Liefde!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:38 schreef Debsterr het volgende:
ff opnieuw hoor:
Die linker (geloof ik) is een nieuwe van de kerstcollectie: Peace on Earth
[ afbeelding ]
quote:
DIE WIL IK!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:38 schreef Debsterr het volgende:
ff opnieuw hoor:
Die linker (geloof ik) is een nieuwe van de kerstcollectie: Peace on Earth
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DIE WIL IK!!!!
@SQ. oke dan is er nog steeds liefde
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DIE WIL IK!!!!
@SQ. oke dan is er nog steeds liefde
Da's mooi.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vind deze leuker
[ afbeelding ]
Zo zag ze er in de kist uit. Best goed gedaan dusquote:
Daar staat geen fail op en het is geen lolanimal. Stommer, dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vind deze leuker
[ afbeelding ]
Vraagje: waarom koop je dan alles nieuw?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:57 schreef Loqi het volgende:
OMG, net eens uitgerekend wat we nog kwijt gaan zijn aan de meubels die we bij ikea gaan halenen dan hebben we NOG lang niet alles
Tis niet zo leuk meer nu
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daar staat geen fail op en het is geen lolanimal. Stommer, dus.
Omdat wij allebei nog bij pappie en mammie wonen en dus niks hebbenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vraagje: waarom koop je dan alles nieuw?![]()
Ik las Ace Ventura en Rhino. Geweldigquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:03 schreef Puckzzz het volgende:
WHAHAHAHAHA ik lig hier helemaal dubbel!!
doet me denken aan deze scene:
Dan nog hoeft toch niet alles nieuw? Ik geloof dat er maar weinig zijn die dat kunnen, zoiets bouw je door de jaren heen op...quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
Omdat wij allebei nog bij pappie en mammie wonen en dus niks hebben(ja we hebben wel vanalles, maar nog veel meer niet)
toevallig ik krijg volgende week ook 2 pakketjes!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:07 schreef Mss het volgende:
Ik ga vandaag ook maar weer falen denk ikKrijg ik volgende week twee pakketjes
*voelt voorhoofd*quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie zijn erg!
Ik heb nog nooit wat bij TD of soortgelijks besteld! *trots*
Ik hoop dat ik binnenkort een pakketje krijgquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:07 schreef Mss het volgende:
Ik ga vandaag ook maar weer falen denk ikKrijg ik volgende week twee pakketjes
We hebben ook een aantal gebruikte dingen die we toegeschoven gekregen hebben van familie en dergelijke. Maar ik zou niet weten waar we verder dingen vandaan kunnen halen. En al helemaal niet in een smaak die je mooi vindtquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan nog hoeft toch niet alles nieuw? Ik geloof dat er maar weinig zijn die dat kunnen, zoiets bouw je door de jaren heen op...
topickiller, ga naar huishoud slowchat!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:30 schreef Graseter het volgende:
Help!Ik moest mijn kamer stofzuigen van mijn moeder, dus ik braaf mijn kamer stofzuigen. Lag er een sok op de grond, ik dacht die gaat toch nooit dat ding in. Floep, sok weg... Wat nu!?
Bestaat dat ook alquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
topickiller, ga naar huishoud slowchat!
Dan heb je 9 dingen gehaald, je mocht nog 1 gratis ding!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:32 schreef mirannie het volgende:
Zo, even naar Kruidvat geweest. Geen nagellak gehaald. De enige die ik eventueel mooi vond waren er 2 van Rimmel, maar die vond ik gewoon nog best duur. 7 euro per potje. Dus heb weer 3 correctiepennen en 3 flessen nagellakremover gehaald (meer stonden er niet, anders had ik groter ingeslagen) en 3 kleine glasvijltjes.
Die nagelvijltjes waren buiten die 1+1 actie, maar die waren weer afgeprijsd naar 1,50quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan heb je 9 dingen gehaald, je mocht nog 1 gratis ding!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:34 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga zo brownies bakken bij vriendinnetje en vanavond lekker in haar bubbelbad bubbelen en filmpje kijken
Ik moet altijd zooooooo hard lachen om die foto!!! Ik zie m al helemaal zittenquote:
Good luck!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:42 schreef Lindytje het volgende:
Zo, de hele SC bijgelezen vanaf vanmorgen
Weet jij hoe ik een stofzuiger open kan krijgen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:42 schreef Lindytje het volgende:
Zo, de hele SC bijgelezen vanaf vanmorgen
Met een stanleymesje de slang in de lengte doorsnijden, hij zit vast ergens halverwegequote:Op maandag 9 augustus 2010 16:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Weet jij hoe ik een stofzuiger open kan krijgen?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Met een stanleymesje de slang in de lengte doorsnijden, hij zit vast ergens halverwege
Bij het open-knopjequote:Op maandag 9 augustus 2010 16:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Weet jij hoe ik een stofzuiger open kan krijgen?
Ik moet Heavenly Sword uitspelen maar ik zit op een heel moeilijk stukquote:
Had ik al gedaahaaaaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Good luck!![]()
Nog 20 minuten en dan lekker falen!
Helaas staat alles in Limburg, en daar ben ik al maanden niet meer geweest. Ik ben zelf aan het sparen voor een Wii, maar ik koop steeds lakjesquote:
Het is een beetje hetzelfde als met drogers. Aan de achterkant zit een deurtje en daarachter is de sokkenhemelquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar wat vinden stofzuigers van sokken?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is een beetje hetzelfde als met drogers. Aan de achterkant zit een deurtje en daarachter is de sokkenhemel
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is een beetje hetzelfde als met drogers. Aan de achterkant zit een deurtje en daarachter is de sokkenhemel
I lol'dquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Met een stanleymesje de slang in de lengte doorsnijden, hij zit vast ergens halverwege
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:53 schreef Graseter het volgende:
Goed nieuws! Die sok was dus gewoon een tissue die naast mijn sok lag!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:19 schreef Mirjam het volgende:
zo, heb mezelf net lekker een kan sangria gemaakt, met vers fruit en ijs enzoot
zometeen lekker bbq'en, mezelf een beetje verwennen, omdat ik het nodig heb
Had dan ook gewoon pannekoeken gaan bakkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:27 schreef Puckzzz het volgende:
God ik heb ook weer een gerecht uitgekozen hoor. Duurt GVD twee uur om te maken
wat maak je?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:27 schreef Puckzzz het volgende:
Moussaka was het toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:27 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:07 schreef Holyme het volgende:
http://twitpic.com/2d5pv4
CG holiday lakje
WAAAAAAAANT!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:07 schreef Holyme het volgende:
CG holiday lakje
Ik redde de grote kruidvat niet, ik moet dan 20 mins fietsen en ik had er nog maar 10 door vertraging. Ik heb bij een ander alvast de laatste 8 flessen remover meegenomen, morgen naar die anderequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:05 schreef Lindytje het volgende:
En Sharaan, wat heb je vandaag weer gefaald?
8 flessen remover tochquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik redde de grote kruidvat niet, ik moet dan 20 mins fietsen en ik had er nog maar 10 door vertraging. Ik heb bij een ander alvast de laatste 8 flessen remover meegenomen, morgen naar die andere
Oh my, the chunkienessquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:07 schreef Holyme het volgende:
CG holiday lakje
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
8 flessen remover toch![]()
![]()
(faal laat op zicht wachten tot salaris hier, zag net nog een telefoonrekening slingeren die betaald moest worden, anders zou ik afgesloten worden)
Hmmm.. meer swatches nodig om ervan overtuigd te zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:07 schreef Holyme het volgende:
CG holiday lakje
Nu pas?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
mijn rekening huilt ook al een paar dagen hoor
Die van mij huilt gezellig mee...quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
mijn rekening huilt ook al een paar dagen hoor
Nee, maar deze is erg fijn!! En ja, als je ze voor de helft kan kopen, is dat mooi meegenomen toch?quote:
geen pakketservice op maandag hèquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:31 schreef mirannie het volgende:
Heeft er trouwens al iemand haar Cosmix binnen??
ik vind deze echt heerlijk, ik heb 8 flessen gehaald, 4 gratisquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, om voor die 2 euro nou dik in te gaan slaan... Ik gebruik meestal die goedkope van de supermarkt gewoon
Ik ook, of die van de action, voor 50 ct. Prima spul!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, om voor die 2 euro nou dik in te gaan slaan... Ik gebruik meestal die goedkope van de supermarkt gewoon
Mijn vriend vind de geur van remover echt verschrikkelijk maar bij dat aardbeienspul vind hij het minder ergquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook, of die van de action, voor 50 ct. Prima spul!
HEUJquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind deze echt heerlijk, ik heb 8 flessen gehaald, 4 gratis
Oh, kakzooi!! Ik zou nog een lakje posten naar Sharana...quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lakje voor SQ en Delta gaan zo naar de brievenbus
zeg jullie horen mij juist tegen te houdenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEUJ
ga jij nog bij TD falen vandaag?
Dan wil ik DS original![]()
Ja, ik zit dus ook zwaar in dubioquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEUJ
maakt niet uit hoor meis, ik heb hem hier al voor je klaarliggen dus hij gaat ook omrgen op de bus. Heb bubbeltjes enveloppe van werk meegenomen maar moest op het station ook ff postzegels halenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, kakzooi!! Ik zou nog een lakje posten naar Sharana...![]()
Sorry sharaan, gaat morgen op de post! (nog geen postzegels gehaald dus, vergeten)
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg jullie horen mij juist tegen te houden
Ja ik twijfel ook nog over die cosmix nadat mijin laatste bestelling mislukt wasquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik zit dus ook zwaar in dubio. Maar misschien dat morgen de Cosmix er weer zijn.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEUJ
nee is er al tijdje weerquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:42 schreef mirannie het volgende:
[..]die is toch al heel lang N/A op TD?
Moussaka...van scratch.quote:
ik heb 85 must haves!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:04 schreef Mss het volgende:
Mensen, welke OPI's zijn must-haves? Ik wil falen
tuurlijk maar ik probeer e vandaag in te houden ... morgen is weer een ander verhaalquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:08 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jij faalt al elke dag![]()
![]()
Maar als je TD gaat falen, denk je dan even aan mij? Voor die 3 lakjes?
Hahaha, dan wacht ik morgen even af!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tuurlijk maar ik probeer e vandaag in te houden ... morgen is weer een ander verhaal
Waar zijn die xjes achteraan voor?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://spreadsheets.googl(...)BYVR1eHc&hl=nl#gid=0
ga hem morgen helemaal bijwerken!
Ja jezus, OPI heeft 3476 kleuren gemaakt. Wat vind je leuk?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:04 schreef Mss het volgende:
Mensen, welke OPI's zijn must-haves? Ik wil falen
moet ik nog zoveel doorsparen!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja jezus, OPI heeft 3476 kleuren gemaakt. Wat vind je leuk?
ow of ik ze op mijn blog heb, maar ook dat is niet bijgehouden, morgen wel!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waar zijn die xjes achteraan voor?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:18 schreef Sharana_LV het volgende:
nog even deze spammen omdat ik deze zo grappig vond, hierna stop ik:
[ afbeelding ]
Rood!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja jezus, OPI heeft 3476 kleuren gemaakt. Wat vind je leuk?
Dan kan ik je in ieder geval niet helpen. Heb geen één rood in mijn hele collectie. Oh ja, toch wel, een rood stempel lakjequote:
Kijk nou uit! Straks ga je Sharana nog achterna en moeten we topic titels aan passenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef Lindytje het volgende:
Ik zit me toch een TD-lijsten te maken
Staat op het lijstje!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Oh jawel! DS Reflection! Maar die MOET je dan ook echt hebben
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
Kijk nou uit! Straks ga je Sharana nog achterna en moeten we topic titels aan passen
Die heb ik alquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
Oh jawel! DS Reflection! Maar die MOET je dan ook echt hebben
ze moet anders klopt mijn fobo niet meer!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
Kijk nou uit! Straks ga je Sharana nog achterna en moeten we topic titels aan passen
Heuj je vind mijn tieten leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze moet anders klopt mijn fobo niet meer!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
* SpaceInvaders kruipt in een hoekje
Ik kan nu al 2 pakketjes vullen, en nu heb ik alleen OPI nog maar bekeken...quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze moet anders klopt mijn fobo niet meer!
FALEN FALEN FALEN FALENquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan nu al 2 pakketjes vullen, en nu heb ik alleen OPI nog maar bekeken...
volgens mij zag ik net mijn pinpas van een flat afspringen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kan nu al 2 pakketjes vullen, en nu heb ik alleen OPI nog maar bekeken...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgens mij zag ik net mijn pinpas van een flat afspringen!
Ik zit nog steeds op numero unoquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zit trouwens nu op de 14 TD pakketjes ....
Maar pas vanaf salaris, dus ik kan er nog even over kwijlen eerstquote:
Uh-oh....quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgens mij zag ik net mijn pinpas van een flat afspringen!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zit trouwens nu op de 14 TD pakketjes ....
ze heeft geen nagellak op ...quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
U vraagt tieten, U krijgt tieten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
U vraagt tieten, U krijgt tieten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net alsof jij niet van tieten houdt
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net alsof jij niet van tieten houdt
Kom dan!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil ook op de meet komen.... al is het alleen maar om jullie tieten te zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:06 schreef Joysa het volgende:
Moet van Nick-GizMo :Tsss, dat zullen we nog wel eens zien donderdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:06 schreef Joysa het volgende:
Moet van Nick-GizMo :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moest er bij zijn, of...?disclaimer
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tsss, dat zullen we nog wel eens zien donderdag
quote:
Kom nou maar Sjaantjequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik kan, ik doe mijn best
Jij muggenkillerquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef RenRen- het volgende:
Sorrysorrysorry voor de dieren en insectenliefhebbers. Maar ik moet het kwijt.
Ik hoop dat ik al die klotemuggen vermoord heb. Ik ben helemaal lekgestoken en heb er een allergische reactie vanHeb er vanmnacht al 40 vermoord, gisteravond ook al zoiets, en ze waren er NOG.
Ik denk niet dat er veel muggenliefhebbers rondwaren hierquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef RenRen- het volgende:
Sorrysorrysorry voor de dieren en insectenliefhebbers. Maar ik moet het kwijt.
Ik hoop dat ik al die klotemuggen vermoord heb. Ik ben helemaal lekgestoken en heb er een allergische reactie vanHeb er vanmnacht al 40 vermoord, gisteravond ook al zoiets, en ze waren er NOG.
QFT!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel muggenliefhebbers rondwaren hier
quote:
Ja hu, sommige mensen gaan ver in dierenliefde. Maar méén, om half 5 's ochtends echt veeeel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel muggenliefhebbers rondwaren hier
quote:
Nu een verslag van je groothandeltrip graag!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Ja hu, sommige mensen gaan ver in dierenliefde. Maar méén, om half 5 's ochtends echt veeeel.
Ohja, dát!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu een verslag van je groothandeltrip graag!
Huidige wisselkoers, en als ik echt alles zou bestellen: 124,50quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar ik kan toch niet serieus voor 120 euro aan nagellak gaan bestellen
Aantal flesjes?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Huidige wisselkoers, en als ik echt alles zou bestellen: 124,50
Ik ga het (nog) niet doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:38 schreef Mss het volgende:
Ik ga wel beide pakketjes doen. Maar ik werk nu fulltime en ga niet op vakantie. Dus het mag
Dan mag het idd!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:38 schreef Mss het volgende:
Ik ga wel beide pakketjes doen. Maar ik werk nu fulltime en ga niet op vakantie. Dus het mag
OH! De hond was rustig, ik vond de kassavrouw hoogst onvriendelijk, en ik heb nu bijna de hele zomercollectie van 2009quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu een verslag van je groothandeltrip graag!
[tellsellmodus]quote:
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[tellsellmodus]
Mike, it's amaaaaaazing!! Lindy is going to buy these fantastic, brand new, super pretty polishes!
The total for these lovely things is ¤ 120,-, that's only... ¤ 4,44 per bottle!! ¤ 4,44 per lovely, super beautifull bottle of polish!!!
[/tellsellmodus]
edit: excuus voor eventuele typfouten ik moet mee tv kijken DOEI
Ahwwwquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze kwam net naar mijn lijstje kijken. 'ohhh, is dat alles??' Nee, blaadje omslaan
'nouja, als je die graag wil hebben en we hebben weer geld, lekker bestellen hoor schat'
Nu vindt ze mijn verlanglijstje weer té cute![]()
Mijnis de liefste!!
Welke wil je allemaal?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze kwam net naar mijn lijstje kijken. 'ohhh, is dat alles??' Nee, blaadje omslaan
'nouja, als je die graag wil hebben en we hebben weer geld, lekker bestellen hoor schat'
Nu vindt ze mijn verlanglijstje weer té cute![]()
Mijnis de liefste!!
Heel goed RenRen!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OH! De hond was rustig, ik vond de kassavrouw hoogst onvriendelijk, en ik heb nu bijna de hele zomercollectie van 2009![]()
Watermelon Rind, Cherry Pie, Raspberry festival.
Sass in a glass, Rain storm en Laced up ook![]()
Heel tevreden met mijn aankopen.
Ik ga ze niet allemaal opschrijven hoor... maar:quote:
Aan de telefoon ook, ik geloofde jullie helemaal dat ik geen KVKnummer nodig had, maar mijn moeder deed spastisch, goed, ik bel wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heel goed RenRen!!
De kassamevrouwen vind ik daar ook niet echt geweldig leuk
Gaat m het ideequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lindytje gaat over 2 weken ofzo pas falen
quote:
Uiteraard!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gaat m het idee![]()
Wel pics he, als het zo ver is!
Heerlijk klantvriendelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aan de telefoon ook, ik geloofde jullie helemaal dat ik geen KVKnummer nodig had, maar mijn moeder deed spastisch, goed, ik bel wel.
"Hoi!"
- ... Hallo.
"Moet ik om bij jullie iets te kopen een KVKnummer hebben?"
- ... Eh. Nee.
"Oh. Oke. Nou. Dag."
Daar ging het al mis
Bedoel je tapenades of tapas?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:51 schreef RenRen- het volgende:
Dames, wat zijn tapas nou precies? En watvoor variaties heb je daar in? (Ken alleen olijvenprak)
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OHJA, dat is tapenade.
Wat is tapas dan precies?
Dat dus!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tapas zijn kleine hapjes uit spanje. Kan van alles zijn... gemarineerde champignons, chorizoworstjes, calamares, albondigas, sardinas,
Ja hu, ik ben niet zo handig met namen van eten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tapas zijn kleine hapjes uit spanje. Kan van alles zijn... gemarineerde champignons, chorizoworstjes, calamares, albondigas, sardinas,
Manchegoquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat dus!
Meestal ook brood erbij met aioli (wij dan tenminste), geitenkaasrolletjes met spek, gevulde tomaten, echt vanalles, maar dan in kleine porties, zodat je van alles wat kan eten!
(honger-krijg-post)
Hoezo niet? Er zit altijd wel wat bij wat je lustquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja hu, ik ben niet zo handig met namen van eten.
Okeniets voor mij dus.
Tapenade vind ik wel lekker
Omdat ik niets lust van wat jullie noemen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoezo niet? Er zit altijd wel wat bij wat je lust
Oh, maar je hebt ook zat andere dingetjes hoor!! Moet je eens een tapas-restaurant googlen en daar eens op de 'kaart' kijken als ie online staat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ik niets lust van wat jullie noemen!
Nee, dat is lekkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:02 schreef Mirjam het volgende:
als je bijna anderhalve liter sdangria op hebt (de hele fles dus), is dat dan teveel?
Voor mij zou dat te veel zijn ja, dan kun je me afvoeren naar de EHBOquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:02 schreef Mirjam het volgende:
als je bijna anderhalve liter sdangria op hebt (de hele fles dus), is dat dan teveel?
Nee hoor mir, zolang je nog weet hoe je de laptop aankrijgt nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:02 schreef Mirjam het volgende:
Zal ik eens doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, maar je hebt ook zat andere dingetjes hoor!! Moet je eens een tapas-restaurant googlen en daar eens op de 'kaart' kijken als ie online staat.
Patatas Bravas lust je welquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ik niets lust van wat jullie noemen!
het gekke is dta ik er totaal geen last van heb ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor mir, zolang je nog weet hoe je de laptop aankrijgt niet
Zit er wel alcohol in?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het gekke is dta ik er totaal geen last van heb ook
gisteren ook al niet, had ik ook aardig zitten hijsen
och ren, tapas hééérlijk!quote:
Wij hebben in de stad ook een meesterlijke tapas-tent zitten!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
och ren, tapas hééérlijk!
hier 1 minuut vandaan zit een fantastisch tapasresataurant, echt heerlijk gewwon
Je typt dan nog beheurlijk goed! Heb je wel alle vruchtjes opgegeten?quote:
dat zeg ik, geen lastquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je typt dan nog beheurlijk goed! Heb je wel alle vruchtjes opgegeten?
In Eindhoven hebben we er twee naast elkaar zittenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wij hebben in de stad ook een meesterlijke tapas-tent zitten!!
PATAT?quote:
Ik zal echt eens online kijken, we zagen er overal posters over en ik wist niet zeker wat het was.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
och ren, tapas hééérlijk!
hier 1 minuut vandaan zit een fantastisch tapasresataurant, echt heerlijk gewwon
Volgens mij heeft de alcohol nogal de neiging om in de vruchtjes te trekkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat zeg ik, geen last![]()
en nee, niet alle fruitjes hoor, zit wel lekker veel citroen ook in
Ja gebakken aardappelsquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
PATAT?
[..]
Ik zal echt eens online kijken, we zagen er overal posters over en ik wist niet zeker wat het was.
Da's handig...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In Eindhoven hebben we er twee naast elkaar zitten!!
Jum. Ik heb zo veel behoefte aan lekker eten, ik droom zelfs over lekekre dingen. *Gezonde lifestyle aanmeten*quote:
Mijn lievelings is failliet gegaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Da's handig...
We hebben er hier ook wel 2, bij nr 2 eindigen we vaak, omdat nr 1 (de beste) bijna altijd vol zit en we meestal spontaan beslissen uit eten te gaan..
Oh, kakquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn lievelings is failliet gegaan
Ja, want die hadden zulkse overheerlijke Nachos con Quesoquote:
Nachos, jum.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want die hadden zulkse overheerlijke Nachos con Queso
mijn lief heeft geprobeerd die na te maken maar faalde
Hahaha, wij proberen ook vaak vanalles na te maken en falen daar ook inquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want die hadden zulkse overheerlijke Nachos con Queso
mijn lief heeft geprobeerd die na te maken maar faalde
Ja, lekker!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef Mss het volgende:
Ah ik zie het al, binnenkort een tapas-meet
Tapasquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef Mss het volgende:
Ah ik zie het al, binnenkort een tapas-meet
Die zijn ook gewoon zó lekker...quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
TapasMijn dinnies en ik gaan één keer per maand zonder kerels uiteten, maar het lukt ons nooit om niet naar een tapas tent te gaan. Waar we ook zijn, het worden áltijd tapas
Dat heb ik zaterdag nog gedaan, tapas gemaakt voor mijn oudersquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:38 schreef Puckzzz het volgende:
Tapas zijn zalig!! Ik sta soms wel een hele dag in de keuken te koken en te tutten en dan 's avonds lekker met vrienden de hele avond tapas en mexicaans bier eten en drinken![]()
nu ga ik slapen, ben bekaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |