zaterdag wordt lastig, dan viert mijn vriendin haar verjaardag, zondag werken... vrijdag?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:52 schreef lynda het volgende:![]()
Dat werd tijd.
En dan bedenk je zelf maar een datum Erwin
jeujquote:
Dat eerstequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
dames een vraagje:
als iemand zeg: erwin heeft pantykousen.
associëren jullie dat als in erwin draagt pantykousen?
(erwin heeft pantykousen = erwin heeft pantykousen van zijn vriendin in zijn onderste la.)
Of Erwin heeft een pantykousenfetishquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
dames een vraagje:
als iemand zeg: erwin heeft pantykousen.
associëren jullie dat als in erwin draagt pantykousen?
(erwin heeft pantykousen = erwin heeft pantykousen van zijn vriendin in zijn onderste la.)
Je weet het maar nooitquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:01 schreef Ayca het volgende:
Misschien heeft Erwin zijn vriendin met pantykousen in de onderste la zitten.
Wie weet..
dat maakt mij niet uit, maar ze roddelt het door. ipv het pantykousen zijn, wordt het jarretels en beha...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef Ayca het volgende:
Haha![]()
Ach als het toch maar een domme doos is wat maakt het uit.
Daarom staat er ook een linkje naar de OP, hoef je alleen maar te copy-pastenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
zaterdag wordt lastig, dan viert mijn vriendin haar verjaardag, zondag werken... vrijdag?
Hé, een andere UI, nou klopt de kaart van Hoorn niet meerquote:
Domste doos? Geen idee, ik werd afgeleidquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
dat het laatste dus, dat ze van mijn vriendin zijn![]()
een vriendin van mij zei tegen de domste doos die er is (bart kent haar al, petra), erwin heeft pantykousen, dat stukje van dat ze in de la liggen verstond ze niet, en nu denkt ze dat ik pantykousen draag
ik vind mijn plaatjes ook wel leuk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarom staat er ook een linkje naar de OP, hoef je alleen maar te copy-pasten.
Dus ff editen, dan komt alles goed.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Domste doos? Geen idee, ik werd afgeleid.
Ja uh ik verander nogal vaak van UIquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Hé, een andere UI, nou klopt de kaart van Hoorn niet meer.
Wat heb ik daar nou aanquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja uh ik verander nogal vaak van UI
Alleen je mist mijn mooie linkjes, en het plaatje van Hoorn, en nog veel meer. Voeg dan gewoon je eigen plaatjes toequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik vind mijn plaatjes ook wel leuk.
Nee, die twee weapons of mass distraction.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:08 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
![]()
afgeleid door haar mooie ogen? mooie haren?
het is een gebruik maar niet verplichtquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen je mist mijn mooie linkjes, en het plaatje van Hoorn, en nog veel meer. Voeg dan gewoon je eigen plaatjes toe. Het is gebruik op FOK dat als er een OP is, dat je die dan ook gebruikt
.
Nee, maar het staat wel aso naar degenen die moeite en tijd in een OP hebben gestoken en hem bijhoudenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
het is een gebruik maar niet verplicht
Ik heb nog nooit een leuke UI gehadquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja uh ik verander nogal vaak van UI
Neem die van mij, die is gegarandeerd tofquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een leuke UI gehadStill searching (al 4 jaar
)
Ik wil wel uniek zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Neem die van mij, die is gegarandeerd tof.
Nou, je bent de enige vrouw die mijn UI gebruikt!quote:
ALS ik hem zou gebruiken ja.....quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, je bent de enige vrouw die mijn UI gebruikt!
dat kan ik ook niet ruiken dit de eerste keer dat ik het.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, maar het staat wel aso naar degenen die moeite en tijd in een OP hebben gestoken en hem bijhouden.
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ALS ik hem zou gebruiken ja.....
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat kan ik ook niet ruiken dit de eerste keer dat ik het.
kijken of het lukt moment
Je bent een baasquote:
das waar, ik denk ik doe wat andersquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bent een baas.
En zeg nou zelf, dat is toch veel makkelijker dan plaatjes lopen fixen.
quote:
mocht niet meer he, bartje?quote:
Ik doe er een PI bij.quote:
PI staat voor?quote:
Post Icon.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
PI staat voor?
(ik weet het newb)
Post Iconquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
PI staat voor?
(ik weet het newb)
Ik denk, ik google eens wat voor een UI voor je, uiteraard 'lovely lady' als zoekterm. Met de safesearch uit kom ik wel wat interessante dingen, maar niets is echt geschikt als UIquote:
De Felix was in no time opquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
bart, wat vonden je katten van het voer?
Mja Niet leuk genoeg om een avatar van te makenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk, ik google eens wat voor een UI voor je, uiteraard 'lovely lady' als zoekterm. Met de safesearch uit kom ik wel wat interessante dingen, maar niets is echt geschikt als UI.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
![]()
die van ons krijgen geen natvoer meer, die rooie eet het te snel op, mogen wij de kots opruimen.
wij houden het op brokjes.
wat voor katten heb je?
Hé Ayca, lang niet gezienquote:
4 topic lang?quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe lief
De mijne
2 broertjes: Daan en Gijs:
[ afbeelding ]
En Dikkie
[ afbeelding ]
Is te zienquote:
Was 2 weken weg, blijkbaar hebben veel geluld in die tijd.quote:
Je faalt Errrwin.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
C:\Documents and Settings\Erwin\Desktop\fotos\katten\DSC03045.JPG
blue en spinner
Sommige mensen moeten werken en hebben daarom de wekker om half 7 staanquote:
Ik kan niet op je c-schijf komenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
C:\Documents and Settings\Erwin\Desktop\fotos\katten\DSC03045.JPG
blue en spinner
no shit sherlockquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken en hebben daarom de wekker om half 7 staan.
[..]
Ik kan niet op je c-schijf komen.
uploaden op een picserver...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
no shit sherlock
hoe krijg ik de fotos gepost dan?
Uploaden bij flickr/mijnalbum/photobucket/tinypic or whateverquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
no shit sherlock
hoe krijg ik de fotos gepost dan?
en dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef Bart het volgende:
[..]
uploaden op een picserver...
http://plaatjesupload.nl/ bijvoorbeeld.
Dus.. dan kan je tot half 1 opblijven?!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken en hebben daarom de wekker om half 7 staan.
[..]
Ik kan niet op je c-schijf komen.
quote:
captain obviousquote:
wat voor katten ga jij nemen? van het asiel toch?quote:
vrijdag meeten?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar liever nu dan zaterdag. Meeten
Nee, dat wordt me té. Meet van zaterdag is een pokkeend weg.quote:
als ik advies mag geven, kan je beter een kitten nemen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:38 schreef lynda het volgende:of kitten ergens vandaan waar nodig ofzo..
Maar zien we tegen die tijd allemaal wel! Eerst studie weer op gang krijgen
gaaf...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:40 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Mijn oude zolderkamer bij ouders.. incl. ons vijvertje
quote:
ik geef alleem mijn eigen ervaring door.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef lynda het volgende:
Knieschijf uit kom en uiteindelijk ingekorte kniebanden(zit van lies tot enkel
)
Human krabpaal geweest in die tijd haha.
We gaan tegen die tijd rustig kijken wat voor ons makkelijkste is! Ook rekening houden met hoeveel / weinig ik thuis ben zeg maar.
We zitten nu thuis bij kat 5 en 6.. Toevallig beide als kitten in huis (een zwerfmoeder, een via buuf) maar beide katten daarvoor hadden we onafhankelijk van elkaar uit het asiel gehaald.
Maar dan wel gelet op meerdere dingenHet is gelukkig niet dat ik als 'katmaagd' een kat in huis ga nemen
En die 2 weken de katten van Bart in huis was ook wel weer ff erg leuk
Ik heb twee weken terug bij de opgravingen gekeken, best mooi om te zien en knap hoe men de boel er ontmanteld!quote:
en het advies was gratis... behalve om mijn werk is het advies niet gratis. lang leve uurtjes factuurtjequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:50 schreef lynda het volgende:
@ ouders huis
Dat was tot euhm 5 maanden geleden dus![]()
Advies neem ik ook aan hoor!
ik ga morgen even kijkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:50 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik heb twee weken terug bij de opgravingen gekeken, best mooi om te zien en knap hoe men de boel er ontmanteld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |