Ach joh, dat komt op Lowlands altijd wel goed joh! Maar geen ruzie ofzo? Gewoon lekker je gang gaan en genieten van wat er allemaal gebeurd!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:57 schreef Lips het volgende:
[..]
Wij gaan maar met z'n 3en. Hij wilde ook wel alleen gaan had hij gezegd, zodat ik met die andere vriend ga. We willen allebei persee en dus was het voor mij kiezen; 3 dagen om me heen kijken of ik hem ergens zie of samen gaan zodat ik toch van Lowlands kan genieten en m'n eigen feestje kan vieren. Ik heb voor het laatste gekozen!
Ik hoop grote delen van de dagen gewoon lekker m'n eigen gang te gaan, lijkt me dat het wel moet lukken andere leuken mensen tegen te komen om mee rond te hangenEn tussendoor zal ik 'm dan wel zien maar dan hoef ik tenminste niet steeds om me heen te kijken!
Beter alleen dan met zen 3en denk ik. Met een nieuwe vriendin erbij krijg je alleen maar scheve gezichten en dat zou jammer zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef Lips het volgende:
Haha, nee hoor! Mocht hij alleen besluiten dat hij liever alleen gaat dan moet ie hier z'n kaartje, tent en luchtbed op komen halen want ik ga er dan niet mee zeulen (daarom verwacht ik ook niet dat hij liever alleen zal gaan).
Zelfde met die 3e die mee gaat, die moet donderdag nog werken en ik wil donderdag al gaan, dan maar 's avonds. Moest ff met z'n vriendin overleggen maar als zij het er niet mee eens is moet ie maar zien hoe hij er komt. Ik heb een auto en ik ga donderdag
Ik snap je niet, of snap jij mij niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:09 schreef SvenM het volgende:
[..]
Beter alleen dan met zen 3en denk ik. Met een nieuwe vriendin erbij krijg je alleen maar scheve gezichten en dat zou jammer zijn.
Vandaarquote:Moest ff met z'n vriendin overleggen maar als zij het er niet mee eens is moet ie maar zien hoe hij er komt.
Dat heb ik nou ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:42 schreef julian6 het volgende:
Hmm vrouwen.. ik begrijp er ook nooit wat van
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:36 schreef Lips het volgende:
Nee, we gaan met z'n 3en; mijn ex, een goede vriend van mij en ik. Die 'gewone' vriend moest met z'n vriendin overleggen. Nee als mijn ex al een nieuwe vriendin zou hebben zo kort na onze relatie dan zou ik al het contact verbroken hebben en dan gaat ie maar lekker alleen
Geloof dat dit nogal offtopic is maar laten we het er op houden dat het niet uit is omdat de verliefdheid over was.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:19 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Of moet ie heel lang om je treuren? Verliefdheid kan je niet sturen, dus of ie nou een week nadat het uit is een leuk meisje vindt of na een jaar.
Vrouwen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |