Wie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:13 schreef Arnax het volgende:
En ik heb de eerste match met een Fok!ker82%
"ima modderFok!er"quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef Natalie78 het volgende:
Hey...misschien leuk als Fokkers die op OCK zitten iets in hun profiel zetten, afkorting ofzo?Of een Youtube linkje, iets?
Hehe ja maar dan krijg je misschien tik op je vingers, is en blijft Amerikaanse website. Iets anders dan.quote:
quote:
Lolaatjequote:
Vanwege de belachelijke hoeveelheid vragen die ingevuld kunnen/moeten worden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:41 schreef JoeBravo het volgende:
ik vond OKCupid maar irritant eigenlijk. Kan me alleen niet herinneren waarom precies
Je mist me hè!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:46 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Trololrolorrrrrroooo promoot deze toch in zn sig?
Nou ik ook dus. Heel veel dingen invullen en bepaalde opties werken dus ook niet als je geen betalend lid bent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:41 schreef JoeBravo het volgende:
ik vond OKCupid maar irritant eigenlijk. Kan me alleen niet herinneren waarom precies
quote:Is contraception morally wrong?
quote:Should burning your country's flag be illegal?
owja, al die verschillende tests en quizzen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik ook dus. Heel veel dingen invullen en bepaalde opties werken dus ook niet als je geen betalend lid bent.
En sommige vragen ook... je kunt wel zien dat het Amerikaans is:
[..]
[..]
Vooralsnog komen al mijn dates van OKCupid ...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
owja, al die verschillende tests en quizzen!Daar komt echt geen eind aan en slaan in veel gevallen echt helemaal nergens op.
Ik zal er eens meer werk van gaan maken. Ooit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:14 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Vooralsnog komen al mijn dates van OKCupid ...
Na heeeeeeeel veel vragen ben ik nu wel klaar met die dingen. Ben geëindigd op een 92% matchquote:
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:28 schreef Arnax het volgende:
[..]
Na heeeeeeeel veel vragen ben ik nu wel klaar met die dingen. Ben geëindigd op een 92% match
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |