Die mensen zouden bij voorbaad al geen bandje mogen dragenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:37 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
WTF?! Waarom zou je naar Lelystad willen gaan als je op Lowlands bent?!
Inderdaad!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:50 schreef smoeske het volgende:
[..]
Die mensen zouden bij voorbaad al geen bandje mogen dragen
Same here! Alleen jammer dat je de Ostgut avond op vrijdag in de X-ray aan je voorbij laat gaan!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:30 schreef Ferraaro het volgende:
@ Schaapstoeter; als ik jouw programma zie ga ik je vaak tegenkomen
Onzin, klonk bijna CD waardig op Melt tijdens hun live performancequote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ze zijn live idd prut. Daarom ga ik ook naar Nosaj Thing
Ze zijn niet slecht, het is alleen dodelijk saai live. Ik weet niet wat het is, het komt gewoon niet over, wat zonde is want het album is echt geweldig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:49 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Onzin, klonk bijna CD waardig op Melt tijdens hun live performance
Zozo!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:01 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb gedroomd dat ze de pendelbussen vervingen voor skippyballenMaar toen ik bij de ingang was, werd ik wakker.
Dat dacht m'n zus ook eens op pinkpop. Toen zaten er geen elastiekjes in de tentstokken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:47 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Tja, wij hebben een gloednieuwe tent, dus ik geloof het wel!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:56 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Dat is toch een coole droom of niet?
Hmmm... Nou, dan zal ik de stokken even checken, maar ga 'm niet helemaal opzetten!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:52 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat dacht m'n zus ook eens op pinkpop. Toen zaten er geen elastiekjes in de tentstokken.
Ik moet van het weekend maar even kijken of mijn tent compleet is. Ben er toen destjids mee naar een jeugdcamping geweest en dat ding op het eind ingepakt en in de hoek geflikkerdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:42 schreef Lips het volgende:
Is een tent waar ik 2 jaar geleden mee naar pinkpop ben geweest en ik had geen flauw idee meer of alles compleet was en hoe de staat van de tent wasDe andere tent heb ik uiteindelijk niet opgezet, heb alleen ff gekeken of alles er bij zat en dat was zo!
Even op youtube een insrtuctievideo glurenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:28 schreef Verari het volgende:
Lol, ik heb zo'n gooi-tent. Het schijnt alleen verrekte kut te zijn om hem weer in de hoes te krijgen xD
Het valt reuze mee. Je moet alleen niet bang zijn dat de stok breekt en juist door duwen bij het inklappen. Ik ben alleen benieuwd hoe lang die dingen eigenlijk heel blijven..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:28 schreef Verari het volgende:
Lol, ik heb zo'n gooi-tent. Het schijnt alleen verrekte kut te zijn om hem weer in de hoes te krijgen xD
Lol.quote:
beter op de site van quechua zelf; van die vids op YT begreep ik niks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Even op youtube een insrtuctievideo gluren
Kamperen 2.0quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
beter op de site van quechua zelf; van die vids op YT begreep ik niks.
heb 'm even geupload. Deze staat ook op mn ipod voor als ik het even niet meer weet
quote:
Gezellig!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:30 schreef Ferraaro het volgende:
@ Schaapstoeter; als ik jouw programma zie ga ik je vaak tegenkomen
Jammer genoeg moet ik keuzes maken.. Ik had ook wel in de Bravo willen blijven maar Baskerville wil ik echt zien en San Proper in de Groove ook. Vrijdag echt teveel keus.. maar wie weet wip ik even binnenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:40 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Same here! Alleen jammer dat je de Ostgut avond op vrijdag in de X-ray aan je voorbij laat gaan!
Tijdens Martyn ga ik in elk geval een rondje lopen naar Baskerville en Sound of Stereo. Ook Slachthofbronx wil ik wel een stuk van zien, dat wordt volgens mij een ultiem Lowlands sfeertje. De DnB in de Bravo ga ik waarschijnlijk grotendeels missen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:54 schreef Schaapstoeter het volgende:
[..]
Jammer genoeg moet ik keuzes maken.. Ik had ook wel in de Bravo willen blijven maar Baskerville wil ik echt zien en San Proper in de Groove ook. Vrijdag echt teveel keus.. maar wie weet wip ik even binnen
Ik heb geen kleurtjes op m'n quechua gezien?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef rece het volgende:
Als je het inklappen van die quechua's drie keer hebt gedaan vergeet je dat toch ook niet meer. Zo moeilijk is het niet. Kleurtjes naar elkaar toe bewegen en het gaat altijd goed. Mocht het niet lukken geef me dan maar een seintje op camping 3.
Er zitten 4 labeltjes aan de stokken die het grondzeil vormgeven, in 2 kleuren. Als je groen bij groen, en oranje bij oranje doet, ben je al een heel eind. Ze vallen alleen niet zo op.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik heb geen kleurtjes op m'n quechua gezien?
kijk maar naar de naden waar de bogen inzitten daar zittten gekleurde bandjes omheen gestikt. Die eerst per kleur bij elkaar pakken en dan de tent inklappen door groen naar bruin te buigen enz enz.. lees de gebruiksaanwijzing staat het duidelijk in. Althans zo werkte het bij de de 5 quechua's die ik heb gehad en bij degen die ik nu heb.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:12 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik heb geen kleurtjes op m'n quechua gezien?
Wat hij zegt dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Er zitten 4 labeltjes aan de stokken die het grondzeil vormgeven, in 2 kleuren. Als je groen bij groen, en oranje bij oranje doet, ben je al een heel eind. Ze vallen alleen niet zo op.
Als je ze niet nodig hebt, zou ik er ook niet meer naar kijken. Dat schept alleen maar verwarring, zeker op maandagochtend. Was meer een tip voor de beginnende tentwerper.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:18 schreef LostFormat het volgende:
Niet opgemerkt. Ik had zo'n filmpje een keer gekeken en geoefend in de woonkamer. Dat ging goed zonder kleurtjes. Op dour nul komma nul issues. Op LL maar eens beter opletten dan.
De lege plek is gevuld door Graffiti6.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:32 schreef vault_tec het volgende:
is de mysterie act al bekend? zo niet, beter is het gallows
Laat dan zienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Foto voor prijsvraag van Oor ingezonden.
PM maar, iedereen heeft al kaartjes van mijn groepquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee dan gaan jullie mijn idee jatten.
Zoiets?quote:Made this photo for a contest for winning Lowlands-tickets (a festival in Biddinghuizen, Holland). This one didn't make it, but I really like it. Title comes from Robbie Williams' song.
The idea was to represent your favourite band playing at Lowlands, in picture. I represent Plastikman. I wrapped myself in plastic and this is the result.
A few more of this series coming soon.
Hmmm, Mexicaantje=Noortje W.?quote:
screenshot maken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef vaasinbloem het volgende:
Weet iemand hier waar je een grote jpg kan vinden van het programmablok?
omdat ik in een goede bui ben:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef vaasinbloem het volgende:
Weet iemand hier waar je een grote jpg kan vinden van het programmablok?
quote:
quote:
Yo wil je mijn achternaam wel even weghalen, ook al staat het op Flickr.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:18 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Hmmm, Mexicaantje=Noortje ?
Ja die heb ik dus niet ingezonden. En ja, maar boeiend.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
[..]
laat zien die foto!!
Edit: wtf![]()
had jij niet al LL kaartjes btw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus niet ingezonden. En ja, maar boeiend.jup. Die foto amsterdam CS by night trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:54 schreef julian6 het volgende:
[..]
jup. Die foto amsterdam CS by night trouwens
fixedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yo wil je mijn achternaam wel even weghalen, ook al staat het op Flickr.
Er zitten van die knopjes boven elke post.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:33 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
fixed![]()
Overigens googlede ik alleen de quote die LostFormat postte.. Hoe hij bij jouw Flickr terecht is gekomen, weet ik ook niet. Als je anoniem wil blijven, vraag je hem beter ook om die quote weg te halen
En er zitten inderdaad prachtige foto's bij!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:36 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Er zitten van die knopjes boven elke post.
Nouja ik wil niet rechtstreeks op FOK! staan met voor- en achternaam, googlet iets makkelijker dan die quote ofzoiets. M'n flickr staat namelijk gewoon boven m'n posts en daar staat m'n naam, maar als je op mijn naam googlet kom je niet op FOK! ofzo. En daar staan de dingen waar ik anoniem voor wil blijven. Als je me snapt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:33 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
fixed![]()
Overigens googlede ik alleen de quote die LostFormat postte.. Hoe hij bij jouw Flickr terecht is gekomen, weet ik ook niet. Als je anoniem wil blijven, vraag je hem beter ook om die quote weg te halen
En er zitten inderdaad prachtige foto's bij!
idd, als je mijn googelt + mn geboortedatum kom je ook op fok terechtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja ik wil niet rechtstreeks op FOK! staan met voor- en achternaam, googlet iets makkelijker dan die quote ofzoiets. M'n flickr staat namelijk gewoon boven m'n posts en daar staat m'n naam, maar als je op mijn naam googlet kom je niet op FOK! ofzo. En daar staan de dingen waar ik anoniem voor wil blijven. Als je me snapt.![]()
En dankuzeer!
Ik heb er zin innnnn![]()
![]()
En we worden gebracht en opgehaald, net als bij Rock Werchter. Fuuucking chill.
Ja daarom. Ben daar enigszins voorzichtig mee. Als je mijn naam googlet kom je uit bij mijn flickr en oude basketbalvereniging, dus da's niet zo'n ramp gelukkig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:51 schreef julian6 het volgende:
[..]
idd, als je mijn googelt + mn geboortedatum kom je ook op fok terechtvandaar dat ik die weg heb gehaald. Moet er echt niet aan denken wat er zou gebeuren als mn werkgever mijn postgeschiedenis ziet.
Hierom.. Het is gewoon totale waanzin! Net als je denkt het kan niet gekker... inderdaad.. wordt het weer gekkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:53 schreef SnuggLe het volgende:
Kan iemand hier uitleggen aan een leek, die Kees van Hondt niet kent, waarom je die toch zeker moet gaan zien?!
Ik hoor wel meer dingen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:55 schreef SnuggLe het volgende:
Oh ik hoorde dat Laurent Garnier wellicht nog even langs zou komen!??!?!
Als ik dit zie krijg ik tranen in mijn ogen van geluk !!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:10 schreef SvenM het volgende:
[..]
Hierom.. Het is gewoon totale waanzin! Net als je denkt het kan niet gekker... inderdaad.. wordt het weer gekker.
Ja, ik ook. Ik had nog niet van ze gehoord, maar ze staan voor Baskerville dus mooie gelegenheid voor een kennismaking. Black Sun Empire wil ik echter ook wel even zien en voor de rest kijk ik wel na Lowlands voor een lekker DnB nachtjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:11 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ook Slachthofbronx wil ik wel een stuk van zien, dat wordt volgens mij een ultiem Lowlands sfeertje.
Ik snapte ook nooit al die hosana hier, en had me al jaren voorgenomen eens te gaan kijken.,........ vorig jaar eindelijk voor het eerst geweest...... wow, geweldigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:53 schreef SnuggLe het volgende:
Kan iemand hier uitleggen aan een leek, die Kees van Hondt niet kent, waarom je die toch zeker moet gaan zien?!
Ja, wordt zwaar streng op gecontroleerd , you are FCKDquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:21 schreef crossover het volgende:
Iemand een idee of er gecontroleerd wordt op CJP? Toen iedereen dacht dat de reguliere kaarten waren uitverkocht, heb ik met twee CJP kaarten van andere mensen tickets gekocht, die dus niet op mijn naam staan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |