Dacht ik al, daar zit heul geen knop.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAST. Waar de slang zit natuurlijk..
Lekker bümsen.quote:
Basiskennis. Je weet toch ook wie Adolf Hitler is, of niet.quote:
zoietsquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:11 schreef crv het volgende:
[..]
dus nu is de rest van het huis een puinhoop
Ja aan de voorkant zit alleen dus de slang en de hendel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
De kant waar de slang in de stofzuiger gaat, aande achterkant zit de aan/uit knop en het snoer
weet ik veel, jij vraagt wat je moest doen, ik check jouw werk nietquote:
Hoezo is dat basiskennis, ik ben toch geen vrouw!?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lekker bümsen.
[..]
Basiskennis. Je weet toch ook wie Adolf Hitler is, of niet.
Kwestie van logisch nadenkenquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoezo is dat basiskennis, ik ben toch geen vrouw!?
Welke hendel?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja aan de voorkant zit alleen dus de slang en de hendel.
Emancipatie jeweetzelluf.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je daaraan trekt krijgt hij vleugelsquote:
bij mij zit de aan/uit knop op de bovenkantquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
De kant waar de slang in de stofzuiger gaat, aande achterkant zit de aan/uit knop en het snoer
Er zit een stekker aan, dat zou genoeg moeten zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maak het nog moeilijker voor grasvreterquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:48 schreef crv het volgende:
[..]
bij mij zit de aan/uit knop op de bovenkant
Bij mij ook, aan de onderkant zitten de wieltjes.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:48 schreef crv het volgende:
[..]
Bij mij ook aan de achterkant dat welquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:48 schreef crv het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij ook aan de achterkant dat wel
Kijk even goed meestal is de knop/hendel net een andere kleurquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij mij ook, aan de onderkant zitten de wieltjes.
Hier idem dito, een Siemens Staubsauger, doet het werkelijk fantastischquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:48 schreef crv het volgende:
[..]
Ik dacht aan de bovenkant.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij mij ook, aan de onderkant zitten de wieltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |