oh we verneuken de planeet, alsof hij, de planeet, gelukkiger is als er veel kipjes rondlopen en verdrietig wanneer het een gloeiende massa van 5000 graden isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben "jullie" het recht deze planeet te verneuken door kipfilet van een euro de kilo te eisen?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Tenzij we een witte haai tegenkomen... dan is onze positie onderhandelbaar...
Maar goed, ik zie ook geen "STOP DE WITTE HAAIEN" activisten bij de Australische kust
Ghehe...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:25 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joepie, we staan weer bovenaan!
Anderen te pas en te onpas dom noemen als je je eigen standpunt blijkbaar niet goed kunt uitleggen getuigt echter ook van weinig intellect.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Je snapt gewoon mn hele punt dus niet blijkt uit deze reactie. Ben je nu echt zo dom?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat is 1) onzin. 2) niet het probleem.
Bedoel je dat punt in je onderbroek? Vandaar die drang tot verbieden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Samson het volgende:
[..]
Je snapt gewoon mn hele punt dus niet blijkt uit deze reactie. Ben je nu echt zo dom?
Helemaal juist. Als jij met je onsje hersenen zelf niet kunt bedenken dat dierenwelzijn belangrijker is dan jouw avondje goedkoop barbecueën, neem ik graag de vrijheid om het je duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:43 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. WIJ willen geen goedkoop vlees, want dat is slecht. Dat betekend simpelweg dat JIJ ook geen goedkoop vlees mag eten.
Snap je? IK wil het niet, dus JIJ mag het niet.
Simpel toch?
Koste wat het kost zeker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Helemaal juist. Als jij met je onsje hersenen zelf niet kunt bedenken dat dierenwelzijn belangrijker is dan jouw avondje goedkoop barbecueën, neem ik graag de vrijheid om het je duidelijk te maken.
Serieus, dat heb ik in een uitgebreide post al duidelijk gemaakt. Het getuigt echt van een enorme kortzichtigheid en dommigheid wil je niet enigszins begrip kunnen tonen voor het aan de kaak stellen van dit soort acties van een supermarkt en alle consequenties die daarmee gemoeid zijn. Echter is dit een wellus nietus spelletje aan het worden onderhand. Probeer je ns open te stellen voor het inzicht dat anderen hebben in bepaalde zaken en blijf niet in je eigen waarheden hangen. Dan leer je misschien nog ns wat anders dan zo'n zinloze reactie plaatsen. Bedroevend om te zien hoe laag het niveau van bepaalde mensen wel niet kan zijn. Dat onderstreept dit topic maar weer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Anderen te pas en te onpas dom noemen als je je eigen standpunt blijkbaar niet goed kunt uitleggen getuigt echter ook van weinig intellect.
Kijk nou, een fundamentalist!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Helemaal juist. Als jij met je onsje hersenen zelf niet kunt bedenken dat dierenwelzijn belangrijker is dan jouw avondje goedkoop barbecueën, neem ik graag de vrijheid om het je duidelijk te maken.
Hej, weet je wie ook zo begaan was met dieren?quote:
Was dat niet die vredelievende knul die meer begaan was met nertsen dan met kale vijftigers? Was iedereen maar zo intelligent als hij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Hej, weet je wie ook zo begaan was met dieren?
ik zal je een hint geven...
[ afbeelding ]
Ja! Dat was hij! Gelukkig hebben we nog mensen als hij en LinkseFrieseVegetarier om ons, de onwetende middenmoot, te vertellen hoe we moeten leven. Waarvan akte.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Was dat niet die vredelievende knul die meer begaan was met nertsen dan met kale vijftigers? Was iedereen maar zo intelligent als hij.
Kijk nou, een naïef slachtoffer van de Nobelprijs winnende propaganda van de mislukte presidentskandidaat Al Gore.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:48 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Heerlijk, he de planeet verkrachten, ervoor zorgen dat infectieziekten weer terug keren.
Romantisch lekker het zweet van de het voorhoofd van je kleine broertje deppen en alleen maar kunnen bidden dat hij het overleeft. Net als vroeger![]()
Ik ga de laatste blauwvintonijn opeten denkAl zullen er vast ook wel fundamentalisten zijn die me daarvan willen weerhouden
Hoe doen jullie dat toch, geloven wat jullie goed uitkomt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kijk nou, een naïef slachtoffer van de Nobelprijs winnende propaganda van de mislukte presidentskandidaat Al Gore.
Ik kan het ook aan jou vragen, gelegenheidsactivist...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat toch, geloven wat jullie goed uitkomt.
Ik dacht dat je doel vast op Mahatma Gandhi, Abraham Lincoln, George Bernard Shaw, César Chávez, Leo Tolstoj, Voltaire, Plato, Charles Darwin, Thomas Edison, Albert Einstein, Benjamin Franklin, Isaac Newton, Pythagoras, Nikola Tesla, Leonardo da Vinci, Kafka en Jeremy Bentham, maar door die foto begin ik te twijfelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Hej, weet je wie ook zo begaan was met dieren?
ik zal je een hint geven...
[ afbeelding ]
Jouw mening = de waarheid.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik probeer al heel lang mijzelf wijs te maken dat 5 halve liters bier op een dag goed zijn voor je brein maar mij lukt het niet..
Hitler hield ook van dieren, zet hem er ook even bij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Ik dacht dat je doel vast op Mahatma Gandhi, Abraham Lincoln, George Bernard Shaw, César Chávez, Leo Tolstoj, Voltaire, Plato, Charles Darwin, Thomas Edison, Albert Einstein, Benjamin Franklin, Isaac Newton, Pythagoras, Nikola Tesla, Leonardo da Vinci, Kafka en Jeremy Bentham, maar door die foto begin ik te twijfelen.
Verspilde moeite hier heb ik al gemerkt. Veel mensen hebben gewoon niet de mentale capaciteit om bepaalde waarheden te bevatten. Dat kun je dan (helaas) maar beter accepteren. Dat soort mensen valt dus gewoon niet te overtuigen al is eea overduidelijk. Frustrerend als je juist anderen wil bereiken, dat helaas wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik probeer al heel lang mijzelf wijs te maken dat 5 halve liters bier op een dag goed zijn voor je brein maar mij lukt het niet..
Dat argument gebruiken de pleitbezorgers van Vereniging MARTIJN ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Verspilde moeite hier heb ik al gemerkt. Veel mensen hebben gewoon niet de mentale capaciteit om bepaalde waarheden te bevatten. Dat kun je dan (helaas) maar beter accepteren. Dat soort mensen valt dus gewoon niet te overtuigen al is eea overduidelijk. Frustrerend als je juist anderen wil bereiken, dat helaas wel.
Ja, want wij zijn UITERAARD dom, omdat we niet gecharmeerd zijn van jouw opgedrongen mening.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Verspilde moeite hier heb ik al gemerkt. Veel mensen hebben gewoon niet de mentale capaciteit om bepaalde waarheden te bevatten. Dat kun je dan (helaas) maar beter accepteren. Dat soort mensen valt dus gewoon niet te overtuigen al is eea overduidelijk. Frustrerend als je juist anderen wil bereiken, dat helaas wel.
Mijn mening = De mening van 99% van alle wetenschappers.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jouw mening = de waarheid.
Mijn mening = mijn mening.
Zucht, het is geen mening maar gebaseerd op feiten. Lees je eerst eens in in de materie voordat je begint te blaten, maar je onderstreept nogmaals feilloos mijn constatering. Bedankt daarvoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:59 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ja, want wij zijn UITERAARD dom, omdat we niet gecharmeerd zijn van jouw opgedrongen mening.
"dat soort mensen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |