Nee, die twee weapons of mass distraction.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
![]()
afgeleid door haar mooie ogen? mooie haren?
het is een gebruik maar niet verplichtquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen je mist mijn mooie linkjes, en het plaatje van Hoorn, en nog veel meer. Voeg dan gewoon je eigen plaatjes toe. Het is gebruik op FOK dat als er een OP is, dat je die dan ook gebruikt
.
Nee, maar het staat wel aso naar degenen die moeite en tijd in een OP hebben gestoken en hem bijhoudenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
het is een gebruik maar niet verplicht
Ik heb nog nooit een leuke UI gehadquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja uh ik verander nogal vaak van UI
Neem die van mij, die is gegarandeerd tofquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een leuke UI gehadStill searching (al 4 jaar
)
Ik wil wel uniek zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Neem die van mij, die is gegarandeerd tof.
Nou, je bent de enige vrouw die mijn UI gebruikt!quote:
ALS ik hem zou gebruiken ja.....quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, je bent de enige vrouw die mijn UI gebruikt!
dat kan ik ook niet ruiken dit de eerste keer dat ik het.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, maar het staat wel aso naar degenen die moeite en tijd in een OP hebben gestoken en hem bijhouden.
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ALS ik hem zou gebruiken ja.....
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat kan ik ook niet ruiken dit de eerste keer dat ik het.
kijken of het lukt moment
Je bent een baasquote:
das waar, ik denk ik doe wat andersquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bent een baas.
En zeg nou zelf, dat is toch veel makkelijker dan plaatjes lopen fixen.
quote:
mocht niet meer he, bartje?quote:
Ik doe er een PI bij.quote:
PI staat voor?quote:
Post Icon.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
PI staat voor?
(ik weet het newb)
Post Iconquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
PI staat voor?
(ik weet het newb)
Ik denk, ik google eens wat voor een UI voor je, uiteraard 'lovely lady' als zoekterm. Met de safesearch uit kom ik wel wat interessante dingen, maar niets is echt geschikt als UIquote:
De Felix was in no time opquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
bart, wat vonden je katten van het voer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |