Meestal kan je vooraan ergens opduwen en dan trekken. Dan zie je de stofzuigerzak zitten en daar kan je dan de sok uitvissen. Kom anders maar even met merk en model.quote:
Ik voel overal bij dat handvat maar er zit geen knop!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Aan de voorkant zit meestal onder het handvat waarmee je hem kunt optillen een knop daar gaat hij mee open
Philips T518quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meestal kan je vooraan ergens opduwen en dan trekken. Dan zie je de stofzuigerzak zitten en daar kan je dan de sok uitvissen. Kom anders maar even met merk en model.
Eronder een hendel kan ook wat voor merk is het?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik voel overal bij dat handvat maar er zit geen knop!
Onder het handvat dusquote:
Ik raad je aan Norwegian Wood wel gewoon in het Engels te lezen. Dit boek is vertaald door een andere schrijver, en in mijn ogen een stuk minder goed in het Nederlands (ik heb beide vertalingen van Norwegian Wood gelezen).quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
_!
[..]
Hmm. Wat ik in dat topic over hem heb gelezen worden er in de Engelse versie wel wat stukjes weggelaten, maar het leest zo fijn. Misschien de volgende toch maar in het Nederlands lezen dan.
Vraag het aan je moeder, wedden?quote:
quote:
WHAT IS LOVEquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:31 schreef Myraela het volgende:
Ik moest vandaag iets doen, maar ik ben vergeten wat.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:57 schreef crv het volgende:
[..]
ow btw, ik had een topic een verkeerd nummer gegeven en gevraagd of het gewijzigd kon worden, maar er was niemand beschikbaar kennelijk.
was 245 en moest 246 zijn, weet niet of je ook oude topics nog hersteld ?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent: Europe's Got Talent --> Europe's got talent. Of the World's got talent.
Hmm, ff ergens opschrijven voor het vergeetquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik raad je aan Norwegian Wood wel gewoon in het Engels te lezen. Dit boek is vertaald door een andere schrijver, en in mijn ogen een stuk minder goed in het Nederlands (ik heb beide vertalingen van Norwegian Wood gelezen).
De jacht op het verloren schaap of De opwindvogelkronieken zou ik dan voor gaan in het Nederlands, als ik jou was..
quote:
Wat vind jij de voorkant?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:43 schreef Kally het volgende:
Oke waar de slang in de stofzuiger gaat. dat is een klep, die moet open kunnen meestal aan de voorkant.
Zo wel duidelijk, kom op je bent een man dit is techniek
quote:
De kant waar de slang in de stofzuiger gaat, aande achterkant zit de aan/uit knop en het snoerquote:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASTquote:
Waarom zou ik dat moeten wetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:45 schreef Zeroku het volgende:
Graseter, weet je serieus niet hoe je een stofzuiger open maakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |