Wat zou er bij een vrouw dan niet kunnen werkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, dat alles dan überhaupt nog werkt.
Nee, ze is schoonmaakster, dus heeft ze hem schoongemaaktquote:
quote:
Hoe kan hij het antwoord nou al weten?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij kent het antwoord al. Da's gemeen!![]()
![]()
Iets met een bakkie koffie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe kan hij het antwoord nou al weten?
Lijkt me niet dat ze het daarover hebben gehadquote:
Jullie hadden met Aissati ook slechts 1 speler in de gelederen die we bij PSV niet meer hoefden te zien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:11 schreef MadMaster het volgende:
WTF, Andre Ooijer naar Ajax
Nog meer lijken die daar uit de kast komen straks?
Jullie, we?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jullie hadden met Aissati ook slechts 1 speler in de gelederen die we bij PSV niet meer hoefden te zien.
Staan we weer quitte na de debacles vd Meyde en Kluivert![]()
Het was waarschijnlijk wel stukken rustiger dan op een gemiddelde zaterdag, dus als je dan toch eens naar ikea moet was vandaag geen gekke dagquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb net een stomme fout gemaakt. Ik ben in de vakantie naar IKEA geweest.
Samenvatting: kansloos!
Weten mensen nu echt niets beters te verzinnen als ze vrij zijn?
Tussen 0300 en 0400 is het redelijk te doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog steeds te druk. IKEA is alleen ok als het er echt rustig is.
Dan zit er ook niemand bij de kassa helaasquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tussen 0300 en 0400 is het redelijk te doen.
Dat heet dan weer diefstal en daar ben ik niet zo vanquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in dat geval hoef je ook niet te betalen
Alsof je dat een probleem vind als je tussen 03:00 en 04:00 binnenkomtquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat heet dan weer diefstal en daar ben ik niet zo van
en dan koop je alles wat los en vast zit?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef Soempie het volgende:
IKEA is alleen leuk als je samen met je vriend of vriendin gaat en je nog superverliefd bent.
Nee, dan probeer je alle banken en bedden uit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dan koop je alles wat los en vast zit?
Gadverdammequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, dan probeer je alle banken en bedden uit.
Alleen Andy zal dat jammer vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan zit er ook niemand bij de kassa helaas
quote:
Alleen of...?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:19 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n hoogslaper wel flink heen en weer gewiebeld om er zeker van te zijn dat hij niet in zou storten.
Nee, met een vriendin.quote:
quote:
quote:
Samen met wiebel dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:19 schreef Soempie het volgende:
Ik heb m'n hoogslaper wel flink heen en weer gewiebeld om er zeker van te zijn dat hij niet in zou storten.
Jazeker.quote:
Ben ik eindelijk Bart en iarl weer eens voor met die vraag, is het weer niet goed.quote:
* Ofyles2 ook meteen benieuwd is welk nummer er gedraaid is tijdens het testen van de bedden. Het één sluit het ander niet uit...quote:
In de IKEA?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 ook meteen benieuwd is welk nummer er gedraaid is tijdens het testen van de bedden. Het één sluit het ander niet uit...
We kunnen concluderen dat het niet gebeurd is...quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk Bart en iarl weer eens voor met die vraag, is het weer niet goed.
Deze natuurlijk:quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 ook meteen benieuwd is welk nummer er gedraaid is tijdens het testen van de bedden. Het één sluit het ander niet uit...
quote:
Blijft een erg goed en mooi nummer.quote:
Dat laatste is wel heel erg belangrijk, anders is het waarschijnlijk de laatste dag van je relatie...quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef Soempie het volgende:
IKEA is alleen leuk als je samen met je vriend of vriendin gaat en je nog superverliefd bent.
Met Piano Man en Leningrad op korte afstand.quote:
Wel een mooie proef in elk geval.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste is wel heel erg belangrijk, anders is het waarschijnlijk de laatste dag van je relatie...
quote:A soldier evacuating residents carries a flood victim to a helicopter in Sanawa, Pakistan's on August 5, 2010. (REUTERS/Stringer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |