Iedereen gefeliciteerd met hun awardsquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En nog gefeliciteerd met je Awards.
He Dubby, vraagje, heb jij buiten FOK ook nog een leven?quote:
Dat is een algemeen verbreide misvatting. Je ziet toch dat het door en door Turks is.quote:
Vroeg er uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 05:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra, ook weer vroeg uit de veren (of nog? )
Normaal ben ik een luxe paard. Maar vandaag heb ik dat gevoel niet echt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 06:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach, je hebt werkpaarden en luxepaarden
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:05 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht bij het wakker worden dat het weekend was, maar het is nog maar dinsdag.
dat heb ik hsoms ook wel eens. Da's een erg vervelend momentquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:05 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht bij het wakker worden dat het weekend was, maar het is nog maar dinsdag.
Heb jij nog geen weekend dan ..?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:05 schreef Soempie het volgende:
Nog 4 dagen en dan heb ik weekend.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb jij nog geen weekend dan ..?
Tss....
Dat heb ik ook wel eens. En dan wordt je ruw wakker, shit het is pas dinsdag/woensdagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:05 schreef Soempie het volgende:
Werkzequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:24 schreef Soempie het volgende:
Ik werd wakker en op het moment dat ik m'n arm om Sven heen deed en dacht nog lekker verder te kunnen slapen, kreeg ik door dat de wekker ging.![]()
Maargoed, ik ga weer schoonmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |