jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja want het is nog zooooo vroeg
Hmmm, gek, meestal zeggen vrouwen dat tegen mijquote:
Goed plan. Môgguh!quote:
Kerel, ik kan niet eens een kamer binnenlopen of de wijven drijven van hun plek af.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, gek, meestal zeggen vrouwen dat tegen mij
[..]
Goed plan. Môgguh!
Zit je in Noord-Tsjechië?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kerel, ik kan niet eens een kamer binnenlopen of de wijven drijven van hun plek af.
Bizar hè. Helaas zal ik dat met mijn beroepscategorie nooit kunnen betalen, maar jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, we moeten inderdaad ook nog bij Piet langs, binnenkort toch eens plannen
En Mikkie, wat ik hoorde van mijn broer toen ie daar kwam voor informerende gesprekken wat er allemaal stond, daar gaat het kwijl van in de mond lopenr8jes en weet ik veel wat allemaal
en dan is het nog niet eens een dealer, alleen een garage
Kerel, het is een wereldwijd fenomeen. Universeel haast.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zit je in Noord-Tsjechië?
[..]
Bizar hè. Helaas zal ik dat met mijn beroepscategorie nooit kunnen betalen, maar ja
Ubuntu!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef IrishBastard het volgende:
Tijd om Windows eens even opnieuw te installeren. Denk dat het ook maar weer een keer Window 7 wordt
Welkom in 2010quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:50 schreef IrishBastard het volgende:
Tijd om Windows eens even opnieuw te installeren. Denk dat het ook maar weer een keer Window 7 wordt
Ik heb ook nog vista en XP! Ubuntu 10.04quote:
Vistaquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb ook nog vista en XP! Ubuntu 10.04
Bereid je voor op een ongelooflijke windows ervaringquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:56 schreef IrishBastard het volgende:
Zal me werkelijk roestenGa niet de onnodige moeilijkheden op de hals halen door Linux te draaien. Wil af en toe ook kunnen gamen, en dan kan ik weer allerlei toeren uithalen om dat voor elkaar te krijgen
Dan moet je het niet aanradenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben geen game-nerd dus dat zal me een worst wezen! Zolang ik maar een office documentje kan produceren en surfen is het allemaal prima!
Hoezoquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bereid je voor op een ongelooflijke windows ervaring
HostiMeister! Mede-mogelijk gemaakt door Microsoft©®!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bereid je voor op een ongelooflijke windows ervaring
Windows om je pc te laten vastlopen, linux voor het herstellen van je windows partitie?quote:
Propaganda-man strikes againquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Windows om je pc te laten vastlopen, linux voor het herstellen van je windows partitie?
Minst beroerde versie ooit bedoel je!quote:
Altijd leuk, groenteboeren die meepraten over kernsplitsing. Iets met schoenmakers en leesten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Minst beroerde versie ooit bedoel je!![]()
Heb jij iets meer gehaald dan je middelbare schooldiploma?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Altijd leuk, groenteboeren die meepraten over kernsplitsing. Iets met schoenmakers en leesten.
Neu, ik weet eigenlijk helemaal niets, maar van computers heb ik wel kaas gegeten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb jij iets meer gehaald dan je middelbare schooldiploma?
Misschien als je goed je best doet kan je je nog laten omscholen tot echte kaasboer!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neu, ik weet eigenlijk helemaal niets, maar van computers heb ik wel kaas gegeten.![]()
Pff, lijkt me toch net een te ingewikkeld en langdurig traject, ik bedoel, ik weet het verschil niet eens tussen geitenkaas en koëenkaasquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien als je goed je best doet kan je je nog laten omscholen tot echte kaasboer!
Ligt eraan waarvoor je hem wil gebruiken. Wil je ook spelletjes spelen is het slim om te kijken of er een losse videokaart in zit. Verder is tegenwoordig het meeste spul prima, denk aan minimaal 2GB werkgeheugen, Core2Duo processor (geen Celeron ofzo) en dan nog besluiten of je een netbook (kleintjes) wil of een notebook (14 á 15 inch en groter).quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:22 schreef Rituals het volgende:
Ik ben stiekem een beetje aan het kijken voor een nieuwe laptop! Weet nog niet of ik er echt een ga kopen hoor. Waar moet ik opletten?
Ik ga er geen spelletjes mee spelen. Ik zal hem ook niet zo snel ergens mee naar toe nemen. Ik wil maximaal ¤1000,- uitgeven. Ik zat zelf te denken aan 15 of 17 inch. Mijn ex heeft een laptop van Dell en was tevreden over wat je krijgt voor je geld. Heeft iemand anders ervaring met Dell?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ligt eraan waarvoor je hem wil gebruiken. Wil je ook spelletjes spelen is het slim om te kijken of er een losse videokaart in zit. Verder is tegenwoordig het meeste spul prima, denk aan minimaal 2GB werkgeheugen, Core2Duo processor (geen Celeron ofzo) en dan nog besluiten of je een netbook (kleintjes) wil of een notebook (14 á 15 inch en groter).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |