Qua kisten moet het wel een KL militair zijn en qua haar één van de KLu. Beiden dus.quote:
Dat wel.quote:
Ik vind haar gigantische machete wel geilquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
*schedelmodus aan*
W00t PRON !!!!!!
*schedelmodus uit*
buikje, borsten, machette= spierballen, vrouwen met ballenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind haar gigantische machete wel geil
Zou er bijna lesbisch van worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
buikje, borsten, machette= spierballen, vrouwen met ballen
Een freaking hot tekening!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Maar als vrouw vind ik haar topje niet heel erg praktisch.... al is het wellicht wel een tactische zet dat haar topje af en toe "verschuift" zodat haar vijanden afgeleid zijnquote:
hahahaquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar als vrouw vind ik haar topje niet heel erg praktisch.... al is het wellicht wel een tactische zet dat haar topje af en toe "verschuift" zodat haar vijanden afgeleid zijn
Goed dat je het zegt, de machete was me nog niet opgevallen had me blik ergens anders op gerichtquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind haar gigantische machete wel geil
Zou er bijna lesbisch van worden...
TIETEN!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:36 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, de machete was me nog niet opgevallen had me blik ergens anders op gericht
lekker mag ik er een biertje bij ?quote:
Wij hebben ze dus wij kunnen er altijd aan zittenquote:
Lucky us!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij hebben ze dus wij kunnen er altijd aan zitten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:49 schreef Maitje het volgende:
[..]
Lucky us!![]()
3 bier dikke lul...OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Tsja, onze "assets" zijn wat beter te zien dan die van julliequote:
Tsja, begin dit jaar nog meegemaakt dat een no-play casevac via mobtel doorgegeven moest worden omdat het via 4 setjes niet lukte om comms te krijgen. Dit terwijl het verbindingsvoertuig misschien 500mtr verderop stond. Dit ging dan wel via een toestel van de baas.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was bij de KLu ook vaak het probleem. Tot een oefening inderdaad in de soep liep door het gebrek aan goed verbindingsmateriaal. 3 dagen na de oefening hadden alle sleutel functionarissen Defensie telefoons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |