abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85107952
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:50 schreef fs180 het volgende:

[..]

De beredenaties van een kind, hoe lief O+
Zeg, ik kan mn leeftijd ook niet helpen }:| :P
pi_85108162
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:37 schreef Verbal het volgende:
Nee, want er IS geen goedkoop vlees. Het wordt kunstmatig goedkoop gehouden.

Tijd om te betalen wat het kost. Sim-pel.
Precies; het recht op goedkoop vlees is gewoon onzin; als dat een recht zou zijn, eis ik nu een goedkope auto of een goedkope vakantie naar het verre oosten... je moet gewoon betalen voor wat luxe...
pi_85109344
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:42 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Precies; het recht op goedkoop vlees is gewoon onzin; als dat een recht zou zijn, eis ik nu een goedkope auto of een goedkope vakantie naar het verre oosten... je moet gewoon betalen voor wat luxe...
Inderdaad, als een autodealer nu gaat adverteren met "VOLGENDE WEEK 1 WEEK LANG, ALLE AUTO'S VOOR DE HALVE PRIJS!" ga ik ook zeker een actie starten om te zorgen dat die criminele onzin gewoon lekker niet doorgaat.

Jammer voor de mensen die er gebruik van wilden maken, maar ik stoor me er nu eenmaal aan.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  Eindredactie Games dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:17:14 #204
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_85109512
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:37 schreef Verbal het volgende:

[..]

Alleen eet de gemiddelde Nederlander vele malen de hoeveelheid die hoort bij een normaal dieet.
En dat is het ook, als je in het normale hoeveelheden eet.

[quote]
Nee, want er IS geen goedkoop vlees. Het wordt kunstmatig goedkoop gehouden.
Door schaalvergroting kan het goedkoper en elke industrie heeft zijn impacts en dat geld niet alleen voor de bioindustrie, maar ook op je pc waar je nu typt, auto waarin je rijdt, en de groente die je eet. Want bijvoorbeeld onze tomaten komen uit Duitsland, terwijl onze eigen tomaten de rest van de wereld overgaan. Onze hollandse garnalen gaan naar Marokko om daar gepeld te worden om vervolgens weer terug naar nederland te worden gevlogen.

Eigelijk moeten we ALLES duurder maken en niet zo schijnheilig alleen over vlees doen.

Want dat is het, schijnheiligheid...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:19:30 #205
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_85109585
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:42 schreef zatoichi het volgende:

[..]

jouw auto wordt ook express goedkoop gehouden, je kleren worden door kleine kindertjes gemaakt. Je moet gewoon betalen wat voor luxe!

en dan zeuren over steigende prijzen....
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_85109683
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:12 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Inderdaad, als een autodealer nu gaat adverteren met "VOLGENDE WEEK 1 WEEK LANG, ALLE AUTO'S VOOR DE HALVE PRIJS!" ga ik ook zeker een actie starten om te zorgen dat die criminele onzin gewoon lekker niet doorgaat.

Jammer voor de mensen die er gebruik van wilden maken, maar ik stoor me er nu eenmaal aan.
En hoe precies is dat 'criminele onzin'? Goedkoop vlees is aantoonbaar een veroorzaker van dierenleed; hoe zit dat met goedkope auto's?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:24:49 #207
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85109798
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:17 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Door schaalvergroting kan het goedkoper en elke industrie heeft zijn impacts en dat geld niet alleen voor de bioindustrie, maar ook op je pc waar je nu typt, auto waarin je rijdt, en de groente die je eet. Want bijvoorbeeld onze tomaten komen uit Duitsland, terwijl onze eigen tomaten de rest van de wereld overgaan. Onze hollandse garnalen gaan naar Marokko om daar gepeld te worden om vervolgens weer terug naar nederland te worden gevlogen.

Eigelijk moeten we ALLES duurder maken en niet zo schijnheilig alleen over vlees doen.

Want dat is het, schijnheiligheid...
precies. we betalen in landen met niet al teveel armoede, maar iets van 9% van ons inkomen aan eten. dat is een all time low.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85109812
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:21 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

En hoe precies is dat 'criminele onzin'? Goedkoop vlees is aantoonbaar een veroorzaker van dierenleed; hoe zit dat met goedkope auto's?
Als je ook nog "ajax" in je naam zou zetten, vertegenwoordig je vrijwel alles waar ik een hekel aan heb.
Dus als een c1000 een eenmalige actie begint, dan gaan dieren daar slechter van leven.

Duidelijk, je bent de weg kwijt.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85109895
Als we nou gewoon mensenvlees in de schappen gooien, mag het best goedkoop zijn ^O^
pi_85109930
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:27 schreef DE_krumpel het volgende:
Als we nou gewoon mensenvlees in de schappen gooien, mag het best goedkoop zijn ^O^
Er zijn genoeg mensen die best als kattenvoer mogen dienen.
Met je poten aan kleine kindjes gezeten? In de gehaktmolen. Lekker goedkoop kattenvoer. Dat is mooi meegenomen, kan de c1000 lekker met hun goedkoop vlees actie doorgaan.

(overigens geen troll, ik denk dat je pedofilie best kan indammen op deze manier...)
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:29:43 #211
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85109977
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:25 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Als je ook nog "ajax" in je naam zou zetten, vertegenwoordig je vrijwel alles waar ik een hekel aan heb.
Dus als een c1000 een eenmalige actie begint, dan gaan dieren daar slechter van leven.

Duidelijk, je bent de weg kwijt.
neen, dan heb je me verkeerd begrepen. ik heb het niet over de c1000, maar over het gemak waarmee er eten gepushed en geconsumeerd wordt.

volgens mij is de voedselindustrie, de overheid en de massa qua eten even de weg kwijt. en erg veel mensen worden ongezond dik, dus honger en dorst (1e levensbehoefte) kan het niet zijn.

kijk food inc.
pi_85109998
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:28 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Met je poten aan kleine kindjes gezeten? In de gehaktmolen. Lekker goedkoop kattenvoer. Dat is mooi meegenomen, kan de c1000 lekker met hun goedkoop vlees actie doorgaan.

(overigens geen troll, ik denk dat je pedofilie best kan indammen op deze manier...)
En wel meer dan pedofilie alleen w/
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:30:54 #213
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_85110025
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:28 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

:').
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_85110027
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

neen, dan heb je me verkeerd begrepen. ik heb het niet over de c1000, maar over het gemak waarmee er eten gepushed en geconsumeerd wordt.

volgens mij is de voedselindustrie, de overheid en de massa qua eten even de weg kwijt.

kijk food inc.
Volgens mij ging het hier om een stel hippies die mij een relaxed goedkoop avondje BBQ'en door de neus heeft gedrukt.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85110174
Ga dan gewoon gelijk naar de Aldi.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:35:48 #216
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85110211
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:30 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Volgens mij ging het hier om een stel hippies die mij een relaxed goedkoop avondje BBQ'en door de neus heeft gedrukt.
in de regen...
ach die goedkope dingen kan je ook bij een andere supermarkt krijgen. dus ja, wakker dier moet niet zo selectief zijn en zich gaan afvragen waarom sommige slagers zo intens goedkoop kunnen zijn. maar dat is een beetje de makke van die dierenvrienden. ze doen aan symboolpolitiek en lossen daarmee zelden iets op.
pi_85110317
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

in de regen...
ach die goedkope dingen kan je ook bij een andere supermarkt krijgen. dus ja, wakker dier moet niet zo selectief zijn en zich gaan afvragen waarom sommige slagers zo intens goedkoop kunnen zijn. maar dat is een beetje de makke van die dierenvrienden. ze doen aan symboolpolitiek en lossen daarmee zelden iets op.
Kijk en daar gaat het om. Ze willen even een symbolische daad stellen om de boomknuffelende achterban tevreden te houden. "Kijk eens jongens, dat hebben wij toch maar mooi gedaan he? Kom maar hier met jullie geld!"
Rot op, ga jezelf vastketenen aan een stuk tropisch hardhout.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85110363
Wat mij zo stoort aan die taugévreters is dat ze hun idealen op willen dringen aan de rest. Niemand is verplicht om vlees bij de kiloknaller te kopen toch?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_85110549
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:39 schreef cultheld het volgende:
Wat mij zo stoort aan die taugévreters is dat ze hun idealen op willen dringen aan de rest. Niemand is verplicht om vlees bij de kiloknaller te kopen toch?
Dat zie je verkeerd. WIJ willen geen goedkoop vlees, want dat is slecht. Dat betekend simpelweg dat JIJ ook geen goedkoop vlees mag eten.
Snap je? IK wil het niet, dus JIJ mag het niet.

Simpel toch?
:r
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85110663
quote:
Nee, maar een beetje bewustwording zou niet verkeerd zijn lijkt me en hierin neemt deze stichting tenminste een goed initiatief. Triest om te lezen dat mensen zo gefocussed zijn op wat ze gewend zijn dat ze niet meer verder kunnen kijken. Kom op man, echte armoede bestaat pertinent niet in Nederland dus dat gemiep om een goedkoop stukkie vlees is echt niet nodig. En er zijn zoveel alternatieven dat je echt niet elke dag vlees nodig hebt. Je zou je ns moeten realiseren onder welke erbarmelijke omstandigheden bepaald vee gedoemd is om omgebracht te worden om maar iedereen trouw dat vlees te leveren.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:48:52 #221
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85110748
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:38 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Kijk en daar gaat het om. Ze willen even een symbolische daad stellen om de boomknuffelende achterban tevreden te houden. "Kijk eens jongens, dat hebben wij toch maar mooi gedaan he? Kom maar hier met jullie geld!"
Rot op, ga jezelf vastketenen aan een stuk tropisch hardhout.
neemt niet weg dat ze een erg belangrijk punt maken. vlees moet goedkoop voor de massa blijven, maar dan niet met die hoeveelheden. eet dan gewoon zoals gezonde mensen eten die niet generatie na generatie kanker krijgen. iets meer goede groene groente liefst uit eigen moestuin (die overigens bedacht is ten faveure het plebs zonder tuin) en veul minder vleesch.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:49:32 #222
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_85110787
Het valt wel op dat de bewuste mensen hier fatsoenlijke redenen aandragen en het domme vleesgoedkoopvolk maar clichés en overdrijvingen erin blijft gooien.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_85110801
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

neemt niet weg dat ze een erg belangrijk punt maken. vlees moet goedkoop voor de massa blijven, maar dan niet met die hoeveelheden. eet dan gewoon zoals gezonde mensen eten die niet generatie na generatie kanker krijgen. iets meer goede groene groente liefst uit eigen moestuin (die overigens bedacht is ten faveure het plebs zonder tuin) en veul minder vleesch.
helemaal mee eens :Y
pi_85110942
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:46 schreef Samson het volgende:

[..]

Nee, maar een beetje bewustwording zou niet verkeerd zijn lijkt me en hierin neemt deze stichting tenminste een goed initiatief. Triest om te lezen dat mensen zo gefocussed zijn op wat ze gewend zijn dat ze niet meer verder kunnen kijken. Kom op man, echte armoede bestaat pertinent niet in Nederland dus dat gemiep om een goedkoop stukkie vlees is echt niet nodig. En er zijn zoveel alternatieven dat je echt niet elke dag vlees nodig hebt. Je zou je ns moeten realiseren onder welke erbarmelijke omstandigheden bepaald vee gedoemd is om omgebracht te worden om maar iedereen trouw dat vlees te leveren.
Is je avatar een grotere carnivoor dan jij?

Ik koop zelf nooit vlees van de kiloknaller (om egoïstische redenen), maar vind dat een ander er vrij in is om het te kopen. Wie is zo'n tofu-jehova om de bijstandsmoeder te beletten om goedkoop vlees aan te schaffen voor haar gezin?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_85110983
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:49 schreef Skylark. het volgende:
Het valt wel op dat de bewuste mensen hier fatsoenlijke redenen aandragen en het domme vleesgoedkoopvolk maar clichés en overdrijvingen erin blijft gooien.
Het valt me wel op dat jij vanaf het begin al loopt te trollen :')
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:54:11 #226
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85111013
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:55:50 #227
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_85111093
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:34 schreef Moos. het volgende:
Ga dan gewoon gelijk naar de Aldi.
Doe ik ook.
Ruim een kilo uitgerangeerde legbatterij kip voor 3 euro. Best wel lekker.

Wakker dier = kut.
C1000= ruggegraatloos kutbedrijf. Ik kom er niet meer.
Are you wanking?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:57:37 #228
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_85111166
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:54 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus? 3 schnitzels voor 5 euro? Is dat een kiloknaller? :')
Are you wanking?
pi_85111172
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:55 schreef MrWimpenny het volgende:

[..]

Doe ik ook.
Ruim een kilo uitgerangeerde legbatterij kip voor 3 euro. Best wel lekker.
Waarbij "best wel lekker" eigenlijk betekent: "Ik heb geen flauw idee hoe kip eigenlijk hoort te smaken maar ik wil gewoon elke avond gedachtenloos m'n muil volstampen en ben zo'n trekhomo die geen groenten lust (of klaar kan maken) dus dan maar dit".
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:59:44 #230
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_85111258
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Waarbij "best wel lekker" eigenlijk betekent: "Ik heb geen flauw idee hoe kip eigenlijk hoort te smaken maar ik wil gewoon elke avond gedachtenloos m'n muil volstampen en ben zo'n trekhomo die geen groenten lust (of klaar kan maken) dus dan maar dit".
Gelukkig weet ik wel hoe kip smaakt en die bioindustrie van de aldi benadert het echt zeer behoorlijk. En daar gaan gewoon aardappels en groenten bij op het bord.
Are you wanking?
pi_85111268
Die kippenvleugeltjes van de C1000 zijn lekker. :9~ :9~ :9~
pi_85111301
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Zijn je (toch al onzinnige) argumenten op?

Jezus wat slecht.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:00:33 #233
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85111310
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef cultheld het volgende:

Wie is zo'n tofu-jehova om de bijstandsmoeder te beletten om goedkoop vlees aan te schaffen voor haar gezin?
Ooh :'( :'( :'( Vergeet Kleine Timmie niet, die is verlamd en heeft een operatie nodig.. :'( :'(

Over op het gevoel spelen gesproken. :')

Bloedt je hart normaal gesproken ook zo voor arme uitkeringstrekkers?

En oh ja, tofu-jehova's weerhouden helemaal niemand om vlees te kopen.
pi_85111376
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Ooh :'( :'( :'( Vergeet Kleine Timmie niet, die is verlamd en heeft een operatie nodig.. :'( :'(

Wel om goedkoop vlees te kopen, schijnheil.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85111433
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Als die bijstandsmoeder ook maar een greintje benul had kocht ze ipv vlees een paar ons extra groenten voor die bloedjes van kinderen. :'). Hebben ze veel meer aan.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:03:32 #236
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_85111443
quote:
Volgens mij bedoel je tofuvreters. Taugé zit gewoon door de bami. Maar goed - van kiloknallerliefhebbers valt geen warenkennis te verwachten.

Je vraag heb ik al beantwoord:

Leuk, als jouw consumentengedrag een 'victimless crime' zou zijn. Dat is het niet. Jouw gedrag heeft gevolgen voor de dieren (en ik vind dat ik voor hen mag opkomen), voor het milieu (ook mijn milieu) en mijn gezondheid (varkensgriep slaat mij helaas niet over; antibiotica resistentie bacteriën uit de veeindustrie evenmin).

Dus nee: het kan geen kwaad om mensen te wijzen op de verantwoordelijkheid van hun acties.
I am a black hole shitting into the void
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:04:40 #237
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85111489
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Sja zo kan ik ook geen goedkope champagne kopen, of goedkope kaviaar.

Sinds wanneer hebben we een basisrecht om iets goedkoop te krijgen?
pi_85111548
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:03 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je tofuvreters. Taugé zit gewoon door de bami. Maar goed - van kiloknallerliefhebbers valt geen warenkennis te verwachten.

Leuk, als jouw consumentengedrag een 'victimless crime' zou zijn. Dat is het niet. Jouw gedrag heeft gevolgen voor de dieren (en ik vind dat ik voor hen mag opkomen), voor het milieu (ook mijn milieu) en mijn gezondheid (varkensgriep slaat mij helaas niet over; antibiotica resistentie bacteriën uit de veeindustrie evenmin).

Dus nee: het kan geen kwaad om mensen te wijzen op de verantwoordelijkheid van hun acties.
En waar is dan de mogelijkheid om TOCH je eigen beslissing te nemen? Dat 'bewustwordings' liedje ken ik nu wel, ze ff een andere plaat op als je wil.

Je wil mensen wijzen op hun verantwoordelijkheid. De mensen zeggen "Fuck it", en dan NOG ga je je zin doordrijven.

:r :r :r :r :r
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85111591
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:04 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Sja zo kan ik ook geen goedkope champagne kopen, of goedkope kaviaar.

Sinds wanneer hebben we een basisrecht om iets goedkoop te krijgen?
Sinds wanneer hebben jullie het recht om ons iets goedkoops te ontnemen?
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85111611
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Biologisch verantwoord vlees is ook prima:

pi_85111662
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:03 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Heb jij huisdieren?
pi_85111732
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Sinds wanneer hebben "jullie" het recht deze planeet te verneuken door kipfilet van een euro de kilo te eisen?
pi_85111787
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Sinds wanneer hebben "jullie" het recht deze planeet te verneuken door kipfilet van een euro de kilo te eisen?
Wij eisen niet, jullie eisen.
Jullie eisen dat goedkoop vlees acties niet doorgaan.

Wij vragen ons af waarom.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:12:00 #244
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85111872
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Wij eisen niet,
Mooi dan zijn we eruit. Afschaffen dat goedkope vlees. :Y
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:13:40 #245
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_85111956
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:05 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

En waar is dan de mogelijkheid om TOCH je eigen beslissing te nemen? Dat 'bewustwordings' liedje ken ik nu wel, ze ff een andere plaat op als je wil.

Je wil mensen wijzen op hun verantwoordelijkheid. De mensen zeggen "Fuck it", en dan NOG ga je je zin doordrijven.

:r :r :r :r :r
Jouw manier van consumeren beïnvloedt mijn manier van leven. Al is het maar omdat ik onnodig veel belasting moet betalen omdat de overheid zo nodig de varkensgriep (die we later de mexicaanse griep zijn gaan noemen) moet bestrijden. Of de talloze landbouwsubsidies. Of de stront van je dieren die opgeruimd moet worden. Of dat er voor mij geen werkend antibiotica meer beschikbaar is omdat de bacteriën resistent zijn geworden omdat kippenboeren standaard antibiotica door het drinkwater roeren. Allemaal kosten waar ik aan mee moet betalen. Ik geloof dat ik daar wel mijn mening over mag geven.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:14:30 #246
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_85111998
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Heb jij huisdieren?
Nee.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:21:11 #247
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85112374
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Nee.
Niet op zulke vragen in gaan.

Als je niet leeft als een Tibetaanse bedelmonnik ben je opeens 'hypocriet' en alles wat je zegt over wereldhonger, CO2. Q koorts, ESBL, dierenleed en darmkanker slaat dan natuurlijk ineens nergens meer op. :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:21:26 #248
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_85112390
quote:

[..]

Sinds de mens aan de top van de voedselketen staat.
Are you wanking?
pi_85112519
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef MrWimpenny het volgende:

[..]

Sinds de mens aan de top van de voedselketen staat.
Tenzij we een witte haai tegenkomen... dan is onze positie onderhandelbaar...

Maar goed, ik zie ook geen "STOP DE WITTE HAAIEN" activisten bij de Australische kust :')
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85112574
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Is je avatar een grotere carnivoor dan jij?

Ik koop zelf nooit vlees van de kiloknaller (om egoïstische redenen), maar vind dat een ander er vrij in is om het te kopen. Wie is zo'n tofu-jehova om de bijstandsmoeder te beletten om goedkoop vlees aan te schaffen voor haar gezin?
Je snapt gewoon mn hele punt dus niet blijkt uit deze reactie. Ben je nu echt zo dom?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:25:01 #251
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85112582
quote:

[..]

oh we verneuken de planeet, alsof hij, de planeet, gelukkiger is als er veel kipjes rondlopen en verdrietig wanneer het een gloeiende massa van 5000 graden is :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:25:01 #252
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_85112583
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Tenzij we een witte haai tegenkomen... dan is onze positie onderhandelbaar...

Maar goed, ik zie ook geen "STOP DE WITTE HAAIEN" activisten bij de Australische kust :')

Joepie, we staan weer bovenaan! *O*
Are you wanking?
pi_85112615
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:25 schreef MrWimpenny het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Joepie, we staan weer bovenaan! *O*
Ghehe...
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:26:25 #254
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_85112662
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Samson het volgende:

[..]

Je snapt gewoon mn hele punt dus niet blijkt uit deze reactie. Ben je nu echt zo dom?
Anderen te pas en te onpas dom noemen als je je eigen standpunt blijkbaar niet goed kunt uitleggen getuigt echter ook van weinig intellect. :W
Are you wanking?
pi_85112742
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:23 schreef fs180 het volgende:

[..]

Dat is 1) onzin. 2) niet het probleem.
:|W

dat is werkelijk het enige wat ik op zo'n bekrompen reactie kan zeggen...
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_85112814
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Samson het volgende:

[..]

Bedoel je dat punt in je onderbroek? Vandaar die drang tot verbieden.
pi_85113003
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:43 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd. WIJ willen geen goedkoop vlees, want dat is slecht. Dat betekend simpelweg dat JIJ ook geen goedkoop vlees mag eten.
Snap je? IK wil het niet, dus JIJ mag het niet.

Simpel toch?
:r
Helemaal juist. Als jij met je onsje hersenen zelf niet kunt bedenken dat dierenwelzijn belangrijker is dan jouw avondje goedkoop barbecueën, neem ik graag de vrijheid om het je duidelijk te maken.
pi_85113051
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Helemaal juist. Als jij met je onsje hersenen zelf niet kunt bedenken dat dierenwelzijn belangrijker is dan jouw avondje goedkoop barbecueën, neem ik graag de vrijheid om het je duidelijk te maken.
Koste wat het kost zeker.
Doel heiligt de middelen.

etc...

Jij, beste man, bent eng. :')
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85113123
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef MrWimpenny het volgende:

[..]

Anderen te pas en te onpas dom noemen als je je eigen standpunt blijkbaar niet goed kunt uitleggen getuigt echter ook van weinig intellect. :W
Serieus, dat heb ik in een uitgebreide post al duidelijk gemaakt. Het getuigt echt van een enorme kortzichtigheid en dommigheid wil je niet enigszins begrip kunnen tonen voor het aan de kaak stellen van dit soort acties van een supermarkt en alle consequenties die daarmee gemoeid zijn. Echter is dit een wellus nietus spelletje aan het worden onderhand. Probeer je ns open te stellen voor het inzicht dat anderen hebben in bepaalde zaken en blijf niet in je eigen waarheden hangen. Dan leer je misschien nog ns wat anders dan zo'n zinloze reactie plaatsen. Bedroevend om te zien hoe laag het niveau van bepaalde mensen wel niet kan zijn. Dat onderstreept dit topic maar weer.
pi_85113125
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Kijk nou, een fundamentalist!
pi_85113368
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kijk nou, een fundamentalist!
Hej, weet je wie ook zo begaan was met dieren?

ik zal je een hint geven...
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85113733
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Was dat niet die vredelievende knul die meer begaan was met nertsen dan met kale vijftigers? Was iedereen maar zo intelligent als hij.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:48:02 #263
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85113874
Heerlijk, he de planeet verkrachten, ervoor zorgen dat infectieziekten weer terug keren.

Romantisch lekker het zweet van de het voorhoofd van je kleine broertje deppen en alleen maar kunnen bidden dat hij het overleeft. Net als vroeger :+

Ik ga de laatste blauwvintonijn opeten denk :9 Al zullen er vast ook wel fundamentalisten zijn die me daarvan willen weerhouden :(
pi_85113877
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Was dat niet die vredelievende knul die meer begaan was met nertsen dan met kale vijftigers? Was iedereen maar zo intelligent als hij.
Ja! Dat was hij! Gelukkig hebben we nog mensen als hij en LinkseFrieseVegetarier om ons, de onwetende middenmoot, te vertellen hoe we moeten leven. Waarvan akte.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85113996
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:48 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Heerlijk, he de planeet verkrachten, ervoor zorgen dat infectieziekten weer terug keren.

Romantisch lekker het zweet van de het voorhoofd van je kleine broertje deppen en alleen maar kunnen bidden dat hij het overleeft. Net als vroeger :+

Ik ga de laatste blauwvintonijn opeten denk :9 Al zullen er vast ook wel fundamentalisten zijn die me daarvan willen weerhouden :(
Kijk nou, een naïef slachtoffer van de Nobelprijs winnende propaganda van de mislukte presidentskandidaat Al Gore.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:53:48 #266
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85114222
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kijk nou, een naïef slachtoffer van de Nobelprijs winnende propaganda van de mislukte presidentskandidaat Al Gore.
Hoe doen jullie dat toch, geloven wat jullie goed uitkomt.

Ik probeer al heel lang mijzelf wijs te maken dat 5 halve liters bier op een dag goed zijn voor je brein maar mij lukt het niet.. :'(
pi_85114285
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Ik kan het ook aan jou vragen, gelegenheidsactivist...
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:55:42 #268
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_85114338
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik dacht dat je doel vast op Mahatma Gandhi, Abraham Lincoln, George Bernard Shaw, César Chávez, Leo Tolstoj, Voltaire, Plato, Charles Darwin, Thomas Edison, Albert Einstein, Benjamin Franklin, Isaac Newton, Pythagoras, Nikola Tesla, Leonardo da Vinci, Kafka en Jeremy Bentham, maar door die foto begin ik te twijfelen.
pi_85114374
quote:

[..]

Ik probeer al heel lang mijzelf wijs te maken dat 5 halve liters bier op een dag goed zijn voor je brein maar mij lukt het niet.. :'(
Jouw mening = de waarheid.

Mijn mening = mijn mening.

Dat is het verschil. Enge fundamentalist.
pi_85114406
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Ik dacht dat je doel vast op Mahatma Gandhi, Abraham Lincoln, George Bernard Shaw, César Chávez, Leo Tolstoj, Voltaire, Plato, Charles Darwin, Thomas Edison, Albert Einstein, Benjamin Franklin, Isaac Newton, Pythagoras, Nikola Tesla, Leonardo da Vinci, Kafka en Jeremy Bentham, maar door die foto begin ik te twijfelen.
Hitler hield ook van dieren, zet hem er ook even bij.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85114501
quote:

[..]

Verspilde moeite hier heb ik al gemerkt. Veel mensen hebben gewoon niet de mentale capaciteit om bepaalde waarheden te bevatten. Dat kun je dan (helaas) maar beter accepteren. Dat soort mensen valt dus gewoon niet te overtuigen al is eea overduidelijk. Frustrerend als je juist anderen wil bereiken, dat helaas wel.
pi_85114570
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef Samson het volgende:

[..]

Verspilde moeite hier heb ik al gemerkt. Veel mensen hebben gewoon niet de mentale capaciteit om bepaalde waarheden te bevatten. Dat kun je dan (helaas) maar beter accepteren. Dat soort mensen valt dus gewoon niet te overtuigen al is eea overduidelijk. Frustrerend als je juist anderen wil bereiken, dat helaas wel.
Dat argument gebruiken de pleitbezorgers van Vereniging MARTIJN ook.
pi_85114589
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef Samson het volgende:

[..]

Ja, want wij zijn UITERAARD dom, omdat we niet gecharmeerd zijn van jouw opgedrongen mening.

"dat soort mensen"

:')
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:01:24 #274
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85114678
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jouw mening = de waarheid.

Mijn mening = mijn mening.

Mijn mening = De mening van 99% van alle wetenschappers.

Ben je ook een enge fundamentalist als je op de gevaren van roken wijst?
pi_85114708
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:59 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Ja, want wij zijn UITERAARD dom, omdat we niet gecharmeerd zijn van jouw opgedrongen mening.

"dat soort mensen"

:')
Zucht, het is geen mening maar gebaseerd op feiten. Lees je eerst eens in in de materie voordat je begint te blaten, maar je onderstreept nogmaals feilloos mijn constatering. Bedankt daarvoor.
pi_85114761
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:02 schreef Samson het volgende:

[..]

Zucht, het is geen mening maar gebaseerd op feiten. Lees je eerst eens in in de materie voordat je begint te blaten, maar je onderstreept nogmaals feilloos mijn constatering. Bedankt daarvoor.
En jij de mijne :*
Al een pistool in huis? Of hoor je nog niet bij de grote jongens?
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85114884
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:01 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Mijn mening = De mening van 99% van alle wetenschappers.

Ben je ook een enge fundamentalist als je op de gevaren van roken wijst?
Je haalt conclusies uit hun verband. Alsof de opwarming van de aarde (als dat al een feit is) direct is toe te schrijven aan onze behoefte aan goedkoop vlees :'). Denk je soms dat je met mij de kachel kunt aanmaken?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:16:19 #278
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85115436
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:03 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

En jij de mijne :*
Al een pistool in huis? Of hoor je nog niet bij de grote jongens?
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef NielsTriple het volgende:
Zoals te lezen is op de http://www.kb.nl/dossiers/slavernij/slavernij.html
Na opschudding over het boek De negerhut van Oom Tom hebben ze Noordelijk staten besloten de slavernij af te schaffen. Slavernij zou in strijd zij met de waarden van vrijheid en gelijkheid

Laat die lui gewoon lekker hun katoen zelf plukken, dan zitten wij lekker op ons gat
De Boswachter vatte mijn klacht al perfect samen:
[..]

Samenvatting:
Tyfus hippies boren mij goedkope arbeid door de neus.
Nou zeg ik niet dat vlees eten gelijkstaat aan slavernij.

Maar het is maar goed dat er 'fundamentalisten' zijn die vragen stellen bij dit soort dingen.

Zonder hen zou er echter nooit iets zijn veranderd, sloegen wij nog steeds onze vrouwen, verkochten onze kinderen en roeiden naburige stammen uit.
pi_85115456
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je haalt conclusies uit hun verband. Alsof de opwarming van de aarde (als dat al een feit is) direct is toe te schrijven aan onze behoefte aan goedkoop vlees :'). Denk je soms dat je met mij de kachel kunt aanmaken?
Ach joh, weet je wat we doen, lekker allemaal goedkoop vlees eten, maakt natuurlijk geen flikker uit hoe dat uiteindelijk op tafel is gekomen en dat het aan het eind vol met troep zit. Zolang het maar goedkoop is en we ons lekker vol kunnen stoppen. Want daar gaat het natuurlijk om. En ook voor die arme bijstandstrekker op de hoek. Die moet natuurlijk ook altijd een lekker stukkie vlees kunnen eten. Het zou toch van de gekke zijn als zoiets niet meer zou kunnen. Ach, en wat maakt het uit dat dit verdere gevolgen heeft voor het vee en uiteindelijk voor de mens. Dat merken we later dan wel weer. Wie dan leeft wie dan zorgt, toch?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:17:47 #280
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85115522
quote:

[..]

Het heeft te maken met onze behoefte aan vlees. Dus geniet maar eet met mate :Y)
pi_85115537
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:16 schreef Samson het volgende:
Wie dan leeft wie dan zorgt, toch?
Zo doet de linkse politiek het anders al jaren.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85115621
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Zo doet de linkse politiek het anders al jaren.
Ja joh, dit is ook allemaal de schuld van links! de klootzakken!
pi_85115696
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef Samson het volgende:

[..]

Ja joh, dit is ook allemaal de schuld van links! de klootzakken!
Waren het wel of geen linkse boomknuffelende stinkhippies die die goedkoop vlees actie hebben verkloot?
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85115924
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Waren het wel of geen linkse boomknuffelende stinkhippies die die goedkoop vlees actie hebben verkloot?
Welterusten, ik houd het voor gezien hier, veel plezier in jouw mooie wereld nog ;)
pi_85115970
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:16 schreef Samson het volgende:

[..]

Ach joh, weet je wat we doen, lekker allemaal goedkoop vlees eten, maakt natuurlijk geen flikker uit hoe dat uiteindelijk op tafel is gekomen en dat het aan het eind vol met troep zit. Zolang het maar goedkoop is en we ons lekker vol kunnen stoppen. Want daar gaat het natuurlijk om. En ook voor die arme bijstandstrekker op de hoek. Die moet natuurlijk ook altijd een lekker stukkie vlees kunnen eten. Het zou toch van de gekke zijn als zoiets niet meer zou kunnen. Ach, en wat maakt het uit dat dit verdere gevolgen heeft voor het vee en uiteindelijk voor de mens. Dat merken we later dan wel weer. Wie dan leeft wie dan zorgt, toch?
Mijn vlees niet hoor, ik eet tamelijk prijzig vlees omdat ik weet dat er minder rotzooi aan het productieproces te pas komt.

Je maakt mij echter niet wijs dat de bio-industrie verantwoordelijk is voor de opwarming van de aarde of 'het naar de klote gaan van de planeet'. Hoe arrogant ben je als je dat denkt te kunnen beweren?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:29:21 #286
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_85116136
Die reclames zijn natuurlijk wel briljant. Dan weet ik precies waar ik mijn vlees WEL moet halen.
pi_85116250
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef cultheld het volgende:

[..]

Mijn vlees niet hoor, ik eet tamelijk prijzig vlees omdat ik weet dat er minder rotzooi aan het productieproces te pas komt.

Je maakt mij echter niet wijs dat de bio-industrie verantwoordelijk is voor de opwarming van de aarde of 'het naar de klote gaan van de planeet'. Hoe arrogant ben je als je dat denkt te kunnen beweren?
Ik heb dat nergens beweerd en probeer dat niemand wijs te maken. Geen idee hoe je daarbij komt :? Het enige punt dat ik hier geprobeerd heb te maken is dat het geen kwaad kan als mensen zich wat bewuster worden van hun acties en de gevolgen.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:36:34 #288
136 V.
Like tears in rain...
pi_85116507
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:29 schreef zoalshetis het volgende:

kijk food inc.
Kijk Zoalshetis, als wíj het over iets eens zijn, moet het wel waar zijn ^O^

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:40:18 #289
136 V.
Like tears in rain...
pi_85116671
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:06 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Sinds het niet goedkoop IS, maar zo wordt gehouden. Ga nou maar gewoon de prijs betalen die het kost.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:42:18 #290
136 V.
Like tears in rain...
pi_85116773
quote:

[..]

Je haalt conclusies uit hun verband. Alsof de opwarming van de aarde (als dat al een feit is) direct is toe te schrijven aan onze behoefte aan goedkoop vlees :').
Toch is het de vleesindustrie die de grootste veroorzaker is van het versterkte broeikaseffect :Y

Kijk, zeg dan gewoon dat het je geen hol interesseert. Ook goed, maar dan ben je gewoon per definitie geen serieuze discussiepartner in deze :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_85118139
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef Verbal het volgende:

[..]

Toch is het de vleesindustrie die de grootste veroorzaker is van het versterkte broeikaseffect :Y

Kijk, zeg dan gewoon dat het je geen hol interesseert. Ook goed, maar dan ben je gewoon per definitie geen serieuze discussiepartner in deze :)

V.
Het is nog niet eens zeker of dat effect wel zo ongewoon is (over een tijdsbestek van eeuwen bekeken). Genoeg hoogleraren hebben aangegeven de nodige scepsis te voelen t.o.v. de Gore doctrine.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:17:31 #292
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85118379
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef mschol het volgende:

[..]

:|W

dat is werkelijk het enige wat ik op zo'n bekrompen reactie kan zeggen...
Als jij het niet snapt doet dat verder niet af aan de waarheid :W

Alsof er enkel en alleen twee uiterste zijn, waarbij 1) vlees 2500 euro per kilo kost of 2) vlees van een euro per kilo maar alle dieren worden bij voorbaat mishandeld en volgestopt met rotzooi. Als jij dat denkt doet je mamma nog je boodschappen schat :*

Zal ik je vertellen wat Wel het probleem is, of wil je dat liever niet weten?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:24:46 #293
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85118702
ik zou zeggen, uit de grond van mijn hart. geef tokkies het vlees dat ze willen. lekker goedkoop.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:35:30 #294
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_85119175
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:02 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik verdiep me een paar keer per week in de materie die "kassabon" heet. En als die lager uitvalt ben ik gelukkig.

En doe nu niet net alsof de wereld ineens vergaat. Stomme hippie.
Are you wanking?
pi_85127503
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:35 schreef MrWimpenny het volgende:

[..]

Ik verdiep me een paar keer per week in de materie die "kassabon" heet. En als die lager uitvalt ben ik gelukkig.

En doe nu niet net alsof de wereld ineens vergaat. Stomme hippie.
Noem mij dan maar stomme hippie hoor, als dat jouw bewoording is van iemand die enigszins begaan is met dierenleed en de gezondheid van de mens, dan ben ik daar blij mee, bedankt :)
pi_85127535
Als die mensjes zo begaan zijn met dierenwelzijn laat ze dan bij de bron gaan protesteren en niet bij de supermarkt.

Of oh wacht, zou bij de bron, lees boerderij, eigenlijk alles prima in orde zijn en zitten ze maar te zeiken om hun wil aan anderen op te leggen?

Fundamentalisten :N
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_85128724
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:17 schreef fs180 het volgende:

[..]

Als jij het niet snapt doet dat verder niet af aan de waarheid :W

Alsof er enkel en alleen twee uiterste zijn, waarbij 1) vlees 2500 euro per kilo kost of 2) vlees van een euro per kilo maar alle dieren worden bij voorbaat mishandeld en volgestopt met rotzooi. Als jij dat denkt doet je mamma nog je boodschappen schat :*

Zal ik je vertellen wat Wel het probleem is, of wil je dat liever niet weten?
ga je gang.. en uiteraard denk ik niet dat er 2 uiterste zijn, maar aangezien je dat denkt heb je gewoon het punt gemist wat ik wilde maken..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_85129125
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 07:27 schreef DroogDok het volgende:
Als die mensjes zo begaan zijn met dierenwelzijn laat ze dan bij de bron gaan protesteren en niet bij de supermarkt.

Of oh wacht, zou bij de bron, lees boerderij, eigenlijk alles prima in orde zijn en zitten ze maar te zeiken om hun wil aan anderen op te leggen?

Fundamentalisten :N
De bron is de supermarkt, die stuurt zowel de consument als de boerderij. Ze staan dus precies bij de goede partij actie te voeren.

Verder vind ik het zwaktebod dat er ondertussen alweer zoveel gescheld wordt met fundamentaliseten en stomme hippies; toont het niveau van sommige wel weer... erg jammer.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 09:55:17 #299
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_85129796
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:32 schreef zatoichi het volgende:

[..]

De bron is de supermarkt, die stuurt zowel de consument als de boerderij. Ze staan dus precies bij de goede partij actie te voeren.

Verder vind ik het zwaktebod dat er ondertussen alweer zoveel gescheld wordt met fundamentaliseten en stomme hippies; toont het niveau van sommige wel weer... erg jammer.
Zowel de consument, tussenhandel, overheid en producent houden elkaar in een greep en wijzen naar elkaar om hun eigen verantwoordelijkheid te ontlopen. Gelul. Ze zijn allemaal verantwoordelijk en mogen daar allemaal op aangesproken worden.
pi_85130444
Albert Heijn heeft nu ook een actie, een kilo gehakt voor 3 euro, gaat Stakker Dier zich hier nu ook mee bemoeien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')