En wanneer ons Leontien weer op de fietsquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Therese Alshammer zwemt ook nog steeds. Inge traint overigens al een tijdje weer mee.
verdraaid goedquote:
jouw dag, jij mag het zeggenquote:
Of is het faalrecord?quote:
Kut, ik moet nog stofzuigenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, nooit geweten zoveel zooi had
maar kamer is compleet opgeruimd
Als hij denkt daarmee zijn leven tot een succes te maken, moet hij dat vooral doen.quote:
Ik ook, maar ik hoef vandaag niet te werken en ik hoef nog niet naar school. En verder verveel ik me toch maar vandaag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als hij denkt daarmee zijn leven tot een succes te maken, moet hij dat vooral doen.
Ik focus me liever op opleiding, carrière en andere belangrijke zaken.
dus nu is de rest van het huis een puinhoopquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:09 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, nooit geweten zoveel zooi had
maar kamer is compleet opgeruimd
vraag Kallyquote:
welke bouqetreeks ben je nu weer aan het lezenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:12 schreef Zeroku het volgende:
Ik hoef vandaag niks meer te doen, als straks verder lezen in m'n retespannend boek.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:17 schreef crv het volgende:
[..]
welke bouqetreeks ben je nu weer aan het lezen
Ook al gelezenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb Harry Potter net uit. Alle 7. Ik verheug me nu al op november.
Ik wil hem ook nog helemaal in het Engels gaan lezen, maar die wil ik ook kopen dus moet ik even wachten tot ik wat meer geld heb.quote:
Godverdomme, Zeroku. Het is dat je van de andere kant bent, anders zou ik je nu bespringen.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Godverdomme, Zeroku. Het is dat je van de andere kant bent, anders zou ik je nu bespringen.
Hoe ver ben je al?
Als je ze al in het Nederlands gelezen hebt kun je beter naar de bieb gaan imo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil hem ook nog helemaal in het Engels gaan lezen, maar die wil ik ook kopen dus moet ik even wachten tot ik wat meer geld heb.
Nog net niet op de helft. Ik wilde eigenlijk ook meteen Norwegian Woods halen alleen die was niet beschikbaar o.i.d. Dus daar moet ik nog een andere keer voor kijken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Godverdomme, Zeroku. Het is dat je van de andere kant bent, anders zou ik je nu bespringen.
Hoe ver ben je al?
Ja maar ik spaar boeken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je ze al in het Nederlands gelezen hebt kun je beter naar de bieb gaan imo.
[..]
Nog net niet op de helft. Ik wilde eigenlijk ook meteen Norwegian Woods halen alleen die was niet beschikbaar o.i.d. Dus daar moet ik nog een andere keer voor kijken.
Heb jij 'm al gelezen?
Ja, ik heb er ook veel liggen hier, maar niet dezelfde serie in het Nederlands en in het Engelsquote:
Ja maar mijn Engels is niet zo superquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook veel liggen hier, maar niet dezelfde serie in het Nederlands en in het Engels. Maargoed, ik heb Harry Potter ook in het Engels gelezen, lees sowieso veel liever originele taal of Engels dan Nederlands.
Of ik hem al gelezen heb, vraag je?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je ze al in het Nederlands gelezen hebt kun je beter naar de bieb gaan imo.
[..]
Nog net niet op de helft. Ik wilde eigenlijk ook meteen Norwegian Woods halen alleen die was niet beschikbaar o.i.d. Dus daar moet ik nog een andere keer voor kijken.
Heb jij 'm al gelezen?
Boodschappen doen? Douchen? Eten?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:31 schreef Myraela het volgende:
Ik moest vandaag iets doen, maar ik ben vergeten wat.
Is dat zo uniek, dat je iets moet doen op een dag?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:31 schreef Myraela het volgende:
Ik moest vandaag iets doen, maar ik ben vergeten wat.
Best wel een beetje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat zo uniek, dat je iets moet doen op een dag?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of ik hem al gelezen heb, vraag je?
Gast, ik heb het hele oeuvre van Murakami systematisch afgewerkt. Drie keer.
Helleuquote:
Myrquote:
Ik heb het grootste gedeelte van de boeken in het Nederlands gelezen. Jacques Westerhoven vind ik namelijk de beste vertaler ever.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. In het Engels?
Die laatste 1Q84 of iets dergelijks die is nog niet in het Engels beschikbaar, toch?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Graseter het volgende:
Help!Ik moest mijn kamer stofzuigen van mijn moeder, dus ik braaf mijn kamer stofzuigen. Lag er een sok op de grond, ik dacht die gaat toch nooit dat ding in. Floep, sok weg... Wat nu!?
Mag ik lachen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Graseter het volgende:
Help!Ik moest mijn kamer stofzuigen van mijn moeder, dus ik braaf mijn kamer stofzuigen. Lag er een sok op de grond, ik dacht die gaat toch nooit dat ding in. Floep, sok weg... Wat nu!?
Hoe gaan die dingen open?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:36 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Stofzuiger open maken en sok uit de zak halen
Ja, ik moest tenslotte ook lachen bij de gedachte dat mijn moeder een sok uit de stofzuiger gaat halenquote:
quote:
Het klinkt zo droog... "floep, sok weg"quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, ik moest tenslotte ook lachen bij de gedachte dat mijn moeder een sok uit de stofzuiger gaat halen
Hmm. Wat ik in dat topic over hem heb gelezen worden er in de Engelse versie wel wat stukjes weggelaten, maar het leest zo fijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb het grootste gedeelte van de boeken in het Nederlands gelezen. Jacques Westerhoven vind ik namelijk de beste vertaler ever.
En Kafka op het strand dus ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |