quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:41 schreef Rectum het volgende:
TS probeert nu zijn eigen onderbroek vol te schijten om nog wat van dit verzonnen topic te maken.
Ik hoop dat griekjeee gelijk heeft.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:42 schreef griekjeee het volgende:
TS smeert pindakaas in zijn ondergoed as we speak.
Met je klebubskes kontstrontverklonteringquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:43 schreef Hyundai het volgende:
Jongens! Goed nieuws!
De natte scheet bleek nog aan mijn kont zelf vast te zitten. Ik heb alles hygiënisch verwijderd. Gelukkig maar, nu kan ik deze Bjorn Borg ™ onderbroek nog een extra weekje aan.
Ik ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat griekjeee gelijk heeft.
Dan moet je nu maar afbeeldingen van je ondergepoepte billetjes posten. Het is niet anders.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:43 schreef Hyundai het volgende:
Jongens! Goed nieuws!
De natte scheet bleek nog aan mijn kont zelf vast te zitten. Ik heb alles hygiënisch verwijderd. Gelukkig maar, nu kan ik deze Bjorn Borg ™ onderbroek nog een extra weekje aan.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:43 schreef Hyundai het volgende:
Jongens! Goed nieuws!
quote:
ditquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan moet je nu maar afbeeldingen van je ondergepoepte billetjes posten. Het is niet anders.
Vraag porsche1 maar.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:46 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Wiens slechte kloon ben jij trouwens?
Ik vind het grappig dat hij zomaar iemand aanwijstquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof jij weet wat Rectum daarmee bedoelt.
Hij wijst niet zomaar iemand aan. Achter de schermen gebeuren er allemaal geheime dingen, man. Geheime dingen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:54 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat hij zomaar iemand aanwijst![]()
Maar ja, ik vind ook vrij snel dingen grappig.
Enne..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hij wijst niet zomaar iemand aan. Achter de schermen gebeuren er allemaal geheime dingen, man. Geheime dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:57 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Enne..Jij komt niet bij die geheime scherm, die geheime scherm komt bij jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie site, Adam! Mag ik je een keer bellen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:57 schreef HQ-Design het volgende:
Gebeurd de beste zullen we maar zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |