijf ik de ontwikkelingen met veel belangstelling wel volgen
nee met "anti-grav" tech mee gaan vliegen, veel leukerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou mediacurator ook geloven dat je een standaard auto met een wat aangepaste ottomotor op water kan laten lopen..
Met patenten en alle toebehoren!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou mediacurator ook geloven dat je een standaard auto met een wat aangepaste ottomotor op water kan laten lopen..
En wel naar de winkel teleporteren, he!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:22 schreef mediacurator het volgende:
[..]
nee met "anti-grav" tech mee gaan vliegen, veel leuker
he jammer nou ik shop alleen bij mediamarktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat kun je allang kopen.
Is te koop bij de Bart Smit. Staat naast de DHZ Space Shuttle.
Ikea heeft bureaulampjes met een zonnecel eronder, misschien is dat iets voor jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef mediacurator het volgende:
[..]
he jammer nou ik shop alleen bij mediamarkt
lelijk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef Flurry het volgende:
[..]
Ikea heeft bureaulampjes met een zonnecel eronder, misschien is dat iets voor je
[ afbeelding ]
Dacht Roel Pieper ook niet eens een keer zoiets???quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:21 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ik weet alleen van die Credit Card chip waar die terabyte veel data op kwijt konquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dacht Roel Pieper ook niet eens een keer zoiets???
Maar wel geniaal, die lampjes blijven in het perpetuum mobile universum van jou oneindig branden.quote:
Niet alleen dat, je kunt er ook nog je PC op aansluitenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar wel geniaal, die lampjes blijven in het perpetuum mobile universum van jou oneindig branden.
quote:A system for controlling a rotatable device, the system comprising a controller and a rotary device, which has a stator and rotor, wherein the controller is connected to the rotary device to control rotation of the rotary device, and wherein the controller is adapted to periodically energies at least one energising coil of the device to create a magnetic field of a polarity which induces the rotor to rotate in a single direction and wherein the controller is switched off so as to de-energise the energising coil when other forces, being forces other than those resulting from the energised energising, coil produce a resultant force which induces rotation of the rotor
in the single direction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |