Ach, jullie dragen vrijwillig, na met elkaar overlegd te hebben EN elkaar ervan overtuigd te hebben dat het prima staat dit :quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want ik heb het er dagelijks over! Oh nee, ik vind het stiekem alleen leuk om me in deze topics te mengen.
Face it: witte sokken zijn de mannelijke equivalent van vrouwen met een kort kapsel ...
Geen. Een korte broek is al iffy in my opinion. Maar draagt hij 'm, dan met blote voeten in slippers.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:18 schreef vosss het volgende:
Wat voor sokken moet een man volgens jou dan dragen onder een korte broek in de zomer?
Wat hebben Amerikanen hier precies mee te maken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:18 schreef andlikethathesgone het volgende:
Ga SBS6 kijken om je simpele beeld van Amerikanen te voeden
Het is inderdaad confronterend als je je realiseert dat Hollanders maar een gesloten, huiverig volkje zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:53 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Er loopt wel af en toe wat plastics tussen ja. Ik vond meer het gedrag van velen wat irritant. Vooral die kreten als 'yeah that's great!! terwijl het helemaal niet zo niet zo great was. Maar goed, als je ze wat beter leert kennen stoor je je daar niet meer zo aan omda ze wel weer andere leuke dingen heben.
Jullie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Ach, jullie dragen vrijwillig, na met elkaar overlegd te hebben EN elkaar ervan overtuigd te hebben dat het prima staat dit :
[ afbeelding ]
Maar nee, witte sokken, dat is de duivel.
Amerikanen, mannen en vrouwen, dragen witte sportsokken. Dat de gemiddelde Nederlandse vrouw een trauma heeft van haar vroegere gymlessen is een feit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat hebben Amerikanen hier precies mee te maken?
Het merendeel van de witte sportsokken dragende Amerikanen is dan ook stijlloos. De Amerikanen die ik ken, zouden zich er eerder mee verhangen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:22 schreef andlikethathesgone het volgende:
Amerikanen, mannen en vrouwen, dragen witte sportsokken. Dat de gemiddelde Nederlandse vrouw een trauma heeft van haar vroegere gymlessen is een feit.
Als je echt iets om stijl geeft spreek je ELKE vrouw aan op dit wanstaltige fenomeenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie?
Ik zit hier toch echt alleen. En heb geen harembroek.
Alleen als ze er een topic over openen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:25 schreef HeatWave het volgende:
Als je echt iets om stijl geeft spreek je ELKE vrouw aan op dit wanstaltige fenomeen.
Nederlandse vrouwen hebben jarenlang voor het oog van de wereld voor gek gelopen, met hun puntschoenen ragequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, jullie dragen vrijwillig, na met elkaar overlegd te hebben EN elkaar ervan overtuigd te hebben dat het prima staat dit :
[ afbeelding ]
Maar nee, witte sokken, dat is de duivel.
Ow dus eigenlijk ben je het er al niet mee eens dat ook wij gewoon een korte broek aan doen met warm weer???quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen. Een korte broek is al iffy in my opinion. Maar draagt hij 'm, dan met blote voeten in slippers.
Lompe schoenen onder een korte broek is helemaal geen gezicht. In mijn boek.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat dan? Dan is die hele dag in 1 klap verspilde moeite en waardeloos gebleken? Dan gaan we geen dampende sex hebben? Omdat ik witte sokken aan blijk te hebben?
Schiet mij maar lek hoor HWquote:
De arrogantie druipt er werkelijk van afquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:41 schreef Copycat het volgende:
Nee hoor. Er zijn immers veel belangrijkere zaken. Dan kan ik daar prima mee leven. De volgende ochtend blijken ze alleen wel missing in action ...
Aangenaam!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:43 schreef andlikethathesgone het volgende:
De arrogantie druipt er werkelijk van af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |