ditquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef Broder het volgende:
Het is respectloos tegen over de nabestaanden.
Waarom? Echt, leg het me uit. Ik zie het niet. Ik vind dit zelfs zéér beledigend tegenover moslims. Ze doen nou net alsof alle moslims daar verantwoordelijk voor zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef Broder het volgende:
Juist. Wat moet dat wreed voor hun zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef Broder het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef Broder het volgende:
Het is respectloos tegenover de nabestaanden.
Heb je het die nabestaanden gevraagd?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef Broder het volgende:
Het is respectloos tegenover de nabestaanden.
Dat is het ook niet maar het waren hoe dan ook moslims die de aanslag gepleegd hebben daarom vind ik het gewoon erg confronterend.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom? Echt, leg het me uit. Ik zie het niet. Ik vind dit zelfs zéér beledigend tegenover moslims. Ze doen nou net alsof alle moslims daar verantwoordelijk voor zijn.
Hitler is een persoon. Een moskee staat voor een religie. Door deze vergelijking te maken stel je de zelfmoordterroristen van 911 gelijk aan alle moslims en dat is natuurlijk belachelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef Aestivate het volgende:
Zet dan gelijk een standbeeld van Hilter in Auschwitz en één van Truman in Hiroshima en Nagasaki.![]()
Dat vind ik dan.
Dat er een islamitisch centrum komt ergens in de nabije omgeving van ground zero voor moslims die geen flikker met die aanslagen te maken hebben?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Juist. Wat moet dat wreed voor hun zijn.
Daarom moeten al die Nederlanders weg uit Zuid-Afrika en Suriname. Wat moet de slavernij confronterend zijn voor al die nabestaanden die er onder geleden hebbenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:36 schreef Broder het volgende:
[..]
Dat is het ook niet maar het waren hoe dan ook moslims die de aanslag gepleegd hebben daarom vind ik het gewoon erg confronterend.
Alle moslims zijn zelfmoordterroristen, de rest kon alleen die dag niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hitler is een persoon. Een moskee staat voor een religie. Door deze vergelijking te maken stel je de zelfmoordterroristen van 911 gelijk aan alle moslims en dat is natuurlijk belachelijk.
Want?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Juist. Wat moet dat wreed voor hun zijn.
Ga maar in een ander topic trollenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:38 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Alle moslims zijn zelfmoordterroristen, de rest kon alleen die dag niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |