Kapitein Roodbaard!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:45 schreef Whiteguy het volgende:
C4, sorry.
Je bent niet meer de coolste soldaat die ik ooit gezien heb:
[ afbeelding ]
[..]
Hij doet me meer aan Chubaka denken.quote:
Ik ga al niet eens meer mee naar IKEA.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel een mooie proef in elk geval.
En je hebt gelijk. De laatste keer dat ik met Sven naar de IKEA ben geweest kregen we in de IKEA ruzie om een tafeltje.![]()
![]()
zoiets had ik vanavond ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga al niet eens meer mee naar IKEA.
Meestal vind ik het gekozen object niks, terwijl mw. MM het dan juist geweldig vindt.
Doolhofje spelen door de winkel, spullen niet op voorraad, rijen bij de kassa en dan heb ik nog niet eens over het weer terug vinden van je auto.
En waarmee kom je naar buiten? Niet met datgene waarvoor je er naar toe ging, maar met een doos Zweedse crackers of met kokosnegerzoenen, omdat je geen zin had om in de lange rij te staan bij de kassa en je dus maar bij het winkeltje achter de kassa bent gaan shoppen, zodat je niet helemaal voor Jan Lul er naar toe gereden bent...
Mw. MM gaat dus meestal alleen of met schoonzus, die en IKEA verslaving heeft...
Dat is meestal ook mijn tactiek alleen gooide de vakantie roet in het eten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef Nembrionic het volgende:
IKEA moet je dan ook op doordeweekse dagen heengaan.
Ik vind de IKEA eigenlijk best leuk maar de keren dat ik geweest ben ben ik ook gericht gegaan. Dus wist ik al wat ik wilde.
Je ging voor het goedkope ontbijt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind de IKEA eigenlijk best leuk maar de keren dat ik geweest ben ben ik ook gericht gegaan. Dus wist ik al wat ik wilde.
Daar begint bij ons de ellende al.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef Nembrionic het volgende:
Bij ons wil Sven altijd naar de koopjeshoek.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar begint bij ons de ellende al.
Mw. MM weet vooraf ook wat ze wil en ik ben dan meestal niet overtuigd op basis van de folder of website.
Dus wil ze dat ik mee ga naar de winkel om het in het echt te zien en vanaf dat moment gaat het mis...
De koopjeshoek daar, ook zoiets.
Troep die je niet nodig hebt, maar waar ze dan toch altijd even wil gaan kijken.
Ben je bijna bij de kassa, denk je het bijna gehad te hebben, fout gedacht!!!
Eerst weer dreutelen in de koopjeshoek. In het verleden haakte ik dan af en ging buiten een peuk staan roken of zo...
Och hemel, een foutje in de chromosomen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij ons wil Sven altijd naar de koopjeshoek.Vreselijk.
Zowel in mijn als zijn DNA.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Och hemel, een foutje in de chromosomen...
En nu?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:01 schreef MadMaster het volgende:
In het verleden haakte ik dan af en ging buiten een peuk staan roken of zo...
Lijkt mij toch beter dan dat hij niet meer weg is te krijgen uit de ballenbak.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij ons wil Sven altijd naar de koopjeshoek.Vreselijk.
quote:
Wijze woorden, mijn zoon.quote:
Toch niet de Zweedse gehakt balletjes?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ik denk dat ik werkelijk maar 2x in mijn leven iets bij de Ikea heb gegeten.
Misschien zelfs maar 1x.
Weten we ook meteen hoe het DNA van metroseksuelen eruit ziet...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
hmmm, ik geloof dat je hier een fout maakt Bart.quote:
quote:
Inderdaad, een man die naar een willekeurige afdeling bij de Ikea wil (zijnde niet het restaurant), daar moet iets mis mee zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ahum, als er iemand geen metroseksueel is, dan is het Sven wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weten we ook meteen hoe het DNA van metroseksuelen eruit ziet...
En dat dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hmmm, ik geloof dat je hier een fout maakt Bart.
Cobra is de grootvader van Pics verzoekjes
10 jaar ouder dan mijn huidige sterfelijke lichaam ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben 10 jaar ouder dan jij bent jochie.
't Is gewoon een Zeeuw.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad, een man die naar een willekeurige afdeling bij de Ikea wil (zijnde niet het restaurant), daar moet iets mis mee zijn.
Ik heb pics uitgevonden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hmmm, ik geloof dat je hier een fout maakt Bart.
Cobra is de grootvader van Pics verzoekjes
Ah, dat verklaart inderdaad een hoopquote:
Sorry...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ahum, als er iemand geen metroseksueel is, dan is het Sven wel.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:11 schreef Bart het volgende:
[..]
10 jaar ouder dan mijn huidige sterfelijke lichaam ja.
quote:
Nevermind.quote:
Te laat.quote:
quote:
Geeft niet, mijn zoon, ik heb voor ieder een plekje in mijn hart.quote:
iddqd zeg je dan.quote:
Ik ben de kerk.quote:Heb je hier vaak last van? Indien dit het geval is overweeg eens een carrière in de Katholieke kerk
Ook een van m'n uitvindingen, werkt goed als afschrikmiddel! "You're doomed!"quote:
Beter.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, nu ga ik niet meer mee...
Neen. Ik meen droge kip.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch niet de Zweedse gehakt balletjes?
Lekker man! Zolang je maar niet die ongestelde saus erbij neemt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch niet de Zweedse gehakt balletjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |