Had je vorig jaar en 2 jaar geleden moeten komen, had je ze bijna allemaal gehad! Ik heb de meesten van dat lijstje toen wel gezienquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:17 schreef Undisclosed-Desires het volgende:
The Prodigy
Arctic Monkeys
Editors
Kaiser Chiefs
Volbeat
Pearl Jam
Alsof die de laatste 5 jaar niet al genoeg zijn geweestquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:17 schreef Undisclosed-Desires het volgende:
The Prodigy
Arctic Monkeys
Editors
Kaiser Chiefs
Dan mis ik ook iron maiden,met dezelfde redenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:27 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Ik mis Eels. Nog nooit gezien, en wél bij onze vrinden van Pukkelpop..
Ja Eels wil ik ook zien , word tijd ook dat ze een keer uitgenodigd worden !quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:27 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Ik mis Eels. Nog nooit gezien, en wél bij onze vrinden van Pukkelpop..
Donderdag in de Tivoli. Het is overigens 35 euro voor een kaartje, nutjobs.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef smoeske het volgende:
[..]
Ja Eels wil ik ook zien , word tijd ook dat ze een keer uitgenodigd worden !
Eels is toch een 'hij' (EV) en niet een 'ze' (MV)?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef smoeske het volgende:
[..]
Ja Eels wil ik ook zien , word tijd ook dat ze een keer uitgenodigd worden !
Er kan natuurlijk ook "ze" als band zijnde bedoelt worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Eels is toch een 'hij' (EV) en niet een 'ze' (MV)?
Ja, of meerdere palingen in plaat van één paling.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk ook "ze" als band zijnde bedoelt worden.
psies !quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk ook "ze" als band zijnde bedoelt worden.
plaat of palingsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:10 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ja, of meerdere palingen in plaat van één paling.
jvt zal waarschijnlijk wel op LL rondlopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:04 schreef Radioheader het volgende:
The Strokes, Interpol, Black Rebel Motorcycle Club en Jeugd van Tegenwoordig.
...die dan ook steeds sneller uit zullen verkopen, totdat hetzelfde gebeurt als bij Lowlands.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:51 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Enige oplossing is dat wij trouwe Lowlanders volgend jaar allemaal naar Pukkelpop gaan. Aan de andere kant, ik heb wel echt het idee dat Lowlands een andere richting inslaat en dan is het mijn festival ook niet meer, jammer maar helaas, dan wordt het Pukkelpop.
Nee, maar nieuw album komt eraan. Ze hebben al 3 nieuwe nummers laten horen op werchter.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:49 schreef rubbereend het volgende:
heeft de JvT nog wat uitgebracht de laatste tijd?
Ik heb in mijn festivalleven nog nooit zo'n slechte opener gezien als de Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:57 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Nee, maar nieuw album komt eraan. Ze hebben al 3 nieuwe nummers laten horen op werchter.
Ik vind het echt een heel grote faal van Lowlands dat JvT wel op Werchter en Pukkelpop staat maar niet op Lowlands....
Dit. Überhaupt een goede hiphop act.quote:
Touren niet eensquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:57 schreef whosvegas het volgende:
Eagles of Death Metal, maar die hebben al een aantal keer op Lowlands gestaan
Maar goed ook, dat ze niet komenAnders ga ik veel te veel uit mijn dak, vind m'n knie niet zo leuk
![]()
Ik heb ze in het voorprogramma van de Arctic Monkeys ondekt, man wat een energie. Kwam gaar, na een werkdag, aan en ik stond gelijk te springen
Ooh ja de Nacht vd Noise. Met o.a: Wavves, Place to Bury strangers, No age, Animal Collectivequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:46 schreef Prenzlauer het volgende:
A place to bury strangers. 1 van de beste noiseplaten van vorig jaar. Zou dat wel live willen zien, dat spelen op een cirkelzaag
Ja, waar is hiphop in de line-up?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:46 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dit. Überhaupt een goede hiphop act.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |