Geciteerd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef Mirjam het volgende:
hetzelfde als we hebben tegen mannen met witte/lichtblauwe hema-onderbroeken met zo'n vooropening
nee, bij een witte broek welquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef daftme het volgende:
Als je witte schoenen draagt móet je toch juist witte sokken aan? Ik snap er ook de ballen van.
Witte sokken bij witte schoenen zijn helemaal niet lelijk. En witte shirts, broeken en weet ik veel wat zijn toch ook niet per definitie slecht omdat ze snel vies worden?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef Chowi het volgende:
Het is lelijk, dat is er verkeerd aan.
En het valt heel snel op als ze vies zijn.
Een kerel zegt hierboven dat het juist niet kan. Ik geloof de dame dan maarquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Barretje80 het volgende:
mja.. zwarte sokken in witte sneakers kan ook ECHT niet ...
what is this i dont evenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef rozecroc het volgende:
Omdat veel meisjes zich van vroeger nog wel kunnen herinneren hoe die juist die witte sokken van haar broertje stonken toen hij zijn schoenen in de tent uittrok.
en dat is?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef Mirjam het volgende:
hetzelfde als we hebben tegen mannen met witte/lichtblauwe hema-onderbroeken met zo'n vooropening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |