abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84939424
quote:
(Novum) - PVV-leider Geert Wilders is op 11 september in NewYork, waar hij zal spreken tijdens een demonstratie tegen de bouw van een moskee nabij Ground Zero. Dat laat zijn woordvoerder vrijdag weten.

De demonstratie is georganiseerd door Stop Islamization Of America en vindt plaats vlakbij de plek waar op 11 september 2001 de aanslag werd gepleegd op de WTC-torens. Andere sprekers zijn de Republikeinse politicus Newt Gingrich en nabestaanden.

Wilders strijdt al langer tegen de bouw van het moskeecomplex, waarvoor het stadsbestuur van New York toestemming heeft gegeven. Hij vindt het 'absurd' dat bij Ground Zero een moskee wordt gebouwd, vlakbij de plaats 'waar de islam de ergste misdaad van de afgelopen jaren pleegde'. Dat is een belediging voor de duizenden slachtoffers en hun nabestaanden, aldus de PVV-leider.

Eerder stelde hij vragen over de Nederlandse vermeende betrokkenheid bij het project. Nederland zou een miljoen euro subsidie hebben gegeven aan de Amerikaanse moslimorganisatie Asma. Volgens de PVV is deze organisatie betrokken bij de bouw van de moskee, maar het kabinet ontkent dat.
Bron: http://nieuws.nl.msn.com/(...)documentid=154321674

Ik ben geen fanboy van Wilders, maar goed dat hij dit gaat doen. Hoe kun je dit nou goedkeuren? -O-
pi_84939481
Het is toch verdomme niet normaal dat Nederland niet het volledige bedrag voor de bouw van de moskee financieert :(
pi_84939521
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:07 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Bron: http://nieuws.nl.msn.com/(...)documentid=154321674

Ik ben geen fanboy van Wilders, maar goed dat hij dit gaat doen. Hoe kun je dit nou goedkeuren? -O-
Want de mensen achter die organisatie hebben de aanslagen gepleegd? Dus het is ook volkomen legitiem om de bouw van een katholieke kerk tegen te houden als een familielid is misbruikt door een katholieke priester?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Donald Duck held vrijdag 6 augustus 2010 @ 15:10:59 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_84939569
Als het allemaal aan de regeltjes voldoet is er niks tegen te doen. Helaas.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_84939653
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:08 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is toch verdomme niet normaal dat Nederland niet het volledige bedrag voor de bouw van de moskee financieert :(
Troll of ben je serieus?
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_84939701
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Want de mensen achter die organisatie hebben de aanslagen gepleegd? Dus het is ook volkomen legitiem om de bouw van een katholieke kerk tegen te houden als een familielid is misbruikt door een katholieke priester?
Voor mijn part wel ja. Het gaat meer om het idee van een moskee vlak bij de plek.
pi_84939707
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:13 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Troll of ben je serieus?
Een moskee op de plek van Ground Zero is pure provocatie :r :(
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 15:17:58 #8
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_84939875
Zoals ik al eerder gezegd heb: een trainingskamp van Al Qaida op die plek, ja, dat zou natuurlijk een walgelijke provocatie zijn. Gewoon een islamitisch centrum van een random organisatie is dat echter niet, net zo min als een boeddhistisch centrum, een zoroastrische vuurtempel of voor mijn part een Starbucks of een dierenwinkel.
pi_84940000
Idd waarom vervangen we niet meteen alle kerken voor moskees en gaan wij niet in tenten wonen zo kunnen we nog veel meer arme mensen in ned kwijt.

puik plan vind ik wij houden toch al van camperen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_84940040
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:14 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Een moskee op de plek van Ground Zero is pure provocatie :r :(
Daar komt het gebouw dan ook niet te staan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_84941126
Beweert hij nou dat "de Islam" een aanslag heeft gepleegd? :')
pi_84941225
Een stukje empatisch vermogen is deze kermisclown vreemd. Er zijn ook Islamitische mensen omgekomen op 9/11. Lekker respectvol dus naar de nabestaanden toe. Het getuigt vooral van arrogantie, dat een of andere blonde Israelier uit Nederland die geen enkele band met de doden of het WTC heeft, gaat protesteren vanwege de komst van een Islamitisch centrum.

Maar dat ben ik.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 15:53:54 #13
111528 Viajero
Who dares wins
pi_84941383
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:46 schreef tho_Omas het volgende:
Beweert hij nou dat "de Islam" een aanslag heeft gepleegd? :')
Hehe, dat wilde ik ook zeggen. De Islam heeft de aanslagen op 9/11 gepleegd. Misschien vindt hij ook wel dat "de Islam" aanslagen op moskeeen van verschillende islamitische stromingen heeft gepleegd.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 15:54:39 #14
111528 Viajero
Who dares wins
pi_84941419
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:48 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Een stukje empatisch vermogen is deze kermisclown vreemd. Er zijn ook Islamitische mensen omgekomen op 9/11. Lekker respectvol dus naar de nabestaanden toe. Het getuigt vooral van arrogantie, dat een of andere blonde Israelier uit Nederland die geen enkele band met de doden of het WTC heeft, gaat protesteren vanwege de komst van een Islamitisch centrum.

Maar dat ben ik.
Ik ben het niet vaak met je eens, maar deze reactie sta ik 100% achter.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_84941481
Wilders :') .

Successful troll is successful.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 15:57:07 #16
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_84941507
Enorm overtrokken bericht.

1. Nederland subsidieert geen cent aan de bouw van deze moskee
2. De moskee staat niet op Ground Zero zelf, maar ergens in de buurt.
3. Het gebedshuis is slechts een onderdeel van een groter cultureel centrum.

Maar ik had wel verwacht dat Wilders hier iets mee zou doen. Wordt nog lastig straks, zijn gedoogplichten combineren met dit soort snoepreisjes. Hoewel hij natuurlijk een team van uiterst capabele mensen heeft die zijn stokje kunnen overnemen in de TK. :')
pi_84941635
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:48 schreef HAKIM_1988 het volgende:

Maar dat ben ik.
Goed gezegd ^O^
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_84942039
En Rutte en Verhagen vinden het allemaal prima, zolang zij maar ministertje mogen spelen :')
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:38:13 #19
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_84943429
Ik ben benieuwd hoe dit staatsrechtelijk zit. Als Wilders' gedoogkabinet er straks zit, moet hij ook het regeerakkoord tekenen. Betekent dit dat hij straks als vertegenwoordiger van de Nederlandse regering, en dus ook van mij, zijn haatpreken daar staat te uiten?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_84943612
Mooi, ik ga 10 september weg uit New York dus dan ben ik nog langer in een land zonder Wilders.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_84944147
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:38 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit staatsrechtelijk zit. Als Wilders' gedoogkabinet er straks zit, moet hij ook het regeerakkoord tekenen. Betekent dit dat hij straks als vertegenwoordiger van de Nederlandse regering, en dus ook van mij, zijn haatpreken daar staat te uiten?
Ik mag toch hopen van niet zeg.
pi_84944366
De man reist de halve wereld over met beveiliging en al om daar in een ander land te protesteren tegen de vrijheid van meningsuiting ? Wie betaalt dat allemaal, Henk en Ingrid ?

Het is bovendien een grove belediging aan alle nabestaanden van de moslims die tijdens de aanslag zijn omgekomen, en dan bedoel ik niet de kapers.
pi_84944573
Bovendien is het bijna om te huilen dat er in de VS een organisatie bestaat die tegen de islamisering van de VS is. Ik bedoel, kijken die mensen niet naar wat de VS in islamitische landen doet :') Invallen, autonome regeringen afzetten, de bevolking onderdrukken... Maar nee, het is de Islam die de VS overneemt.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 17:08:08 #24
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_84945005
Ik verwacht niet dat de bouw van dat islamitisch centrum in NY veel problemen gaat opleveren daar; het noordoosten van de VS is over het algemeen wat liberaler vergeleken met de rest van het land. Bovendien leven talloze culteren in NY overwegend vreedzaam naast elkaar.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_84945190
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:08 schreef Demarest het volgende:
Ik verwacht niet dat de bouw van dat islamitisch centrum in NY veel problemen gaat opleveren daar; het noordoosten van de VS is over het algemeen wat liberaler vergeleken met de rest van het land. Bovendien leven talloze culteren in NY overwegend vreedzaam naast elkaar.
Ik denk ook dat dit zoiets is wat veel New Yorkers echt niks kan schelen, maar alleen een klein clubje joden/gristenen.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')