abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85066085
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:41 schreef Esses het volgende:

[..]

ook op een oefening gaat hij mee :') Iets met nodig voor m'n werk xD
Ja maar dan heb je geen gevechts taak. Zijn ook genoeg malen dat ik mijn GSM'tje beroepsmattig bij me heb, maar op een gevechtsoefening dus niet. En een of andere nicht die niet zonder zijn GSM'tje kan tijdens een oefening, zal nog lekker uit zijn doppe kijken als hij merkt dat hij hem in het land van de camel jockeys ook niet bij zich mag hebben.
pi_85066097
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef Braamyo het volgende:

[..]

pakistaan volgens het onderschift bij de foto
Oke
Er was eens....
pi_85066107
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef Maitje het volgende:

[..]

Is dat een Nederlander? :o
Nee.

"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_85067730
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:41 schreef Esses het volgende:

[..]

ook op een oefening gaat hij mee :') Iets met nodig voor m'n werk xD
mn telefoon is essentieel tijdens een oefening, sterker nog is het meest betrouwbare verbindingsmiddel die we hebben :X En iets met gebrek aan diensttelefoons....
pi_85068346
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:57 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ja maar dan heb je geen gevechts taak. Zijn ook genoeg malen dat ik mijn GSM'tje beroepsmattig bij me heb, maar op een gevechtsoefening dus niet. En een of andere nicht die niet zonder zijn GSM'tje kan tijdens een oefening, zal nog lekker uit zijn doppe kijken als hij merkt dat hij hem in het land van de camel jockeys ook niet bij zich mag hebben.
Telefoon gaat bij mij ook mee op oefening, moet toch wat te doen hebben als ik in de fennek niks zit te doen en wat dacht je van tijdens mijn rust? 12 uur slapen is ook niks voor mij (ok minus wachtlopen) Daarnaast ligt standaard in de Fennek mijn Nintendo DS en als ik hem niet vergeet de auto DVD speler, want ik heb een 24volt naar 12 volt omvormer in de Fennek liggen :P
pi_85069040
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:24 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

mn telefoon is essentieel tijdens een oefening, sterker nog is het meest betrouwbare verbindingsmiddel die we hebben :X En iets met gebrek aan diensttelefoons....
Dat meen je niet? Je gaat de problemen van Defensie oplossen door je eigen telefoon te gebruiken?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:45:52 #57
211797 Esses
Splendide mendax
pi_85069065
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dat meen je niet? Je gaat de problemen van Defensie oplossen door je eigen telefoon te gebruiken?
Wat denk je dat ik dagelijks doe?
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_85069113
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:34 schreef Remco026 het volgende:

[..]

Telefoon gaat bij mij ook mee op oefening, moet toch wat te doen hebben als ik in de fennek niks zit te doen en wat dacht je van tijdens mijn rust? 12 uur slapen is ook niks voor mij (ok minus wachtlopen) Daarnaast ligt standaard in de Fennek mijn Nintendo DS en als ik hem niet vergeet de auto DVD speler, want ik heb een 24volt naar 12 volt omvormer in de Fennek liggen :P
Ik begin mij nu echt af te vragen wat een oefening nog voorsteld.. kan net zo goed mijn laptop, koelkast en eigen bed meenemen :D
Er was eens....
pi_85069215
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef Maitje het volgende:

[..]

Ik begin mij nu echt af te vragen wat een oefening nog voorsteld.. kan net zo goed mijn laptop, koelkast en eigen bed meenemen :D
Hoeft niet. Join the KLu en alles komt in orde. ;)
pi_85069234
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Esses het volgende:

[..]

Wat denk je dat ik dagelijks doe?
Met of zonder vergoeding van de kosten?
pi_85069242
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Hoeft niet. Join the KLu en alles komt in orde. ;)
Helaas.. morgen sollicitatie bij KL
Er was eens....
pi_85069378
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef Maitje het volgende:

[..]

Helaas.. morgen sollicitatie bij KL
Ondanks die beslissing toch veel succes. ^O^ ;)
pi_85069442
o ja succes maitje :)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_85069501
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:51 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ondanks die beslissing toch veel succes. ^O^ ;)
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef m.k het volgende:
o ja succes maitje :)
Thnx :+
Er was eens....
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:53:19 #65
211797 Esses
Splendide mendax
pi_85069522
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Met of zonder vergoeding van de kosten?
Natuuriljk... niet. Maar 't boeit me ook niet zoveel :') Ik kan 't ook laten, maar dan maak ik m'n eigen werk moeilijker
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
pi_85069789
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:53 schreef Esses het volgende:

[..]

Natuuriljk... niet. Maar 't boeit me ook niet zoveel :') Ik kan 't ook laten, maar dan maak ik m'n eigen werk moeilijker
Dat was bij de KLu ook vaak het probleem. Tot een oefening inderdaad in de soep liep door het gebrek aan goed verbindingsmateriaal. 3 dagen na de oefening hadden alle sleutel functionarissen Defensie telefoons.
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:03:17 #67
211797 Esses
Splendide mendax
pi_85070110
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:57 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dat was bij de KLu ook vaak het probleem. Tot een oefening inderdaad in de soep liep door het gebrek aan goed verbindingsmateriaal. 3 dagen na de oefening hadden alle sleutel functionarissen Defensie telefoons.
jah, maar als ik wil dat iemand een startmutatie maakt, en ik gescheiden ben van mijn collega, zal ik toch zelf moeten bellen.
pi_85070535
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef Esses het volgende:

[..]

jah, maar als ik wil dat iemand een startmutatie maakt, en ik gescheiden ben van mijn collega, zal ik toch zelf moeten bellen.
In mijn ogen moet Defensie jou die mogelijkheid bieden. Anders blijft dat probleem bestaan.
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:13:52 #69
211797 Esses
Splendide mendax
pi_85070875
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

In mijn ogen moet Defensie jou die mogelijkheid bieden. Anders blijft dat probleem bestaan.
ik heb de mogelijkheid anders om bepaalde dingen alsnog later te doen en ze te onthouden enzo :') Maar er zijn wel wat dienst telefoons... Maarja, je weet hoe dat gaat :)

Nee ik zit er absoluut niet mee.
pi_85071035
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef Esses het volgende:

[..]

ik heb de mogelijkheid anders om bepaalde dingen alsnog later te doen en ze te onthouden enzo :') Maar er zijn wel wat dienst telefoons... Maarja, je weet hoe dat gaat :)

Nee ik zit er absoluut niet mee.
Er zijn er altijd te weinig. ;)
pi_85071117
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:24 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees, ben ik maar weer eens heel blij dat ik niet voor de Nederlandse defensie werk. Kan verdomme toch niet aangaan dat de heren en damens politici zover de poeder suiker in hun reet gedouwd word dat het lekker zoet smaakje geeft in de mond, maar jan soldaat het met zijn eigen gms'je moet doen. Maarja is eigelijk ook niets nieuws onder de zon, men loopt op Magnum kistjes, etc. omdat ze te belasseerd zijn om hun militaire goed spul te geven, en wat ze al hebben word verkocht.
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:19:21 #72
211797 Esses
Splendide mendax
pi_85071255
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Er zijn er altijd te weinig. ;)
;)
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:41:08 #73
304398 leovanw
No Message No Mission
pi_85072533
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
Deze moest ik even hier plaatsen:
[ afbeelding ]
Echt een photoshop momentje! Geen enkele twijfel over...

[ Bericht 0% gewijzigd door leovanw op 09-08-2010 22:57:54 ]
There is no 'I' in TEAM and life is way to short for only dreaming... So live it to the MAX! FOR THOSE WHO UNDERSTAND WHAT YOU DO, NO EXPLANATION IS NECESSARY. FOR THOSE WHO DON’T, NONE IS POSSIBLE.
http://www.dutchdefencepress.com
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:51:09 #74
211797 Esses
Splendide mendax
pi_85073074
De kisten, of 't haar? :P
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:54:33 #75
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_85073236
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef leovanw het volgende:

[..]

Echt een photoshop momentje! Geen enkele twijvel over...
Ja maar hij blijft best stoer :D
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')