Niet interesant genoeg..quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Klopt, je kan beter vragen wat ik niet leuk vind.
Opa erwinquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Gelukkig ben ik dan veteraan
Ik ben een "opa"
Zoiets ja hahahaquote:
Niet mokken jong, gewoon "go with the flow".quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:29 schreef Rave_NL het volgende:
Wat een knakenTT, dat moet wel van een nukubu zijn...
Tot over 300 posts..
Eigewijze visstickquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:29 schreef Rave_NL het volgende:
Wat een knakenTT, dat moet wel van een nukubu zijn...
Tot over 300 posts..
oeehhh dat word mattenquote:
Dan krijgt zij hulp van deze veteraanquote:
Tuurlijk wel, als je gewoon internet op je mobiel hebt is er toch niks aan de hand. En het kost ook geen drol meer (2,50 per maand bij KPN geloof ik)quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi en aardig, maar als je daar geen gelegenheid toe krijgt dan heb je er verder nog geen donder aan
Ok, dat weet ik dan niet. Daar ben ik niet bepaald in thuis.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:44 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je gewoon internet op je mobiel hebt is er toch niks aan de hand. En het kost ook geen drol meer (2,50 per maand bij KPN geloof ik)
Ja ok dat is waar, als je op bivak bent dan gaat het inderdaad wat lastig wordenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, dat weet ik dan niet. Daar ben ik niet bepaald in thuis.
Maar dan nog, ik denk haast wel zeker dat je gewoon de gelegenheid niet gaat krijgen. In het veld moeten die dingen af.
PS: Het is Peace THROUGH power
Je bent een H vergeten
Ik ben wel oud, maar niet dom, hooguit een n00b whehehequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:49 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Ja ok dat is waar, als je op bivak bent dan gaat het inderdaad wat lastig worden![]()
EDIT:....shit....dat ik dat nooit eerder heb gezien
Gelukkig maar....quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben wel oud, maar niet dom, hooguit een n00b whehehe
Je edit: Het is je vergeven voor deze keer.
Mutsen dan ^^quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:41 schreef Maitje het volgende:
Behalve vrouwelijke militairen dan hé.. die zijn geen Nerds..
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:41 schreef Bouke-p het volgende:
je bent pas een nerd als je bij de verbindingsdienst zit
Vooruit dan maarquote:
Zou je bij mij dus niet mee moeten komen aanzetten want dan liet ik je hem mooi met militaire eer begraven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:44 schreef RaptoR-X het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als je gewoon internet op je mobiel hebt is er toch niks aan de hand. En het kost ook geen drol meer (2,50 per maand bij KPN geloof ik)
Dit kan je ook doen via een PM'tje....quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:20 schreef m.k het volgende:
@ sine_pari: ik ben het niet een met wat je zei in het kct forum (ff dat je het weet)
Ja als je het niet serieus bedoeld waarom zeg je het dan, of waarom zeg je niet wat je dan wel bedoeld?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef m.k het volgende:
pfff Julie nemen het weer veeels te serieus
ook op een oefening gaat hij meequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:20 schreef Sine_Pari het volgende:
Kan goed zijn, maar als iemand een oefening draaid laat hij maar mooi zijn GSM'tje thuis. Als de lul hem toch wil meenemen kan hij het in een handtasje stoppen, nichten.
O mijn god, net alsof ik naar starwars kijk.. EEN WOOKIE!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
Deze moest ik even hier plaatsen:
[ afbeelding ]
Jij hebt zitten lurken in de AKQ SC.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
Die is echt veel te coowl !quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een Nederlander?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt zitten lurken in de AKQ SC.
Want dat is Kapitein Roodbaard.![]()
Jah en ik vond het best cool...quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt zitten lurken in de AKQ SC.
Want dat is Kapitein Roodbaard.![]()
quote:
Echt een persmomentje.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt een persmomentje.Kijk maar eens hoe zijn kisten glimmen. En dat midden in een reddings operatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |