Niet interesant genoeg..quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, je kan beter vragen wat ik niet leuk vind.
Opa erwinquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Gelukkig ben ik dan veteraan
Ik ben een "opa"
Zoiets ja hahahaquote:
Niet mokken jong, gewoon "go with the flow".quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:29 schreef Rave_NL het volgende:
Wat een knakenTT, dat moet wel van een nukubu zijn...
Tot over 300 posts..
Eigewijze visstickquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:29 schreef Rave_NL het volgende:
Wat een knakenTT, dat moet wel van een nukubu zijn...
Tot over 300 posts..
oeehhh dat word mattenquote:
Dan krijgt zij hulp van deze veteraanquote:
Tuurlijk wel, als je gewoon internet op je mobiel hebt is er toch niks aan de hand. En het kost ook geen drol meer (2,50 per maand bij KPN geloof ik)quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi en aardig, maar als je daar geen gelegenheid toe krijgt dan heb je er verder nog geen donder aan
Ok, dat weet ik dan niet. Daar ben ik niet bepaald in thuis.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:44 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je gewoon internet op je mobiel hebt is er toch niks aan de hand. En het kost ook geen drol meer (2,50 per maand bij KPN geloof ik)
Ja ok dat is waar, als je op bivak bent dan gaat het inderdaad wat lastig wordenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, dat weet ik dan niet. Daar ben ik niet bepaald in thuis.
Maar dan nog, ik denk haast wel zeker dat je gewoon de gelegenheid niet gaat krijgen. In het veld moeten die dingen af.
PS: Het is Peace THROUGH power
Je bent een H vergeten
Ik ben wel oud, maar niet dom, hooguit een n00b whehehequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:49 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ja ok dat is waar, als je op bivak bent dan gaat het inderdaad wat lastig worden![]()
EDIT:....shit....dat ik dat nooit eerder heb gezien
Gelukkig maar....quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben wel oud, maar niet dom, hooguit een n00b whehehe
Je edit: Het is je vergeven voor deze keer.
Mutsen dan ^^quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:41 schreef Maitje het volgende:
Behalve vrouwelijke militairen dan hé.. die zijn geen Nerds..
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:41 schreef Bouke-p het volgende:
je bent pas een nerd als je bij de verbindingsdienst zit
Vooruit dan maarquote:
Zou je bij mij dus niet mee moeten komen aanzetten want dan liet ik je hem mooi met militaire eer begraven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:44 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je gewoon internet op je mobiel hebt is er toch niks aan de hand. En het kost ook geen drol meer (2,50 per maand bij KPN geloof ik)
Dit kan je ook doen via een PM'tje....quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:20 schreef m.k het volgende:
@ sine_pari: ik ben het niet een met wat je zei in het kct forum (ff dat je het weet)
Ja als je het niet serieus bedoeld waarom zeg je het dan, of waarom zeg je niet wat je dan wel bedoeld?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef m.k het volgende:
pfff Julie nemen het weer veeels te serieus
ook op een oefening gaat hij meequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:20 schreef Sine_Pari het volgende:
Kan goed zijn, maar als iemand een oefening draaid laat hij maar mooi zijn GSM'tje thuis. Als de lul hem toch wil meenemen kan hij het in een handtasje stoppen, nichten.
O mijn god, net alsof ik naar starwars kijk.. EEN WOOKIE!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
Deze moest ik even hier plaatsen:
[ afbeelding ]
Jij hebt zitten lurken in de AKQ SC.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
Die is echt veel te coowl !quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een Nederlander?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt zitten lurken in de AKQ SC.
Want dat is Kapitein Roodbaard.![]()
Jah en ik vond het best cool...quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt zitten lurken in de AKQ SC.
Want dat is Kapitein Roodbaard.![]()
quote:
Echt een persmomentje.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt een persmomentje.Kijk maar eens hoe zijn kisten glimmen. En dat midden in een reddings operatie.
Ja maar dan heb je geen gevechts taak. Zijn ook genoeg malen dat ik mijn GSM'tje beroepsmattig bij me heb, maar op een gevechtsoefening dus niet. En een of andere nicht die niet zonder zijn GSM'tje kan tijdens een oefening, zal nog lekker uit zijn doppe kijken als hij merkt dat hij hem in het land van de camel jockeys ook niet bij zich mag hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:41 schreef Esses het volgende:
[..]
ook op een oefening gaat hij meeIets met nodig voor m'n werk xD
Okequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
pakistaan volgens het onderschift bij de foto
Nee.quote:
mn telefoon is essentieel tijdens een oefening, sterker nog is het meest betrouwbare verbindingsmiddel die we hebbenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:41 schreef Esses het volgende:
[..]
ook op een oefening gaat hij meeIets met nodig voor m'n werk xD
Telefoon gaat bij mij ook mee op oefening, moet toch wat te doen hebben als ik in de fennek niks zit te doen en wat dacht je van tijdens mijn rust? 12 uur slapen is ook niks voor mij (ok minus wachtlopen) Daarnaast ligt standaard in de Fennek mijn Nintendo DS en als ik hem niet vergeet de auto DVD speler, want ik heb een 24volt naar 12 volt omvormer in de Fennek liggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je geen gevechts taak. Zijn ook genoeg malen dat ik mijn GSM'tje beroepsmattig bij me heb, maar op een gevechtsoefening dus niet. En een of andere nicht die niet zonder zijn GSM'tje kan tijdens een oefening, zal nog lekker uit zijn doppe kijken als hij merkt dat hij hem in het land van de camel jockeys ook niet bij zich mag hebben.
Dat meen je niet? Je gaat de problemen van Defensie oplossen door je eigen telefoon te gebruiken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:24 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
mn telefoon is essentieel tijdens een oefening, sterker nog is het meest betrouwbare verbindingsmiddel die we hebbenEn iets met gebrek aan diensttelefoons....
Wat denk je dat ik dagelijks doe?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Je gaat de problemen van Defensie oplossen door je eigen telefoon te gebruiken?
Ik begin mij nu echt af te vragen wat een oefening nog voorsteld.. kan net zo goed mijn laptop, koelkast en eigen bed meenemenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:34 schreef Remco026 het volgende:
[..]
Telefoon gaat bij mij ook mee op oefening, moet toch wat te doen hebben als ik in de fennek niks zit te doen en wat dacht je van tijdens mijn rust? 12 uur slapen is ook niks voor mij (ok minus wachtlopen) Daarnaast ligt standaard in de Fennek mijn Nintendo DS en als ik hem niet vergeet de auto DVD speler, want ik heb een 24volt naar 12 volt omvormer in de Fennek liggen
Hoeft niet. Join the KLu en alles komt in orde.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik begin mij nu echt af te vragen wat een oefening nog voorsteld.. kan net zo goed mijn laptop, koelkast en eigen bed meenemen
Met of zonder vergoeding van de kosten?quote:
Helaas.. morgen sollicitatie bij KLquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Join the KLu en alles komt in orde.
Ondanks die beslissing toch veel succes.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Helaas.. morgen sollicitatie bij KL
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ondanks die beslissing toch veel succes.![]()
Thnxquote:
Natuuriljk... niet. Maar 't boeit me ook niet zoveelquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met of zonder vergoeding van de kosten?
Dat was bij de KLu ook vaak het probleem. Tot een oefening inderdaad in de soep liep door het gebrek aan goed verbindingsmateriaal. 3 dagen na de oefening hadden alle sleutel functionarissen Defensie telefoons.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Natuuriljk... niet. Maar 't boeit me ook niet zoveelIk kan 't ook laten, maar dan maak ik m'n eigen werk moeilijker
jah, maar als ik wil dat iemand een startmutatie maakt, en ik gescheiden ben van mijn collega, zal ik toch zelf moeten bellen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was bij de KLu ook vaak het probleem. Tot een oefening inderdaad in de soep liep door het gebrek aan goed verbindingsmateriaal. 3 dagen na de oefening hadden alle sleutel functionarissen Defensie telefoons.
In mijn ogen moet Defensie jou die mogelijkheid bieden. Anders blijft dat probleem bestaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef Esses het volgende:
[..]
jah, maar als ik wil dat iemand een startmutatie maakt, en ik gescheiden ben van mijn collega, zal ik toch zelf moeten bellen.
ik heb de mogelijkheid anders om bepaalde dingen alsnog later te doen en ze te onthouden enzoquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In mijn ogen moet Defensie jou die mogelijkheid bieden. Anders blijft dat probleem bestaan.
Er zijn er altijd te weinig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef Esses het volgende:
[..]
ik heb de mogelijkheid anders om bepaalde dingen alsnog later te doen en ze te onthouden enzoMaar er zijn wel wat dienst telefoons... Maarja, je weet hoe dat gaat
Nee ik zit er absoluut niet mee.
Als ik dit zo lees, ben ik maar weer eens heel blij dat ik niet voor de Nederlandse defensie werk. Kan verdomme toch niet aangaan dat de heren en damens politici zover de poeder suiker in hun reet gedouwd word dat het lekker zoet smaakje geeft in de mond, maar jan soldaat het met zijn eigen gms'je moet doen. Maarja is eigelijk ook niets nieuws onder de zon, men loopt op Magnum kistjes, etc. omdat ze te belasseerd zijn om hun militaire goed spul te geven, en wat ze al hebben word verkocht.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:24 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
mn telefoon is essentieel tijdens een oefening, sterker nog is het meest betrouwbare verbindingsmiddel die we hebbenEn iets met gebrek aan diensttelefoons....
quote:
Echt een photoshop momentje! Geen enkele twijfel over...quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar hij blijft best stoerquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef leovanw het volgende:
[..]
Echt een photoshop momentje! Geen enkele twijvel over...
Qua kisten moet het wel een KL militair zijn en qua haar één van de KLu. Beiden dus.quote:
Dat wel.quote:
Ik vind haar gigantische machete wel geilquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
*schedelmodus aan*
W00t PRON !!!!!!
*schedelmodus uit*
buikje, borsten, machette= spierballen, vrouwen met ballenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind haar gigantische machete wel geil
Zou er bijna lesbisch van worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
buikje, borsten, machette= spierballen, vrouwen met ballen
Een freaking hot tekening!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Maar als vrouw vind ik haar topje niet heel erg praktisch.... al is het wellicht wel een tactische zet dat haar topje af en toe "verschuift" zodat haar vijanden afgeleid zijnquote:
hahahaquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar als vrouw vind ik haar topje niet heel erg praktisch.... al is het wellicht wel een tactische zet dat haar topje af en toe "verschuift" zodat haar vijanden afgeleid zijn
Goed dat je het zegt, de machete was me nog niet opgevallen had me blik ergens anders op gerichtquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind haar gigantische machete wel geil
Zou er bijna lesbisch van worden...
TIETEN!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:36 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, de machete was me nog niet opgevallen had me blik ergens anders op gericht
lekker mag ik er een biertje bij ?quote:
Wij hebben ze dus wij kunnen er altijd aan zittenquote:
Lucky us!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij hebben ze dus wij kunnen er altijd aan zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:49 schreef Maitje het volgende:
[..]
Lucky us!![]()
3 bier dikke lul...OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Tsja, onze "assets" zijn wat beter te zien dan die van julliequote:
Tsja, begin dit jaar nog meegemaakt dat een no-play casevac via mobtel doorgegeven moest worden omdat het via 4 setjes niet lukte om comms te krijgen. Dit terwijl het verbindingsvoertuig misschien 500mtr verderop stond. Dit ging dan wel via een toestel van de baas.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was bij de KLu ook vaak het probleem. Tot een oefening inderdaad in de soep liep door het gebrek aan goed verbindingsmateriaal. 3 dagen na de oefening hadden alle sleutel functionarissen Defensie telefoons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |