Geciteerd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef Mirjam het volgende:
hetzelfde als we hebben tegen mannen met witte/lichtblauwe hema-onderbroeken met zo'n vooropening
nee, bij een witte broek welquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef daftme het volgende:
Als je witte schoenen draagt móet je toch juist witte sokken aan? Ik snap er ook de ballen van.
Witte sokken bij witte schoenen zijn helemaal niet lelijk. En witte shirts, broeken en weet ik veel wat zijn toch ook niet per definitie slecht omdat ze snel vies worden?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef Chowi het volgende:
Het is lelijk, dat is er verkeerd aan.
En het valt heel snel op als ze vies zijn.
Een kerel zegt hierboven dat het juist niet kan. Ik geloof de dame dan maarquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Barretje80 het volgende:
mja.. zwarte sokken in witte sneakers kan ook ECHT niet ...
what is this i dont evenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef rozecroc het volgende:
Omdat veel meisjes zich van vroeger nog wel kunnen herinneren hoe die juist die witte sokken van haar broertje stonken toen hij zijn schoenen in de tent uittrok.
en dat is?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef Mirjam het volgende:
hetzelfde als we hebben tegen mannen met witte/lichtblauwe hema-onderbroeken met zo'n vooropening
...denken ze serieus dat mannen zich er iets van aantrekken dan!?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef Re het volgende:
het geeft vrouwen wat ridiculiserende macht op een of andere manier
Sommige mannen zitten flink onder plak....quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...denken ze serieus dat mannen zich er iets van aantrekken dan!?
Jij vindt het lelijk omdat we als maatschappij momenteel in het witte-sokken-is-lelijk paradigma zitten. 25 jaar geleden hoorde je er als man niet bij zonder op z'n minst 5 paar kekke witte sokken, het liefst zichtbaar gedragen natuurlijk.quote:
Precies, geloof dat ik dt ooit in een duister verleden eens heb gehoord. Dat die Fabienne van TMF het echt zo'n afknapper vond. Nog geen week later zag je een stuk minder witte sokken om je heen en was het ineens lelijk. Sindsdien draag ik skinnyjeans met hoge omo-witte sokken over de pijpen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:15 schreef nozem het volgende:
[..]
Jij vindt het lelijk omdat we als maatschappij momenteel in het witte-sokken-is-lelijk paradigma zitten. 25 jaar geleden hoorde je er als man niet bij zonder op z'n minst 5 paar kekke witte sokken, het liefst zichtbaar gedragen natuurlijk.
Ergo: iedereen lult elkaar al jaren na dat witte sokken lelijk en not done zijn, waardoor het vanzelf een soort 'waarheid' wordt.
Er is niet heeel veel aan die vrouwen wat ECHT is hoor..quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:06 schreef andlikethathesgone het volgende:
Correctie: Wat hebben Nederlandse vrouwen tegen mannen met witte sokken?
Want Amerikaanse dames kunnen daar prima mee leven hoor (terwijl ze zelf ook op sneakers met witte sokken lopen). Het leven kan zo makkelijk zijn.
Witte sokken herinneren de Nederlandse vrouw aan de gymlessen waar ze zich vroeger voor afmeldden met de smoes van menstruatiepijn. Want bewegen was niet cool enzo. (Vind je het gek dat je op je 30e een vadsig kortharig bokmokkel bent geworden?)
Plaatje van echte vrouwen
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. Dit zijn 'verbeterde' vrouwen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Er is niet heeel veel aan die vrouwen wat ECHT is hoor..
Upgraded Lay-out, downgraded capacity??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dit zijn 'verbeterde' vrouwen.
Daarom gebruiken de meeste mannen toch witte sokkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:17 schreef Maanvis het volgende:
ik draag zelf geen witte sokken maar donkere, omdat je die dus niet iedere dag heoft te verwisselen omdat het niet opvalt dat ze vies zijn
Amerikaanse dames en echte vrouwen in één zin. Of je maakt een grap of je bent sarcastisch. Of je bent gewoon blonT.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:06 schreef andlikethathesgone het volgende:
Amerikaanse dames
echte vrouwen
Wat vind jij daar niet mooi aan? Overdag op die universiteiten zien ze er vaak niet uit qua kleding, maar als ze uitgaan is het best feest met ze om te zien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Amerikaanse dames en echte vrouwen in één zin. Of je maakt een grap of je bent sarcastisch. Of je bent gewoon blonT.
Omdat de gemiddelde Amerikaanse vrouw nogal fake is. Niet alleen qua kleding, maar ook qua uiterlijk. Plastische chirurgie is gemeengoed daar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:30 schreef rozecroc het volgende:
Wat vind jij daar niet mooi aan? Overdag op die universiteiten zien ze er vaak niet uit qua kleding, maar als ze uitgaan is het best feest met ze om te zien.
Welke context?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:29 schreef Oneself het volgende:
It's allll about the context, baby.
Witte sokken op zich zijn helemaal niet verkeerd, wat mij betreft. Witte sokken + rare schoenen (sandalen) daarentegen..
Nee hoor, witte sokken waren altijd not done. Alleen hebben de tokkies onder ons dat pas later door gekregen en daarom dragen ze geen witte sokken meer en is er een anti-witte sokken cultuur ontstaan. Alsof je door je witte sokken af te leggen jezelf gelijk van het hele trailerpark ontdoetquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:15 schreef nozem het volgende:
[..]
Jij vindt het lelijk omdat we als maatschappij momenteel in het witte-sokken-is-lelijk paradigma zitten. 25 jaar geleden hoorde je er als man niet bij zonder op z'n minst 5 paar kekke witte sokken, het liefst zichtbaar gedragen natuurlijk.
Er loopt wel af en toe wat plastics tussen ja. Ik vond meer het gedrag van velen wat irritant. Vooral die kreten als 'yeah that's great!! terwijl het helemaal niet zo niet zo great was. Maar goed, als je ze wat beter leert kennen stoor je je daar niet meer zo aan omda ze wel weer andere leuke dingen heben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde Amerikaanse vrouw nogal fake is. Niet alleen qua kleding, maar ook qua uiterlijk. Plastische chirurgie is gemeengoed daar.
Tja, heel die cultuur van ze is dan ook een beetje nep. Anders gesteld, je moet er maar van houden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:53 schreef rozecroc het volgende:
Er loopt wel af en toe wat plastics tussen ja. Ik vond meer het gedrag van velen wat irritant. Vooral die kreten als 'yeah that's great!! terwijl het helemaal niet zo niet zo great was. Maar goed, als je ze wat beter leert kennen stoor je je daar niet meer zo aan omda ze wel weer andere leuke dingen heben.
Waarom is dat 'per definitie verkeerd'. Omdat jij dat vind?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Welke context?
Als je al sandalen draagt, dan hoor je daar uberhaupt geen sokken in te dragen. Witte sokken zijn per definitie verkeerd, tenzij tennis of een andere sport.
Waar kan ik die definitie precies vinden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Welke context?
Als je al sandalen draagt, dan hoor je daar uberhaupt geen sokken in te dragen. Witte sokken zijn per definitie verkeerd, tenzij tennis of een andere sport.
Dat zijn ze ook niet, mensen overdrijvenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:10 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik had geen enkele idee dat witte sokken slecht waren.
Het is dan ook een zogenaamde "meeloopmening" net als:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:13 schreef Sehaninne het volgende:
Er is hier nog geen enkel goed argument aangevoerd voor waarom witte sokken slechter zouden zijn.
oftewel, je weet niet waarom je er een hekel aan hebt, dus je jat een mening van een ander, want dat is wel zo makkelijk ipv zelf nadenkenquote:Ik hou niet van voetbal!
Waarom niet?
"het zijn 22 mannen die achter een bal aanlopen en als ze hem hebben trappen ze hem weg"
Nope, nooit gehad ook, maar het is gewoon een feitquote:
Liever een neppe, sportieve, vrolijke Amerikaanse, dan een 'echt' chagrijnig Hollands mokkel dat zich druk maakt om de witte sokken van mannenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Er is niet heeel veel aan die vrouwen wat ECHT is hoor..
Nee hoor. Het is jouw mening. Net als dat het mijn mening is dat ik vind dat witte sokken een man degraderen tot een stijlloos tiepje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:09 schreef HeatWave het volgende:
Nope, nooit gehad ook, maar het is gewoon een feit.
Dat is precies de reden waarom jij vroeger met je mensturatiesmoesje voorkwam dat je naar gymles moest. Omdat jouw 'hersencapaciteiten' voorgingen op jouw fysieke capaciteiten. Met als gevolg dat Hollandse vrouwen evolueren tot starre azijnzeikers met een aversie voor sportsokkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Upgraded Lay-out, downgraded capacity??
Zo kunnen we ook wel wat voorbeelden over vrouwen bedenken hoor, maargoed, daar hebben wij geen tijd voor, want in plaats van daar over te zeiken lossen wij mannen problemen gewoon op waar jullie vrouwen er voornamelijk over willen praten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is jouw mening. Net als dat het mijn mening is dat ik vind dat witte sokken een man degraderen tot een stijlloos tiepje.
Succes met je 'echte' Nederlandse Blokker snol zou ik zeggen. Zo lekker vriendelijk zijn die ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Amerikaanse dames en echte vrouwen in één zin. Of je maakt een grap of je bent sarcastisch. Of je bent gewoon blonT.
Flikker toch op(pervlakkig tiepje).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is jouw mening. Net als dat het mijn mening is dat ik vind dat witte sokken een man degraderen tot een stijlloos tiepje.
Want ik heb het er dagelijks over! Oh nee, ik vind het stiekem alleen leuk om me in deze topics te mengenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:14 schreef vosss het volgende:
Zo kunnen we ook wel wat voorbeelden over vrouwen bedenken hoor, maargoed, daar hebben wij geen tijd voor, want in plaats van daar over te zeiken lossen wij mannen problemen gewoon op waar jullie vrouwen er voornamelijk over willen praten.
Nou veel plezier bij je theekransje als het weer eens over witte sokken gaat zou ik zeggen :;)
Ga je afjerken in je witte sok!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:15 schreef andlikethathesgone het volgende:
Flikker toch op(pervlakkig tiepje).
De gemiddelde Amerikaanse vrouw veegt de vloer aan met jullie Hollandse wijven.. Het is een optimistisch, loyaal en vriendelijk volk. En met een beetje mazzel heeft ze een vleugje Europees bloed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde Amerikaanse vrouw nogal fake is. Niet alleen qua kleding, maar ook qua uiterlijk. Plastische chirurgie is gemeengoed daar.
Wat voor sokken moet een man volgens jou dan dragen onder een korte broek in de zomer?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want ik heb het er dagelijks over! Oh nee, ik vind het stiekem alleen leuk om me in deze topics te mengen.
Face it: witte sokken zijn de mannelijke equivalent van vrouwen met een kort kapsel ...
Ach, jullie dragen vrijwillig, na met elkaar overlegd te hebben EN elkaar ervan overtuigd te hebben dat het prima staat dit :quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want ik heb het er dagelijks over! Oh nee, ik vind het stiekem alleen leuk om me in deze topics te mengen.
Face it: witte sokken zijn de mannelijke equivalent van vrouwen met een kort kapsel ...
Geen. Een korte broek is al iffy in my opinion. Maar draagt hij 'm, dan met blote voeten in slippers.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:18 schreef vosss het volgende:
Wat voor sokken moet een man volgens jou dan dragen onder een korte broek in de zomer?
Wat hebben Amerikanen hier precies mee te maken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:18 schreef andlikethathesgone het volgende:
Ga SBS6 kijken om je simpele beeld van Amerikanen te voeden
Het is inderdaad confronterend als je je realiseert dat Hollanders maar een gesloten, huiverig volkje zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:53 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Er loopt wel af en toe wat plastics tussen ja. Ik vond meer het gedrag van velen wat irritant. Vooral die kreten als 'yeah that's great!! terwijl het helemaal niet zo niet zo great was. Maar goed, als je ze wat beter leert kennen stoor je je daar niet meer zo aan omda ze wel weer andere leuke dingen heben.
Jullie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Ach, jullie dragen vrijwillig, na met elkaar overlegd te hebben EN elkaar ervan overtuigd te hebben dat het prima staat dit :
[ afbeelding ]
Maar nee, witte sokken, dat is de duivel.
Amerikanen, mannen en vrouwen, dragen witte sportsokken. Dat de gemiddelde Nederlandse vrouw een trauma heeft van haar vroegere gymlessen is een feit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat hebben Amerikanen hier precies mee te maken?
Het merendeel van de witte sportsokken dragende Amerikanen is dan ook stijlloos. De Amerikanen die ik ken, zouden zich er eerder mee verhangen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:22 schreef andlikethathesgone het volgende:
Amerikanen, mannen en vrouwen, dragen witte sportsokken. Dat de gemiddelde Nederlandse vrouw een trauma heeft van haar vroegere gymlessen is een feit.
Als je echt iets om stijl geeft spreek je ELKE vrouw aan op dit wanstaltige fenomeenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie?
Ik zit hier toch echt alleen. En heb geen harembroek.
Alleen als ze er een topic over openen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Als je echt iets om stijl geeft spreek je ELKE vrouw aan op dit wanstaltige fenomeen.
Nederlandse vrouwen hebben jarenlang voor het oog van de wereld voor gek gelopen, met hun puntschoenen ragequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, jullie dragen vrijwillig, na met elkaar overlegd te hebben EN elkaar ervan overtuigd te hebben dat het prima staat dit :
[ afbeelding ]
Maar nee, witte sokken, dat is de duivel.
Ow dus eigenlijk ben je het er al niet mee eens dat ook wij gewoon een korte broek aan doen met warm weer???quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen. Een korte broek is al iffy in my opinion. Maar draagt hij 'm, dan met blote voeten in slippers.
Lompe schoenen onder een korte broek is helemaal geen gezicht. In mijn boek.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat dan? Dan is die hele dag in 1 klap verspilde moeite en waardeloos gebleken? Dan gaan we geen dampende sex hebben? Omdat ik witte sokken aan blijk te hebben?
Schiet mij maar lek hoor HWquote:
De arrogantie druipt er werkelijk van afquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:41 schreef Copycat het volgende:
Nee hoor. Er zijn immers veel belangrijkere zaken. Dan kan ik daar prima mee leven. De volgende ochtend blijken ze alleen wel missing in action ...
Aangenaam!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:43 schreef andlikethathesgone het volgende:
De arrogantie druipt er werkelijk van af
Ok dus we gaan wel sex hebben?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:41 schreef Copycat het volgende:
Nee hoor. Er zijn immers veel belangrijkere zaken. Dan kan ik daar prima mee leven. De volgende ochtend blijken ze alleen wel missing in action ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |