Nu is het een goudvis.quote:
Zo'n dier moet je toch gewoon als huisdier hebben eigenlijk?quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo'n dier moet je toch gewoon als huisdier hebben eigenlijk?.
Argh wat is dat voor cutesssssssssquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:49 schreef Brawler het volgende:
Chinchilla's zijn veel schattiger
[ afbeelding ]
Een chinchilla!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:50 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Argh wat is dat voor cutesssssssss![]()
![]()
Of baby konijntjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:49 schreef Brawler het volgende:
Chinchilla's zijn veel schattiger
[ afbeelding ]
Waar ging die mening dan over, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:52 schreef tho_Omas het volgende:
Wasberen zijn op het oog lieve dieren, maar ik zal nooit vergeten hoe ze mijn moeder verslonden hebben om haar mening.
Ze had bepaalde ideëen over één munteenheid voor heel Europa. Jaren later heb ik nog een lange neus kunnen maken naar de daders, maar dat is een schrale troost voor een weesje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waar ging die mening dan over, als ik vragen mag?
Wat is er dan met je vader gebeurd?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ze had bepaalde ideëen over één munteenheid voor heel Europa. Jaren later heb ik nog een lange neus kunnen maken naar de daders, maar dat is een schrale troost voor een weesje.
Mijn vader heeft zich na mijn geboorte teruggetrokken om bij de dieren te gaan leven. Ik weet niet of je beestenbos is boos kent, maar hij speelt zeg maar die vos.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 03:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat is er dan met je vader gebeurd?
Jezus, Thomas, jij hebt een veel interessanter levensverhaal dan ik verwacht had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |