Geciteerd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef Mirjam het volgende:
hetzelfde als we hebben tegen mannen met witte/lichtblauwe hema-onderbroeken met zo'n vooropening
nee, bij een witte broek welquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef daftme het volgende:
Als je witte schoenen draagt móet je toch juist witte sokken aan? Ik snap er ook de ballen van.
Witte sokken bij witte schoenen zijn helemaal niet lelijk. En witte shirts, broeken en weet ik veel wat zijn toch ook niet per definitie slecht omdat ze snel vies worden?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef Chowi het volgende:
Het is lelijk, dat is er verkeerd aan.
En het valt heel snel op als ze vies zijn.
Een kerel zegt hierboven dat het juist niet kan. Ik geloof de dame dan maarquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Barretje80 het volgende:
mja.. zwarte sokken in witte sneakers kan ook ECHT niet ...
what is this i dont evenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef rozecroc het volgende:
Omdat veel meisjes zich van vroeger nog wel kunnen herinneren hoe die juist die witte sokken van haar broertje stonken toen hij zijn schoenen in de tent uittrok.
en dat is?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef Mirjam het volgende:
hetzelfde als we hebben tegen mannen met witte/lichtblauwe hema-onderbroeken met zo'n vooropening
...denken ze serieus dat mannen zich er iets van aantrekken dan!?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef Re het volgende:
het geeft vrouwen wat ridiculiserende macht op een of andere manier
Sommige mannen zitten flink onder plak....quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...denken ze serieus dat mannen zich er iets van aantrekken dan!?
Jij vindt het lelijk omdat we als maatschappij momenteel in het witte-sokken-is-lelijk paradigma zitten. 25 jaar geleden hoorde je er als man niet bij zonder op z'n minst 5 paar kekke witte sokken, het liefst zichtbaar gedragen natuurlijk.quote:
Precies, geloof dat ik dt ooit in een duister verleden eens heb gehoord. Dat die Fabienne van TMF het echt zo'n afknapper vond. Nog geen week later zag je een stuk minder witte sokken om je heen en was het ineens lelijk. Sindsdien draag ik skinnyjeans met hoge omo-witte sokken over de pijpen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:15 schreef nozem het volgende:
[..]
Jij vindt het lelijk omdat we als maatschappij momenteel in het witte-sokken-is-lelijk paradigma zitten. 25 jaar geleden hoorde je er als man niet bij zonder op z'n minst 5 paar kekke witte sokken, het liefst zichtbaar gedragen natuurlijk.
Ergo: iedereen lult elkaar al jaren na dat witte sokken lelijk en not done zijn, waardoor het vanzelf een soort 'waarheid' wordt.
Er is niet heeel veel aan die vrouwen wat ECHT is hoor..quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:06 schreef andlikethathesgone het volgende:
Correctie: Wat hebben Nederlandse vrouwen tegen mannen met witte sokken?
Want Amerikaanse dames kunnen daar prima mee leven hoor (terwijl ze zelf ook op sneakers met witte sokken lopen). Het leven kan zo makkelijk zijn.
Witte sokken herinneren de Nederlandse vrouw aan de gymlessen waar ze zich vroeger voor afmeldden met de smoes van menstruatiepijn. Want bewegen was niet cool enzo. (Vind je het gek dat je op je 30e een vadsig kortharig bokmokkel bent geworden?)
Plaatje van echte vrouwen
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. Dit zijn 'verbeterde' vrouwen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Er is niet heeel veel aan die vrouwen wat ECHT is hoor..
Upgraded Lay-out, downgraded capacity??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dit zijn 'verbeterde' vrouwen.
Daarom gebruiken de meeste mannen toch witte sokkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:17 schreef Maanvis het volgende:
ik draag zelf geen witte sokken maar donkere, omdat je die dus niet iedere dag heoft te verwisselen omdat het niet opvalt dat ze vies zijn
Amerikaanse dames en echte vrouwen in één zin. Of je maakt een grap of je bent sarcastisch. Of je bent gewoon blonT.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:06 schreef andlikethathesgone het volgende:
Amerikaanse dames
echte vrouwen
Wat vind jij daar niet mooi aan? Overdag op die universiteiten zien ze er vaak niet uit qua kleding, maar als ze uitgaan is het best feest met ze om te zien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Amerikaanse dames en echte vrouwen in één zin. Of je maakt een grap of je bent sarcastisch. Of je bent gewoon blonT.
Omdat de gemiddelde Amerikaanse vrouw nogal fake is. Niet alleen qua kleding, maar ook qua uiterlijk. Plastische chirurgie is gemeengoed daar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:30 schreef rozecroc het volgende:
Wat vind jij daar niet mooi aan? Overdag op die universiteiten zien ze er vaak niet uit qua kleding, maar als ze uitgaan is het best feest met ze om te zien.
Welke context?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:29 schreef Oneself het volgende:
It's allll about the context, baby.
Witte sokken op zich zijn helemaal niet verkeerd, wat mij betreft. Witte sokken + rare schoenen (sandalen) daarentegen..
Nee hoor, witte sokken waren altijd not done. Alleen hebben de tokkies onder ons dat pas later door gekregen en daarom dragen ze geen witte sokken meer en is er een anti-witte sokken cultuur ontstaan. Alsof je door je witte sokken af te leggen jezelf gelijk van het hele trailerpark ontdoetquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:15 schreef nozem het volgende:
[..]
Jij vindt het lelijk omdat we als maatschappij momenteel in het witte-sokken-is-lelijk paradigma zitten. 25 jaar geleden hoorde je er als man niet bij zonder op z'n minst 5 paar kekke witte sokken, het liefst zichtbaar gedragen natuurlijk.
Er loopt wel af en toe wat plastics tussen ja. Ik vond meer het gedrag van velen wat irritant. Vooral die kreten als 'yeah that's great!! terwijl het helemaal niet zo niet zo great was. Maar goed, als je ze wat beter leert kennen stoor je je daar niet meer zo aan omda ze wel weer andere leuke dingen heben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde Amerikaanse vrouw nogal fake is. Niet alleen qua kleding, maar ook qua uiterlijk. Plastische chirurgie is gemeengoed daar.
Tja, heel die cultuur van ze is dan ook een beetje nep. Anders gesteld, je moet er maar van houden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:53 schreef rozecroc het volgende:
Er loopt wel af en toe wat plastics tussen ja. Ik vond meer het gedrag van velen wat irritant. Vooral die kreten als 'yeah that's great!! terwijl het helemaal niet zo niet zo great was. Maar goed, als je ze wat beter leert kennen stoor je je daar niet meer zo aan omda ze wel weer andere leuke dingen heben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |