quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:11 schreef Leghorn. het volgende:
Dat je papa maar wormen krijgt.
Net zoals Apple.
Mijn papa zegt ook altijd van:quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:10 schreef vosss het volgende:
De mijnes is ook al jaaaaaren applefreak.
En nu heeft ie onlangs XP op zn mac geinstalleerd
Koop dan gewoon een PC lamlul!
Nee, want een gewone PC loopt altijd vast en een Mac nooit!!!
Ehmz, een Mac met XP erop loopt net zo vaak, zoniet vaker, vast dan een PC pa. Dat ligt aan het OS en niet aan de hardware
Maargoed, dat is er bij hem niet meer uit te krijgen ben ik bang
Oh hehe ik snap hemquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:18 schreef illusions het volgende:
Hij spelt McDonald's zeker ook verkeerd.
Dat mensen op een Windows-bak Mac OS X willen installeren, okquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:10 schreef vosss het volgende:
De mijnes is ook al jaaaaaren applefreak.
En nu heeft ie onlangs XP op zn mac geinstalleerd
Koop dan gewoon een PC lamlul!
Nee, want een gewone PC loopt altijd vast en een Mac nooit!!!
Ehmz, een Mac met XP erop loopt net zo vaak, zoniet vaker, vast dan een PC pa. Dat ligt aan het OS en niet aan de hardware
Maargoed, dat is er bij hem niet meer uit te krijgen ben ik bang
Dat zal moeilijk gaan, want Apple-troep is per definitie al kapot.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is zelfs zo erg dat Paul niet aan de apple spullen van zijn vader mag komen omdat hij het anders sloopt
JAWEL ik heb doodle jump er op gezet en pokeren, als ik dan bij mijn papa ben ga ik dat doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is zelfs zo erg dat Paul niet aan de apple spullen van zijn vader mag komen omdat hij het anders sloopt
Hij ging wel koffie halen bij de opening van Starbucks en hij heeft een roodachtige brilquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:21 schreef Jahr00n het volgende:
Zit ie ook in de Starbucks met z'n hippe bril?
Vraag een apple product voor je verjaardag, nog 2 nachtjes en dan is het zo verquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef Paul het volgende:
[..]
JAWEL ik heb doodle jump er op gezet en pokeren, als ik dan bij mijn papa ben ga ik dat doen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:26 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk gaan, want Apple-troep is per definitie al kapot.
HOE WEET JIJ WANNEER IK JARIG BEN JONGEquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vraag een apple product voor je verjaardag, nog 2 nachtjes en dan is het zo ver
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:11 schreef Leghorn. het volgende:
Dat je papa maar wormen krijgt.
Net zoals Apple.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |