Ik wilde het topic dit jaar naar een hoger niveau tillen, zonder de standaard "Kanker studenten" OP's. Hopelijk is dat geluktquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:20 schreef Efilcaz het volgende:
Het jaarlijks terugkerend studenten/intro/studentenvereniging topique![]()
Gaat je lukken tot pag 2 / 3, daarna is het weer de usual baggerquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:24 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik wilde het topic dit jaar naar een hoger niveau tillen, zonder de standaard "Kanker studenten" OP's. Hopelijk is dat gelukt
Ach ja, dan heb ik toch iig mijn best gedaan? Ik heb gewoon wat meer tijd in de OP gestoken, dan de gebruikelijke 20 secondenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:25 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Gaat je lukken tot pag 2 / 3, daarna is het weer de usual baggeren als je mazzel hebt krijg je ook nog een Lid (ja met hoofdletter) die wat details over zijn of haar vereniging uit de doeken doet
Daarvoor huldequote:Op maandag 16 augustus 2010 14:26 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ach ja, dan heb ik toch iig mijn best gedaan? Ik heb gewoon wat meer tijd in de OP gestoken, dan de gebruikelijke 20 seconden
Ach, geef de lutsers bagger om ze tevreden te houden en ga je af en toe te buiten aan een leuke OP om jezelf tevreden te houdenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:28 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Daarvoor hulde. Mijn eerste topic kostte 20 minuten
, maar dan krijg je die tldr bagger users weer en dat demotiveert om meer pareltjes te openen. Blijkbaar is bagger toch wenselijker op dit forum
Jawel hoor, op bijvoorbeeld IO en BK lopen er genoeg rond.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:46 schreef mymoodfentje het volgende:
In DELFT niet hoor, technische uni
Ik ben blij met mn minor op BK volgend jaar :")quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel hoor, op bijvoorbeeld IO en BK lopen er genoeg rond.
Volgens mij is sinds een paar jaar de verhouding man-vrouw op BK doorgeslagen naar meer vrouw dan man. Daar is het de studie ook naar uiteraard, beetje knippen, vouwen en plakken, daar zijn vrouwen met hun fijne motoriek gewoon wat geschikter voor dan hardcore betastudies.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:03 schreef zquing het volgende:
Ik ben blij met mn minor op BK volgend jaar :")
Lekker in een stinkhok van de universiteit op 5 hoog een project doen met 4 andere hardcore betas en discussiėren of de snaartheorie echt wel langer is dan de 2e wet van palen en daar 10 ECTS voor krijgenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:hardcore betastudies.
Zolang je zelf maar denkt dat je iets toevoegt aan de maatschappij met je alfa-studie he.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:24 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Lekker in een stinkhok van de universiteit op 5 hoog een project doen met 4 andere hardcore betas en discussiėren of de snaartheorie echt wel langer is dan de 2e wet van palen en daar 10 ECTS voor krijgen![]()
Ja dat is "veel beter" hequote:Op maandag 16 augustus 2010 16:48 schreef luckass het volgende:
[..]
Zolang je zelf maar denkt dat je iets toevoegt aan de maatschappij met je alfa-studie he.
Ik heb liever de toeristenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:36 schreef Lexis het volgende:
Klagen over de OWEE, haha.
Ik vind t wel gezellig. Beter dan die toeristen....
Ook effe een paar mooie feesties meepakken deze week
Zou je uit mijn topic willen weggaan, ik weet dat je hier alleen zit om mij te provoceren. Niet doen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Zolang het uitgangspunt respect is voor elkander moet een hoop kunnen wat mij betreft.²
Eensch.quote:
Medestander!quote:
Idd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:22 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken?
Mooi voorbeeld van waarom ik voorkeur geef aan de toeristen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |