Ben jij op de hoogte van het feit dat er wel degelijk een verschil is tussen internet en de realiteitquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook een van m'n uitvindingen, werkt goed als afschrikmiddel! "You're doomed!"
Ik ga ook regelmatig langs bij de IKEA in Amsterdam Zuidoost en Haarlem, met een rotgang...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef Whiteguy het volgende:
Ondanks het gezeur op IKEA hier sluit ik niet uit dat ik op zeer korte termijn daar een keer langs ga
Ik ben wel eens gestopt bij een IKEA.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga ook regelmatig langs bij de IKEA in Amsterdam Zuidoost en Haarlem, met een rotgang...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Heb net mijn oude IKEA bed verkocht via Marktplaats. 120 gevraagd en 175 gevangen![]()
![]()
Natuurlijk, ik heb internet én realiteit bedacht!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben jij op de hoogte van het feit dat er wel degelijk een verschil is tussen internet en de realiteit
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Heb net mijn oude IKEA bed verkocht via Marktplaats. 120 gevraagd en 175 gevangen![]()
![]()
Zijn er sub-forums op Fok! waar men jou niet uit kan staan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik heb internet én realiteit bedacht!
Ja, allemaal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn er sub-forums op Fok! waar men jou niet uit kan staan?
Dat dacht ik al.quote:
Alhoewel, in MED heb ik nooit gepost, dus ik denk dat ze daar niet echt een probleem met me hebben.quote:
Misschien moet je dan maar eens mod van ONZ worden?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Alhoewel, in MED heb ik nooit gepost, dus ik denk dat ze daar niet echt een probleem met me hebben.
* Ofyles2 meteen aanvraag doet...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:55 schreef Whiteguy het volgende:
Aangezien niemand hier nog een salontafel voor mij in de aanbieding had, ga ik deze maar eens ophalen:
[ afbeelding ]
Dat ze al vroeg borsten krijgen kan ook een teken van extreme obesitas zijn.quote:Meisjes steeds eerder in puberteit
Meisjes komen steeds jonger in de puberteit. Tegenwoordig hebben meer meisjes van 7 en 8 jaar oud al borsten, een van de tekenen van puberteit, dan vroeger. Dat blijkt uit een nieuw onderzoek, waarvan de bevindingen zijn gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift Pediatrics.
Voor het onderzoek bestudeerden de wetenschappers meer dan 1200 meisjes in de Amerikaanse steden New York, Cincinnati en San Francisco. Ze ontdekten grote verschillen tussen de etnische groepen in de VS. Zo heeft bijna een kwart van de zwarte meisjes van 7 jaar oud al borsten, tegen een op de zes Latijns-Amerikaanse meisjes en een op de tien blanke meisjes.
Op 8-jarige leeftijd heeft al bijna de helft van de zwarte meisjes, een op de drie Latijns-Amerikaanse meisjes en een op de vijf blanke meisjes borsten.
De wetenschappers maken zich zorgen over de cijfers. Meisjes die vroeg beginnen te menstrueren, een ander teken van puberteit, lopen namelijk meer risico later borstkanker en baarmoederkanker te krijgen, is uit eerder onderzoek gebleken.
Het is toch al jaren bekend dat het overmatig eten van kip borstontwikkeling kan veroorzaken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat ze al vroeg borsten krijgen kan ook een teken van extreme obesitas zijn.
En als je dan ook nog naar etniciteit gaat kijken....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou het echt niet meer weten. Te lang geleden en totaal niet interessantquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijg je dat ook geserveerd met die rode bessen jam waar je tot laat in de avond nog plezier van hebt?
The continuing story: AKQ SC # 924 - Screw(ed) you: IKEA...
Mijn nederige excuus dan voor het stellen van de vraag...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet meer weten. Te lang geleden en totaal niet interessant
2e Afbeelding doet het niet, maar zo kan 'ie ook: http://www.kottke.org/plus/misc/images/ikea-dick-in-the-box-0.gifquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog 2 dan voor het slapen gaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en welterusten dan maar weer.
morgen om 05:45 de wekker GRMBL....
Iedereen gefeliciteerd met hun awardsquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En nog gefeliciteerd met je Awards.
He Dubby, vraagje, heb jij buiten FOK ook nog een leven?quote:
Dat is een algemeen verbreide misvatting. Je ziet toch dat het door en door Turks is.quote:
Vroeg er uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra, ook weer vroeg uit de veren (of nog? )
Normaal ben ik een luxe paard. Maar vandaag heb ik dat gevoel niet echt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 06:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach, je hebt werkpaarden en luxepaarden
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:05 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht bij het wakker worden dat het weekend was, maar het is nog maar dinsdag.
dat heb ik hsoms ook wel eens. Da's een erg vervelend momentquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:05 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht bij het wakker worden dat het weekend was, maar het is nog maar dinsdag.
Heb jij nog geen weekend dan ..?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:05 schreef Soempie het volgende:
Nog 4 dagen en dan heb ik weekend.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb jij nog geen weekend dan ..?
Tss....
Dat heb ik ook wel eens. En dan wordt je ruw wakker, shit het is pas dinsdag/woensdagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:05 schreef Soempie het volgende:
Werkzequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:24 schreef Soempie het volgende:
Ik werd wakker en op het moment dat ik m'n arm om Sven heen deed en dacht nog lekker verder te kunnen slapen, kreeg ik door dat de wekker ging.![]()
Maargoed, ik ga weer schoonmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |