hoezo danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:43 schreef Rietje. het volgende:
Ik krijg de kaartjes pas als ik in de rij sta
Vader werkt er, dus bellen we hem als we in de rij staan. En dan komt ie ze brengenquote:
Wie's je vader en mag ik z'n hyves/facebook/linkedin/06? *vriendjes worden wil*quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:08 schreef Rietje. het volgende:
[..]
Vader werkt er, dus bellen we hem als we in de rij staan. En dan komt ie ze brengenEvenals luchtbed enzo
Ook gecheckt of hij tussen de ongeldig gemaakte kaarten staat toevallig?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:55 schreef rubbereend het volgende:
zojuist maar even voor de zekerheid gekeken of het kaartje nog op zijn vaste plek lag..... en gelukkig
nee, je moet het nog wel een beetje spannend makenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:22 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ook gecheckt of hij tussen de ongeldig gemaakte kaarten staat toevallig?
Jup. Save. Ik stam nog uit de 000221 seriequote:
ik vind het ook kk eng hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:53 schreef rubbereend het volgende:
nu zijn jullie kaartjes verdacht, want waarom zou je ze anders checken
Zoiets hadden vrienden van mij ook gefixt vorig jaar. Een uur na de 'transactie' was degene die nu jouw vader is zegmaar ontslagen en van het terrein geschopt...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:08 schreef Rietje. het volgende:
[..]
Vader werkt er, dus bellen we hem als we in de rij staan. En dan komt ie ze brengenEvenals luchtbed enzo
Jij hebt het ook niet drukquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:06 schreef julian6 het volgende:
Mijn schema voor wie erin geinteresseerd is, ik denk niet veel
lichtgroen is zekerheidje, donkergroen mogelijkheidje
[ afbeelding ]
heb er zon zinn in, niet normaalmet de kennis van vorig jaar kan het niet anders dan megavet worden
Weet iemand of ze bij de lowlands hema ook Partytenten verkopen?
Niet? Vind juist van wel, gaat nog heel moeilijk worden om alles te bekijken. Ik zal veel ook alleen moeten zien verwacht ik.quote:
Ze zijn live idd prut. Daarom ga ik ook naar Nosaj Thingquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:09 schreef julian6 het volgende:
Nosaj Thing heb ik ook het een en ander over gehoord. Maar vind die cd van the XX echt geweldig, maar als jij zegt dat ze live kut zijn.. ik zal die knakker ff opzoeken op youtube
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:01 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb gedroomd dat ze de pendelbussen vervingen voor skippyballenMaar toen ik bij de ingang was, werd ik wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |