ik denk het ookquote:
wie is de hoofdact voor volgend jaar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef douche-eendje het volgende:
Kampeermeuk, vrouwenzooien meer van dat soort spul. Wil weer terug naar M'era Luna! Hoofdact voor volgend jaar is al bekend, haha.
ASPquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:57 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wie is de hoofdact voor volgend jaar?
nog nooit van gehoordquote:
Knappe paint, lelijke stoelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:08 schreef MdMa98 het volgende:
nope geen foto maar wel een vlugge paint
Zitting is van (immitatie) leder, zit wat hard. Chromen leuningen en pootjes. Er zitten wat lichte kattenkrabjes aan.
[ afbeelding ]
Plz: rate my paint
Ik wil hem wel, mits geld toe, plus reiskostenvergoeding om hem op te halenquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, mits geld toe, plus reiskostenvergoeding om hem op te halen.
Al wat gevonden denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:27 schreef MdMa98 het volgende:
[..]ik zet m wel bij de weg donderdagavond
Iemand een idee waar ik sleutels kan laten bijmaken? Geen zin om helemaal de stad in te gaan naar frits postma..
Schoenmaker bij de Appie XL.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:27 schreef MdMa98 het volgende:
[..]ik zet m wel bij de weg donderdagavond
Iemand een idee waar ik sleutels kan laten bijmaken? Geen zin om helemaal de stad in te gaan naar frits postma..
Deze post heb ik helemaal gemist!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Was 2 weken weg, blijkbaar hebben veel geluld in die tijd.![]()
Istanbul en een plaatsje aan de westkust om te zonnen.
GFTquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik wil hem wel, mits geld toe, plus reiskostenvergoeding om hem op te halen.
Ik ben er ook weerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
ben ik weer![]()
ik kan weer een half jaar tegen, met mn lenzen.
Groente-, fruit- en tuinafval?quote:
quote:[..]
Ik ben er ook weerOf nouja nog steeds
Dat hangt er vanaf, definieer nuttigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Groente-, fruit- en tuinafval?
[..]
Nog wat nuttigs kunnen doen?
altijd lastigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, definieer nuttig
In Istanbul waren we bij familie. En bij die badplaats in een hotel (all in doen we niet meerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Deze post heb ik helemaal gemist!
Lekker naar Turkije dus. Zo'n all inclusive of heb je daar familie waar je verbleef?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |