vond je eerdere afleveringen de moeite? Zo ja? Dan was het de moeite waardquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:06 schreef iamredleader het volgende:
Heeft iemand gisteren nog Top Gear gekeken? Was het de moeite waard?
Hangen zoals je laatst liet zien of toch anders?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
eigenlijk was ik naar Enkhuizen om nummer 3 van mijn verhaal van laatst op te zoekenEn we hebben bewezen dat we egwoon als vrienden kunnen hangen
toch iets anders. Meer lopen en zitten, met de voetjes op de grond. (behalve toen we gingen dansen, toen was het voetjes van de vloer natuurlijk...)quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hangen zoals je laatst liet zien of toch anders?
Als die synoniemen ook tegenwoordig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:28 schreef Bart het volgende:
Dansen, zo noemen ze dat dus tegenwoordig...
Ja ik hou het ook niet meer bij hoor. Vroeger had je ketsen en doppen, maar ze verzinnen ieder jaar weer wat anders.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Als die synoniemen ook tegenwoordig.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik hou het ook niet meer bij hoor. Vroeger had je ketsen en doppen, maar ze verzinnen ieder jaar weer wat anders.
Doppen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik hou het ook niet meer bij hoor. Vroeger had je ketsen en doppen, maar ze verzinnen ieder jaar weer wat anders.
Nooit van gehoord?quote:
Echt nog nooit in die context gehoord neequote:
Werk je bij de NS of ben je gewoon een spoorfreak?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Om in spoorjargon te blijven: combineren, koppelen.
Heb net een 'ouderwetse' JVC breedbeeld TV in de opslag gegooid, maar denk eigenlijk niet dat je die nodig hebt...quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Whiteguy het volgende:
* Whiteguy gaat vanaf vandaag verhuizen.
Iedereen die nog bruikbare dingen heeft uit onderstaande lijstje mag zich per direct via PM melden
-2 / 3 / 4 zits bank
-salontafel
-koel/vriescombinatie
-alles waarvan je denkt dat ik het nodig kan hebben
Dat laatste.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Werk je bij de NS of ben je gewoon een spoorfreak?
Okequote:
die heb ik ook nog wel voor jequote:Op maandag 9 augustus 2010 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb net een 'ouderwetse' JVC breedbeeld TV in de opslag gegooid, maar denk eigenlijk niet dat je die nodig hebt...
Jij gaat binnenkort ook samenwonen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
die heb ik ook nog wel voor je
Je mag ook gerust af en toe bij mij komen schoonmaken dan ...quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:09 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een cadeautje gekregen van een mevrouw waar ik voor de laatste keer kwam werken.![]()
![]()
En een meneer waar ik voor het eerst was zei bij alles: 'Daar ligt toch geen vuil? Dat hoef je niet te doen hoor!' of 'joh, daar kijk ik nooit, laat dat maar zitten'.Dat heeft hij volgens mij tegen iedereen gezegd, want het was er hartstikke stoffig en vies, dus ik ben heel eigenwijs toch maar al die dingen schoon gaan maken. Sommige mannen die alleen wonen.
Heb je een huisje?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Whiteguy het volgende:
* Whiteguy gaat vanaf vandaag verhuizen.
Iedereen die nog bruikbare dingen heeft uit onderstaande lijstje mag zich per direct via PM melden
-2 / 3 / 4 zits bank
-salontafel
-koel/vriescombinatie
-alles waarvan je denkt dat ik het nodig kan hebben
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je mag ook gerust af en toe bij mij komen schoonmaken dan ...
Dan is ie duurder uit dan met jou een cadeautje geven op je laatste werkdagquote:
Nouja, een vriendin kan hij in natura betalen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan is ie duurder uit dan met jou een cadeautje geven op je laatste werkdag.
Ja, met kleding, schoenen, tassen enz enz enzquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, een vriendin kan hij in natura betalen.
Hm, dan doe ik toch iets verkeerd als vriendin van Sven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, met kleding, schoenen, tassen enz enz enz.
Nou ja, in jouw geval waarschijnlijk dan nieuwe films, games en computers, maar het komt op hetzelfde neerquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, dan doe ik toch iets verkeerd als vriendin van Sven.
Als je samen met Lein bent, klaag je dan ook steeds over het voor haar moeten aanschaffen/het haar laten aanschaffen van dit soort spullen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, met kleding, schoenen, tassen enz enz enz.
Jij kent het antwoord al. Da's gemeen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je samen met Lein bent, klaag je dan ook steeds over het voor haar moeten aanschaffen/het haar laten aanschaffen van dit soort spullen?
En als je met haar voor TV zit te kijken, roep je dan ook steeds 'Pics, pics!!' op het moment dat er een bevallige dame op het TV-scherm voorbij komt?
Bedanktquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:00 schreef Cobra4 het volgende:
Nem, ze zoeken je (al een tijdje)even voorstellen!
"Daar kijk ik toch nooit"quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:09 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een cadeautje gekregen van een mevrouw waar ik voor de laatste keer kwam werken.![]()
![]()
En een meneer waar ik voor het eerst was zei bij alles: 'Daar ligt toch geen vuil? Dat hoef je niet te doen hoor!' of 'joh, daar kijk ik nooit, laat dat maar zitten'.Dat heeft hij volgens mij tegen iedereen gezegd, want het was er hartstikke stoffig en vies, dus ik ben heel eigenwijs toch maar al die dingen schoon gaan maken. Sommige mannen die alleen wonen.
Zeer spijtig......quote:
Hij had ook bordjes van karton en plastic bestek, omdat hij een hekel aan afwassen heeft.quote:
Ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je samen met Lein bent, klaag je dan ook steeds over het voor haar moeten aanschaffen/het haar laten aanschaffen van dit soort spullen?
Nee, want die zie ik dan al.quote:En als je met haar voor TV zit te kijken, roep je dan ook steeds 'Pics, pics!!' op het moment dat er een bevallige dame op het TV-scherm voorbij komt?
Kijk, doe je het toch goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:31 schreef Soempie het volgende:
Ik heb wel net een koffiezetapparaat van hem gekregen en hij zet nu koffie voor me.
Omdat je hulpmiddelen nodig hebt om aan je trekken te komen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef Soempie het volgende:
Vorige week vond ik trouwens bij een mevrouw van bijna 90 een vibrator onder het bed.Geeft wel goede hoop voor m'n eigen oude dag.
Nee, dat alles dan überhaupt nog werkt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat je hulpmiddelen nodig hebt om aan je trekken te komen?
Heb je die vibo dan getest!?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, dat alles dan überhaupt nog werkt.
Wat zou er bij een vrouw dan niet kunnen werkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, dat alles dan überhaupt nog werkt.
Nee, ze is schoonmaakster, dus heeft ze hem schoongemaaktquote:
quote:
Hoe kan hij het antwoord nou al weten?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij kent het antwoord al. Da's gemeen!![]()
![]()
Iets met een bakkie koffie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe kan hij het antwoord nou al weten?
Lijkt me niet dat ze het daarover hebben gehadquote:
Jullie hadden met Aissati ook slechts 1 speler in de gelederen die we bij PSV niet meer hoefden te zien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:11 schreef MadMaster het volgende:
WTF, Andre Ooijer naar Ajax
Nog meer lijken die daar uit de kast komen straks?
Jullie, we?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jullie hadden met Aissati ook slechts 1 speler in de gelederen die we bij PSV niet meer hoefden te zien.
Staan we weer quitte na de debacles vd Meyde en Kluivert![]()
Het was waarschijnlijk wel stukken rustiger dan op een gemiddelde zaterdag, dus als je dan toch eens naar ikea moet was vandaag geen gekke dagquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb net een stomme fout gemaakt. Ik ben in de vakantie naar IKEA geweest.
Samenvatting: kansloos!
Weten mensen nu echt niets beters te verzinnen als ze vrij zijn?
Tussen 0300 en 0400 is het redelijk te doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog steeds te druk. IKEA is alleen ok als het er echt rustig is.
Dan zit er ook niemand bij de kassa helaasquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tussen 0300 en 0400 is het redelijk te doen.
Dat heet dan weer diefstal en daar ben ik niet zo vanquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in dat geval hoef je ook niet te betalen
Alsof je dat een probleem vind als je tussen 03:00 en 04:00 binnenkomtquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat heet dan weer diefstal en daar ben ik niet zo van
en dan koop je alles wat los en vast zit?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef Soempie het volgende:
IKEA is alleen leuk als je samen met je vriend of vriendin gaat en je nog superverliefd bent.
Nee, dan probeer je alle banken en bedden uit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en dan koop je alles wat los en vast zit?
Gadverdammequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, dan probeer je alle banken en bedden uit.
Alleen Andy zal dat jammer vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan zit er ook niemand bij de kassa helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |