quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
Succes en laat KLB leuk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:57 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
aLS IK HET ZIE.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:10 schreef Fapperdefap het volgende:
Wanneer wordt er nou eens keihard genote op "fipo!!!!!11!!#@@@ lollerskate omg einz"
De reacties in dat topic manquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Waarom wordt mijn topic over anale sex en daarna pijpen gesloten? Is een echte en terechte klacht! Zeker omdat o.us moslim is en anale sex haram is he?![]()
Lees je topic incluis OP eens door manquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Waarom wordt mijn topic over anale sex en daarna pijpen gesloten? Is een echte en terechte klacht! Zeker omdat o.us moslim is en anale sex haram is he?![]()
-zoveelste note hiervoor, we blijven niet tolereren-quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:24 schreef Broder het volgende:
Huilen over dat Islamitisch cultureel centrum bij ground zero waarom moet dit nou weer dicht was een goed topic voor er reacties verdwenen.
Het is niks voor KLB en er loopt een dergelijk topic in NWS: Wilders bij moskeeprotest Ground Zeroquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:24 schreef Broder het volgende:
Huilen over dat Islamitisch cultureel centrum bij ground zero waarom moet dit nou weer dicht was een goed topic voor er reacties verdwenen.
Slaat nergens op om censuur te plegenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is niks voor KLB en er loopt een dergelijk topic in NWS: Wilders bij moskeeprotest Ground Zero
En de verwijderde reacties droegen niet echt veel bij, wmb had het topic eerder op slot gemogen.
Alsof het beledigen en aanvallen van o.us als persoon iets toevoegt aan een discussie. Je bent een schande voor mijn gebruikersafbeelding.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:28 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Slaat nergens op om censuur te plegen
Posts alsquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:28 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Slaat nergens op om censuur te plegen
zijn nergens voor nodig en die maak jij al iets te vaak.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:14 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Goh, verassend weer dat o.us een moslim is![]()
![]()
Hoeveel mocro's zouden geen moslim zijn?![]()
Uhm wat je medeavatar uitkraamt klopt ook niet echt, maar o.us betrok het heel erg op zichzelf dus als het dan terugkaatst hoeft die niet gelijk dingen weg te gaan halenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof het beledigen en aanvallen van o.us als persoon iets toevoegt aan een discussie. Je bent een schande voor mijn gebruikersafbeelding.
Beledigen en aanvallen? Je mening geven bedoel jequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Alsof het beledigen en aanvallen van o.us als persoon iets toevoegt aan een discussie. Je bent een schande voor mijn gebruikersafbeelding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
Doe niet zo schijnheilig. Het is KLB, iedereen zeikt hier elkaar af. En gebruikersafbeeldingen worden zovaak gejat, huiliequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Misschien niet nodig, maar daardoor toch niet verboden?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Posts als
[..]
zijn nergens voor nodig en die maak jij al iets te vaak.
En zo is niet als we het willen dus stellen we het niet op prijs cq treden we er tegen op.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:33 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig. Het is KLB, iedereen zeikt hier elkaar af. En gebruikersafbeeldingen worden zovaak gejat, huilie
Jawel, op ad hominem zitten we niet te wachten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:34 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Misschien niet nodig, maar daardoor toch niet verboden?
En daar gaat het fout. Dat dat gebeurt mag best wel eens zich beperken tot typische "TS stapelt palletsquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:33 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig. Het is KLB, iedereen zeikt hier elkaar af. En gebruikersafbeeldingen worden zovaak gejat, huilie
Prima, maar dan slaat de moderating in KLB echt nergens op. In ELK topic worden mensen afgezeken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
En zo is niet als we het willen dus stellen we het niet op prijs cq treden we er tegen op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |