Je subje? Nee, daar zit je op te wachten. Wtfquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:13 schreef Silenus het volgende:
WTF krijg ik nu weer voor een reactie op m'n knuz-profiel![]()
![]()
![]()
(Heb al bovenaan gezet dat ik niet meer op zoek ben, maar had m'n profiel verder wel intact gelaten)
[..]
WTF, ze is 52.En ik heb m'n foto er nota bene afgehaald.
Registreer en ontdek!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef Godshand het volgende:
Iedereen is wel enthousiast over dat OKCupid zeg! Is het een Amerikaanse site?
Heb ik dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:11 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Je had er toch nog ééntje op de reserve bank ? Of was dat deze ?
We hadden vier zinnen uitgewisseld, en het ging nog echt van 'hoi' 'haha wat tof deze site heeft een chat!!einseins'.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef Lolaatje het volgende:
Moet wel een interessante vrouw zijn geweest
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:19 schreef Lolaatje het volgende:
Registreer en ontdek!Ik weet niet of het van oorsprong Amerikaans is ik liep achter zie ik, ja dus. Het is wereldwijd, maar je kunt gewoon binnen Nederland zoeken.
Ik kon me ook al niet herinneren dat ik zoiets gezegd hadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:24 schreef Silenus het volgende:
Die met die reserve was Ruudt! Het is soms ook lastig allemaal om iedereen uit elkaar te houden.
Oh, dus je kan hier èchte Russische bruiden scoren?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:24 schreef Krullehoofd het volgende:
je kunt toch aangeven dat je je matches alleen "near me" of overal vandaan wilt ?
Ah jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:24 schreef Silenus het volgende:
Die met die reserve was Ruudt! Het is soms ook lastig allemaal om iedereen uit elkaar te houden.
http://www.russianeuro.comquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dus je kan hier èchte Russische bruiden scoren?
http://www.russianbrides.ruquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dus je kan hier èchte Russische bruiden scoren?
Ik laat het wachtwoord gewoon onthouden door m'n browser. Scheelt een hoop tijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:59 schreef Viking84 het volgende:
Irritant zeg, dat je niet ingelogd kunt blijven bij RP. En dan steeds in m'n mailbox zoeken naar de inlogcode + ww.
Dat krijg ik niet voor elkaar in Safari. Hij vraagt steeds weer of ik auto fill aan wil zetten voor deze site, ik zeg steeds ja en als ik er weer kom gebeurt het nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:01 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik laat het wachtwoord gewoon onthouden door m'n browser. Scheelt een hoop tijd.
Binnenkort dus ook een abonnementje OKcupid ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat krijg ik niet voor elkaar in Safari. Hij vraagt steeds weer of ik auto fill aan wil zetten voor deze site, ik zeg steeds ja en als ik er weer kom gebeurt het niet.
Jij verzamelt exen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:35 schreef Q. het volgende:
Ik kwam gisteren weer een ex tegen op E-Matching. Nummer 3..
Trololrolorrrrrroooo promoot deze toch in zn sig?quote:
Ja! Ik vind het de allerleukste dating website die er is. Niveau ligt een stuk hoger en het ligt er niet zo dik bovenop als bij RP en Lexa. Een aantal leuke mensen leren kennen, geen dates, maar gewoon een leuk contact.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:35 schreef Krullehoofd het volgende:
Zijn er hier al meer die op OKCupid staan ? Wat een verademing die site, vergeleken bij RP.
Wie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:13 schreef Arnax het volgende:
En ik heb de eerste match met een Fok!ker82%
"ima modderFok!er"quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef Natalie78 het volgende:
Hey...misschien leuk als Fokkers die op OCK zitten iets in hun profiel zetten, afkorting ofzo?Of een Youtube linkje, iets?
Hehe ja maar dan krijg je misschien tik op je vingers, is en blijft Amerikaanse website. Iets anders dan.quote:
quote:
Lolaatjequote:
Vanwege de belachelijke hoeveelheid vragen die ingevuld kunnen/moeten worden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:41 schreef JoeBravo het volgende:
ik vond OKCupid maar irritant eigenlijk. Kan me alleen niet herinneren waarom precies
Je mist me hè!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:46 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Trololrolorrrrrroooo promoot deze toch in zn sig?
Nou ik ook dus. Heel veel dingen invullen en bepaalde opties werken dus ook niet als je geen betalend lid bent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:41 schreef JoeBravo het volgende:
ik vond OKCupid maar irritant eigenlijk. Kan me alleen niet herinneren waarom precies
quote:Is contraception morally wrong?
quote:Should burning your country's flag be illegal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |