quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net alsof jij niet van tieten houdt
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net alsof jij niet van tieten houdt
Kom dan!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil ook op de meet komen.... al is het alleen maar om jullie tieten te zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:06 schreef Joysa het volgende:
Moet van Nick-GizMo :Tsss, dat zullen we nog wel eens zien donderdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:06 schreef Joysa het volgende:
Moet van Nick-GizMo :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moest er bij zijn, of...?disclaimer
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tsss, dat zullen we nog wel eens zien donderdag
quote:
Kom nou maar Sjaantjequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik kan, ik doe mijn best
Jij muggenkillerquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef RenRen- het volgende:
Sorrysorrysorry voor de dieren en insectenliefhebbers. Maar ik moet het kwijt.
Ik hoop dat ik al die klotemuggen vermoord heb. Ik ben helemaal lekgestoken en heb er een allergische reactie vanHeb er vanmnacht al 40 vermoord, gisteravond ook al zoiets, en ze waren er NOG.
Ik denk niet dat er veel muggenliefhebbers rondwaren hierquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef RenRen- het volgende:
Sorrysorrysorry voor de dieren en insectenliefhebbers. Maar ik moet het kwijt.
Ik hoop dat ik al die klotemuggen vermoord heb. Ik ben helemaal lekgestoken en heb er een allergische reactie vanHeb er vanmnacht al 40 vermoord, gisteravond ook al zoiets, en ze waren er NOG.
QFT!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel muggenliefhebbers rondwaren hier
quote:
Ja hu, sommige mensen gaan ver in dierenliefde. Maar méén, om half 5 's ochtends echt veeeel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel muggenliefhebbers rondwaren hier
quote:
Nu een verslag van je groothandeltrip graag!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Ja hu, sommige mensen gaan ver in dierenliefde. Maar méén, om half 5 's ochtends echt veeeel.
Ohja, dát!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu een verslag van je groothandeltrip graag!
Huidige wisselkoers, en als ik echt alles zou bestellen: 124,50quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar ik kan toch niet serieus voor 120 euro aan nagellak gaan bestellen
Aantal flesjes?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Huidige wisselkoers, en als ik echt alles zou bestellen: 124,50
Ik ga het (nog) niet doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:38 schreef Mss het volgende:
Ik ga wel beide pakketjes doen. Maar ik werk nu fulltime en ga niet op vakantie. Dus het mag
Dan mag het idd!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:38 schreef Mss het volgende:
Ik ga wel beide pakketjes doen. Maar ik werk nu fulltime en ga niet op vakantie. Dus het mag
OH! De hond was rustig, ik vond de kassavrouw hoogst onvriendelijk, en ik heb nu bijna de hele zomercollectie van 2009quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu een verslag van je groothandeltrip graag!
[tellsellmodus]quote:
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[tellsellmodus]
Mike, it's amaaaaaazing!! Lindy is going to buy these fantastic, brand new, super pretty polishes!
The total for these lovely things is ¤ 120,-, that's only... ¤ 4,44 per bottle!! ¤ 4,44 per lovely, super beautifull bottle of polish!!!
[/tellsellmodus]
edit: excuus voor eventuele typfouten ik moet mee tv kijken DOEI
Ahwwwquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze kwam net naar mijn lijstje kijken. 'ohhh, is dat alles??' Nee, blaadje omslaan
'nouja, als je die graag wil hebben en we hebben weer geld, lekker bestellen hoor schat'
Nu vindt ze mijn verlanglijstje weer té cute![]()
Mijnis de liefste!!
Welke wil je allemaal?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ze kwam net naar mijn lijstje kijken. 'ohhh, is dat alles??' Nee, blaadje omslaan
'nouja, als je die graag wil hebben en we hebben weer geld, lekker bestellen hoor schat'
Nu vindt ze mijn verlanglijstje weer té cute![]()
Mijnis de liefste!!
Heel goed RenRen!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OH! De hond was rustig, ik vond de kassavrouw hoogst onvriendelijk, en ik heb nu bijna de hele zomercollectie van 2009![]()
Watermelon Rind, Cherry Pie, Raspberry festival.
Sass in a glass, Rain storm en Laced up ook![]()
Heel tevreden met mijn aankopen.
Ik ga ze niet allemaal opschrijven hoor... maar:quote:
Aan de telefoon ook, ik geloofde jullie helemaal dat ik geen KVKnummer nodig had, maar mijn moeder deed spastisch, goed, ik bel wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heel goed RenRen!!
De kassamevrouwen vind ik daar ook niet echt geweldig leuk
Gaat m het ideequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lindytje gaat over 2 weken ofzo pas falen
quote:
Uiteraard!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gaat m het idee![]()
Wel pics he, als het zo ver is!
Heerlijk klantvriendelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aan de telefoon ook, ik geloofde jullie helemaal dat ik geen KVKnummer nodig had, maar mijn moeder deed spastisch, goed, ik bel wel.
"Hoi!"
- ... Hallo.
"Moet ik om bij jullie iets te kopen een KVKnummer hebben?"
- ... Eh. Nee.
"Oh. Oke. Nou. Dag."
Daar ging het al mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |