Verschilt dus nogal per site dus. Beter nog een weekje wachten tot je een beetje met zekerheid kunt zeggen wat het weer word.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:11 schreef NoelGallagher het volgende:
hahaha, vorig jaar waren we te lam om onze tent op te zetten. Toen hebben 5 meiden onze tent opgezet
Ik mis de donderdag ook voor het eerst, en hopelijk voor het laatst!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:13 schreef Byte_Me het volgende:
dat gaat een stressig begin van lowlands worden, maar ja, moet maar voor een keertje.
vrijdagochtend 6 uur vertrek ik uit spanje. 9.30 in eindhoven, hopelijk om 10.00 thuis. rond een uur of 4 hoop ik in de bravo te staan
wordt de eerste keer dat ik de donderdagavond moet missen
Wij hebben vorig jaar de tent opgezet van 4 meiden, in de stromende regen, onze stond al, en we deden een rondje over de camping, en toen zagen we hun stuntelen, dus we zijn maar zo behulpzaam geweest om die tent op te zetten! Goed hequote:Op maandag 9 augustus 2010 17:11 schreef NoelGallagher het volgende:
hahaha, vorig jaar waren we te lam om onze tent op te zetten. Toen hebben 5 meiden onze tent opgezet
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef vault_tec het volgende:
ik drink niet en doe geen drugs dus dat gaat niet op... en mijn botjes kunnen dat niet aansowieso brand je je tent wel uit
Nee, natuurlijk niet. Ik eet geen burgers en deze zijn ook alleen in Amerika verkrijgbaar, maar ik post ze wel zeer graag. Net zoals Animal Style Fries.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 06:41 schreef florabay het volgende:
[..]
Zit je die nu te eten? Ik vind het er vies uitzien
Je weet nooit he! Ik weet ook al niet wat Animal Style Fries zijn.(gross oke i googled it, looks disgusting) Waarom denk jij aan vieze burgers om 7 uur 's ochtends?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 06:42 schreef Dubby het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik eet geen burgers en deze zijn ook alleen in Amerika verkrijgbaar, maar ik post ze wel zeer graag. Net zoals Animal Style Fries.
Ranzig voedsel heeft hij altijd al gefascineerd. Als kind keek ik al gebiologeerd naar de VIetnamees die een x-aantal loempia's in het vet liet zakken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 06:45 schreef florabay het volgende:
[..]
Je weet nooit he! Ik weet ook al niet wat Animal Style Fries zijn.(gross oke i googled it, looks disgusting) Waarom denk jij aan vieze burgers om 7 uur 's ochtends?
Dit dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:36 schreef SpauldingPF het volgende:
Haha, als je lam en moe genoeg bent slaap je, en je slaapt precies genoeg! Want je wordt weer wakker als je geen slaap meer nodig hebt
Want sleep is waste op lowlands
Ik heb even de topicslijst geüpdatet. Vreemd dat de laatst wijziging van 22 juni lijkt te zijn.. Blokkenschema's etc. heb ik nu geen tijd voor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wie update de wiki even met alle vorige topics en de blokkenschema's ipv dat lijstje bevestigingen? Ik heb er geen tijd voor en zin in.
Shit man :/ Volgend jaar "welcome back"-biertje op mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:42 schreef Zeiksnor het volgende:
Kut....door financiële malaise i.v.m. scheiding geen lowlands voor mij, pfffff.
Volgend jaar maar weer en kaartje in de verkoop.
Thx dan ga ik inderdaad flink los, want ik heb al 8 maanden een kutperiodequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:48 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Shit man :/ Volgend jaar "welcome back"-biertje op mij
Balen man! Maar ik moet wel zeggen: vette huwelijksreis!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:17 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Thx dan ga ik inderdaad flink los, want ik heb al 8 maanden een kutperiode![]()
En dan te bedenken dat wij in 2007 naar Lowlands gingen als huwelijksreis en elk jaar weer terug gingen om het te vieren![]()
Volgend jaar weer vieren maar dan dat het over is
.... toen kon je nog gewoon ephedra op het terrein kopen in een officieel standje.quote:
Ach, ik ga naar Lowlands met m'n inmiddels ex...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:17 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Thx dan ga ik inderdaad flink los, want ik heb al 8 maanden een kutperiode![]()
En dan te bedenken dat wij in 2007 naar Lowlands gingen als huwelijksreis en elk jaar weer terug gingen om het te vieren![]()
Volgend jaar weer vieren maar dan dat het over is
Dat zie ik mij niet meer doen, maar wel respect voor je.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:15 schreef Lips het volgende:
[..]
Ach, ik ga naar Lowlands met m'n inmiddels ex...We hadden al kaarten met nog een vriend van mij en met LL is het 7 weken geleden dat hij de relatie verbrak. Zal wel vreemd worden en lastig maar ik ga gewoon lekker m'n eigen feestje vieren
Waarom niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wss roch niet spacen op de zaterdag.
Omdat iemand heel lang voor mij zou regelen en deed het nu pas en nu kan het niet meer ofzo. Dus moet ik ff andere mensen zoeken maar mijn connecties reiken niet zo ver.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:56 schreef julian6 het volgende:
[..]
Waarom niet?
De zondag is toch vetter
Ach je kan op LL vast nog wel iets krijgen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat iemand heel lang voor mij zou regelen en deed het nu pas en nu kan het niet meer ofzo. Dus moet ik ff andere mensen zoeken maar mijn connecties reiken niet zo ver.
dan heb je echt 0 connecties... Welke omgeving woon je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat iemand heel lang voor mij zou regelen en deed het nu pas en nu kan het niet meer ofzo. Dus moet ik ff andere mensen zoeken maar mijn connecties reiken niet zo ver.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef Da hopman het volgende:
[..]
.... toen kon je nog gewoon ephedra op het terrein kopen in een officieel standje.
Ik zit in exact hetzelfde schuitje, zij gaat nu apart van ons, en ik ben gelukkig met iets meer dan 12 vrienden. Wel echt irritant. Aan de andere kant, alsnog een feest ervan proberen te maken en hopen dat ik haar niet tegen kom.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:15 schreef Lips het volgende:
[..]
Ach, ik ga naar Lowlands met m'n inmiddels ex...We hadden al kaarten met nog een vriend van mij en met LL is het 7 weken geleden dat hij de relatie verbrak. Zal wel vreemd worden en lastig maar ik ga gewoon lekker m'n eigen feestje vieren
Al kom je haar tegen, waarom zou dat je zo moeten beïnvloeden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik zit in exact hetzelfde schuitje, zij gaat nu apart van ons, en ik ben gelukkig met iets meer dan 12 vrienden. Wel echt irritant. Aan de andere kant, alsnog een feest ervan proberen te maken en hopen dat ik haar niet tegen kom.
Moet niet zo moeilijk zijn met zoveel mensen toch!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik zit in exact hetzelfde schuitje, zij gaat nu apart van ons, en ik ben gelukkig met iets meer dan 12 vrienden. Wel echt irritant. Aan de andere kant, alsnog een feest ervan proberen te maken en hopen dat ik haar niet tegen kom.
tik wat Fok!kers aan in UVT zou ik zeggen, genoeg die je wel wat willen toesturen voor de inkoopprijs:Pquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja dat weet ik, maar ben net verhuisd en eerder kende ik ook niemand die het deed. Eindhoven.Maar als het goed is toch geregeld, maar eerst zien, dan geloven.
Ik heb op lowlands wel wat meer dan nodig is, bedoel ik niks mee hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja dat weet ik, maar ben net verhuisd en eerder kende ik ook niemand die het deed. Eindhoven.Maar als het goed is toch geregeld, maar eerst zien, dan geloven.
Genoeg mensen in eindhoven waarbij je ken kopen hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ook, lijkt me wel het beste inderdaadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:23 schreef JopJuh het volgende:
Ik ga voor de vrijdag (berghain nacht) en de zaterdag (doorhalen) om daarna op zondagnacht clean te blijven aangezien in maandag moet rijden met de auto.
Ja ongetwijfeld maar ken hier niemand snapjewel. Anyway, let's talk about Lowlandsssssssss.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:26 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Genoeg mensen in eindhoven waarbij je ken kopen hoor
Wij gaan maar met z'n 3en. Hij wilde ook wel alleen gaan had hij gezegd, zodat ik met die andere vriend ga. We willen allebei persee en dus was het voor mij kiezen; 3 dagen om me heen kijken of ik hem ergens zie of samen gaan zodat ik toch van Lowlands kan genieten en m'n eigen feestje kan vieren. Ik heb voor het laatste gekozen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:30 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ach joh, dat komt op Lowlands altijd wel goed joh! Maar geen ruzie ofzo? Gewoon lekker je gang gaan en genieten van wat er allemaal gebeurd!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:57 schreef Lips het volgende:
[..]
Wij gaan maar met z'n 3en. Hij wilde ook wel alleen gaan had hij gezegd, zodat ik met die andere vriend ga. We willen allebei persee en dus was het voor mij kiezen; 3 dagen om me heen kijken of ik hem ergens zie of samen gaan zodat ik toch van Lowlands kan genieten en m'n eigen feestje kan vieren. Ik heb voor het laatste gekozen!
Ik hoop grote delen van de dagen gewoon lekker m'n eigen gang te gaan, lijkt me dat het wel moet lukken andere leuken mensen tegen te komen om mee rond te hangenEn tussendoor zal ik 'm dan wel zien maar dan hoef ik tenminste niet steeds om me heen te kijken!
Beter alleen dan met zen 3en denk ik. Met een nieuwe vriendin erbij krijg je alleen maar scheve gezichten en dat zou jammer zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef Lips het volgende:
Haha, nee hoor! Mocht hij alleen besluiten dat hij liever alleen gaat dan moet ie hier z'n kaartje, tent en luchtbed op komen halen want ik ga er dan niet mee zeulen (daarom verwacht ik ook niet dat hij liever alleen zal gaan).
Zelfde met die 3e die mee gaat, die moet donderdag nog werken en ik wil donderdag al gaan, dan maar 's avonds. Moest ff met z'n vriendin overleggen maar als zij het er niet mee eens is moet ie maar zien hoe hij er komt. Ik heb een auto en ik ga donderdag
Ik snap je niet, of snap jij mij niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:09 schreef SvenM het volgende:
[..]
Beter alleen dan met zen 3en denk ik. Met een nieuwe vriendin erbij krijg je alleen maar scheve gezichten en dat zou jammer zijn.
Vandaarquote:Moest ff met z'n vriendin overleggen maar als zij het er niet mee eens is moet ie maar zien hoe hij er komt.
Dat heb ik nou ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:42 schreef julian6 het volgende:
Hmm vrouwen.. ik begrijp er ook nooit wat van
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:36 schreef Lips het volgende:
Nee, we gaan met z'n 3en; mijn ex, een goede vriend van mij en ik. Die 'gewone' vriend moest met z'n vriendin overleggen. Nee als mijn ex al een nieuwe vriendin zou hebben zo kort na onze relatie dan zou ik al het contact verbroken hebben en dan gaat ie maar lekker alleen
Geloof dat dit nogal offtopic is maar laten we het er op houden dat het niet uit is omdat de verliefdheid over was.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:19 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Of moet ie heel lang om je treuren? Verliefdheid kan je niet sturen, dus of ie nou een week nadat het uit is een leuk meisje vindt of na een jaar.
Vrouwen....
Gister nog gekeken, voor donderdag voorspellen ze 81% (!) kans op regen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:06 schreef SvenM het volgende:
Het komt steeds dichterbij! Nog 8 nachtjes slapen totdat de camping open gaat. Hoop wel dat het weer een beetje beter wordt, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een beetje droog blijft.. vooral ook omdat ik niet weet of mijn tent waterdicht is
quote:Lowlands steeds hipper
Uitgegeven: 11 augustus 2010 10:10
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2010 10:10
AMSTERDAM- Het muziekfestival in de Flevopolder bestaat nu 17 jaar, en voor het eerst wordt er in samenwerking met hoofdsponsor Converse een Lowlands-sneaker geïntroduceerd. Maar bij deze creatieve uitspatting blijft het niet.
© ANP
Mode en festivals zijn meer met elkaar verbonden dan ooit, en de festivalgangers worden steeds frequenter met de bekende gymp gespot. Logisch gevolg dat er een speciale Lowlands-editie moest worden bedacht met het typerende logo: de Llowbot.
Het artwork voor de schoen is gemaakt door Peter te Bos. Eveneens verantwoordelijk voor het artwork van het festival.
Bij een limited edition-schoen zal het echter niet blijven. Lowlands en Converse hebben meer verrassingen in petto voor de festivalbezoeker. Zo zal er een heus Llowtel aanwezig zijn voor de niet-kampeerders; een comfortabel onderkomen in een speciaal ingerichte zeecontainer, voorzien van alle gemakken.
Ook de 'piccolow' is een ludiek idee ontsproten aan het brein van de organisatie. Al moet de bezoeker wél laten zien dat hij of zij daar recht op heeft middels een competitie. Maar dan heb je ook wat: vanaf de entree word je op je wenken bediend.
Zo werd het festival, wat ooit zijn oorsprong vond in 1967 –als creatieve samensmelting, bedacht door een Utrechtse kunstschilder en waar grote acts het vaak lieten afweten- pas in 1993 weer leven ingeblazen en is inmiddels uitgegroeid tot 's lands bekendste en drukbezochte zomerfestivals, gegoten in een full-service beleving om de verwende festivalbezoeker van vandaag te behagen.
Is zat te regelen hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Weer.nl(linkje gaat niet goed door [] in de URL, even onder de voorspelling 7-14 dagen vooruit klikken) is wat positiever. Hier en daar een halve mm, prima te doen dus. Volgens mij is het trouwens elk jaar dat het een ruime week vantevoren bagger lijkt, en hoe dichterbij, hoe beter de voorspellingen. in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:47 schreef JopJuh het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Biddinghuizen/4058941
Allemaal regen, behalve vrijdag
Wat hij zei. Elk jaar wordt er veel regen voorspeld, uiteindelijk valt het meestal allemaal wel mee. Tenzij dit jaar een uitzondering is natuurlijk.. maar ja, dan zijn er gelukkig genoeg tenten om los in te gaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Weer.nl(linkje gaat niet goed door [] in de URL, even onder de voorspelling 7-14 dagen vooruit klikken) is wat positiever. Hier en daar een halve mm, prima te doen dus. Volgens mij is het trouwens elk jaar dat het een ruime week vantevoren bagger lijkt, en hoe dichterbij, hoe beter de voorspellingen. in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Dan loop je binnen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:45 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Ze zouden een standje midden in de Bravo moeten hebben
er zijn ook van die gekken die naar Walibi gaanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:35 schreef zonisdegod het volgende:
Er even tussenuit tijdens Lowlands? Neem de bustour naar Lelystad met Joris van Casteren! http://bit.ly/cJnoGW #LL10
uhh..er even tussenuit tijdens lowlands?...wat bezielt je dan.
hoezo danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:43 schreef Rietje. het volgende:
Ik krijg de kaartjes pas als ik in de rij sta
Vader werkt er, dus bellen we hem als we in de rij staan. En dan komt ie ze brengenquote:
Wie's je vader en mag ik z'n hyves/facebook/linkedin/06? *vriendjes worden wil*quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:08 schreef Rietje. het volgende:
[..]
Vader werkt er, dus bellen we hem als we in de rij staan. En dan komt ie ze brengenEvenals luchtbed enzo
Ook gecheckt of hij tussen de ongeldig gemaakte kaarten staat toevallig?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:55 schreef rubbereend het volgende:
zojuist maar even voor de zekerheid gekeken of het kaartje nog op zijn vaste plek lag..... en gelukkig
nee, je moet het nog wel een beetje spannend makenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:22 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ook gecheckt of hij tussen de ongeldig gemaakte kaarten staat toevallig?
Jup. Save. Ik stam nog uit de 000221 seriequote:
ik vind het ook kk eng hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:53 schreef rubbereend het volgende:
nu zijn jullie kaartjes verdacht, want waarom zou je ze anders checken
Zoiets hadden vrienden van mij ook gefixt vorig jaar. Een uur na de 'transactie' was degene die nu jouw vader is zegmaar ontslagen en van het terrein geschopt...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:08 schreef Rietje. het volgende:
[..]
Vader werkt er, dus bellen we hem als we in de rij staan. En dan komt ie ze brengenEvenals luchtbed enzo
Jij hebt het ook niet drukquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:06 schreef julian6 het volgende:
Mijn schema voor wie erin geinteresseerd is, ik denk niet veel
lichtgroen is zekerheidje, donkergroen mogelijkheidje
[ afbeelding ]
heb er zon zinn in, niet normaalmet de kennis van vorig jaar kan het niet anders dan megavet worden
Weet iemand of ze bij de lowlands hema ook Partytenten verkopen?
Niet? Vind juist van wel, gaat nog heel moeilijk worden om alles te bekijken. Ik zal veel ook alleen moeten zien verwacht ik.quote:
Ze zijn live idd prut. Daarom ga ik ook naar Nosaj Thingquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:09 schreef julian6 het volgende:
Nosaj Thing heb ik ook het een en ander over gehoord. Maar vind die cd van the XX echt geweldig, maar als jij zegt dat ze live kut zijn.. ik zal die knakker ff opzoeken op youtube
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:01 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb gedroomd dat ze de pendelbussen vervingen voor skippyballenMaar toen ik bij de ingang was, werd ik wakker.
WTF?! Waarom zou je naar Lelystad willen gaan als je op Lowlands bent?!quote:Op vrijdag praat schrijver Joris van Casteren in de ogoNONogo over Lelystad, waar hij opgroeide en waarover hij een prachtboek schreef. Maar op zaterdag begeleidt hij een exclusieve safari naar deze poldercity en vertelt hij vanalles terwijl je in een van Lowlands' pendelbussen door het decor van zijn boek rijdt.
Ben je wel in voor een potje cultuur en geschiedenis opsnuiven op een literair-recreatief verantwoorde manier? Meld je dan aan via bustour@lowlands.nl voor deze 3 uur durende trip (aanvang 12:00). Er is plek voor 50 personen. Onderweg wordt uiteraard ook even een (sanitaire) stop gemaakt.
Die mensen zouden bij voorbaad al geen bandje mogen dragenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:37 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
WTF?! Waarom zou je naar Lelystad willen gaan als je op Lowlands bent?!
Inderdaad!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:50 schreef smoeske het volgende:
[..]
Die mensen zouden bij voorbaad al geen bandje mogen dragen
Same here! Alleen jammer dat je de Ostgut avond op vrijdag in de X-ray aan je voorbij laat gaan!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:30 schreef Ferraaro het volgende:
@ Schaapstoeter; als ik jouw programma zie ga ik je vaak tegenkomen
Onzin, klonk bijna CD waardig op Melt tijdens hun live performancequote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ze zijn live idd prut. Daarom ga ik ook naar Nosaj Thing
Ze zijn niet slecht, het is alleen dodelijk saai live. Ik weet niet wat het is, het komt gewoon niet over, wat zonde is want het album is echt geweldig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Onzin, klonk bijna CD waardig op Melt tijdens hun live performance
Zozo!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:01 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb gedroomd dat ze de pendelbussen vervingen voor skippyballenMaar toen ik bij de ingang was, werd ik wakker.
Dat dacht m'n zus ook eens op pinkpop. Toen zaten er geen elastiekjes in de tentstokken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:47 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Tja, wij hebben een gloednieuwe tent, dus ik geloof het wel!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:56 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Dat is toch een coole droom of niet?
Hmmm... Nou, dan zal ik de stokken even checken, maar ga 'm niet helemaal opzetten!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:52 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat dacht m'n zus ook eens op pinkpop. Toen zaten er geen elastiekjes in de tentstokken.
Ik moet van het weekend maar even kijken of mijn tent compleet is. Ben er toen destjids mee naar een jeugdcamping geweest en dat ding op het eind ingepakt en in de hoek geflikkerdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef Lips het volgende:
Is een tent waar ik 2 jaar geleden mee naar pinkpop ben geweest en ik had geen flauw idee meer of alles compleet was en hoe de staat van de tent wasDe andere tent heb ik uiteindelijk niet opgezet, heb alleen ff gekeken of alles er bij zat en dat was zo!
Even op youtube een insrtuctievideo glurenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:28 schreef Verari het volgende:
Lol, ik heb zo'n gooi-tent. Het schijnt alleen verrekte kut te zijn om hem weer in de hoes te krijgen xD
Het valt reuze mee. Je moet alleen niet bang zijn dat de stok breekt en juist door duwen bij het inklappen. Ik ben alleen benieuwd hoe lang die dingen eigenlijk heel blijven..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:28 schreef Verari het volgende:
Lol, ik heb zo'n gooi-tent. Het schijnt alleen verrekte kut te zijn om hem weer in de hoes te krijgen xD
Lol.quote:
beter op de site van quechua zelf; van die vids op YT begreep ik niks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Even op youtube een insrtuctievideo gluren
Kamperen 2.0quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
beter op de site van quechua zelf; van die vids op YT begreep ik niks.
heb 'm even geupload. Deze staat ook op mn ipod voor als ik het even niet meer weet
quote:
Gezellig!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:30 schreef Ferraaro het volgende:
@ Schaapstoeter; als ik jouw programma zie ga ik je vaak tegenkomen
Jammer genoeg moet ik keuzes maken.. Ik had ook wel in de Bravo willen blijven maar Baskerville wil ik echt zien en San Proper in de Groove ook. Vrijdag echt teveel keus.. maar wie weet wip ik even binnenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Same here! Alleen jammer dat je de Ostgut avond op vrijdag in de X-ray aan je voorbij laat gaan!
Tijdens Martyn ga ik in elk geval een rondje lopen naar Baskerville en Sound of Stereo. Ook Slachthofbronx wil ik wel een stuk van zien, dat wordt volgens mij een ultiem Lowlands sfeertje. De DnB in de Bravo ga ik waarschijnlijk grotendeels missen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:54 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Jammer genoeg moet ik keuzes maken.. Ik had ook wel in de Bravo willen blijven maar Baskerville wil ik echt zien en San Proper in de Groove ook. Vrijdag echt teveel keus.. maar wie weet wip ik even binnen
Ik heb geen kleurtjes op m'n quechua gezien?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef rece het volgende:
Als je het inklappen van die quechua's drie keer hebt gedaan vergeet je dat toch ook niet meer. Zo moeilijk is het niet. Kleurtjes naar elkaar toe bewegen en het gaat altijd goed. Mocht het niet lukken geef me dan maar een seintje op camping 3.
Er zitten 4 labeltjes aan de stokken die het grondzeil vormgeven, in 2 kleuren. Als je groen bij groen, en oranje bij oranje doet, ben je al een heel eind. Ze vallen alleen niet zo op.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik heb geen kleurtjes op m'n quechua gezien?
kijk maar naar de naden waar de bogen inzitten daar zittten gekleurde bandjes omheen gestikt. Die eerst per kleur bij elkaar pakken en dan de tent inklappen door groen naar bruin te buigen enz enz.. lees de gebruiksaanwijzing staat het duidelijk in. Althans zo werkte het bij de de 5 quechua's die ik heb gehad en bij degen die ik nu heb.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik heb geen kleurtjes op m'n quechua gezien?
Wat hij zegt dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Er zitten 4 labeltjes aan de stokken die het grondzeil vormgeven, in 2 kleuren. Als je groen bij groen, en oranje bij oranje doet, ben je al een heel eind. Ze vallen alleen niet zo op.
Als je ze niet nodig hebt, zou ik er ook niet meer naar kijken. Dat schept alleen maar verwarring, zeker op maandagochtend. Was meer een tip voor de beginnende tentwerper.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:18 schreef LostFormat het volgende:
Niet opgemerkt. Ik had zo'n filmpje een keer gekeken en geoefend in de woonkamer. Dat ging goed zonder kleurtjes. Op dour nul komma nul issues. Op LL maar eens beter opletten dan.
De lege plek is gevuld door Graffiti6.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:32 schreef vault_tec het volgende:
is de mysterie act al bekend? zo niet, beter is het gallows
Laat dan zienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Foto voor prijsvraag van Oor ingezonden.
PM maar, iedereen heeft al kaartjes van mijn groepquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee dan gaan jullie mijn idee jatten.
Zoiets?quote:Made this photo for a contest for winning Lowlands-tickets (a festival in Biddinghuizen, Holland). This one didn't make it, but I really like it. Title comes from Robbie Williams' song.
The idea was to represent your favourite band playing at Lowlands, in picture. I represent Plastikman. I wrapped myself in plastic and this is the result.
A few more of this series coming soon.
Hmmm, Mexicaantje=Noortje W.?quote:
screenshot maken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef vaasinbloem het volgende:
Weet iemand hier waar je een grote jpg kan vinden van het programmablok?
omdat ik in een goede bui ben:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef vaasinbloem het volgende:
Weet iemand hier waar je een grote jpg kan vinden van het programmablok?
quote:
quote:
Yo wil je mijn achternaam wel even weghalen, ook al staat het op Flickr.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:18 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Hmmm, Mexicaantje=Noortje ?
Ja die heb ik dus niet ingezonden. En ja, maar boeiend.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
laat zien die foto!!
Edit: wtf![]()
had jij niet al LL kaartjes btw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus niet ingezonden. En ja, maar boeiend.jup. Die foto amsterdam CS by night trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:54 schreef julian6 het volgende:
[..]
jup. Die foto amsterdam CS by night trouwens
fixedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yo wil je mijn achternaam wel even weghalen, ook al staat het op Flickr.
Er zitten van die knopjes boven elke post.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:33 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
fixed![]()
Overigens googlede ik alleen de quote die LostFormat postte.. Hoe hij bij jouw Flickr terecht is gekomen, weet ik ook niet. Als je anoniem wil blijven, vraag je hem beter ook om die quote weg te halen
En er zitten inderdaad prachtige foto's bij!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:36 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Er zitten van die knopjes boven elke post.
Nouja ik wil niet rechtstreeks op FOK! staan met voor- en achternaam, googlet iets makkelijker dan die quote ofzoiets. M'n flickr staat namelijk gewoon boven m'n posts en daar staat m'n naam, maar als je op mijn naam googlet kom je niet op FOK! ofzo. En daar staan de dingen waar ik anoniem voor wil blijven. Als je me snapt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:33 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
fixed![]()
Overigens googlede ik alleen de quote die LostFormat postte.. Hoe hij bij jouw Flickr terecht is gekomen, weet ik ook niet. Als je anoniem wil blijven, vraag je hem beter ook om die quote weg te halen
En er zitten inderdaad prachtige foto's bij!
idd, als je mijn googelt + mn geboortedatum kom je ook op fok terechtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja ik wil niet rechtstreeks op FOK! staan met voor- en achternaam, googlet iets makkelijker dan die quote ofzoiets. M'n flickr staat namelijk gewoon boven m'n posts en daar staat m'n naam, maar als je op mijn naam googlet kom je niet op FOK! ofzo. En daar staan de dingen waar ik anoniem voor wil blijven. Als je me snapt.![]()
En dankuzeer!
Ik heb er zin innnnn![]()
![]()
En we worden gebracht en opgehaald, net als bij Rock Werchter. Fuuucking chill.
Ja daarom. Ben daar enigszins voorzichtig mee. Als je mijn naam googlet kom je uit bij mijn flickr en oude basketbalvereniging, dus da's niet zo'n ramp gelukkig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
idd, als je mijn googelt + mn geboortedatum kom je ook op fok terechtvandaar dat ik die weg heb gehaald. Moet er echt niet aan denken wat er zou gebeuren als mn werkgever mijn postgeschiedenis ziet.
Hierom.. Het is gewoon totale waanzin! Net als je denkt het kan niet gekker... inderdaad.. wordt het weer gekkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:53 schreef SnuggLe het volgende:
Kan iemand hier uitleggen aan een leek, die Kees van Hondt niet kent, waarom je die toch zeker moet gaan zien?!
Ik hoor wel meer dingen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:55 schreef SnuggLe het volgende:
Oh ik hoorde dat Laurent Garnier wellicht nog even langs zou komen!??!?!
Als ik dit zie krijg ik tranen in mijn ogen van geluk !!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:10 schreef SvenM het volgende:
[..]
Hierom.. Het is gewoon totale waanzin! Net als je denkt het kan niet gekker... inderdaad.. wordt het weer gekker.
Ja, ik ook. Ik had nog niet van ze gehoord, maar ze staan voor Baskerville dus mooie gelegenheid voor een kennismaking. Black Sun Empire wil ik echter ook wel even zien en voor de rest kijk ik wel na Lowlands voor een lekker DnB nachtjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:11 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ook Slachthofbronx wil ik wel een stuk van zien, dat wordt volgens mij een ultiem Lowlands sfeertje.
Ik snapte ook nooit al die hosana hier, en had me al jaren voorgenomen eens te gaan kijken.,........ vorig jaar eindelijk voor het eerst geweest...... wow, geweldigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:53 schreef SnuggLe het volgende:
Kan iemand hier uitleggen aan een leek, die Kees van Hondt niet kent, waarom je die toch zeker moet gaan zien?!
Ja, wordt zwaar streng op gecontroleerd , you are FCKDquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:21 schreef crossover het volgende:
Iemand een idee of er gecontroleerd wordt op CJP? Toen iedereen dacht dat de reguliere kaarten waren uitverkocht, heb ik met twee CJP kaarten van andere mensen tickets gekocht, die dus niet op mijn naam staan..
je bent er overdag wel mee bezig hoor, alleen al door hier te posten :p onderbewust kruipt het steeds door je lichaamquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:56 schreef frame-saw het volgende:
Weer gedroomd over Lowlands, dit keer had ik een stapel LL-kaartjes en ipv voor het hele weekend, had ik een kaartje voor de zaterdag gepakt. Kut manIk denk dat ik erover droom omdat ik er overdag totaal niet mee bezig ben.
Jup, hier ook weer gedroomd. Combinatie van de film Inception en Lowlands. Het was raar, herinner me ook weinig/niks.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:56 schreef frame-saw het volgende:
Weer gedroomd over Lowlands, dit keer had ik een stapel LL-kaartjes en ipv voor het hele weekend, had ik een kaartje voor de zaterdag gepakt. Kut manIk denk dat ik erover droom omdat ik er overdag totaal niet mee bezig ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Ja maar hier posten + mijn LL-playlist luisteren is ook werkelijk het enige wat ik doe. Het is allemaal in mijn onderbewustzijn yess.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent er overdag wel mee bezig hoor, alleen al door hier te posten :p onderbewust kruipt het steeds door je lichaam
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:11 schreef Mr.DD het volgende:
Ik hoorde dat er ook een vallende ster op Lowlands te zien is.Ik moest toch even gniffelen van deze opmerking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ! nou en of !!!quote:
Ssssssssst!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:00 schreef Perquisite het volgende:
Niet naar WalterSobchak luisteren, die zit je in de zeik te nemen...![]()
Zijn het plastabletten dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:00 schreef Perquisite het volgende:
Niet naar WalterSobchak luisteren, die zit je in de zeik te nemen...![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:58 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Je gaat naar lowlands en je weet niet dat je rooie dollars moet meenemen?![]()
Deze natuurlijk:
[ afbeelding ]
wanneer ga je die nemen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:16 schreef julian6 het volgende:
lol ik dacht even in het XTC v&a topic te zitten
ikzelf neem kristallen mee![]()
Vrijdag een cap methylone bij the DJ producer en om de rest vd nacht nog door te kunnen (wil noisia niet missen 04:00quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:19 schreef Perquisite het volgende:
[..]
wanneer ga je die nemen?
Komop mensen gaat iedereen zaterdag los? Begin ik wel aan mezelf te twijfelen of ik ze ook maar niet zaterdag moet doen
Inderdaad zeg. Het is maar 1 keer per jaar Lowlands, het weekend waarin alles mag.quote:
Tsja para zijn op LL is ook niet bepaald leuk ofzo, verstandig !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:27 schreef viagraap het volgende:
Zonder al die dingen kan ik het ook wel t/m Noisia volhouden vrijdag
Maar als je het wat leuker wilt maken moet je dat vooral doenZelf neem ik op donderdagavond een half bakje truffels. Een halve omdat het anders te diep gaat
Haha dat zeg ik ook altijdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:26 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Het is maar 1 keer per jaar Lowlands, het weekend waarin alles mag.
Haha, herkenbaar. Je vergeet dodenherdenking!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:31 schreef smoeske het volgende:
[..]
Haha dat zeg ik ook altijd, en het is maar 1 x per jaar oud en nieuw en 1 x per jaar koninginnendag
en 1 x per jaar carnaval enz.
Haha ja das ook al zo'n onvermijdelijk feest !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:36 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Je vergeet dodenherdenking!
Veel rennende mensen daar altijdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:40 schreef smoeske het volgende:
[..]
Haha ja das ook al zo'n onvermijdelijk feest !
Ik zet me geld in op 2,50quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:16 schreef Mistaken het volgende:
Hoeveel kosten de muntjes dit jaar eigenlijk?
ik durf ook wel op 2,50 te zettenquote:2005 - ¤ 115,00 - 53.000 (niet uitverkocht) (bier 2,00) geel/blauw stof , die werd gesealed
2006 - ¤ 117,50 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,10) rood/wit stof , die werd gesealed
2007 - ¤ 125,00 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,20) groen/wit stof, gesealed
2008 - ¤ 132,50 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,30) cyaan/wit stof, gesealed
2009 - ¤ 140,00 - 55.000 (uitverkocht) (bier 2,40) oranje/wit stof, gesealed
2010 - ¤ 145,00 - 55.000 (uitverkocht)
Op werchter waren ze zelfs 2.50 en dat was voorheen vaak nog wel wat goedkoper als de overige fetsivals. Of je had ze bij werchter in de voorverkoop moeten bestellen dan waren ze maar 2.25 of zo.quote:
Anderhalve stukjes plastic!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:03 schreef Perquisite het volgende:
Hoeveel kosten de Grolschbeugels eigenlijk?
jaaa "Doe mij een grote bier aub!"quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Op werchter waren ze zelfs 2.50 en dat was voorheen vaak nog wel wat goedkoper als de overige fetsivals. Of je had ze bij werchter in de voorverkoop moeten bestellen dan waren ze maar 2.25 of zo.
Maar bij lowlands kun je geen muntjes van te voren bestellen. Ik ga mee in de gok voor 2.50 per hele munt.
Als ze maar weer grote bekers bier voor 1.5 munt hebben vind ik het wel goed.![]()
hehe, Dat was voor een ander topic. Had een beetje veel tabs open.quote:
Kan bestquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Uffie schijnt live toch heel bagger te zijn?
Vorig jaar was het indie disco ja, was gewoon Club Rascal. Nu is het Balkan Beats als ik het goed heb? Dus als je daar niet van houdt moet je er niet te veel van verwachten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:14 schreef julian6 het volgende:
Straks naar de 'Lowlands Pre-Party' in club 8 te amsterdam.. vorig jaar was zwaar kut met alleen maar huilie-emo indie liedjes, ben benieuwd wat deze avond te bieden heeft. ik hoop op wat dnb/dubstep.
boh dat vind ik alleen leuk na 20 bier en 2 pillenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:21 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Vorig jaar was het indie disco ja, was gewoon Club Rascal. Nu is het Balkan Beats als ik het goed heb? Dus als je daar niet van houdt moet je er niet te veel van verwachten.
1,5 plastic = 1,5 munt. Om het makkelijk te houdenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:53 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Hoeveel plastic is een munt? /LLnoob
Dat dacht ik ook ja. Afgelopen nacht alvast geoefend met kamperen in de regen. 1 nachtje was nog wel uit te houden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:35 schreef zonisdegod het volgende:
ja he, laatste paar dagen horen die hard 3.0 te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |