niet doen. kost te veel geldquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:56 schreef lynda het volgende:
Hmm zal ik niet al te snel advies over vragen gok ik.
Daar hebben wij als het goed is vanaf morgen een mannetje voorquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:05 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
niet doen. kost te veel geld![]()
ik doe eventueel belastingaangiften voor een fles whiskey
Dat kan soms ja, maar niet dagen achter elkaar aangezien ik nog wel wat moet doen op mijn werkquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dus.. dan kan je tot half 1 opblijven?!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo dan mocht even duren
Kittens zijn ook niet alles want die moet je ook nog zindelijk maken en hoop aandacht geven. Beter neem je ze van een maand of drie, dan heb je het ergste niet, maar kun je ze nog wel prima opvoeden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
als ik advies mag geven, kan je beter een kitten nemen.
onze eerste kat, die inmiddels niet meer onder ons is, hadden we van iemand over genomen, en die was niets meer af te leren. en kittens kan je zelf opvoeden, maar daar gaat een hoop tijd inzitten.
Al weer wat beter Bianca? En wanneer gaan we meetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar liever nu dan zaterdag. Meeten
Hoi Ilonaquote:
Goeiemorgenquote:
Ja zo kan je veel meer lullen in één topicquote:
I love multiquoten maar uhm met 2 mensen schiet dat niet opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:22 schreef Bart het volgende:
Ja zo kan je veel meer lullen in één topic.
Da's waarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I love multiquoten maar uhm met 2 mensen schiet dat niet op
Nu zijn we samen verliefdquote:
Neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's waar.
[..]
Nu zijn we samen verliefd. Heb je d'r 06?
Jammerquote:
Gelukkig niet allemaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ja er mag wel iets meer aan... Maarja ze is wel fotomodel he? Die zijn nou eenmaal achterlijk dun
Google eens op Vida Guerra, die heeft toch wel een flinke reetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Noem er eens 1 misschien dat het goed doet voor mijn ego
Flinkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Google eens op Vida Guerra, die heeft toch wel een flinke reet.
Nou, voor een model valt dat wel meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verder is ze ook gewoon graatmager
Mja smaken verschillen, de 1 vind dit al dik, de ander mager/dunquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, voor een model valt dat wel mee.
Katie Green dan?
[ afbeelding ]
Ik vind dit zeker niet dik, maar ook zeker niet dun. Helemaal in vergelijking met een gemiddeld model. Dit is gewoon een goed figuurquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja smaken verschillen, de 1 vind dit al dik, de ander mager/dun
Neukteugel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind dit zeker niet dik, maar ook zeker niet dun. Helemaal in vergelijking met een gemiddeld model. Dit is gewoon een goed figuur. Alhoewel een beetje meer neukteugel echt niet erg is wat mij betreft
.
Ach ja, geef het vet een naamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neukteugel?
* LovelyLady schenkt nog maar een bakkie in....
moghequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neukteugel?
* LovelyLady schenkt nog maar een bakkie in....
Voor mensen met een maatje (of paar maatjes) meer erg denigrerendquote:
Sorry, was niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mensen met een maatje (of paar maatjes) meer erg denigrerend
Ja jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:24 schreef Bart het volgende:
Sorry, was niet zo bedoeld. Niets mis met een maatje meer dus, dat bedoel ik te zeggen...
Ik ben zelf ook niet de magerste hoorquote:
Ik toch ook niet van jouquote:
Wat moet je doen dan?quote:Eigenlijk moet ik wat gaan doen van mezelf maar ik kom maar slecht op gang
Chaos? Waardoor?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:44 schreef douche-eendje het volgende:
Goedemorgen! Stinkende festivalkleding zit nu in de wasmachine om zo weer lekker naar uhm... wasmiddel en wasverzachter te ruiken. Nu maar eens aankleden en de konijntjes ophalen. Daarna de rest van de chaos eens opruimen.
Welk festival ben je geweest???quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:44 schreef douche-eendje het volgende:
Goedemorgen! Stinkende festivalkleding zit nu in de wasmachine om zo weer lekker naar uhm... wasmiddel en wasverzachter te ruiken. Nu maar eens aankleden en de konijntjes ophalen. Daarna de rest van de chaos eens opruimen.
Zo? Openbaar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik toch ook niet van jou.
Dus doe ff fotootje plaatsen.
Uhm iets nuttigs?quote:Wat moet je doen dan?
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:58 schreef ErwinDikkie het volgende:
goedemorgen allen
ik ga zo even naar de overkant koffie halen tis bijna op...
Troep waarvan dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:50 schreef douche-eendje het volgende:
De andere troep die ik ook nog mee had?
Ik gok kampeermeukquote:
Zou kunnenquote:
quote:En buik doet nog steeds bleh.
je bent niet de enige. wendy ligt ook op de bank.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gok kampeermeuk
En buik doet nog steeds bleh.
Natuurlijk, iedereen weet dat Marokkanen geen tampons gebruikenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
je bent niet de enige. wendy ligt ook op de bank.
ik heb net boodschappen gedaan. nasi en bami meuk, koffie en de welbekende OB.
ik ging afrekenen. de kassière kwam bij de OB en die keek of ik van een andere planeet kwam
Ik heb hier nog wel wat troep staanquote:
pics van stoeltje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:01 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat troep staan![]()
Iemand interesse in een designstoeltje, waxinelichthouder, en speakers voor een dvdsysteem?
Alles gratis, anders grofvuil (mag je t ook weghalen donderdagavond)
rietveld stoel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:01 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat troep staan![]()
Iemand interesse in een designstoeltje, waxinelichthouder, en speakers voor een dvdsysteem?
Alles gratis, anders grofvuil (mag je t ook weghalen donderdagavond)
Whehehe.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
je bent niet de enige. wendy ligt ook op de bank.
ik heb net boodschappen gedaan. nasi en bami meuk, koffie en de welbekende OB.
ik ging afrekenen. de kassière kwam bij de OB en die keek of ik van een andere planeet kwam
Ikea-stoeltje zet ik mijn geld opquote:
ik denk het ookquote:
wie is de hoofdact voor volgend jaar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef douche-eendje het volgende:
Kampeermeuk, vrouwenzooien meer van dat soort spul. Wil weer terug naar M'era Luna! Hoofdact voor volgend jaar is al bekend, haha.
ASPquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:57 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wie is de hoofdact voor volgend jaar?
nog nooit van gehoordquote:
Knappe paint, lelijke stoelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:08 schreef MdMa98 het volgende:
nope geen foto maar wel een vlugge paint
Zitting is van (immitatie) leder, zit wat hard. Chromen leuningen en pootjes. Er zitten wat lichte kattenkrabjes aan.
[ afbeelding ]
Plz: rate my paint
Ik wil hem wel, mits geld toe, plus reiskostenvergoeding om hem op te halenquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, mits geld toe, plus reiskostenvergoeding om hem op te halen.
Al wat gevonden denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:27 schreef MdMa98 het volgende:
[..]ik zet m wel bij de weg donderdagavond
Iemand een idee waar ik sleutels kan laten bijmaken? Geen zin om helemaal de stad in te gaan naar frits postma..
Schoenmaker bij de Appie XL.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:27 schreef MdMa98 het volgende:
[..]ik zet m wel bij de weg donderdagavond
Iemand een idee waar ik sleutels kan laten bijmaken? Geen zin om helemaal de stad in te gaan naar frits postma..
Deze post heb ik helemaal gemist!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Was 2 weken weg, blijkbaar hebben veel geluld in die tijd.![]()
Istanbul en een plaatsje aan de westkust om te zonnen.
GFTquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, mits geld toe, plus reiskostenvergoeding om hem op te halen.
Ik ben er ook weerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
ben ik weer![]()
ik kan weer een half jaar tegen, met mn lenzen.
Groente-, fruit- en tuinafval?quote:
quote:[..]
Ik ben er ook weerOf nouja nog steeds
Dat hangt er vanaf, definieer nuttigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Groente-, fruit- en tuinafval?
[..]
Nog wat nuttigs kunnen doen?
altijd lastigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, definieer nuttig
In Istanbul waren we bij familie. En bij die badplaats in een hotel (all in doen we niet meerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Deze post heb ik helemaal gemist!
Lekker naar Turkije dus. Zo'n all inclusive of heb je daar familie waar je verbleef?
hoezo dat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
In Istanbul waren we bij familie. En bij die badplaats in een hotel (all in doen we niet meer)
En jij? Nog op vakantie geweest?
Vaak valt het eten maar tegen en wij zitten 's middags meestal op het strand en nemen daar dan bv een broodje vis ofzo en 's avond zitten we in de stad en eten we daar wat.quote:
Iets dat niet nutteloos isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is toch relaxedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
In Istanbul waren we bij familie. En bij die badplaats in een hotel (all in doen we niet meer)
Ja, maar da's al weer anderhalve maand geleden. Lekker op de motor naar de Franse Alpenquote:En jij? Nog op vakantie geweest?
logisch...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vaak valt het eten maar tegen en wij zitten 's middags meestal op het strand en nemen daar dan bv een broodje vis ofzo en 's avond zitten we in de stad en eten we daar wat.Dus voor ons heeft all in niet zo veel zin omdat we toch niet zo vaak in het hotel zitten.
Ik ben 1x naar Turkije geweest all inclusive, vijf sterren, maar dat was echt supergoed hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
logisch...
soms hoor je echt ranzige verhalen over die all in vakanties
Dit:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Eigenlijk moet ik wat gaan doen van mezelf maar ik kom maar slecht op gang
Mwa, vijf sterren daar is ook gewoon luxe met alles erop en eraan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
5 sterren in turkije is anders dan 5 sterren in nederland toch?
voor vandaag ben je klaar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het feit dat ik hier nog steeds rondhang zegt genoeg?
Nou ja, je hebt tussen 12.03 en 14.40 hier niet gepost, dus misschien heb je 2,5 uur wat nuttigs gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het feit dat ik hier nog steeds rondhang zegt genoeg?
Natuurlijk kan dat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben 1x naar Turkije geweest all inclusive, vijf sterren, maar dat was echt supergoed hoor. Niets te klagen over het eten... Ja oke, als je om half 8 aan komt kakken terwijl om half 6 het restaurant open gaat, dan is het soms koud, maar dat kun je ook verwachten he. Maar als je gewoon om half 6 er bent, dan is het echt prima
.
Nee nog niet... Ik moet koken, en een was ophangen en verder nog lerenquote:
Hier misschien niet... wel op msn gezetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:55 schreef Bart het volgende:
Nou ja, je hebt tussen 12.03 en 14.40 hier niet gepost, dus misschien heb je 2,5 uur wat nuttigs gedaan.
Het regent..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee nog niet... Ik moet koken, en een was ophangen en verder nog leren
[..]
Hier misschien niet... wel op msn gezeten
lang leve een drogerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het regent..
Heb net alles weer naar binnen moeten halen.
Ik heb het vanmorgen in de wasmachien gepleurt, eruit gehaald en moet het nog boven ophangenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het regent..
Heb net alles weer naar binnen moeten halen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef lynda het volgende:
En ik moet nog naar Oudorp fietsen![]()
Ik blijf wel thuis
2 huizen? hmm ouders?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:22 schreef lynda het volgende:
Toch wel handig dat kunnen kiezen tussen 2 huizen
Ja hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:22 schreef lynda het volgende:
Toch wel handig dat kunnen kiezen tussen 2 huizen
Oh HANDIGquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef lynda het volgende:
Ouders op vakantie en 99% samenwonen met vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |