ditquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef Broder het volgende:
Het is respectloos tegen over de nabestaanden.
Waarom? Echt, leg het me uit. Ik zie het niet. Ik vind dit zelfs zéér beledigend tegenover moslims. Ze doen nou net alsof alle moslims daar verantwoordelijk voor zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef Broder het volgende:
Juist. Wat moet dat wreed voor hun zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef Broder het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef Broder het volgende:
Het is respectloos tegenover de nabestaanden.
Heb je het die nabestaanden gevraagd?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef Broder het volgende:
Dat is het ook niet maar het waren hoe dan ook moslims die de aanslag gepleegd hebben daarom vind ik het gewoon erg confronterend.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom? Echt, leg het me uit. Ik zie het niet. Ik vind dit zelfs zéér beledigend tegenover moslims. Ze doen nou net alsof alle moslims daar verantwoordelijk voor zijn.
Hitler is een persoon. Een moskee staat voor een religie. Door deze vergelijking te maken stel je de zelfmoordterroristen van 911 gelijk aan alle moslims en dat is natuurlijk belachelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef Aestivate het volgende:
Zet dan gelijk een standbeeld van Hilter in Auschwitz en één van Truman in Hiroshima en Nagasaki.![]()
Dat vind ik dan.
Dat er een islamitisch centrum komt ergens in de nabije omgeving van ground zero voor moslims die geen flikker met die aanslagen te maken hebben?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Juist. Wat moet dat wreed voor hun zijn.
Daarom moeten al die Nederlanders weg uit Zuid-Afrika en Suriname. Wat moet de slavernij confronterend zijn voor al die nabestaanden die er onder geleden hebbenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:36 schreef Broder het volgende:
[..]
Dat is het ook niet maar het waren hoe dan ook moslims die de aanslag gepleegd hebben daarom vind ik het gewoon erg confronterend.
Alle moslims zijn zelfmoordterroristen, de rest kon alleen die dag niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hitler is een persoon. Een moskee staat voor een religie. Door deze vergelijking te maken stel je de zelfmoordterroristen van 911 gelijk aan alle moslims en dat is natuurlijk belachelijk.
Want?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Juist. Wat moet dat wreed voor hun zijn.
Ga maar in een ander topic trollenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:38 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Alle moslims zijn zelfmoordterroristen, de rest kon alleen die dag niet.
Zie het zo: Het verleden leert ons dat er op een plaats van overwinning een moskee gebouwd werd, zegt genoeg over hun motieven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Echt, wát is nou het probleem? Dit laat alleen maar zien hoe xenofoob mensen zijn tegenover moslims. Het lijkt nou net of iedere moslim een terreurdreiging representeert.
Dat soort mensen.
Ja en wij bekeerden vroeger overwonnen negerstammen met geweld tot het christendom, wat wil je nu zeggen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:39 schreef Morrisz het volgende:
[..]
Zie het zo: Het verleden leert ons dat er op een plaats van overwinning een moskee gebouwd werd, zegt genoeg over hun motieven.
Dat is mijn hele punt. Dit heeft niks, maar dan ook niks met de aanslagen te maken. De aanslag was door moslimextremisten gepleegd, niet door moslims.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat er een islamitisch centrum komt ergens in de nabije omgeving van ground zero voor moslims die geen flikker met die aanslagen te maken hebben?
Nee vind het gewoon idioot dat juist op die plaats een moskee komt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Daarom moeten al die Nederlanders weg uit Zuid-Afrika en Suriname. Wat moet de slavernij confronterend zijn voor al die nabestaanden die er onder geleden hebben
Nee, New York is geen Rotterdamquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef seto het volgende:
Ze worden toch weggepest als het er eenmaal staat, who cares?
Ik vind ook idioot dat Nederlanders ook nog steeds in de oude kolonies wonen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef Broder het volgende:
[..]
Nee vind het gewoon idioot dat juist op die plaats een moskee komt.
Is dat zo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef Casualty het volgende:
Waarom moeten wij als Nederlandse belastingbetaler daaraan meebetalen ?
Omdat daar plek is? Waarom zou het niet daar kunnen? Het is twee blokken verderop.quote:En waarom moet het persé daar staan?
Zoek lekker een andere plek voor je centrum stelletje convoceerde provo idealisten
En typisch dat niemand hierop wat te zeggen heeftquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef o.us het volgende:
Om maar niet te spreken dat er hier in Rotterdam een kerk naast een TBS-kliniek staat vol pedo's
Dit dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Zelfde reden waarom je ook geen Duits cultureel centrum op Auswitsch neerzet. Niet alle Duitsers deden mee, maar het is gewoon niet gepast.
Rotterdam moet sowieso platquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:45 schreef o.us het volgende:
[..]
En typisch dat niemand hierop wat te zeggen heeft
Nogmaals, daar in de buurt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef Broder het volgende:
[..]
Nee vind het gewoon idioot dat juist op die plaats een moskee komt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Zelfde reden waarom je ook geen Duits cultureel centrum op Auswitsch neerzet. Niet alle Duitsers deden mee, maar het is gewoon niet gepast.
de holocaust is ook klein begonnenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:46 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zie dat de holocaust ook al langs is gekomen.
De aanslagen zijn gepleegd door radicale moslims, niet door gewone moslims.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
En de slavernij. Nu nog de dekolonisatie van Nederlands-Indië en we zijn binnen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:46 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zie dat de holocaust ook al langs is gekomen.
Wie maakt de bingokaartquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef o.us het volgende:
[..]
En de slavernij. Nu nog de dekolonisatie van Nederlands-Indië en we zijn binnen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
de holocaust is ook klein begonnen
Het probleem is juist dat er helemaal geen reden is waarom hij daar niet zou kunnen staan. Er wordt alleen een probleem gecreëerd door de bekrompen Amerikanen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:48 schreef Broder het volgende:
Een moskee neerzetten prima maar waarom nou weer daar?
Plaats het ergens anders dan is er ook geen gezeik.
Dat inderdaad, er is geen enkele reden te verzinnen om die toko niet een paar blokken verderop te bouwen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef Broder het volgende:
Hoezo nou weer daar? Het is daar in de buurt, niet op de plek zelf zoals media als de Telegraaf roepen. Bovendien hebben moslims in Nieuw-Amsterdam die behoefte hebben aan een centraal Islamitisch centrum helemaal niks te maken met religieuze gekken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:48 schreef Broder het volgende:
Een moskee neerzetten prima maar waarom nou weer daar?
Plaats het ergens anders dan is er ook geen gezeik.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Is dat zo?
[..]
Omdat daar plek is? Waarom zou het niet daar kunnen? Het is twee blokken verderop.
quote:Vragen van PVV
Ook bij ons stelde de PVV Kamervragen over de moskee. De PVV beweerde dat Nederland met een miljoen euro subsidie bijdroeg aan de bouw ervan. Volgens minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen (CDA) krijgt de Amerikaanse moslimorganisatie Asma inderdaad Nederlands belastinggeld , maar dat dient voor een programma van Asma dat zich richt op de emancipatie van moslimvrouwen in Afghanistan, Egypte en Pakistan, niet voor de bouw van de moskee bij Ground Zero.
Op de website van het Cordoba Initiative, dat de moskee gaat bouwen, wordt Asma echter wel degelijk als partnerorganisatie genoemd. De oprichter van Asma, imam Feisal Abdul Rauf, is bovendien ook voorzitter van het Cordoba Initiative. De PVV eiste dat Verhagen de subsidie zou intrekken, maar dat is hij niet van plan.
Dat gebeurt dus ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:50 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat inderdaad, er is geen enkele reden te verzinnen om die toko niet een paar blokken verderop te bouwen.
Hij staat twee blokken verderop.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:50 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat inderdaad, er is geen enkele reden te verzinnen om die toko niet een paar blokken verderop te bouwen.
Kun jij een reden bedenken om "die toko" niet te bouwen waar hij komt? Zonder af te kijken op telegraaf.nl graag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:50 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dit zal toch wel voor een gigantische trofee boven hun grafsteen zorgen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
De aanslagen zijn gepleegd door radicale moslims, niet door gewone moslims.
Die staat in de post die hij quote.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Kun jij een reden bedenken om "die toko" niet te bouwen waar hij komt? Zonder af te kijken op telegraaf.nl graag.
Redenen genoeg in dit topic. Het is hun goed recht om hem daar te bouwen natuurlijk, daar niet van.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Kun jij een reden bedenken om "die toko" niet te bouwen waar hij komt? Zonder af te kijken op telegraaf.nl graag.
Van alle dingen die ze daar kunnen bouwen moet het uitgerekend dat zijn?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Want?
De aanslagen zijn niet gepleegd door de islam, maar door een stel gekke fanatici.
Ik vind het bouwen van die culturele centrum echt geen probleem, zeker niet in een melting pot als New York.
Blijkbaar zijn er toch veel mensen daar die er wel een probleem meer hebben dus is er voor veel mensen toch een reden is het nou zo moeilijk om daar gehoor aan te geven en die moskee een paar blokken verderop te bouwen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Het probleem is juist dat er helemaal geen reden is waarom hij daar niet zou kunnen staan. Er wordt alleen een probleem gecreëerd door de bekrompen Amerikanen.
Het is op een steenworp afstand geef mij één reden waarom die moskee niet ergens anders gebouwd kan worden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:50 schreef Penisbaard het volgende:
Hoezo nou weer daar? Het is daar in de buurt, niet op de plek zelf zoals media als de Telegraaf roepen. Bovendien hebben moslims in Nieuw-Amsterdam die behoefte hebben aan een centraal Islamitisch centrum helemaal niks te maken met religieuze gekken.
Typisch Telegraafbericht. Waar staat dat ze dat miljoen ook gebruiken voor de moskee? Het is niet dat die organisatie alleen maar dat miljoen heeft.quote:
Is juist goed, scheelt reistijdquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:54 schreef o.us het volgende:
WAAROM HEEFT NIEMAND HET OVER HET FEIT DAT ER EEN KERK NAAST EEN TBS KLINIEK STAAT VOL MET PEDO'S
OMDAT IK DAAR OOK GEEN PROBLEMEN MEE HEBquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:54 schreef o.us het volgende:
WAAROM HEEFT NIEMAND HET OVER HET FEIT DAT ER EEN KERK NAAST EEN TBS KLINIEK STAAT VOL MET PEDO'S
Dat boeit niet vullen elkaar goed aan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:54 schreef o.us het volgende:
Nou dan. Ik zie alleen maar drogredenen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:54 schreef Nobu het volgende:
[..]
Redenen genoeg in dit topic. Het is hun goed recht om hem daar te bouwen natuurlijk, daar niet van.
Een Amerikaanse moslimorganisatie die subsidie krijgt wat bestaat uit Nederlands belastinggeldquote:
Een organisatie die gebedshuizen bouwt hoort geen steun te krijgen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Typisch Telegraafbericht. Waar staat dat ze dat miljoen ook gebruiken voor de moskee? Het is niet dat die organisatie alleen maar dat miljoen heeft.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:54 schreef o.us het volgende:
Knappe jongen die een steen zo ver kan gooien. En alsof die moslims zelf op dit gezeur zaten te wachten, het is niet zo dat de grond op Manhattan voor het oprapen ligt ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:54 schreef Broder het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er toch veel mensen daar die er wel een probleem meer hebben dus is er voor veel mensen toch een reden is het nou zo moeilijk om daar gehoor aan te geven en die moskee een paar blokken verderop te bouwen?
[..]
Het is op een steenworp afstand geef mij één reden waarom die moskee niet ergens anders gebouwd kan worden.
Je moet als weldenkend mens nooit zwichten voor het volk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Je kan je ook afvragen waarom ze niet nuchter nagedacht hebben en hem iets verder buiten die buurt vestigen. Dit gezeur had Stevie Wonder ook nog wel zien kunnen aankomen.
Ground Zero en een moskee dan ook. Dat boeit weer wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:56 schreef Broder het volgende:
[..]
Dat boeit niet vullen elkaar goed aan.
Want? Weer, zolang het geen radicale moskeeën bouwt, wat is dan het probleem?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een organisatie die gebedshuizen bouwt hoort geen steun te krijgen.
Ben jij gelovig, o.us?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef o.us het volgende:
Even serieus, wat heb ik gedaan als moslim zodat die moskee er niet mag komen? Leg het mij eens haarfijn uit wat ik daar mee te maken heb.
AD bericht . Het is een rijke organisatie idd . Maar ik maak me niet druk om die moskee an sig . Alleen zou ik het fijne wel eens willen weten van dat miljoen .quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Typisch Telegraafbericht. Waar staat dat ze dat miljoen ook gebruiken voor de moskee? Het is niet dat die organisatie alleen maar dat miljoen heeft.
Goed fatsoen en rekening houden met gevoeligheden van slachtoffers. Noem het compassie, menselijkheid.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:56 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nou dan. Ik zie alleen maar drogredenen.
Misschien vliegt het volgende vliegtuigje dan wel iets verder door aangezien die torens er niet meer staanquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:58 schreef Casualty het volgende:
[..]
AD bericht . Het is een rijke organisatie idd . Maar ik maak me niet druk om die moskee an sig . Alleen zou ik het fijne wel eens willen weten van dat miljoen .
Ze staan wel bij de lijst van partners, en Verhagen is ook niet bepaald duidelijk![]()
Anyway aan al die zielige huilies , dit is de locatie waar het om gaat .
[ afbeelding ]
Niet aanstellen dus .
?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef o.us het volgende:
Even serieus, wat heb ik gedaan als moslim zodat die moskee er niet mag komen? Leg het mij eens haarfijn uit wat ik daar mee te maken heb.
Alleen al de scheiding van kerk en staat zou reden genoeg moeten zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Want? Weer, zolang het geen radicale moskeeën bouwt, wat is dan het probleem?
Ik zie niet in wat deze opmerking moet toevoegen aan de discussie .quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:00 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Misschien vliegt het volgende vliegtuigje dan wel iets verder door aangezien die torens er niet meer staan
Hoe vullen die elkaar goed aan dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ground Zero en een moskee dan ook. Dat boeit weer wel.
Bullshit allemaal.
Met een verdieping voor gebedsruimtes a.k.a. moskee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wacht ff, er zou toch geeneens een moskee komen maar een cultureel centrum voor moslima's?
Er zaten genoeg moslims onder de slachtoffers. Onschuldige mensen. Jouw probleem is dat je de aanslagen eerst aan de Islam als geloof bindt en dan pas aan terrorisme. Dat vind ik veel lomper.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Goed fatsoen en rekening houden met gevoeligheden van slachtoffers. Noem het compassie, menselijkheid.
Een enorme hufter zijn kan ook binnen de wet.
Kloptquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wacht ff, er zou toch geeneens een moskee komen maar een cultureel centrum voor moslima's?
Precies. Dit laat echt zien dat er enorm veel xenofobe mensen rondlopen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Er zaten genoeg moslims onder de slachtoffers. Onschuldige mensen. Jouw probleem is dat je de aanslagen eerst aan de Islam als geloof bindt en dan pas aan terrorisme. Dat vind ik veel lomper.
Onder meer ja, ook een moskee, een kinderdagverblijf voor moslims en nog het een en ander.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Selectief quoten weer om je gelijk te halen. Maar niemand die het een moslim kan uitleggen wat hij heeft gedaan en daarmee te maken heeft zodat die moskee er niet mag komen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef o.us het volgende:
Geef eerst daar maar eens antwoord op voordat je jezelf er zo bij gaat betrekken.quote:
Leer lezen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Geef eerst daar maar eens antwoord op voordat je jezelf er zo bij gaat betrekken.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef o.us het volgende:
Het probleem ligt helemaal niet bij mij. Het probleem is dat die stichting daar een moskee wil bouwen ondanks het feit dat veel nabestaanden daar moeite mee hebben. Of dat terecht is of niet maakt niets uit. Dan kun je dat gebouw een paar straten verderop zetten of een enorme klootzak zijn en dat naast je neerleggen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Er zaten genoeg moslims onder de slachtoffers. Onschuldige mensen. Jouw probleem is dat je de aanslagen eerst aan de Islam als geloof bindt en dan pas aan terrorisme. Dat vind ik veel lomper.
Inderdaad.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef Aestivate het volgende:
Zet dan gelijk een standbeeld van Hilter in Auschwitz en één van Truman in Hiroshima en Nagasaki.![]()
Dat vind ik dan.
Dan is deze discussie godver nergens voor nodigquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:08 schreef Penisbaard het volgende:
Als niemand er antwoord op kan geven hoef je het niet steeds te herhalen hoor, o.us. Moslims hebben helemaal niks met die aanslagen te maken en zoals tho_Omas al aangaf waren er zelfs moslimslachtoffers bij die aanslagen.
Ja nou, pfoe, wat een bekrompen lui, wiens familieleden te pletter gevallen zijn door een aanslag in naam van een religie, dat ze niet willen dat op die plek een monument voor die religie komt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:32 schreef Ascendancy het volgende:
Het is een aparte keuze, maar het feit dat mensen er zo'n probleem van maken, zegt genoeg over hoe bekrompen ze zijn.
De Joden zijn vergast door radicale nazi's, niet door gewone nazi's. Laat staan gewone Duitsers.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef CaptainCookie het volgende:
De aanslagen zijn gepleegd door radicale moslims, niet door gewone moslims.
Dat zijn de nabestaanden waarvan jij kennisneemt ja. De beschaafde meerderheid kan relativeren en onderscheid maken tussen enerzijds de aanslagen, en anderzijds de Islam. En nogmaals, het gebouw staat 2 straten verderop.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het probleem ligt helemaal niet bij mij. Het probleem is dat die stichting daar een moskee wil bouwen ondanks het feit dat veel nabestaanden daar moeite mee hebben. Of dat terecht is of niet maakt niets uit. Dan kun je dat gebouw een paar straten verderop zetten of een enorme klootzak zijn en dat naast je neerleggen.
Ook twee straten verderop lagen lijken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:10 schreef tho_Omas het volgende:
Dat zijn de nabestaanden waarvan jij kennisneemt ja. De beschaafde meerderheid kan relativeren en onderscheid maken tussen enerzijds de aanslagen, en anderzijds de Islam. En nogmaals, het gebouw staat 2 straten verderop.
Daarom heb ik ook niks tegen Duitsers, maar wel tegen nazi's.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja nou, pfoe, wat een bekrompen lui, wiens familieleden te pletter gevallen zijn door een aanslag in naam van een religie, dat ze niet willen dat op die plek een monument voor die religie komt.
Tuurlijk, ze zouden er boven moeten staan, maar is het zo gek dat sommigen dat niet doen?
[..]
De Joden zijn vergast door radicale nazi's, niet door gewone nazi's. Laat staan gewone Duitsers.
Er waren genoeg nazi's die helemaal niets met vergassingen te maken hadden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook niks tegen Duitsers, maar wel tegen nazi's.
Wat wil je nouquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Ook twee straten verderop lagen lijken.
Neuh, anders had ik die reactie van je wel weggehaald.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
En dan reacties weghalenTeken van zwakte?
Waar de fuck slaat dit nou weer op?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, anders had ik die reactie van je wel weggehaald.
Als de telegraaf dat eens zou plaatsen ipv nonsens te schreeuwenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
We hebben het hier over honderden nabestaanden, lijkt me wel relevant. En alsjeblieft zeg, de beschaafde meerderheid kan het wel relativeren. Ik wil jou nog wel eens horen als je familieleden vermoord worden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat zijn de nabestaanden waarvan jij kennisneemt ja. De beschaafde meerderheid kan relativeren en onderscheid maken tussen enerzijds de aanslagen, en anderzijds de Islam.
Dat gebouw wat je ziet staan tussen ground zero en die straat is ternauwernood blijven staan.Die moskee komt zo dicht bij het rampgebied als ook maar enigzins mogelijk is.quote:En nogmaals, het gebouw staat 2 straten verderop.
Dit is echt het grootste faalargument ooit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat wil je nou. Mag er straks in Nederland geen moskee gebouwd worden omdat dat in de straat is bij tante Truus die de aanslagen live op tv gezien heeft?
Wie heeft het over mogen? Ze mogen die moskee toch bouwen? Ze gaan hun gang maar, maar ze krijgen wel de hoon over zich heen. Ze jagen de nabestaanden tegen zich in het harnas, en noemen het "een handreiking", nogal onbeschoft. That's all.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat wil je nou. Mag er straks in Nederland geen moskee gebouwd worden omdat dat in de straat is bij tante Truus die de aanslagen live op tv gezien heeft?
Het nazisme an sich is een ondeugdelijke overtuiging, binnen hedendaagse kaders. De Islam niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Er waren genoeg nazi's die helemaal niets met vergassingen te maken hadden.
Ik ben moslim, en ik ben eigenlijk tegen dit besluit, ik wil het ook niet en vind het ook respectloos.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef Broder het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Wie heeft het over mogen? Ze mogen die moskee toch bouwen? Ze gaan hun gang maar, maar ze krijgen wel de hoon over zich heen. Ze jagen de nabestaanden tegen zich in het harnas, en noemen het "een handreiking", nogal onbeschoft. That's all.
Dat van 'er lagen lichamen twee straten verderop' ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dit is echt het grootste faalargument ooit.
Dictatuur hier op FOK!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:19 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Waarom worden hier reacties weggehaald?
En dat alleen omdat o.us in een sprookjesboek gelooft, of wordt deze reactie nu ook weer weggehaald?quote:
Wilders krijgt dan ook, terecht, een hoop gezeik over zich heen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:18 schreef Costarican het volgende:
[..]
Ik ben moslim, en ik ben eigenlijk tegen dit besluit, ik wil het ook niet en vind het ook respectloos.
Maar is wat wilders zegt en doet niet respectloos tegenover de moslims?
Nou, dat is helaas niet waar. Probeer in Thailand bijvoorbeeld maar eens om de koning met onvoldoende respect te behandelen.quote:Respectloos zijn is niet verboden, nergens.
Ik kwam toevallig langs.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:20 schreef Casualty het volgende:
O.us , waarom haal je in elk topic waar er een discussie loopt die je niet kunt winnen Remlof erbij ?
Volgens mij kun je die randdebielen met hun vooroordelen hier prima alleen aan kerel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |