Nee, maar als ik een goed naamtopic maakte mocht het open blijven.quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Doe yvonne... weer open. Kom op. Jullie hebben een topic over mij gehad. Dan wil ik ook even een topic over yvon. En er werd weinig gescholden en gebaggerd.. dus...
Jawel, dat topic gaat nu open! Dat is een bevel!quote:
Wordt eerst maar eens admiraal, dan kunnen we onderhandelenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:52 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Jawel, dat topic gaat nu open! Dat is een bevel!![]()
Gaaaaaaast... hou toch eens een keer OP!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:50 schreef AdvancedPower het volgende:
Doe yvonne... weer open. Kom op. Jullie hebben een topic over mij gehad. Dan wil ik ook even een topic over yvon. En er werd weinig gescholden en gebaggerd.. dus...
geen aandacht aan gevenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:19 schreef sinadO het volgende:
[..]
Gaaaaaaast... hou toch eens een keer OP!
Aight, we cool, we cool.quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:50 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Kanker op dit is een serieus topic
er posten al 3 KLB mods in, als hij dicht moest was hij allang wegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:04 schreef Penisbaard het volgende:
Getolereerd bash topic tegen LudoSanders
Kan hier iets aan gedaan worden? Volgens mij zit niemand hier echt op te wachten..
Laat mij er ff buiten. Ik probeer het alleen maar te saboteren die treurige actie van jullie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:05 schreef zquing het volgende:
[..]
er posten al 3 KLB mods in, als hij dicht moest was hij allang weg
Begint wel raar te worden, die vage grens in KLB.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:05 schreef zquing het volgende:
[..]
er posten al 3 KLB mods in, als hij dicht moest was hij allang weg
2 mods dan, wij mogen ook wel soms wat lol hebben. En het is niet alsof users er niet postenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laat mij er ff buiten. Ik probeer het alleen maar te saboteren die treurige actie van jullie.
Wat is mis met MEN of ONZ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:08 schreef zquing het volgende:
[..]
2 mods dan, wij mogen ook wel soms wat lol hebben. En het is niet alsof users er niet posten
Het is niet alsof 't iedere dag gebeurtquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Begint wel raar te worden, die vage grens in KLB.
Normaal gesproken wordt er gewoon opgetreden tegen gebagger, maar soms(wanneer een mod daar zin in heeft) wordt 't wel toegestaan in een bepaald topic. Zolang 't gebagger dan ook daar blijft is er geen probleemquote:. Volgens mij weet niemand weer waar hij/zij aan toe is. Zelfs de mods niet.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laat mij er ff buiten. Ik probeer het alleen maar te saboteren die treurige actie van jullie.
Dat lolletje beleven jullie maar in elkaars broekje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:08 schreef zquing het volgende:
[..]
2 mods dan, wij mogen ook wel soms wat lol hebben. En het is niet alsof users er niet posten
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat lolletje beleven jullie maar in elkaars broekje.
Lees liever mijn topic eens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:10 schreef zquing het volgende:
[..]
Het is niet alsof 't iedere dag gebeurt
[..]
Normaal gesproken wordt er gewoon opgetreden tegen gebagger, maar soms(wanneer een mod daar zin in heeft) wordt 't wel toegestaan in een bepaald topic. Zolang 't gebagger dan ook daar blijft is er geen probleem
Prima actie.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb het naar #49 geschopt. En dat sticky was ook nergens voor nodig.
Ik ga er even achteraan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:24 schreef Salatrel het volgende:
De terugkeer van TJOLK
kan iemand het plaatje uit deze post editten![]()
zit een login scherm aan vast
promoot adblockplus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:05 schreef mdnz44 het volgende:
Firefox / Adblock plus al geprobeerd?
Boeiend zeg of er een Hyvesprofiel van een FOK!ker kan zijn. Anders had ik 'm wel geslot.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:13 schreef Luman het volgende:
Ene
Ja joh?
Dit was toch overduidelijk een troll account?
Aanvulling:quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:54 schreef nattermann het volgende:
User henkdepenk plaatst overal dit of een soortgelijk plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:53 schreef henkdepenk het volgende:
[ link | afbeelding ]
Elk topic krijgt standaard een Fail Seal, PM mij als je deze wilt inwisselen voor een Quality Seal voor je topic.
quote:
Jajajajajajaja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:18 schreef Paul het volgende:
Door die stomme topickicker is dat topic nou dicht![]()
![]()
Mijn papa is Apple freak
quote:
etc...quote:
Ik ga er even naar kijken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:32 schreef Rectum het volgende:
User Ravenous- denkt grappig te moeten zijn door bij elk nieuw topic iets willekeurigs over de TS te roepen.
[..]
[..]
etc...
Nee, laten we die mensen tegen zichzelf in bescherming nemen en onszelf gelukkig prijzen met het feit dat wij niet zo'n bekrompen geest hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hee mag deze weer open? Hoofddoek moeders met babywagens op fietspad Ik heb me kapot gelachen om de humor van de uitspraken daarin.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, laten we die mensen tegen zichzelf in bescherming nemen en onszelf gelukkig prijzen met het feit dat wij niet zo'n bekrompen geest hebben.
Okee dan ga ik even een broodje eten. Houd je mijn plekje warm ja?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, laten we die mensen tegen zichzelf in bescherming nemen en onszelf gelukkig prijzen met het feit dat wij niet zo'n bekrompen geest hebben.
Hij zegt daar niets vreemds dus geen reden om het te verwijderen. Wanneer dit wel het geval is plaats een TR en dan kijken we er even naar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:59 schreef NielsTriple het volgende:
Gelieve Bansheeboy middels een roundhousekick uit dit topic te verwijderen.
Deze troll zat me namelijk al uit te dagen en te trollen in onderstaand topic:
Kralingse Bos krijgt homopaaltjes
Heeft hij een waarschuwing voor gehad, nu komt hij me 'volgen' om mijn eigen topics te vervuilen met zijn gezwam.
Ik voel je honger, BSB.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bij het lezen krijg ik al honger.
Over een uur mag ik weer smikkelen.²
En weet je wat zo pijnlijk is. Mijn girl is met zoveel lekkere dingen bezig, maar ik mag er nog niet aan.quote:
Koken zonder het te proeven doet mij ook pijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En weet je wat zo pijnlijk is. Mijn girl is met zoveel lekkere dingen bezig, maar ik mag er nog niet aan.²
Ik kan er wel om lachenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:32 schreef Rectum het volgende:
User Ravenous- denkt grappig te moeten zijn door bij elk nieuw topic iets willekeurigs over de TS te roepen.
[..]
[..]
etc...
Done.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:24 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen
In ieder geval, Verwacht je een pakket, komt er een ander pakket. mag daar een slotje op?
Klagen over een puppy die niet zindelijk is is net als klagen dat je voor een rood stoplicht moet stoppen. It's obvious.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:53 schreef Marie30 het volgende:
Waarom noem je mijn topic bagger?
Mijn zoon is een baas...
Is toch gewoon een klacht over een niet zindelijk hondje en mensen die het achter gelaten hebben?
Had het alleen in een leuke vorm gegoten... Is een echte waar gebeurde klacht hoor.
Euh en klagen over mensen die het diertje zo goed als weg gegooid hebben? Dat is ook 'obvious'?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Klagen over een puppy die niet zindelijk is is net als klagen dat je voor een rood stoplicht moet stoppen. It's obvious.
Mocht dat eerste verhaal waar zijn is dat meer voor F&F. Daarnaast weet ik niet hoe jij er bij komt dat ik het naar mijn persoonlijke mening heb geslot. Daar ben ik geen moderator voor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Euh en klagen over mensen die het diertje zo goed als weg gegooid hebben? Dat is ook 'obvious'?
Plus als jij het een naar jouw persoonlijke mening een onterechte klacht vindt, obvious zoals je het zegt, dan sluit je het maar onder de noemer 'bagger'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |