abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:25:01 #251
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85112582
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Sinds wanneer hebben "jullie" het recht deze planeet te verneuken door kipfilet van een euro de kilo te eisen?
oh we verneuken de planeet, alsof hij, de planeet, gelukkiger is als er veel kipjes rondlopen en verdrietig wanneer het een gloeiende massa van 5000 graden is :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:25:01 #252
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_85112583
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Tenzij we een witte haai tegenkomen... dan is onze positie onderhandelbaar...

Maar goed, ik zie ook geen "STOP DE WITTE HAAIEN" activisten bij de Australische kust :')

Joepie, we staan weer bovenaan! *O*
Are you wanking?
pi_85112615
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:25 schreef MrWimpenny het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Joepie, we staan weer bovenaan! *O*
Ghehe...
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:26:25 #254
303187 MrWimpenny
Are you alright?
pi_85112662
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Samson het volgende:

[..]

Je snapt gewoon mn hele punt dus niet blijkt uit deze reactie. Ben je nu echt zo dom?
Anderen te pas en te onpas dom noemen als je je eigen standpunt blijkbaar niet goed kunt uitleggen getuigt echter ook van weinig intellect. :W
Are you wanking?
pi_85112742
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:23 schreef fs180 het volgende:

[..]

Dat is 1) onzin. 2) niet het probleem.
:|W

dat is werkelijk het enige wat ik op zo'n bekrompen reactie kan zeggen...
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_85112814
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Samson het volgende:

[..]

Je snapt gewoon mn hele punt dus niet blijkt uit deze reactie. Ben je nu echt zo dom?
Bedoel je dat punt in je onderbroek? Vandaar die drang tot verbieden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_85113003
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:43 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd. WIJ willen geen goedkoop vlees, want dat is slecht. Dat betekend simpelweg dat JIJ ook geen goedkoop vlees mag eten.
Snap je? IK wil het niet, dus JIJ mag het niet.

Simpel toch?
:r
Helemaal juist. Als jij met je onsje hersenen zelf niet kunt bedenken dat dierenwelzijn belangrijker is dan jouw avondje goedkoop barbecueën, neem ik graag de vrijheid om het je duidelijk te maken.
pi_85113051
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Helemaal juist. Als jij met je onsje hersenen zelf niet kunt bedenken dat dierenwelzijn belangrijker is dan jouw avondje goedkoop barbecueën, neem ik graag de vrijheid om het je duidelijk te maken.
Koste wat het kost zeker.
Doel heiligt de middelen.

etc...

Jij, beste man, bent eng. :')
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85113123
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef MrWimpenny het volgende:

[..]

Anderen te pas en te onpas dom noemen als je je eigen standpunt blijkbaar niet goed kunt uitleggen getuigt echter ook van weinig intellect. :W
Serieus, dat heb ik in een uitgebreide post al duidelijk gemaakt. Het getuigt echt van een enorme kortzichtigheid en dommigheid wil je niet enigszins begrip kunnen tonen voor het aan de kaak stellen van dit soort acties van een supermarkt en alle consequenties die daarmee gemoeid zijn. Echter is dit een wellus nietus spelletje aan het worden onderhand. Probeer je ns open te stellen voor het inzicht dat anderen hebben in bepaalde zaken en blijf niet in je eigen waarheden hangen. Dan leer je misschien nog ns wat anders dan zo'n zinloze reactie plaatsen. Bedroevend om te zien hoe laag het niveau van bepaalde mensen wel niet kan zijn. Dat onderstreept dit topic maar weer.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_85113125
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Kijk nou, een fundamentalist!
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_85113368
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kijk nou, een fundamentalist!
Hej, weet je wie ook zo begaan was met dieren?

ik zal je een hint geven...
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85113733
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Was dat niet die vredelievende knul die meer begaan was met nertsen dan met kale vijftigers? Was iedereen maar zo intelligent als hij.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:48:02 #263
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85113874
Heerlijk, he de planeet verkrachten, ervoor zorgen dat infectieziekten weer terug keren.

Romantisch lekker het zweet van de het voorhoofd van je kleine broertje deppen en alleen maar kunnen bidden dat hij het overleeft. Net als vroeger :+

Ik ga de laatste blauwvintonijn opeten denk :9 Al zullen er vast ook wel fundamentalisten zijn die me daarvan willen weerhouden :(
pi_85113877
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Was dat niet die vredelievende knul die meer begaan was met nertsen dan met kale vijftigers? Was iedereen maar zo intelligent als hij.
Ja! Dat was hij! Gelukkig hebben we nog mensen als hij en LinkseFrieseVegetarier om ons, de onwetende middenmoot, te vertellen hoe we moeten leven. Waarvan akte.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85113996
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:48 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Heerlijk, he de planeet verkrachten, ervoor zorgen dat infectieziekten weer terug keren.

Romantisch lekker het zweet van de het voorhoofd van je kleine broertje deppen en alleen maar kunnen bidden dat hij het overleeft. Net als vroeger :+

Ik ga de laatste blauwvintonijn opeten denk :9 Al zullen er vast ook wel fundamentalisten zijn die me daarvan willen weerhouden :(
Kijk nou, een naïef slachtoffer van de Nobelprijs winnende propaganda van de mislukte presidentskandidaat Al Gore.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:53:48 #266
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85114222
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kijk nou, een naïef slachtoffer van de Nobelprijs winnende propaganda van de mislukte presidentskandidaat Al Gore.
Hoe doen jullie dat toch, geloven wat jullie goed uitkomt.

Ik probeer al heel lang mijzelf wijs te maken dat 5 halve liters bier op een dag goed zijn voor je brein maar mij lukt het niet.. :'(
pi_85114285
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Ik kan het ook aan jou vragen, gelegenheidsactivist...
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:55:42 #268
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_85114338
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik dacht dat je doel vast op Mahatma Gandhi, Abraham Lincoln, George Bernard Shaw, César Chávez, Leo Tolstoj, Voltaire, Plato, Charles Darwin, Thomas Edison, Albert Einstein, Benjamin Franklin, Isaac Newton, Pythagoras, Nikola Tesla, Leonardo da Vinci, Kafka en Jeremy Bentham, maar door die foto begin ik te twijfelen.
I am a black hole shitting into the void
pi_85114374
quote:

[..]

Ik probeer al heel lang mijzelf wijs te maken dat 5 halve liters bier op een dag goed zijn voor je brein maar mij lukt het niet.. :'(
Jouw mening = de waarheid.

Mijn mening = mijn mening.

Dat is het verschil. Enge fundamentalist.
pi_85114406
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:55 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Ik dacht dat je doel vast op Mahatma Gandhi, Abraham Lincoln, George Bernard Shaw, César Chávez, Leo Tolstoj, Voltaire, Plato, Charles Darwin, Thomas Edison, Albert Einstein, Benjamin Franklin, Isaac Newton, Pythagoras, Nikola Tesla, Leonardo da Vinci, Kafka en Jeremy Bentham, maar door die foto begin ik te twijfelen.
Hitler hield ook van dieren, zet hem er ook even bij.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85114501
quote:

[..]

Verspilde moeite hier heb ik al gemerkt. Veel mensen hebben gewoon niet de mentale capaciteit om bepaalde waarheden te bevatten. Dat kun je dan (helaas) maar beter accepteren. Dat soort mensen valt dus gewoon niet te overtuigen al is eea overduidelijk. Frustrerend als je juist anderen wil bereiken, dat helaas wel.
pi_85114570
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef Samson het volgende:

[..]

Verspilde moeite hier heb ik al gemerkt. Veel mensen hebben gewoon niet de mentale capaciteit om bepaalde waarheden te bevatten. Dat kun je dan (helaas) maar beter accepteren. Dat soort mensen valt dus gewoon niet te overtuigen al is eea overduidelijk. Frustrerend als je juist anderen wil bereiken, dat helaas wel.
Dat argument gebruiken de pleitbezorgers van Vereniging MARTIJN ook.
pi_85114589
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef Samson het volgende:

[..]

Ja, want wij zijn UITERAARD dom, omdat we niet gecharmeerd zijn van jouw opgedrongen mening.

"dat soort mensen"

:')
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:01:24 #274
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85114678
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jouw mening = de waarheid.

Mijn mening = mijn mening.

Mijn mening = De mening van 99% van alle wetenschappers.

Ben je ook een enge fundamentalist als je op de gevaren van roken wijst?
pi_85114708
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:59 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Ja, want wij zijn UITERAARD dom, omdat we niet gecharmeerd zijn van jouw opgedrongen mening.

"dat soort mensen"

:')
Zucht, het is geen mening maar gebaseerd op feiten. Lees je eerst eens in in de materie voordat je begint te blaten, maar je onderstreept nogmaals feilloos mijn constatering. Bedankt daarvoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')