zaterdag wordt lastig, dan viert mijn vriendin haar verjaardag, zondag werken... vrijdag?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:52 schreef lynda het volgende:![]()
Dat werd tijd.
En dan bedenk je zelf maar een datum Erwin
jeujquote:
Dat eerstequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
dames een vraagje:
als iemand zeg: erwin heeft pantykousen.
associëren jullie dat als in erwin draagt pantykousen?
(erwin heeft pantykousen = erwin heeft pantykousen van zijn vriendin in zijn onderste la.)
Of Erwin heeft een pantykousenfetishquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
dames een vraagje:
als iemand zeg: erwin heeft pantykousen.
associëren jullie dat als in erwin draagt pantykousen?
(erwin heeft pantykousen = erwin heeft pantykousen van zijn vriendin in zijn onderste la.)
Je weet het maar nooitquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:01 schreef Ayca het volgende:
Misschien heeft Erwin zijn vriendin met pantykousen in de onderste la zitten.
Wie weet..
dat maakt mij niet uit, maar ze roddelt het door. ipv het pantykousen zijn, wordt het jarretels en beha...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef Ayca het volgende:
Haha![]()
Ach als het toch maar een domme doos is wat maakt het uit.
Daarom staat er ook een linkje naar de OP, hoef je alleen maar te copy-pastenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
zaterdag wordt lastig, dan viert mijn vriendin haar verjaardag, zondag werken... vrijdag?
Hé, een andere UI, nou klopt de kaart van Hoorn niet meerquote:
Domste doos? Geen idee, ik werd afgeleidquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
dat het laatste dus, dat ze van mijn vriendin zijn![]()
een vriendin van mij zei tegen de domste doos die er is (bart kent haar al, petra), erwin heeft pantykousen, dat stukje van dat ze in de la liggen verstond ze niet, en nu denkt ze dat ik pantykousen draag
ik vind mijn plaatjes ook wel leuk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarom staat er ook een linkje naar de OP, hoef je alleen maar te copy-pasten.
Dus ff editen, dan komt alles goed.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Domste doos? Geen idee, ik werd afgeleid.
Ja uh ik verander nogal vaak van UIquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Hé, een andere UI, nou klopt de kaart van Hoorn niet meer.
Wat heb ik daar nou aanquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja uh ik verander nogal vaak van UI
Alleen je mist mijn mooie linkjes, en het plaatje van Hoorn, en nog veel meer. Voeg dan gewoon je eigen plaatjes toequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik vind mijn plaatjes ook wel leuk.
Nee, die twee weapons of mass distraction.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
![]()
afgeleid door haar mooie ogen? mooie haren?
het is een gebruik maar niet verplichtquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen je mist mijn mooie linkjes, en het plaatje van Hoorn, en nog veel meer. Voeg dan gewoon je eigen plaatjes toe. Het is gebruik op FOK dat als er een OP is, dat je die dan ook gebruikt
.
Nee, maar het staat wel aso naar degenen die moeite en tijd in een OP hebben gestoken en hem bijhoudenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
het is een gebruik maar niet verplicht
Ik heb nog nooit een leuke UI gehadquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja uh ik verander nogal vaak van UI
Neem die van mij, die is gegarandeerd tofquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een leuke UI gehadStill searching (al 4 jaar
)
Ik wil wel uniek zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Neem die van mij, die is gegarandeerd tof.
Nou, je bent de enige vrouw die mijn UI gebruikt!quote:
ALS ik hem zou gebruiken ja.....quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, je bent de enige vrouw die mijn UI gebruikt!
dat kan ik ook niet ruiken dit de eerste keer dat ik het.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, maar het staat wel aso naar degenen die moeite en tijd in een OP hebben gestoken en hem bijhouden.
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ALS ik hem zou gebruiken ja.....
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat kan ik ook niet ruiken dit de eerste keer dat ik het.
kijken of het lukt moment
Je bent een baasquote:
das waar, ik denk ik doe wat andersquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bent een baas.
En zeg nou zelf, dat is toch veel makkelijker dan plaatjes lopen fixen.
quote:
mocht niet meer he, bartje?quote:
Ik doe er een PI bij.quote:
PI staat voor?quote:
Post Icon.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
PI staat voor?
(ik weet het newb)
Post Iconquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
PI staat voor?
(ik weet het newb)
Ik denk, ik google eens wat voor een UI voor je, uiteraard 'lovely lady' als zoekterm. Met de safesearch uit kom ik wel wat interessante dingen, maar niets is echt geschikt als UIquote:
De Felix was in no time opquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
bart, wat vonden je katten van het voer?
Mja Niet leuk genoeg om een avatar van te makenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk, ik google eens wat voor een UI voor je, uiteraard 'lovely lady' als zoekterm. Met de safesearch uit kom ik wel wat interessante dingen, maar niets is echt geschikt als UI.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
![]()
die van ons krijgen geen natvoer meer, die rooie eet het te snel op, mogen wij de kots opruimen.
wij houden het op brokjes.
wat voor katten heb je?
Hé Ayca, lang niet gezienquote:
4 topic lang?quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe lief
De mijne
2 broertjes: Daan en Gijs:
[ afbeelding ]
En Dikkie
[ afbeelding ]
Is te zienquote:
Was 2 weken weg, blijkbaar hebben veel geluld in die tijd.quote:
Je faalt Errrwin.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
C:\Documents and Settings\Erwin\Desktop\fotos\katten\DSC03045.JPG
blue en spinner
Sommige mensen moeten werken en hebben daarom de wekker om half 7 staanquote:
Ik kan niet op je c-schijf komenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
C:\Documents and Settings\Erwin\Desktop\fotos\katten\DSC03045.JPG
blue en spinner
no shit sherlockquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken en hebben daarom de wekker om half 7 staan.
[..]
Ik kan niet op je c-schijf komen.
uploaden op een picserver...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
no shit sherlock
hoe krijg ik de fotos gepost dan?
Uploaden bij flickr/mijnalbum/photobucket/tinypic or whateverquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
no shit sherlock
hoe krijg ik de fotos gepost dan?
en dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef Bart het volgende:
[..]
uploaden op een picserver...
http://plaatjesupload.nl/ bijvoorbeeld.
Dus.. dan kan je tot half 1 opblijven?!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken en hebben daarom de wekker om half 7 staan.
[..]
Ik kan niet op je c-schijf komen.
quote:
captain obviousquote:
wat voor katten ga jij nemen? van het asiel toch?quote:
vrijdag meeten?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar liever nu dan zaterdag. Meeten
Nee, dat wordt me té. Meet van zaterdag is een pokkeend weg.quote:
als ik advies mag geven, kan je beter een kitten nemen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:38 schreef lynda het volgende:of kitten ergens vandaan waar nodig ofzo..
Maar zien we tegen die tijd allemaal wel! Eerst studie weer op gang krijgen
gaaf...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:40 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Mijn oude zolderkamer bij ouders.. incl. ons vijvertje
quote:
ik geef alleem mijn eigen ervaring door.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef lynda het volgende:
Knieschijf uit kom en uiteindelijk ingekorte kniebanden(zit van lies tot enkel
)
Human krabpaal geweest in die tijd haha.
We gaan tegen die tijd rustig kijken wat voor ons makkelijkste is! Ook rekening houden met hoeveel / weinig ik thuis ben zeg maar.
We zitten nu thuis bij kat 5 en 6.. Toevallig beide als kitten in huis (een zwerfmoeder, een via buuf) maar beide katten daarvoor hadden we onafhankelijk van elkaar uit het asiel gehaald.
Maar dan wel gelet op meerdere dingenHet is gelukkig niet dat ik als 'katmaagd' een kat in huis ga nemen
En die 2 weken de katten van Bart in huis was ook wel weer ff erg leuk
Ik heb twee weken terug bij de opgravingen gekeken, best mooi om te zien en knap hoe men de boel er ontmanteld!quote:
en het advies was gratis... behalve om mijn werk is het advies niet gratis. lang leve uurtjes factuurtjequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:50 schreef lynda het volgende:
@ ouders huis
Dat was tot euhm 5 maanden geleden dus![]()
Advies neem ik ook aan hoor!
ik ga morgen even kijkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:50 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik heb twee weken terug bij de opgravingen gekeken, best mooi om te zien en knap hoe men de boel er ontmanteld!
accountantskantoorquote:
niet doen. kost te veel geldquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:56 schreef lynda het volgende:
Hmm zal ik niet al te snel advies over vragen gok ik.
Daar hebben wij als het goed is vanaf morgen een mannetje voorquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:05 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
niet doen. kost te veel geld![]()
ik doe eventueel belastingaangiften voor een fles whiskey
Dat kan soms ja, maar niet dagen achter elkaar aangezien ik nog wel wat moet doen op mijn werkquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dus.. dan kan je tot half 1 opblijven?!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo dan mocht even duren
Kittens zijn ook niet alles want die moet je ook nog zindelijk maken en hoop aandacht geven. Beter neem je ze van een maand of drie, dan heb je het ergste niet, maar kun je ze nog wel prima opvoeden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
als ik advies mag geven, kan je beter een kitten nemen.
onze eerste kat, die inmiddels niet meer onder ons is, hadden we van iemand over genomen, en die was niets meer af te leren. en kittens kan je zelf opvoeden, maar daar gaat een hoop tijd inzitten.
Al weer wat beter Bianca? En wanneer gaan we meetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar liever nu dan zaterdag. Meeten
Hoi Ilonaquote:
Goeiemorgenquote:
Ja zo kan je veel meer lullen in één topicquote:
I love multiquoten maar uhm met 2 mensen schiet dat niet opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:22 schreef Bart het volgende:
Ja zo kan je veel meer lullen in één topic.
Da's waarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I love multiquoten maar uhm met 2 mensen schiet dat niet op
Nu zijn we samen verliefdquote:
Neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's waar.
[..]
Nu zijn we samen verliefd. Heb je d'r 06?
Jammerquote:
Gelukkig niet allemaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ja er mag wel iets meer aan... Maarja ze is wel fotomodel he? Die zijn nou eenmaal achterlijk dun
Google eens op Vida Guerra, die heeft toch wel een flinke reetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Noem er eens 1 misschien dat het goed doet voor mijn ego
Flinkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Google eens op Vida Guerra, die heeft toch wel een flinke reet.
Nou, voor een model valt dat wel meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verder is ze ook gewoon graatmager
Mja smaken verschillen, de 1 vind dit al dik, de ander mager/dunquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, voor een model valt dat wel mee.
Katie Green dan?
[ afbeelding ]
Ik vind dit zeker niet dik, maar ook zeker niet dun. Helemaal in vergelijking met een gemiddeld model. Dit is gewoon een goed figuurquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja smaken verschillen, de 1 vind dit al dik, de ander mager/dun
Neukteugel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind dit zeker niet dik, maar ook zeker niet dun. Helemaal in vergelijking met een gemiddeld model. Dit is gewoon een goed figuur. Alhoewel een beetje meer neukteugel echt niet erg is wat mij betreft
.
Ach ja, geef het vet een naamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neukteugel?
* LovelyLady schenkt nog maar een bakkie in....
moghequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neukteugel?
* LovelyLady schenkt nog maar een bakkie in....
Voor mensen met een maatje (of paar maatjes) meer erg denigrerendquote:
Sorry, was niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mensen met een maatje (of paar maatjes) meer erg denigrerend
Ja jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:24 schreef Bart het volgende:
Sorry, was niet zo bedoeld. Niets mis met een maatje meer dus, dat bedoel ik te zeggen...
Ik ben zelf ook niet de magerste hoorquote:
Ik toch ook niet van jouquote:
Wat moet je doen dan?quote:Eigenlijk moet ik wat gaan doen van mezelf maar ik kom maar slecht op gang
Chaos? Waardoor?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:44 schreef douche-eendje het volgende:
Goedemorgen! Stinkende festivalkleding zit nu in de wasmachine om zo weer lekker naar uhm... wasmiddel en wasverzachter te ruiken. Nu maar eens aankleden en de konijntjes ophalen. Daarna de rest van de chaos eens opruimen.
Welk festival ben je geweest???quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:44 schreef douche-eendje het volgende:
Goedemorgen! Stinkende festivalkleding zit nu in de wasmachine om zo weer lekker naar uhm... wasmiddel en wasverzachter te ruiken. Nu maar eens aankleden en de konijntjes ophalen. Daarna de rest van de chaos eens opruimen.
Zo? Openbaar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik toch ook niet van jou.
Dus doe ff fotootje plaatsen.
Uhm iets nuttigs?quote:Wat moet je doen dan?
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:58 schreef ErwinDikkie het volgende:
goedemorgen allen
ik ga zo even naar de overkant koffie halen tis bijna op...
Troep waarvan dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:50 schreef douche-eendje het volgende:
De andere troep die ik ook nog mee had?
Ik gok kampeermeukquote:
Zou kunnenquote:
quote:En buik doet nog steeds bleh.
je bent niet de enige. wendy ligt ook op de bank.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gok kampeermeuk
En buik doet nog steeds bleh.
Natuurlijk, iedereen weet dat Marokkanen geen tampons gebruikenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
je bent niet de enige. wendy ligt ook op de bank.
ik heb net boodschappen gedaan. nasi en bami meuk, koffie en de welbekende OB.
ik ging afrekenen. de kassičre kwam bij de OB en die keek of ik van een andere planeet kwam
Ik heb hier nog wel wat troep staanquote:
pics van stoeltje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:01 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat troep staan![]()
Iemand interesse in een designstoeltje, waxinelichthouder, en speakers voor een dvdsysteem?
Alles gratis, anders grofvuil (mag je t ook weghalen donderdagavond)
rietveld stoel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:01 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat troep staan![]()
Iemand interesse in een designstoeltje, waxinelichthouder, en speakers voor een dvdsysteem?
Alles gratis, anders grofvuil (mag je t ook weghalen donderdagavond)
Whehehe.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
je bent niet de enige. wendy ligt ook op de bank.
ik heb net boodschappen gedaan. nasi en bami meuk, koffie en de welbekende OB.
ik ging afrekenen. de kassičre kwam bij de OB en die keek of ik van een andere planeet kwam
Ikea-stoeltje zet ik mijn geld opquote:
ik denk het ookquote:
wie is de hoofdact voor volgend jaar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef douche-eendje het volgende:
Kampeermeuk, vrouwenzooien meer van dat soort spul. Wil weer terug naar M'era Luna! Hoofdact voor volgend jaar is al bekend, haha.
ASPquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:57 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wie is de hoofdact voor volgend jaar?
nog nooit van gehoordquote:
Knappe paint, lelijke stoelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:08 schreef MdMa98 het volgende:
nope geen foto maar wel een vlugge paint
Zitting is van (immitatie) leder, zit wat hard. Chromen leuningen en pootjes. Er zitten wat lichte kattenkrabjes aan.
[ afbeelding ]
Plz: rate my paint
Ik wil hem wel, mits geld toe, plus reiskostenvergoeding om hem op te halenquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, mits geld toe, plus reiskostenvergoeding om hem op te halen.
Al wat gevonden denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:27 schreef MdMa98 het volgende:
[..]ik zet m wel bij de weg donderdagavond
Iemand een idee waar ik sleutels kan laten bijmaken? Geen zin om helemaal de stad in te gaan naar frits postma..
Schoenmaker bij de Appie XL.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:27 schreef MdMa98 het volgende:
[..]ik zet m wel bij de weg donderdagavond
Iemand een idee waar ik sleutels kan laten bijmaken? Geen zin om helemaal de stad in te gaan naar frits postma..
Deze post heb ik helemaal gemist!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Was 2 weken weg, blijkbaar hebben veel geluld in die tijd.![]()
Istanbul en een plaatsje aan de westkust om te zonnen.
GFTquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, mits geld toe, plus reiskostenvergoeding om hem op te halen.
Ik ben er ook weerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
ben ik weer![]()
ik kan weer een half jaar tegen, met mn lenzen.
Groente-, fruit- en tuinafval?quote:
quote:[..]
Ik ben er ook weerOf nouja nog steeds
Dat hangt er vanaf, definieer nuttigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Groente-, fruit- en tuinafval?
[..]
Nog wat nuttigs kunnen doen?
altijd lastigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, definieer nuttig
In Istanbul waren we bij familie. En bij die badplaats in een hotel (all in doen we niet meerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Deze post heb ik helemaal gemist!
Lekker naar Turkije dus. Zo'n all inclusive of heb je daar familie waar je verbleef?
hoezo dat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
In Istanbul waren we bij familie. En bij die badplaats in een hotel (all in doen we niet meer)
En jij? Nog op vakantie geweest?
Vaak valt het eten maar tegen en wij zitten 's middags meestal op het strand en nemen daar dan bv een broodje vis ofzo en 's avond zitten we in de stad en eten we daar wat.quote:
Iets dat niet nutteloos isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is toch relaxedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
In Istanbul waren we bij familie. En bij die badplaats in een hotel (all in doen we niet meer)
Ja, maar da's al weer anderhalve maand geleden. Lekker op de motor naar de Franse Alpenquote:En jij? Nog op vakantie geweest?
logisch...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vaak valt het eten maar tegen en wij zitten 's middags meestal op het strand en nemen daar dan bv een broodje vis ofzo en 's avond zitten we in de stad en eten we daar wat.Dus voor ons heeft all in niet zo veel zin omdat we toch niet zo vaak in het hotel zitten.
Ik ben 1x naar Turkije geweest all inclusive, vijf sterren, maar dat was echt supergoed hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
logisch...
soms hoor je echt ranzige verhalen over die all in vakanties
Dit:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Eigenlijk moet ik wat gaan doen van mezelf maar ik kom maar slecht op gang
Mwa, vijf sterren daar is ook gewoon luxe met alles erop en eraan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
5 sterren in turkije is anders dan 5 sterren in nederland toch?
voor vandaag ben je klaar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het feit dat ik hier nog steeds rondhang zegt genoeg?
Nou ja, je hebt tussen 12.03 en 14.40 hier niet gepost, dus misschien heb je 2,5 uur wat nuttigs gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het feit dat ik hier nog steeds rondhang zegt genoeg?
Natuurlijk kan dat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben 1x naar Turkije geweest all inclusive, vijf sterren, maar dat was echt supergoed hoor. Niets te klagen over het eten... Ja oke, als je om half 8 aan komt kakken terwijl om half 6 het restaurant open gaat, dan is het soms koud, maar dat kun je ook verwachten he. Maar als je gewoon om half 6 er bent, dan is het echt prima
.
Nee nog niet... Ik moet koken, en een was ophangen en verder nog lerenquote:
Hier misschien niet... wel op msn gezetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:55 schreef Bart het volgende:
Nou ja, je hebt tussen 12.03 en 14.40 hier niet gepost, dus misschien heb je 2,5 uur wat nuttigs gedaan.
Het regent..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee nog niet... Ik moet koken, en een was ophangen en verder nog leren
[..]
Hier misschien niet... wel op msn gezeten
lang leve een drogerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het regent..
Heb net alles weer naar binnen moeten halen.
Ik heb het vanmorgen in de wasmachien gepleurt, eruit gehaald en moet het nog boven ophangenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het regent..
Heb net alles weer naar binnen moeten halen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef lynda het volgende:
En ik moet nog naar Oudorp fietsen![]()
Ik blijf wel thuis
2 huizen? hmm ouders?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:22 schreef lynda het volgende:
Toch wel handig dat kunnen kiezen tussen 2 huizen
Ja hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:22 schreef lynda het volgende:
Toch wel handig dat kunnen kiezen tussen 2 huizen
Oh HANDIGquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef lynda het volgende:
Ouders op vakantie en 99% samenwonen met vriend
juist... zogenaamd op de huis van je ouders passen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef lynda het volgende:
Ouders op vakantie en 99% samenwonen met vriend
doe je goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:31 schreef lynda het volgende:
Nee daar is weer iemand anders voor.. Anders had ik daar wel 2 weken fulltime gezeten ivm de katjes
![]()
Nu gewoon soms even langs zoals altijd al en voornamelijk op dagen dat we hier ook geen zin hebben om te koken
jij hoeft niet zo ver weg...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:32 schreef lynda het volgende:
De helft van mijn spullen moeten ooit nog verhuist worden naar dit huis.. mogen we wel een bus huren en de berging eerst leeg halen![]()
Verhuizen sucks
me knows...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:38 schreef lynda het volgende:
Vriend kwam vanuit onder de rook van A'dam..
We hebben ook aardig wat heen en weer gereden..
Dan nu juist die laatste dingen, blegh.
Vanwaar eigenlijk de overstap Alphen - Alkmaar?
liefdequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:38 schreef lynda het volgende:
Vriend kwam vanuit onder de rook van A'dam..
We hebben ook aardig wat heen en weer gereden..
Dan nu juist die laatste dingen, blegh.
Vanwaar eigenlijk de overstap Alphen - Alkmaar?
Back @ yaquote:
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:51 schreef lynda het volgende:
Zoals het hoort![]()
Die van mij heb ik ook hier heen gehaald
Dan neem je dus je bord mee en ga je buiten zittenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat.Wij vinden alleen dat buiten eten fijner is.
Wat heeft dat met etenstijd te makenquote:En half 6.Je bent op vakantie man.
WTF! Pics of ik geloof je nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh HANDIG
Heej! Let eens op!
* LovelyLady gaat wat doen
Aardappels schillen
Moet ik HELEMAAL pics gaan maken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan neem je dus je bord mee en ga je buiten zitten.
[..]
Wat heeft dat met etenstijd te maken. Als ik vroeger eet, dan kan ik laat op de avond nog een keer eten, kost toch niets extra bij all-inclusive
.
[..]
WTF! Pics of ik geloof je niet.
Webcam mag ook!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet ik HELEMAAL pics gaan maken?
Weet je hoeveel moeite
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat red mijn laptop niet hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar iedereen kan plaatjes googlen van bloemkool en aardappels, je had er ff een briefje op z'n foks bij moeten doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben toch wel een beetje trots op mezelf![]()
bloemkool!!! mjam...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat red mijn laptop niet hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check de URL schat.... je bent verder onmogelijk jijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar iedereen kan plaatjes googlen van bloemkool en aardappels, je had er ff een briefje op z'n foks bij moeten doen.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
bloemkool!!! mjam...
met saus?
Je heet Sachaquote:
Dat hoor ik meerquote:je bent verder onmogelijk jij
wat voor saus?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Check de URL schat.... je bent verder onmogelijk jij
[..]
Natuurlijk![]()
Witte saus.quote:
mannenpap?quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:17 schreef Bart het volgende:
Je heet Sacha.
[..]
Dat hoor ik meer. Maar toch houdt iedereen van me
.
roomsausquote:
Als jij bechamelsaus zo noemtquote:
Zie jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
En moment foto onderweg... ik hou van onmogelijk![]()
quote:
quote:
Dat heb je mij ook niet horen zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zie je, ik ben de beroerdste niet
daar gaan ik wel van uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zie je, ik ben de beroerdste niet
[..]
Dank je welDat zal wel lukken.
Dat weet ik, maar om je even voor te zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat heb je mij ook niet horen zeggen.
Maar ik ga zo ook maar eens koken.
Sauzijsjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
daar gaan ik wel van uit.
lekker stukkie vlees erbij?
kan ik komen eten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar om je even voor te zijn
Eet smakelijk
[..]
Sauzijsje
quote:
Dan is je vriendin gelijk met mijn opa jarigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik mag vanavond de hele avond in de keuken staan. morgen is mijn vriendin jarig, en de schoonfamilie komt nasi en bami halen...
als ik over heb, wat ik wel verwacht want ik maak altijd te veel, mag je het komen halen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan is je vriendin gelijk met mijn opa jarig.
Jammer, anders was ik ook ff bami komen halen.
Jeetje. ben ik nu de enige die vanavond makkelijk tosti eet?quote:
nee hoor, ik ga waarschijnlijk ook tosti etenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:04 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Jeetje. ben ik nu de enige die vanavond makkelijk tosti eet?
Trouwens aardig wat nieuwe mensen in het topic zie ik?
Wat een baasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
als ik over heb, wat ik wel verwacht want ik maak altijd te veel, mag je het komen halen.
Tosti is lunchvoer, geen avondetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:04 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Jeetje. ben ik nu de enige die vanavond makkelijk tosti eet?
Trouwens aardig wat nieuwe mensen in het topic zie ik?
klinkt goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat een baas.
Ik hou vanavond denk ik wel wat tomaten-kipshoarma-groentesoep over, als je zin hebt mag je dat morgen eten.
De aantallen welke ik eet, zijn voldoende voor avondetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Tosti is lunchvoer, geen avondeten.
Het smaakt zelfs nog beterquote:
Ketchupquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:14 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
De aantallen welke ik eet, zijn voldoende voor avondeten![]()
Erwindikkie wel met ketchup he?
Tosti is alleen te eten met oude kaas, salami en heinz hot ketchupquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:14 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
met chilisausquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:14 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Of met geitenkaas en honing, of nog beter: met brie en spekquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Tosti is alleen te eten met oude kaas, salami en heinz hot ketchup
hot ketchup smaakt net zoals normale ketchupquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Tosti is alleen te eten met oude kaas, salami en heinz hot ketchup
Dan zijn jouw smaakpapillen kapotquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
hot ketchup smaakt net zoals normale ketchup
ik ben wat heter eten gewend dan hot ketchup. mn oma gooit overal sambal in. ik ook trouwensquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan zijn jouw smaakpapillen kapot
In de vakantie samen met mijn vriendin lekker een stokbroodje gemaakt, belegd met brie, appel en walnoot. Even in de oven en smullen maar!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Of met geitenkaas en honing, of nog beter: met brie en spek.
hm ik hou niet zo van brie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:27 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
In de vakantie samen met mijn vriendin lekker een stokbroodje gemaakt, belegd met brie, appel en walnoot. Even in de oven en smullen maar!
Doe als ik, zorg dat je twee televisie`s hebtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
hm ik hou niet zo van brie.
mn vriendin is sex & the city aan het kijken... en ik verveel me nu kapot.
ze ligt ziek op bank dus het mag.
geen slecht idee... mn playstation erop. gamen en dvd's kijken. beetje goede series: sopranos, heroes...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:37 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Doe als ik, zorg dat je twee televisie`s hebt![]()
En dat op 45 m2
Heb eentje in de woonkamer. en eentje in de slaapkamer. Altijd chill in bed tv koekeloerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:38 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
geen slecht idee... mn playstation erop. gamen en dvd's kijken. beetje goede series: sopranos, heroes...
hmmm...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:42 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Heb eentje in de woonkamer. en eentje in de slaapkamer. Altijd chill in bed tv koekeloeren
Wie weetquote:
Vervelend zeg, de hele avond in de keuken staanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik mag vanavond de hele avond in de keuken staan. morgen is mijn vriendin jarig, en de schoonfamilie komt nasi en bami halen...
lekker hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie weet
[..]
Vervelend zeg, de hele avond in de keuken staan
Bami![]()
Ik ga straks nog even chocolate chip cookies maken
En ik wilde nog even zeggen dat ik ook niet van brie houdt
(so much for multiquote maar geen zin moet nu leren)
Heroes s4 viel wel tegen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:38 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
geen slecht idee... mn playstation erop. gamen en dvd's kijken. beetje goede series: sopranos, heroes...
ik ben nog bezig in seizoen 1quote:
Hij heeft er al eentje van mij gehad!quote:
Je mag ze per post opsturen naar mequote:[..]
Vervelend zeg, de hele avond in de keuken staan
Bami![]()
Ik ga straks nog even chocolate chip cookies maken
Mooi, heb ik weer meerquote:En ik wilde nog even zeggen dat ik ook niet van brie houdt
Wat moet je leren dan?quote:(so much for multiquote maar geen zin moet nu leren)
Ah dan is het nog tofquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik ben nog bezig in seizoen 1
is idd goed.quote:
Ja die is zeker stoerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
is idd goed.
ik vind hiro echt geniaal
1.Ja maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:56 schreef Bart het volgende:
1. Hij heeft er al eentje van mij gehad!
2. Je mag ze per post opsturen naar me.
3. Mooi, heb ik weer meer.
4. Wat moet je leren dan?
Dat heeft ie niet gezegd...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1.Ja maarMisschien wil hij dat wel helemaal niet
Dealquote:2. Doei! Dan zijn ze oud.... mocht er ooit een meet komen dan bak ik ze wel speciaal daarvoor
Ja hequote:3. Fijn
Oei! Succesquote:4. Theorie-examenvrijdag de 13e
Bedankt voor je info via pm lovelyladyquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1.Ja maarMisschien wil hij dat wel helemaal niet
2. Doei! Dan zijn ze oud.... mocht er ooit een meet komen dan bak ik ze wel speciaal daarvoor
3. Fijn
4. Theorie-examenvrijdag de 13e
Ik ben heul niet laat, ik zit nu pas in mijn 2e puberteitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:06 schreef Bart het volgende:
Oei! Succes! Je bent er overigens wel laat mee op je 30e
. Eerste keer?
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:06 schreef MdMa98 het volgende:
Bedankt voor je info via pm lovelylady
Prakkie wat? Bami?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik ga nog even roken en dan koken...
bart, moet ik een prakkie bewaren voor je?
Succesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik ga nog even roken en dan koken...
bart, moet ik een prakkie bewaren voor je?
boerenkool met worstquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes
* LovelyLady gaat cookies bakken en daarna leren
Dat zeg ik 'm ook wel vaker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dan zijn jouw smaakpapillen kapot
Ga eens goed lezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik ben klaar![]()
@ ijsdraakje als je het niet lekker vind dan ga je maar naar de overkant patat halen
weet ik. maar voor het geval dat het niet te eten is, waarschuw ik je alvastquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga eens goed lezen
Er zit heul niks negatiefs in
Dus als ik daarna weer ziek ben is het jouw schuldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
weet ik. maar voor het geval dat het niet te eten is, waarschuw ik je alvast
gewoon zorgen dat je lapo niet heb. zo ben ik er een paar keer van afgekomen. alleen giste was ik niet aan het opletten... dus mocht ik de nieuwe openenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus als ik daarna weer ziek ben is het jouw schuld
Oh, mocht ik het topic dichtgooien, de vraag aan iemand om een nieuwe te openen. Mobiel topics openen is kut.
Dat is goed hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus als ik daarna weer ziek ben is het jouw schuld
Oh, mocht ik het topic dichtgooien, de vraag aan iemand om een nieuwe te openen. Mobiel topics openen is kut.
we hebben nog even...quote:
Ik denk het, heb geen zin om vroeg naar bed te gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
we hebben nog even...
slapen de meeste al?
ik ook niet echt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het, heb geen zin om vroeg naar bed te gaan
Nee en zal nog wel een tijdje opblijven denk ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
we hebben nog even...
slapen de meeste al?
Normaal boeit het me niet hoor, maar kan nu ook niet zien hoever het topic zit. (Ja, ergens tussen post 250 en vol, maar waar precies kan ik niet zien)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je lapo niet heb. zo ben ik er een paar keer van afgekomen. alleen giste was ik niet aan het opletten... dus mocht ik de nieuwe openen
Oh nee, ik heb donderdag pas de tijd om het op te halen joh... Maar toch bedanktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
boerenkool met worst!
tuurlijk bami wat dacht je dan?
dan is het op...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb donderdag pas de tijd om het op te halen joh... Maar toch bedankt.
Ik ga naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |