SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En speciaal voor D_K.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Maar het voordeel van een laptop voor mij is dat het minder ruimte inneemt en dat ik hem binnen mijn kamer wel kan verplaatsen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:39 schreef IrishBastard het volgende:
Als je hem niet zo snel mee wilt nemen, zou ik eerder voor 600 eu een desktop kopen, en voor 400 een laptop. Heb je twee nieuwe systemen, die waarschijnlijk beide prima doen wat je er mee wilt
Ah, dat klinkt positief! Ik doe vrij veel achter mijn computer, is 15 inch dan niet te klein of valt het wel mee? Ik heb nu volgens mij een 19 inch beeldscherm.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dell is prima spul. Heb er zelf ook een van 17" Als ik jou was (en je geeft niet zo om grootte van een beedlscherm) zou ik voor die 15"van 949 gaan, dikke processor, meer dan voldoende schijfruimte en werkgeheugen en voorlopig hoef je niets nieuws meer te halen, en dezelfde resolutie als een 17" . Ook kun je die makkelijker meesleuren en eventueel een groter beeldscherm aansluiten, namelijk een degelijke videokaart. Genoeg waar voor je geld iig.
Klinkt goed!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb een studio15 en ben er zeer tevreden meehij was toen 680 euro inclusief verzendkosten
Ow, en het zal wel weer aan mij liggen, maar 1 tietvp is wel voldoende toch
Ligt eraan hoe goed je ogen zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar het voordeel van een laptop voor mij is dat het minder ruimte inneemt en dat ik hem binnen mijn kamer wel kan verplaatsen.
[..]
Ah, dat klinkt positief! Ik doe vrij veel achter mijn computer, is 15 inch dan niet te klein of valt het wel mee? Ik heb nu volgens mij een 19 inch beeldscherm.
Een stand...?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Sander het volgende:
Ik zou dan investeren in een stand en een los toetsenbord / muis.
Dan ben ik natuurlijk helemaal hip!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed je ogen zijn, anders sluit je hem aan op je 19" als je op je bureau aan het werken bent, heb je twee beeldschermen
Wat voor antieke spelletjes speel jij dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik heb 15.6 inch
Het enige nadeel vind ik dat de maximale resolutie (1.366 x 768) is en dat niet altijd door spellen wordt geondersteund en je dan dus nog op 1024 * ??? zit en dus randen over hebt, ook heb ik heel erg moeten wennen aan dat het een 'lage' laptop is, omdat de schanieren aan de zijkant zitten en niet onder het scherm zeg maar, valt een gedeelte achte je laptop, maar mijn oude was veel vierkanter en hoger qua beeld, maar nu ik daar eenmaal aangewend ben vind ik het ook wel prettig want ik kijk nu ook makkelijk over mijn laptop heen, en tijdens bijv, college is dat toch wel handig
Een plankje waardoor ie meer op ooghoogte staat. Met een gewoon toetsenbord en dito muis heb je bovendien minder snel last van RSI.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Een stand...?Ik heb geen idee waar je het over hebt?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:44 schreef Rituals het volgende:
Ik had hem al klaar!
Kunnen jullie kiezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En speciaal voor D_K.Wat een schrale billen! Het is maar goed dat je niet voor Triumph of Sloggi werkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RSI ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:54 schreef Sander het volgende:
[..]
Een plankje waardoor ie meer op ooghoogte staat. Met een gewoon toetsenbord en dito muis heb je bovendien minder snel last van RSE.
Die iddquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
RSI ?
Maar dat is op zich een handig spul, ik heb op mijn werk ook een externe muis en toetsenbord met een stand voor mijn laptop, 8 uur per dag op een laptop kloten is anders ook zo'n onderneming
quote:
Ah slim! Goed idee. Vooral als je er veel mee moet werken natuurlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:54 schreef Sander het volgende:
[..]
Een plankje waardoor ie meer op ooghoogte staat. Met een gewoon toetsenbord en dito muis heb je bovendien minder snel last van RSE.
Waarom doe ik toch ook steeds weer de moeite. Deze vind ik wel mooi, maar jij zult het wel weer niets vinden. Ik kan erg slecht inschatten wat jij mooi vindtquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat een schrale billen! Het is maar goed dat je niet voor Triumph of Sloggi werkt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Ga gewoon in de winkel eens kijken, laat laptops van verschillende afmetingen even naast elkaar zetten en kijk dan of je 15 of 17 inch wilt hebben. Als je toch alleen wilt tekstverwerken enzo dan maakt het type volgens mij allemaal niet zoveel uit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar het voordeel van een laptop voor mij is dat het minder ruimte inneemt en dat ik hem binnen mijn kamer wel kan verplaatsen.
[..]
Ah, dat klinkt positief! Ik doe vrij veel achter mijn computer, is 15 inch dan niet te klein of valt het wel mee? Ik heb nu volgens mij een 19 inch beeldscherm.
Was toevallig op de lan vorige week warcraft III en bij Titanrose ( jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat voor antieke spelletjes speel jij dan?
Niet alleen de processor maar ook het geheugen, de schermresolutie en de hardeschijfsnelheid is beter. Dus kortom, ja, sneller.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
![]()
Oké, 15 inch dus. Is de processor van die laptop van ¤949,- veel beter dan die van ¤799,-? Wat voor verschil zul je daardoor merken? Snelheid ofzo?
Hey Arnold Zwarteneger! Wies die dude die heb je hebt als UI?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:04 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ga gewoon in de winkel eens kijken, laat laptops van verschillende afmetingen even naast elkaar zetten en kijk dan of je 15 of 17 inch wilt hebben. Als je toch alleen wilt tekstverwerken enzo dan maakt het type volgens mij allemaal niet zoveel uit.
Ik zie het inderdaad! Maar Meesterchef heeft misschien wel een punt, heb ik dat nodig? Ik gebruik een laptop voor tekstverwerken, internet, muziek luisteren, serie/film kijken. Of is het ook daarvoor fijn om die duurdere/snellere laptop te hebben?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet alleen de processor maar ook het geheugen, de schermresolutie en de hardeschijfsnelheid is beter. Dus kortom, ja, sneller.
Bill Lumbergh uit Office Spacequote:Op maandag 9 augustus 2010 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hey Arnold Zwarteneger! Wies die dude die heb je hebt als UI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |